SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant? Of toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:49 schreef vencodark het volgende:LorenaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En Noud en Lucas is oke maken ze van Dex teminste geen kontkameraad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:51 schreef Countess het volgende:
Wie moet het met wie gaan doen in Meerdijk?
Bing- Laura
Lorena is tof als zij er weer inkomt ga ik wel weer vaker kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:34 schreef Panda72 het volgende:
Ik denk dat misschien Lorena wel weer terug komt. Zou ik wel leuk vinden ik houd wel van bitchy personages
kontkameraadquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lorena?
En Noud en Lucas is oke maken ze van Dex teminste geen kontkameraad.
Haar lach vooral.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef DjinN het volgende:
waarom legt Charlie altijd alles zoooooooooooo dik erbovenop..is gewoon zielig om aan te zien![]()
![]()
jah preciesquote:
inderdaadquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
jah preciesjuist daarom heb ik een gruwelijke hekel aan haar...ze legt het altijd zo dik erbovenop dat het erg nep en gespeeld over komt
"Kijk mij goed acteren"!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
jah preciesjuist daarom heb ik een gruwelijke hekel aan haar...ze legt het altijd zo dik erbovenop dat het erg nep en gespeeld over komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |