abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74831307
Wat doet Barbara nou lelijk tegen Janine .
pi_74839287
De oude schrijvers worden nu opgehemeld, maar vergeet niet dat zij die krankzinnige verhaallijn rond de babyverwisseling van Arnie en Dennis hebben bedacht , terecht dat ze eruit gekegeld zijn, ze waren te ver doorgeschoten, net als met Frits die in een cryo lag en vermoord was door door zijn tweelingbroer Hans , daardoor het is personage Frits helemaal om zeep geholpen . De verhaallijnen van nu zijn ook niet alles, maar die verhaallijnen van toen waren te ver doorgeschoten, het leek wel een wedstrijd wie met de meest idiote verhaallijn op de proppen kon komen .
  donderdag 19 november 2009 @ 02:13:46 #153
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_74840044
Het gaat er om, dat we ook met zijn allen Amerikaanse soaps of series kijken, die populair zijn, met ook vaker ingewikkelde verhaallijnen of bizarre situaties. Daarom vinden we ze ook leuk.

Maar nu heeft dus die onbenullige Galjaard beslist, dat GTST moet gaan over : die boerenlul krijgt via een omweg zijn meisje, over en uit. Nu kan dat ook heel goed uitpakken (Fos en Skylar), maar ik voel me door Galjaard nu gewoon als een kleuter behandeld. Een avontuurlijk script schrijven wordt met ontslag betaald.

Vandaar moest Ronja natuurlijk van zakenvrouw tot leerling kapster worden. Ludo zal waarschijnlijk niet eens meer een naam van een kunstenaar of een opera mogen laten vallen. Wie denkt die directeur-van-likmevestje wel niet dat hij is?
Ik pas ervoor, dit simpleton vooruitzicht...
pi_74840289
Die ogen van Maxime .

Over 'irritante' personages gesproken; Sjors is de schijnheiligheid zelve. Hoe zit dat nu eigenlijk, is ze nu ineens niet meer van plan om seks te laten wachten tot het huwelijk of een geplanned huwelijk? Ik krijg toch het idee dat ze Het met Danny doet wanneer haar frigide karakter het toelaat.

En hoe cheesy is Martijn: "...een eend. Of een pinguin." "Waarom?" "Ze waggelen. Dat wil ik in een volgend leven ook. Waggelen door het leven". Waarop Barbara zegt: "je bent niet erg veeleisend". Nee duhuh, hij wil jou. Oké, ik heb niet zo'n hekel aan Barbara aan het gros van de posters hier, maar ook een schijnheil, hoor. Dat is hier geloof ik al eens eerder aangehaald. Sowieso mag Irene wat mij betreft 'blij' zijn dat ze van de oh-zo-gevoelige Martijn af is. "Jij relativeert alles! Met Barbara kan ik tenminste praten!" Maar goed, de 'schrijvers' zullen er wel weer voor zorgen dat ze bijelkaar komen.

En dan Lucas. Hoe cliché word hij als homo neergezet? Hij zit er zelf nogal mee, lijkt het. Een klein puntje van kritiek en het is meteen: "omdat ik homo ben!?"

Toch kijk ik elke dag. Heerlijk om je te ergeren.

PS: Jef . Schandalig om die man maanden op te laten draven om een beetje biertjes te tappen en de praatpaal uit te hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Glycerine. op 19-11-2009 06:02:01 ]
pi_74841102
Trouwens!

Hebben Martijn en Barbara Het überhaupt al gedaan? Want zo nee, had ik dat toch (al veel eerder) tegen Irene en/of de kinderen gezegd.
pi_74843365
Gisteren geen gtst kunnen volgen was het nog wat
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  donderdag 19 november 2009 @ 10:32:31 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74843478
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:27 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren geen gtst kunnen volgen was het nog wat
het stukje dat rick bij jan ging aanbellen was wel leuk
  donderdag 19 november 2009 @ 11:19:54 #158
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_74844884
die moeder van Danny. Waar slaat dat nou weer op zeg
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_74844932
Ik heb niet meer gekeken deze week.

Maar wie is dat mens, die de moeder van Rick en Danny speelt? Damn wat slecht zeg! En irritant, dat gebit
  donderdag 19 november 2009 @ 12:36:33 #160
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_74847111
quote:
Op donderdag 19 november 2009 03:37 schreef Glycerine. het volgende:
Die ogen van Maxime .

Over 'irritante' personages gesproken; Sjors is de schijnheiligheid zelve. Hoe zit dat nu eigenlijk, is ze nu ineens niet meer van plan om seks te laten wachten tot het huwelijk of een geplanned huwelijk? Ik krijg toch het idee dat ze Het met Danny doet wanneer haar frigide karakter het toelaat.

En hoe cheesy is Martijn: "...een eend. Of een pinguin." "Waarom?" "Ze waggelen. Dat wil ik in een volgend leven ook. Waggelen door het leven". Waarop Barbara zegt: "je bent niet erg veeleisend". Nee duhuh, hij wil jou. Oké, ik heb niet zo'n hekel aan Barbara aan het gros van de posters hier, maar ook een schijnheil, hoor. Dat is hier geloof ik al eens eerder aangehaald. Sowieso mag Irene wat mij betreft 'blij' zijn dat ze van de oh-zo-gevoelige Martijn af is. "Jij relativeert alles! Met Barbara kan ik tenminste praten!" Maar goed, de 'schrijvers' zullen er wel weer voor zorgen dat ze bijelkaar komen.

En dan Lucas. Hoe cliché word hij als homo neergezet? Hij zit er zelf nogal mee, lijkt het. Een klein puntje van kritiek en het is meteen: "omdat ik homo ben!?"

Toch kijk ik elke dag. Heerlijk om je te ergeren.

PS: Jef . Schandalig om die man maanden op te laten draven om een beetje biertjes te tappen en de praatpaal uit te hangen.
Niets aan toe te voegen..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  donderdag 19 november 2009 @ 14:04:00 #161
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_74849852
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb niet meer gekeken deze week.

Maar wie is dat mens, die de moeder van Rick en Danny speelt? Damn wat slecht zeg! En irritant, dat gebit
Joke Bruijs
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  donderdag 19 november 2009 @ 14:16:38 #162
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_74850292
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:38 schreef LinkseVriend het volgende:
Die Danny is zo lelijk die wil ik s'nachts in het donker niet tegen komen. Ik vind dat zo'n vies ventje.
Dan zie ik liever Rik of Jack.
Ik ben bepaald geen Danny-fan. Sterker nog, ik heb echt niks met Danny. Ik vind niks van Danny. Hij is alles van niks. Ik vind hem niet geil, niet sterk, niet spannend,niet sexy, niet grappig, ik vind hem gewoon niks.

Maar om hem nou lelijk te noemen, nee. Zelfs in het donker kun je hem niet lelijk vinden
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_74850616
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Countess het volgende:

[..]

Ik ben bepaald geen Danny-fan. Sterker nog, ik heb echt niks met Danny. Ik vind niks van Danny. Hij is alles van niks. Ik vind hem niet geil, niet sterk, niet spannend,niet sexy, niet grappig, ik vind hem gewoon niks.

Maar om hem nou lelijk te noemen, nee. Zelfs in het donker kun je hem niet lelijk vinden
vind het net een Ken (as in barbie en Ken )
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_74850715

Nou ik wil niet veel zeggen...maar ik zou er helemaal niets op tegen hebben als ik zoiets onder mijn deken aantref
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 19 november 2009 @ 14:31:22 #165
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74850831
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:25 schreef Apotheose het volgende:

[..]

vind het net een Ken (as in barbie en Ken )
Vind ik ook, maar hij is wel mooi. En nog niet helemaal in plastic gegoten

zijn neus lijkt wel gebroken geweest

[ Bericht 12% gewijzigd door GirlyGlue op 19-11-2009 14:43:48 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 14:43:35 #166
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_74851266
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]

Nou ik wil niet veel zeggen...maar ik zou er helemaal niets op tegen hebben als ik zoiets onder mijn deken aantref

Gelukkig dat smaken verschillen, ik tref liever Mark van Eeuwen (Jack) onder mijn dekbed aan.
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  donderdag 19 november 2009 @ 14:44:27 #167
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74851287
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:43 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Gelukkig dat smaken verschillen, ik tref liever Mark van Eeuwen (Jack) onder mijn dekbed aan.
[ afbeelding ]
Engel Jack!

Danny heeft trouwens voor het laatst vrolijk gekeken in zijn eerste scene, daarna is het maar een levenloze staarder geworden.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:50:48 #168
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_74851501
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:44 schreef GirlyGlue het volgende:

[..]

Engel Jack!

[ afbeelding ]
Danny heeft trouwens voor het laatst vrolijk gekeken in zijn eerste scene, daarna is het maar een levenloze staarder geworden.

Nogal logisch met Sjors als vriendin, daar zou ik ook aardig levenloos van worden.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:59:03 #169
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74851747
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:50 schreef MissBitchy het volgende:

[..]

Nogal logisch met Sjors als vriendin, daar zou ik ook aardig levenloos van worden.
Ze leefden nog vroom en (on)gelukkig....
pi_74852414
quote:

[..]

[ afbeelding ]
pi_74852460
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die wil ik ook wel graag onder mijn dekbed aantreffen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74853878
Hmmmm, ik wil ze allebei wel onder mijn dekbed aantreffen .
  donderdag 19 november 2009 @ 18:10:24 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74857974
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:57 schreef RogerS het volgende:
De vooruitzichten van maandag 23 november tot vrijdag 4 december zijn vrijgegeven. Er staan op zich wel wat leuke dingen tussen, maar oordeel zelf!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessant? Of toch niet?
Irene is een week verbaasd
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74858675
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:04 schreef verleiding het volgende:
Hmmmm, ik wil ze allebei wel onder mijn dekbed aantreffen .
Ik ook, zodat ik d'r in vast kan sealen (niet luchtdicht, dood hoeven ze nou ook weer niet) en op de boot naar Timboektoe kan zetten
Een heer met stijl
pi_74859135
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik ook, zodat ik d'r in vast kan sealen (niet luchtdicht, dood hoeven ze nou ook weer niet) en op de boot naar Timboektoe kan zetten
Als ik maar wel mee mag!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')