quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Vooral als je daar bij de bakker om vraagt.
Mijn lief heeft wel eens om een punani met hete kip gevraagd. Maar dat moest natuurlijk een panini zijn. Is al jaren geleden en ging echt per ongeluk.
oehh lekker!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wij noemen het hier thuis poenie (afkorting van punani) als het over het vrouwelijk geslachtsdeel gaat. En voor de jongen is het een tolli of piemel.
Ik mag trouwens een choco toetje buzzen. Pure choco mouse.
Goedenavond btw.
het gaat een hele lange nacht worden zo te horen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef pinquit het volgende:bah vicky, eng hoor.
beterschap en sterkte vannacht.
Mit die grosse plasfussenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Super! Toll und wunderbar !
Jetzt kommen die kamelen !
wist je trouwens dat ze in Australië juist soms het woord 'fannie/fanny' gebruiken hiervoor?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:10 schreef Fannie het volgende:
Hier werd een meisjes ding dus gewoon een plasser genoemd toen ze klein was, en nu ze 16 is heet het een poes of een punani![]()
je hebt 't toch niet meer over benamingen voor het vrouwelijk geslachstdeel, he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:02 schreef Saffier het volgende:
grosse plasfussen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef trui het volgende:
[..]
wist je trouwens dat ze in Australië juist soms het woord 'fannie/fanny' gebruiken hiervoor?
niet alleen in Australie geloof ik, Britten moesten op de camping waar ik werkte ook altijd erg lachen om mijn college die zei [frans accent] elleu, ai em Fanny and ai viel enterteen joe [/frans accent]quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef trui het volgende:
[..]
wist je trouwens dat ze in Australië juist soms het woord 'fannie/fanny' gebruiken hiervoor?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:13 schreef trui het volgende:
[..]
je hebt 't toch niet meer over benamingen voor het vrouwelijk geslachstdeel, he?
Een een leuk kadootje..quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef trui het volgende:
[..]
jahquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, das al snel HuupIncl. Windows 7?
Jij moet ermee werken, dus je moet hem zelf goedkeuren!!quote:
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef bodpa09 het volgende:
Oh Tazz, dank voor je link! Ik heb geboekt, alleen nog geen bevestiging.
ooh met brocolli kaas aardappelpuree en tomaatquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Saffier het volgende:
Ik zoek een ovenschotel voor morgen om mijn mooie nieuwe oven uit te proberen, wie heeft er tips?
ovenfrietquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Saffier het volgende:
Ik zoek een ovenschotel voor morgen om mijn mooie nieuwe oven uit te proberen, wie heeft er tips?
psies... my kinda womanquote:
`quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:17 schreef trui het volgende:
Wat dacht je van...
Ovenschotel: sperziebonen met tijm + gehakt
Ovenschotel: witlof met ham, kaas en banaan
Ovenschotel van prei-hamrolletjes en aardappelpuree
Ovenschotel zuurkool met kapucijners
Ovenschotel rode kool met appeltjes, rozijnen & puree
Ovenschotel aubergine, tomaat & geitenkaas (en rozijnen & pijnboompitjes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
ik lust geen champignons, niet vanwege de smaak maar vanwege de structuur *ril*quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:38 schreef trui het volgende:
oh maar op zich begrijp ik best dat structuur veel uit kan maken voor smaak hoor. hier was manlief lange tijd niet in voor spaghetti, wel voor macaroni.dat is nu gelukkig over, en dat vond ik best een raar verschil. maar die grote (vaak toch ook best dikke) plakken pasta, dat je dat minder lekker vindt dan kleinere + dunnere elementen lijkt me juist wel logisch.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik lust geen champignons, niet vanwege de smaak maar vanwege de structuur *ril*
en ik probeer het echt best vaak opnieuw te proeven maar ik vind het niks![]()
Rocka jaaazo lekker!
hahaha jaaaquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Held
Eíndelijk iemand die het snapt! Lust jij dan ook wel champignonsoep, maar dan zonder die ranzige zompige paddestoeltjes erin?
Echt, gaan mensen dan grappen maken!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef trui het volgende:
vanavond trouwens weer gecollecteerd (voor Alzheimer NL), mèn wat is dat vermoeiend zeg. 't is dat ik al heb toegezegd dat ik in februari ook nog een keer namens Amnesty de deuren langs ga, maar anders...
maar: wel een flink volle collectebus inmiddels (ik kon 'm bijna niet meer tillen net.![]()
) morgen nog een laatste straatje, dan heb ik de hele wijk gehad.
en veel mensen die 'vergeetachtige' grappen probeerden te maken...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha jaaa![]()
uit de automaat enzo, want daar zit zeker weten geen champignon in
Oeh, spannend!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:51 schreef bikinistringding het volgende:
Ja, ik heb een dubbele persoonlijkheid.
dan zal je in elk geval geen steken meer laten vallenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef trui het volgende:
najaaaa miss_sly, dat is al de 2e keer in korte tijd dat ik iemands post voor die van jou aanzie.('t ging dus om saffiers spoiler-berichtje, ik dacht dat dat jouw post was.
tijd voor een BRIL....
)
Saffiertjepiertje.quote:
Oeh, recepten "uit studententijd" zijn meestal wel heel tof! Vaak zijn het eenpansgerechten, en daar ben ik dol op!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:51 schreef trui het volgende:
haha phluph, zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet hoor!vaak gewoon uit de allerhande of nog uit m'n studententijd overgebleven...
Jij was toch anti-soep?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha jaaa![]()
uit de automaat enzo, want daar zit zeker weten geen champignon in
Waar het hart van vol is....quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik zag idd dat je een post van innepin ook al voor een van mij aan zag. En ik ben juist veel midner aanwezig de laatste tijd, niet meer
je moest es weten, ik brei & haak me wezenloos de laatste tijd!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:54 schreef PM-girl het volgende:
dan zal je in elk geval geen steken meer laten vallen
niet anti-anti, ik hou gewoon niet zo van soep.quote:
Hm, ik denk dat de aubergine / champignons ook prima te vervangen zijn door courgette in dit recept.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:02 schreef trui het volgende:
ik heb champignons om diezelfde reden ook heel lang niet gelust, dus ik begrijp jullie volkomen. maar toch lust ik ze nu wel graag, ik heb zelfs een ovenschotel (saffier!) met champignons als hoofdbestanddeel.![]()
Gegratineerde champignonschotel met basilicum (4 personen) (vegetarisch)
2 eieren
1 ui
3 bakjes (kleine) champignons (of een deel vervangen door aubergine, die dan wel eerst goed moet uitlekken met zout, en even voorgebakken moet worden).
2½ dl droge witte wijn
100 g boter/margarine
1 eetl. basilicum
zout, peper
2 teentjes knoflook
4 takjes peterselie
150 g gemalen oude kaas
Eieren hard koken. onder koud water afspoelen en pellen. Ui pellen + snipperen. Champignons wassen . (De eventuele aubergine ook voorbereiden zoals boven aangegeven).
In pan ui en wijn aan de kook brengen. Champignons toevoegen en met deksel erop ± 8 minuten zachtjes koken. Met een schuimspaan uit pan nemen en in vergiet laten uitlekken. Op hoog vuur wijnmengsel ca. 10 minuten laten inkoken.
Eieren fijnprakken. Aan wijnmengsel toevoegen: ei, boter, basilicum, zout & peper. Knoflook erboven uitpersen. Peterselie erboven fijnknippen. Blijven roeren tot boter gesmolten is. Champignons (+ evt aubergine) verde¬len over bodem van platte ovenschaal (inhoud ca. 1½ ltr). Ei-wijnmengsel erover scheppen. Kaas erover verdelen.
Oven voorverwarmen op gasstand 4 (= 200°C). In midden van oven schotel in ca. 15 minuten goud¬bruin laten worden. Lekker met (bruin) stokbrood (nodig om te dippen!) en gemengde salade.
Mijn nieuwe huissie bevalt ons primaquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Saffiertjepiertje.Ik ben hopelijk niet al te vaak meer in je gedachten? Je moet je concentreren op je nieuwe huissie hoor.
![]()
Speaking of which; hoe bevalt het?
bij mij stond er op 12 november een klein meisje met dr moeder met een collectebus voor de alzheimerstichting.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:44 schreef trui het volgende:
vanavond trouwens weer gecollecteerd (voor Alzheimer NL), mèn wat is dat vermoeiend zeg. 't is dat ik al heb toegezegd dat ik in februari ook nog een keer namens Amnesty de deuren langs ga, maar anders...
maar: wel een flink volle collectebus inmiddels (ik kon 'm bijna niet meer tillen net.![]()
) morgen nog een laatste straatje, dan heb ik de hele wijk gehad.
en veel mensen die 'vergeetachtige' grappen probeerden te maken...
Hoe oud was je toen dat wonder geschiedde?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:02 schreef trui het volgende:
ik heb champignons om diezelfde reden ook heel lang niet gelust, dus ik begrijp jullie volkomen. maar toch lust ik ze nu wel graag, ik heb zelfs een ovenschotel (saffier!) met champignons als hoofdbestanddeel.![]()
Mijn zusje is 25 en die eet pas sinds een half jaartje champignons. Ik vind z heerlijk, gebakken maar ook rauwquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen dat wonder geschiedde?
rauw met knoflooksaus!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
Mijn zusje is 25 en die eet pas sinds een half jaartje champignons. Ik vind z heerlijk, gebakken maar ook rauw
oeh das kut idd!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:30 schreef innepin het volgende:
Niemand die medelijden met me heeft dat mijn prachtige Boretti oven gesneuveld is?
Dat moet ik eens proberen..quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:30 schreef innepin het volgende:
Niemand die medelijden met me heeft dat mijn prachtige Boretti oven gesneuveld is?
'n jaar of 22 denk ik. nee 't moet toch iets eerder geweest zijn. maar in elk geval lustte ik ze ab-so-luut niet tot m'n 18e.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen dat wonder geschiedde?
Dan ben ik hopeloos verlorenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef trui het volgende:
[..]
'n jaar of 22 denk ik. nee 't moet toch iets eerder geweest zijn. maar in elk geval lustte ik ze ab-so-luut niet tot m'n 18e.
Mijne niet hoorquote:
Ieuwww... Sick!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef Vivi het volgende:
Getver, er zijn nu volwassen kerels die babyplay doen op RTL 5
oeh lekker mokkataart!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
Check ff mijn allereerste zelfgemaakte mokkataart
[ afbeelding ]
* LovelyLady trots is
Ah, ik heb mijn naam eer aangedaan!quote:
It is better to have had a Boretti and lost, then to never had one at allquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:30 schreef innepin het volgende:
Thnx!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |