wij zeiden vroeger thuis flutquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef pinquit het volgende:
ja als ik ga uitleggen dat ik geen piemel heb, en oma ook niet dan zeg ik meestal; wij hebben een gat
[edit] uitleggen aan max that is![]()
't popje van knofje heet flutquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wij zeiden vroeger thuis flut
echt hoor, als ik nu iemand hoor zeggen dat hij die film flut vond (bijvoorbeeld) dan moet ik nog steeds gniffelen
Noquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik de enige die dat YES niet kent?
Wielewielestap rules! Net als Stappestappestep. Ik ben zo blij dat mijn moeder ze bewaard heeft. Ik weet nog precies welke plaatjes ik zo geweldig vond. Er is nu trouwens ook een nieuw boekje van, over de peuterspeelzaal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef owlet het volgende:
Ronja is ooit begonnen om haar plasser een "ie" te noemenMaar die term is blijven hangen en na het lezen van wielewielestap werd dat aangevuld met een "touwie" voor jongetjes
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als we nou ns een toetjes-meet bij jou thuis doen?![]()
hahahaha arme Maxquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef pinquit het volgende:
oeh huupzal ik gewoon?
ahhh nee zielig
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef huuphuup het volgende:
oh met die post van miss_sly in t achterhoofd klinkt dat wel raar eigk
dat mn meisje met geluid lacht
Rewimo ken je ze echt niet?quote:
Ahhh, die! Dan ken ik ze dus welquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef E.T. het volgende:
Yes is van 'owner of a lonely heart' enzo
hahahaquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef E.T. het volgende:
Huup!![]()
Waarom laat je dat nou zien?? Nou moet ik van de week naar Primark![]()
Yes is van 'owner of a lonely heart' enzo
nee het is wit. Azytromycine heet het geloof ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vicky is dat geel/groenig spul?
Leuk Bodpa!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:04 schreef Keshet het volgende:
Huup! Je was vanmiddag dicht bij me!
Heeft de primark eigenlijk ook positiekleding? Ben er laatst in Schotland wel een paar keer binnengeweest maar ook net zo hard weer naar buiten gerend. Iets te veel chavs daar! Dat valt in Rotterdam wel mee geloof ik?
Mental image:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:16 schreef huuphuup het volgende:
haha punani![]()
mja das fout
ik moet zeggen dat ik het in officiele gesprekken zeg maar wel fijn vind om het ding gewoon vagina te noemen. Das neutraal dan zeg maar, bijna medisch ofzo. En ik was heel blij dat mn kraamzorg ook gewoon de dingen bij de naam noemde (vagina, perineum e.d.) en dat ze het niet heel opgetogen over "mn onderkantje" had
Ik heb dat jaren geleden een keer gezien, maar een tweede keer kijken (of vaker) lijkt me een beetje flauw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:58 schreef Vicky het volgende:
Vanaviond komt Domino day weer..
Gaat er nog iemand kijken? Ik was het wel van plan maar ik hoop dat het camerawerk een stuk beter is dan vorig jaar.
En dan vermeld je niet WAAR OH WAAR je dat kan kopen ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:22 schreef huuphuup het volgende:hahahaha Pinq
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in rood, zwart, grijs, en blauw.
15,-
helaasch niet voor baby's. Pas vanaf 1 jaar ofzo.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo, laten ze dit jaar de stenen stáán???
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Moet je verder teruglezen KPBij de primark.
Je moet het eigenlijk uitspreken als PIEMOLS !quote:
Ja. Ik ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef huuphuup het volgende:
haha jawohl der Primark jah!genau!
Nein, ligt in Capelle a/d Ijsselwinkelcentrum Alexandrium.
Phluph![]()
ik moest lachen
Super! Toll und wunderbar !quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef huuphuup het volgende:
haha jawohl der Primark jah!genau!
Nein, ligt in Capelle a/d Ijsselwinkelcentrum Alexandrium.
Vooral als je daar bij de bakker om vraagt.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Vooral als je daar bij de bakker om vraagt.
Mijn lief heeft wel eens om een punani met hete kip gevraagd. Maar dat moest natuurlijk een panini zijn. Is al jaren geleden en ging echt per ongeluk.
oehh lekker!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wij noemen het hier thuis poenie (afkorting van punani) als het over het vrouwelijk geslachtsdeel gaat. En voor de jongen is het een tolli of piemel.
Ik mag trouwens een choco toetje buzzen. Pure choco mouse.
Goedenavond btw.
het gaat een hele lange nacht worden zo te horen...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef pinquit het volgende:bah vicky, eng hoor.
beterschap en sterkte vannacht.
Mit die grosse plasfussenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Super! Toll und wunderbar !
Jetzt kommen die kamelen !
wist je trouwens dat ze in Australië juist soms het woord 'fannie/fanny' gebruiken hiervoor?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:10 schreef Fannie het volgende:
Hier werd een meisjes ding dus gewoon een plasser genoemd toen ze klein was, en nu ze 16 is heet het een poes of een punani![]()
je hebt 't toch niet meer over benamingen voor het vrouwelijk geslachstdeel, he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:02 schreef Saffier het volgende:
grosse plasfussen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef trui het volgende:
[..]
wist je trouwens dat ze in Australië juist soms het woord 'fannie/fanny' gebruiken hiervoor?
niet alleen in Australie geloof ik, Britten moesten op de camping waar ik werkte ook altijd erg lachen om mijn college die zei [frans accent] elleu, ai em Fanny and ai viel enterteen joe [/frans accent]quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef trui het volgende:
[..]
wist je trouwens dat ze in Australië juist soms het woord 'fannie/fanny' gebruiken hiervoor?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:13 schreef trui het volgende:
[..]
je hebt 't toch niet meer over benamingen voor het vrouwelijk geslachstdeel, he?
Een een leuk kadootje..quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef trui het volgende:
[..]
jahquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:23 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, das al snel HuupIncl. Windows 7?
Jij moet ermee werken, dus je moet hem zelf goedkeuren!!quote:
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:41 schreef bodpa09 het volgende:
Oh Tazz, dank voor je link! Ik heb geboekt, alleen nog geen bevestiging.
ooh met brocolli kaas aardappelpuree en tomaatquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Saffier het volgende:
Ik zoek een ovenschotel voor morgen om mijn mooie nieuwe oven uit te proberen, wie heeft er tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |