quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
met pacey heb ik weinig, maar idd Pinq sicko's!
wat dacht je van bale in american psycho
gladjes?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Dexter *ieuw* ik hou niett zo van die gladjes hoor *ril
Ik had mijn ode aan Dexter al uitgesproken in het vorige topicquote:
ik weet niet wat het zijn, maar het 'choco' deel klinkt goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:18 schreef Raissa het volgende:
Jeeeej ik mag de chocodreams van mona buzzen!
oke, ik wil dus een buzzkitquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:18 schreef Raissa het volgende:
Jeeeej ik mag de chocodreams van mona buzzen!
mja dat dus. maar zo stom dat je eigenlijk valt voor iemands personage danquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Dexters gedachtengang echt briljantheerlijk.
Alsof jij helemaal niets met piemels hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef Fannie het volgende:
Saffier, balen van de 3 gaatjes. En ik bedoelde deze foto![]()
[url=http://forum.fok.nl/topic/1367144/9/25#74663747]dochterlief[/url ]
En wat een raaaaruh TT
ze heeft iets doms, naiefsquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
en zijn zus is ook way grappigalthans alleen in seizoen 1
juhp dat is toch ook de bedoelingquote:
Nou ja, ultiem, ultiem...maar er is iig een fatsoenlijk woord dat niet te eufemistisch klinkt en ook neit meteen te netjes of te grof.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef pinquit het volgende:
piemel is wel het ultieme woord voor mannelijk geslachtsdeel vind ik btw
PIEMELquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef pinquit het volgende:
Ow ik heb wel iets met (een) piemel jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Alsof jij helemaal niets met piemels hebt
ha nu zei ik het weer
piemelpiemelpiemel
idd, voor meisjes is het lastigerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ultiem, ultiem...maar er is iig een fatsoenlijk woord dat niet te eufemistisch klinkt en ook neit meteen te netjes of te grof.
Voor het vrouwelijk geslachtsdeel is dat er niet, imo. Ik zit er nu al over te peinzen hoe we dat gaan noemen en aan Senna gaan leren
Meest normale woord ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef pinquit het volgende:
ik zeg altijd 'daaronder' dat is t meest gangbare voor mijquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ultiem, ultiem...maar er is iig een fatsoenlijk woord dat niet te eufemistisch klinkt en ook neit meteen te netjes of te grof.
Voor het vrouwelijk geslachtsdeel is dat er niet, imo. Ik zit er nu al over te peinzen hoe we dat gaan noemen en aan Senna gaan leren
Ja, doe eens suggesties!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
idd, voor meisjes is het lastiger
ja, echt, knap ingewikkeldquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
idd, voor meisjes is het lastiger
Alles behalve voorbips of yoni.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef miss_sly het volgende:
vagina is net als penis, dat is te netjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zeg altijd 'daaronder' dat is t meest gangbare voor mij
vagina is vies kut is vies schede is goor vulva is ranzig spleetje is sneu enzo
MOOOOOquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Alles behalve voorbips of yoni..
Haai Koot..
Ow my god, Yolin verpletterd door de dikke darterquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, doe eens suggesties!
Fannie, ja, Hugh Laurie
En ik had je dochter niet gezienmij was alleen die dikke darter opgevallen
Dát zijn pas oude lullen! Meeen! Die bewegen nog minder op het podium dan Michael Jackson en James Brown nu bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:29 schreef Kleurdoos het volgende:
MOOOOO!
Hoest?! Ik dacht gisteren nog aan je! Want Muul gaat naar YES
voorbibsquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Tja, en dan krijg je van die sneue dingen als voorbibs
dansen is zoooo jaren 80quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Dát zijn pas oude lullen! Meeen! Die bewegen nog minder op het podium dan Michael Jackson en James Brown nu bij elkaar..
je onderwereld!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:34 schreef miss_sly het volgende:
wij zeiden vroeger 'meisje' maar dat vind ik eigenlijk ook raar.
plassertje is de enige die zou kunnen, maar daar heb ik zel fook een associatie met piemel mee, dus dat vind ik ook raar.
innepin! gelukkig, ik ben niet de enige! ik dacht al dat ik een rare meisjesmama was
Mijn vriendjequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef Fannie het volgende:
Wat Muul gaat naar YES???????![]()
WIE WAT WAAR????? FETELLLLL
ineens hyper wordt![]()
![]()
Vroeger thuis was het een poes, nu noem ik het een damesplasser. D'r is gewoon geen leuk woord voor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
vagina is net als penis, dat is te netjes
kut is te grof
Tja, en dan krijg je van die sneue dingen als voorbibs, snee, poes, schede, gaatje...weet ik veel.
dus ik ben nog op zoek naar een goede!
De piemel voor de vagina, so to speak.
z0mg srsly Dexter is David Fisherquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:31 schreef pinquit het volgende:
Overigens vond ik dexter minder leuk in sixfeetunder toen ie nog david fisher heette![]()
Toen viel ik nog voor zn broer Nate![]()
[ afbeelding ]
(geen normale foto's van te vinden)
en ik moest er niet eens om lachen, zo'n foute grapquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef Fannie het volgende:
Zou Kleurdoos nou een gekleurde doos hebben ?![]()
(Sjees dat ik die vraag ook gewoon stel he)
GNORF!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef innepin het volgende:
[..]
z0mg srsly Dexter is David Fisher![]()
Hoe heb ik dat níet kunnen zien?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef innepin het volgende:
[..]
z0mg srsly Dexter is David Fisher![]()
Hoe heb ik dat níet kunnen zien?
quote:
quote:
hij lijkt wel jonger geworden he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:48 schreef innepin het volgende:
[..]
[..]Ja sorry hoor
ik heb six feet under niet zo heel erg gevolgd en 't is alweer een paar jaar geleden enzo
En hij is zó'n ander personage nu
En een stuk leuker!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
hij lijkt wel jonger geworden he?
buiksloterhammetjequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef innepin het volgende:
lebberspleetje, dát gaat 'm worden.
En anders wel slijmvijver.
"Even je luier verschonen meisje, je hebt een vieze slijmvijver!"
Jep. Ideáál.
Soms ben ik ook heel fout jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en ik moest er niet eens om lachen, zo'n foute grap
Toetjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik weet niet wat het zijn, maar het 'choco' deel klinkt goed
Dat is wel een nadeel, het moet gekoeld blijven... Opsturen in zilverfolie gaat waarschijnlijk niet helpenquote:
als we nou ns een toetjes-meet bij jou thuis doen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:12 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel, het moet gekoeld blijven... Opsturen in zilverfolie gaat waarschijnlijk niet helpen
Ja daar moest ik ook al aan denken, ik heb daar ook gewoondquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:55 schreef lily het volgende:
Buiksloterhammetje?
mijn broer woont in buiksloot
wij zeiden vroeger thuis flutquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef pinquit het volgende:
ja als ik ga uitleggen dat ik geen piemel heb, en oma ook niet dan zeg ik meestal; wij hebben een gat
[edit] uitleggen aan max that is![]()
't popje van knofje heet flutquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wij zeiden vroeger thuis flut
echt hoor, als ik nu iemand hoor zeggen dat hij die film flut vond (bijvoorbeeld) dan moet ik nog steeds gniffelen
Noquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik de enige die dat YES niet kent?
Wielewielestap rules! Net als Stappestappestep. Ik ben zo blij dat mijn moeder ze bewaard heeft. Ik weet nog precies welke plaatjes ik zo geweldig vond. Er is nu trouwens ook een nieuw boekje van, over de peuterspeelzaal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef owlet het volgende:
Ronja is ooit begonnen om haar plasser een "ie" te noemenMaar die term is blijven hangen en na het lezen van wielewielestap werd dat aangevuld met een "touwie" voor jongetjes
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als we nou ns een toetjes-meet bij jou thuis doen?![]()
hahahaha arme Maxquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef pinquit het volgende:
oeh huupzal ik gewoon?
ahhh nee zielig
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef huuphuup het volgende:
oh met die post van miss_sly in t achterhoofd klinkt dat wel raar eigk
dat mn meisje met geluid lacht
Rewimo ken je ze echt niet?quote:
Ahhh, die! Dan ken ik ze dus welquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef E.T. het volgende:
Yes is van 'owner of a lonely heart' enzo
hahahaquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef E.T. het volgende:
Huup!![]()
Waarom laat je dat nou zien?? Nou moet ik van de week naar Primark![]()
Yes is van 'owner of a lonely heart' enzo
nee het is wit. Azytromycine heet het geloof ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vicky is dat geel/groenig spul?
Leuk Bodpa!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:04 schreef Keshet het volgende:
Huup! Je was vanmiddag dicht bij me!
Heeft de primark eigenlijk ook positiekleding? Ben er laatst in Schotland wel een paar keer binnengeweest maar ook net zo hard weer naar buiten gerend. Iets te veel chavs daar! Dat valt in Rotterdam wel mee geloof ik?
Mental image:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:16 schreef huuphuup het volgende:
haha punani![]()
mja das fout
ik moet zeggen dat ik het in officiele gesprekken zeg maar wel fijn vind om het ding gewoon vagina te noemen. Das neutraal dan zeg maar, bijna medisch ofzo. En ik was heel blij dat mn kraamzorg ook gewoon de dingen bij de naam noemde (vagina, perineum e.d.) en dat ze het niet heel opgetogen over "mn onderkantje" had
Ik heb dat jaren geleden een keer gezien, maar een tweede keer kijken (of vaker) lijkt me een beetje flauw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:58 schreef Vicky het volgende:
Vanaviond komt Domino day weer..
Gaat er nog iemand kijken? Ik was het wel van plan maar ik hoop dat het camerawerk een stuk beter is dan vorig jaar.
En dan vermeld je niet WAAR OH WAAR je dat kan kopen ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:22 schreef huuphuup het volgende:hahahaha Pinq
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in rood, zwart, grijs, en blauw.
15,-
helaasch niet voor baby's. Pas vanaf 1 jaar ofzo.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:19 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo, laten ze dit jaar de stenen stáán???
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef innepin het volgende:
Moet je verder teruglezen KPBij de primark.
Je moet het eigenlijk uitspreken als PIEMOLS !quote:
Ja. Ik ook.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef huuphuup het volgende:
haha jawohl der Primark jah!genau!
Nein, ligt in Capelle a/d Ijsselwinkelcentrum Alexandrium.
Phluph![]()
ik moest lachen
Super! Toll und wunderbar !quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:32 schreef huuphuup het volgende:
haha jawohl der Primark jah!genau!
Nein, ligt in Capelle a/d Ijsselwinkelcentrum Alexandrium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |