quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef Kleurdoos het volgende:
met pacey heb ik weinig, maar idd Pinq sicko's!
wat dacht je van bale in american psycho
gladjes?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
Dexter *ieuw* ik hou niett zo van die gladjes hoor *ril
Ik had mijn ode aan Dexter al uitgesproken in het vorige topicquote:
ik weet niet wat het zijn, maar het 'choco' deel klinkt goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:18 schreef Raissa het volgende:
Jeeeej ik mag de chocodreams van mona buzzen!
oke, ik wil dus een buzzkitquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:18 schreef Raissa het volgende:
Jeeeej ik mag de chocodreams van mona buzzen!
mja dat dus. maar zo stom dat je eigenlijk valt voor iemands personage danquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Dexters gedachtengang echt briljantheerlijk.
Alsof jij helemaal niets met piemels hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:20 schreef Fannie het volgende:
Saffier, balen van de 3 gaatjes. En ik bedoelde deze foto![]()
[url=http://forum.fok.nl/topic/1367144/9/25#74663747]dochterlief[/url ]
En wat een raaaaruh TT
ze heeft iets doms, naiefsquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef Kleurdoos het volgende:
en zijn zus is ook way grappigalthans alleen in seizoen 1
juhp dat is toch ook de bedoelingquote:
Nou ja, ultiem, ultiem...maar er is iig een fatsoenlijk woord dat niet te eufemistisch klinkt en ook neit meteen te netjes of te grof.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef pinquit het volgende:
piemel is wel het ultieme woord voor mannelijk geslachtsdeel vind ik btw
PIEMELquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef pinquit het volgende:
Ow ik heb wel iets met (een) piemel jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Alsof jij helemaal niets met piemels hebt
ha nu zei ik het weer
piemelpiemelpiemel
idd, voor meisjes is het lastigerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ultiem, ultiem...maar er is iig een fatsoenlijk woord dat niet te eufemistisch klinkt en ook neit meteen te netjes of te grof.
Voor het vrouwelijk geslachtsdeel is dat er niet, imo. Ik zit er nu al over te peinzen hoe we dat gaan noemen en aan Senna gaan leren
Meest normale woord ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef pinquit het volgende:
ik zeg altijd 'daaronder' dat is t meest gangbare voor mijquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ultiem, ultiem...maar er is iig een fatsoenlijk woord dat niet te eufemistisch klinkt en ook neit meteen te netjes of te grof.
Voor het vrouwelijk geslachtsdeel is dat er niet, imo. Ik zit er nu al over te peinzen hoe we dat gaan noemen en aan Senna gaan leren
Ja, doe eens suggesties!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
idd, voor meisjes is het lastiger
ja, echt, knap ingewikkeldquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
idd, voor meisjes is het lastiger
Alles behalve voorbips of yoni.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef miss_sly het volgende:
vagina is net als penis, dat is te netjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zeg altijd 'daaronder' dat is t meest gangbare voor mij
vagina is vies kut is vies schede is goor vulva is ranzig spleetje is sneu enzo
MOOOOOquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Alles behalve voorbips of yoni..
Haai Koot..
Ow my god, Yolin verpletterd door de dikke darterquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, doe eens suggesties!
Fannie, ja, Hugh Laurie
En ik had je dochter niet gezienmij was alleen die dikke darter opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |