Ik denk vind+t.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik nou wel of geen typfout in de TT heb staan
En nu?quote:
quote:
Wat vindt het publiek...?quote:
Ff opnieuw inloggen. Momentje.quote:
Dit is een echte schande! Als mij dat zou gebeuren had ik een nieuw account aangemaakt..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij een beetje door de mand als taalnazi. Dit zijn niet te vergeven fouten
Ik twijfelde alquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij een beetje door de mand als taalnazi. Dit zijn niet te vergeven fouten
Zeg maar niks meerquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef AMDB het volgende:
Ik eis een verandering van Bootje's ondertitel, of anders boycotten/negeren we hem.
Onbewuste taalfaler
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dat ga ik niet aanpassen
Misschien is Bloons wel vrouwelijk...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Twijfel? Je kan hier toch niet over twijfelen? Hij=stam+t...
Bewuste faalnazi ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef AMDB het volgende:
Ik eis een verandering van Bootje's ondertitel, of anders boycotten/negeren we hem.
Onbewuste taalfaler
ik vind dat sowieso wel een goede optiequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef AMDB het volgende:
Onbewuste taalfaler
Zij is ook stam+tquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misschien is Bloons wel vrouwelijk...
Jou kennende zou je elke dag op 1 staan qua postsquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
lijkt me leuk trouwens, meedoen in een Slowchat waar iedereen je constant af zit te zeiken
Ik doe het toch zelf..?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
lijkt me leuk trouwens, meedoen in een Slowchat waar iedereen je constant af zit te zeiken
Note the PI...quote:
je kent me slechtquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jou kennende zou je elke dag op 1 staan qua posts
Ik denk dat de meerderheid hem gewoon aardig vinden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Is dit topic veranderd in een "Schrijf-vint-verkeerd SC" ??quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid hem gewoon aardig vinden.
Nu eens kijken of ik hier mijn muts wél nog kan vindenquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu eens kijken of ik hier mijn muts wél nog kan vinden
Daar is ze!quote:
Succes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu eens kijken of ik hier mijn muts wél nog kan vinden
Wie zeikt mij nou constant af..? Een verkapte moderatorsletje en een dat is het zo een beetje. Soms verschil je met elkaar van mening. WoWquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
de meerderheid is enkelvoudquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid hem gewoon aardig vinden.
je vergeet IsDatZoquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wie zeikt mij nou constant af..? Een verkapte moderatorsletje en een dat is het zo een beetje. Soms verschil je met elkaar van mening. WoW![]()
Die zeikt me niet af, die heeft gewoon een andere mening.quote:
Denk je nou echt dat hij jou bedoelt met 'moderatorsletje'?quote:
I know. Ik vind het nooit klinken, dus ik boycot het maar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de meerderheid is enkelvoud
ah! scherpquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat hij jou bedoelt met 'moderatorsletje'?
Niet te veel van jezelf gaan denken MoBlo
ik krijg nooit echt de indruk dat hij een zeer geliefd persoon isquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef L.no het volgende:
[..]
I know. Ik vind het nooit klinken, dus ik boycot het maar.
Leuk dat je niet inhoudelijk reageert trouwens.
Ik heb een duidelijke mening, stop die niet onder stoelen of banken en dan jaag je weleens mensen op de kast. Heb je dan gelijk een pesthekel aan elkaar..? Ik iig niet..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik krijg nooit echt de indruk dat hij een zeer geliefd persoon ismaar dan zie ik dat blijkbaar fout en zijn het gekscherende gezellige bashes
Je hebt het sowieso fout dat iedereen constant zit te bashen. Dat is klopt sowieso niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik krijg nooit echt de indruk dat hij een zeer geliefd persoon ismaar dan zie ik dat blijkbaar fout en zijn het gekscherende gezellige bashes
Ik zou niet durvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Die had ik toen nog niet gelezen..quote:
Oke.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die had ik toen nog niet gelezen..![]()
Haal dat taalnazi eens uit je naam, je maakt me pissig!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb een duidelijke mening, stop die niet onder stoelen of banken en dan jaag je weleens mensen op de kast. Heb je dan gelijk een pesthekel aan elkaar..? Ik iig niet..
Daar kan ík niet tegen. Als mensen een hekel hebben aan anderen om een mening. Er zijn genoeg dingen wat alles aan de persoon weer goed maakt, maar dat zien ze niet omdat ze alleen de persoon ziet die een bepaalde mening hebben die hen niet uitstaat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik wel vaak, als bepaalde 'meningen' te ver van de mijne afstaan dat ik het discriminerend en mensonterend vind bijvoorbeeld.. dan kan ik zo'n persoon gewoon niet mogen en kan ik dus echt een schijthekel aan zo iemand hebben![]()
Dus jij hebt geen hekel aan mensen die jou haten om je huidskleur zonder je te kennen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar kan ík niet tegen. Als mensen een hekel hebben aan anderen om een mening. Er zijn genoeg dingen wat alles aan de persoon weer goed maakt, maar dat zien ze niet omdat ze alleen de persoon ziet die een bepaalde mening hebben die hen niet uitstaat.
Een mening hebben is anders dan haten. Als iemand me kapotscheld of mij anders behandeld om mijn huidskleur is anders dan er iets over vinden. Dat wilt niet zeggen dat ik er mee eens ben of respecteer, maar ik heb niet zo snel een hekel aan iemand.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen hekel aan mensen die jou haten om je huidskleur zonder je te kennen?
Je kan ook té tolerant zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
We hebben de zelfde smaak ^^quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:45 schreef jna het volgende:
[..]
Salami. Hoewel ik liever tonijn of hawaii heb
Poep gebeurtquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:43 schreef AMDB het volgende:
Wat een mentaliteit weer hier:
"Nananana, wij hebben lekker weekend en laten AMDB dat laatste half uurtje lekker alleen stikken![]()
"
Wauw, dat is heel goed nieuws voor meer dan 75% van m'n klasgenoten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:49 schreef jna het volgende:
wtf, frans duijts krijgt een reallife soap
Klinkt lekker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef AMDB het volgende:
Salami pizza's![]()
Zelfgemaakte pizza met tonijn, ansjovis, salami, mon chou en kaas![]()
![]()
![]()
Wtf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:49 schreef jna het volgende:
wtf, frans duijts krijgt een reallife soap
Nee rtl4quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Klinkt lekker.![]()
[..]
Wtf.Komt vast op sbs6 zeker..
Waar is het yankees logoquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:28 schreef The_Dean het volgende:
L.no approved
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 12-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 108 L.no
02. 104 The_Dean
03. 060 DjRex89
04. 041 Puala
05. 037 Isdatzo
06. 025 jna
07. 021 Psychonikeo
08. 019 AMDB
09. 016 Luctor.et.Emergo
10. 014 Bootje84
11. 005 PieterBas
12. 003 Peet14
13. 002 Messenga
14. 001 Kuno_van_Dijk
Reeks-statistieken!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:45 schreef jna het volgende:
Zo dat valt me nu pas op. Check hoeveel die onderste foto op deze smiley lijkt![]()
![]()
![]()
Ey!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:04 schreef Bootje84 het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken klonen?
Die had ik vanmorgen gepost.quote:
Achteropquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:45 schreef jna het volgende:
Zo dat valt me nu pas op. Check hoeveel die onderste foto op deze smiley lijkt![]()
![]()
![]()
Lienquote:
Toen was ik hier niet meer he.quote:Die had ik vanmorgen gepost.
Ja, klopt, sorry.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lien
[..]
Toen was ik hier niet meer he.
Ik postte ook in andere topics, dus ik heb sowieso meer gepost.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ahaha vanmiddag het beste tussenuur evah. Om 11.10 oid presentatie, liep uit. 12.15 klaar.. dan heb je ineens 3.5 uur tussenuur, dus tja.. wat doe je dan. Eerst mac (
) , en dan 't cafe opzoeken, doh
.
Na 20 minuten en 5 bier was 't like: is dit wel verstandig? Kwartier later was de tijd op (en het geld ook trouwens
), snel de bus terug gepakt. Iedereen (7 man) hartstikke aangeschoten weer 't lokaal binnen
.
sowieso tellen die andere niet mee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik postte ook in andere topics, dus ik heb sowieso meer gepost.
Ik zou dan echt niet meer terug gaan voor die laatste lessen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ahaha vanmiddag het beste tussenuur evah. Om 11.10 oid presentatie, liep uit. 12.15 klaar.. dan heb je ineens 3.5 uur tussenuur, dus tja.. wat doe je dan. Eerst mac (
.
Na 20 minuten en 5 bier was 't like: is dit wel verstandig? Kwartier later was de tijd op (en het geld ook trouwens
), snel de bus terug gepakt. Iedereen (7 man) hartstikke aangeschoten weer 't lokaal binnen
.
Als ik aangeschoten ben, dan ga ik echt niet terug de les in.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
.
.
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sowieso tellen die andere niet mee.
Daaromquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sowieso tellen die andere niet mee.
Er zijn toch geen regels ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Er zijn toch geen regels ofzo.Ik vind gewoon dat dat meetelt.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar in de spamslettelling van de Stage SC niet
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik aangeschoten ben, dan ga ik echt niet terug de les in.
Mja, mijn projectgroepje moest wel want we moesten nog een soort van voortgangsgesprek voerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou dan echt niet meer terug gaan voor die laatste lessen.
Ik blijf erbij dat ik dat niet zo vind hoor. Niet dat ik sowieso koppig ben, maar omdat ik er niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar in de spamslettelling van de Stage SC niet
Haha.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Mja, mijn projectgroepje moest wel want we moesten nog een soort van voortgangsgesprek voeren. Met m'n gare hoofd heb ik dat gesprek maar geannuleerd. Volgende week mailen voor een nieuwe afspraak
.
Was wel mooi, eerst geloofde mijn projectgroep niet dat ik die afspraak voor vanmiddag 16.00 had staan.
Ik kan vinden wat je wil, maar daarmee heb je nog geen gelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik dat niet zo vind hoor. Niet dat ik sowieso koppig ben, maar omdat ik er niet mee eens ben.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef Isdatzo het volgende:
.
.
Ik ben al ver gekomen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde net zeggen 'juich niet te vroeg'
Maar je weet toch dat, als er een god is, hij een sadist is? Om 5 voor 12 gaat 't mis, mark my wordsquote:
Pas je wel op...quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef The_Dean het volgende:
Ben ff een homie helpen met sleutelen aan zijn VW busje, later
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:35 schreef The_Dean het volgende:
Ben ff een homie helpen met sleutelen aan zijn VW busje, later
Ben wel al twee keer bijna van de trap geflikkerd, omdat er iemandquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoe bijgeloviger je bent, hoe eerder het fout gaat omdat je TE voorzichtig gaat doen![]()
ik zie alleen maar een rood kruisje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ox_voor_sarkozy.html
Zo dan.
Keertje F5'en, het is wel de moeite waardquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zie alleen maar een rood kruisje.
Al paar keer gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Keertje F5'en, het is wel de moeite waard.
Nog een keer geprobeerd. Nu lukte het wel.quote:
inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
Zei toch dat 't het waard was. Toffe Ier
.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef L.no het volgende:
De meeste meiden in Take me out wisten niet hoe je ananas in het Engels noemden.![]()
* L.no doet tv uit.
Ja, maar als ik dat doe, dan zit dat ding alleen stof te happen, dus ik doe het wel af en toe aan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ben ik ff blij dat ik amper TV kijk. Hoef ik ook niet naar zulke goedkope bagger te kijken.
Is dat een leuk programma?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik zap altijd meteen weg als Over de Kook is afgelopen om maar niets van die meuk te hoeven zien
Nah, al die punten wekt mijn interesse niet zo op.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:32 schreef motorbloempje het volgende:
ligt aan de week dat je kijkt. Dit was een leuke groepvorige week was bagger, maar dan ligt het er nog maar aan van welk soort tv je houdt..
als je meer van de sensatie-sbs-praktijken bent, vind je het leuker als ze ruzieën, als je graag lekker eten ziet en leuke samenwerking, dan de andere soorten groepen
Ananas tochquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef L.no het volgende:
De meeste meiden in Take me out wisten niet hoe je ananas in het Engels noemden.![]()
* L.no doet tv uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ananas tochja toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het is zó perfect als achtergrondmuziek. Makkelijk om een verhaal uit te beelden ook. Dat spannende gedeelte was helemal mooi en heerlijk dat het weer rustig wordt bij het einde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het fout als ik dit een goed liedje vind?
inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:25 schreef PieterBas het volgende:
Hoe vaak ik die grap niet gehoord heb...
exactly my thoughts.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is zó perfect als achtergrondmuziek. Makkelijk om een verhaal uit te beelden ook. Dat spannende gedeelte was helemal mooi en heerlijk dat het weer rustig wordt bij het einde.
Wanhopig... of actrices / ingehoerd.. ik bedoel ingehuurd..quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat me wel opvalt bij Take me out is dat er wel erg veel dezelfde dames zijn iedere keer.
Ik ga voor die laatste optie inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanhopig... of actrices / ingehoerd.. ik bedoel ingehuurd..
Dat is toch altijd zo bij dat soort dingen? 't Is één grote farce johquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wanhopig... of actrices / ingehoerd.. ik bedoel ingehuurd..
helaas wel....quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo bij dat soort dingen? 't Is één grote farce joh.
Misschien moet ik maar eens meegaan doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo bij dat soort dingen? 't Is één grote farce joh.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar eens meegaan doen.
quote:Ik denk dat ik na 1 seconde heb, die is gewoon wanhopig
Nee van mn autoquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef L.no het volgende:
Oh je was sarcastisch terwijl ik het nog geloofde ook.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het zo'n los lampje dan?![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:06 schreef L.no het volgende:
Oh je was sarcastisch terwijl ik het nog geloofde ook.
Die moet je er ook iedere keer afhalen he.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En ga zo naar de stad dus maar hopen dat het geen boete oplevert....
nah ik had hem zo gemaakt dat je hem er niet af kon halen omdat ie tegen mn zadel zat. Alleen vorige week nieuwe batterijen in gedaan en toen te laag teruggeschroeft... Dus hij kon er gewoon afgehaald worden..quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moet je er ook iedere keer afhalen he.
Dat overleef ik welquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wel vrijdag de dertiende he Rex, dus zonder achterlichtje rijden kan wel om problemen vraag dan.
Zie je wel dat vrijdag de dertiende ongeluk brengt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
nah ik had hem zo gemaakt dat je hem er niet af kon halen omdat ie tegen mn zadel zat. Alleen vorige week nieuwe batterijen in gedaan en toen te laag teruggeschroeft... Dus hij kon er gewoon afgehaald worden..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:30 schreef L.no het volgende:
Emoticons zeggen veel meer dan woorden soms.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:32 schreef L.no het volgende:
Dalijk krijgen we een note van teveel smilies posten.
Volgens mij heeft Kuno (of was het PBquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:34 schreef L.no het volgende:
Misschien .. dunno
Dit staat wel in de OP though:
"Smiley-posts? Maak het niet te gek, dan komt het wel goed!"
Dit is wel gezelliger.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:36 schreef L.no het volgende:
Oh oke, dan heb ik die combo gebroken voor geen reden. sorry
Klopt!quote:
Ik ga morgen naar de bieb. Verder heb ik geen plannen? Jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt!
Ga je in het weekend nog iets doen trouwens?
nein. wel leren en zondag werken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de bieb. Verder heb ik geen plannen? Jij?
Ik geloof niet dat er morgen iets leuks kwam....quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:43 schreef L.no het volgende:
[..]
nein. wel leren en zondag werken.
als er een leuke film is morgen, dan stel ik voor om samen een film te kijken. ^^
Blade is wel goede film, maar heb ik al eens gezien...quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:45 schreef L.no het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php?dag=14-11-2009
Veel keuze, maar veel ken ik niet zo.
Die moest toch nog even de stad in...quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En ga zo naar de stad dus maar hopen dat het geen boete oplevert....
Ik ga dus morgen maar gewoon lekker gamen....quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:48 schreef L.no het volgende:
Idd.
Nou, ik val toch altijd in slaap als ik die film bekijk.
Oh, dat heb ik overheen gelezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die moest toch nog even de stad in...
[..]
Hm.. goed idee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga dus morgen maar gewoon lekker gamen....
Ja, dat zal ie nog echt lezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik overheen gelezen.
Byebye Rex.
Als ie terugkomt, dan lees ie het wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zal ie nog echt lezen.
Het is goed bedoeld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ie terugkomt, dan lees ie het wel.
I know, geen nut, maar ik doe het toch.
Is goed hoor, slaap lekker.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens mijn bedje induik. En dan nog even boekje ga uitlezen, zodat ik dat morgen mee terug kan brengen naar de bieb.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:06 schreef L.no het volgende:
fok!en en verder internetten i guess. ik ga misschien verder kijken naar een koreaanse serie.
Voor mij is het allemaal één pot nat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:08 schreef L.no het volgende:
koreaans lijkt me echt ingewikkeld, dan liever Japans leren.
Oi oi!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mij is het allemaal één pot nat.
Zo leer ik automatisch beter Engels.quote:
Of ik nu een Chinees, Japanner of Koreaan hoor praten, voor mij klinkt het allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Oi oi!
Zelfs de manier van praten is verschillend. Te ingewikkeld en snel.
gamen helpt ook voor je Engels.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo leer ik automatisch beter Engels.Altijd leuk om een taal beter te leren kennen en een andere cultuur leren kennen tegenlijk.
dankje. Jij veel kijkplezier en ook alvast weltrusten.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gamen helpt ook voor je Engels.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:13 schreef L.no het volgende:
Is ook logisch, je kent het niet zo. Ik bekijk die shit al 5 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |