Ik denk vind+t.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik nou wel of geen typfout in de TT heb staan
En nu?quote:
quote:
Wat vindt het publiek...?quote:
Ff opnieuw inloggen. Momentje.quote:
Dit is een echte schande! Als mij dat zou gebeuren had ik een nieuw account aangemaakt..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij een beetje door de mand als taalnazi. Dit zijn niet te vergeven fouten
Ik twijfelde alquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij valt hij een beetje door de mand als taalnazi. Dit zijn niet te vergeven fouten
Zeg maar niks meerquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef AMDB het volgende:
Ik eis een verandering van Bootje's ondertitel, of anders boycotten/negeren we hem.
Onbewuste taalfaler
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dat ga ik niet aanpassen
Misschien is Bloons wel vrouwelijk...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Twijfel? Je kan hier toch niet over twijfelen? Hij=stam+t...
Bewuste faalnazi ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef AMDB het volgende:
Ik eis een verandering van Bootje's ondertitel, of anders boycotten/negeren we hem.
Onbewuste taalfaler
ik vind dat sowieso wel een goede optiequote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef AMDB het volgende:
Onbewuste taalfaler
Zij is ook stam+tquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misschien is Bloons wel vrouwelijk...
Jou kennende zou je elke dag op 1 staan qua postsquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
lijkt me leuk trouwens, meedoen in een Slowchat waar iedereen je constant af zit te zeiken
Ik doe het toch zelf..?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
lijkt me leuk trouwens, meedoen in een Slowchat waar iedereen je constant af zit te zeiken
Note the PI...quote:
je kent me slechtquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jou kennende zou je elke dag op 1 staan qua posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |