Die zijn schattig hequote:
Toen ik ging verhuizen heb ik het zo gedaan:quote:Op maandag 7 december 2009 10:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die zijn schattig he
Heel ondernemend de hele tijd over de bodem lopen enzo. Hij kan ook heel grappig zwemmen. Dan gebruikt hij zijn staart en dat gaat best snel
Hoe kun je trouwens het beste vissen en de rest overige inhoud van je bak vervoeren?
Zoals ik al zei ga ik binnenkort samenwonen (het kan ook nog wel een jaar duren, beetje afhankelijk wanneer we een huis kunnen krijgen) en dan moeten de vissen natuurlijk van het ene huis naar het andere. Dat is wel een autoritje van een uur ongeveer.
Ik zou graag een kreeftje hebben. Wat moet die kosten en hoe krijgen we hem eventueel naar Zwolle?quote:Op maandag 7 december 2009 09:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Fijn he die garnalen
Ik heb/had er ook eentje in me bak zitten, maar ik zie em nooit meer..
BTW; ik ga over naar een andere bak, en nu heb ik wat over.
Iemand hier interesse?
1x CPO dwergkreeft (echt mooi oranje)
5x purperkoppen (barbeeltjes), die wel samen kunnen met maanvissen (zitten al 8 maandjes samen)
Wat ik ervoor wil hebben; ach als je een kleinigheidje voor me hebt ben ik al blij.
Mag ook ruilen tegen andere vissen; bepaalde cory's / kardinaaltetra's
Op te halen in Mierlo (bij Eindhoven)
Dat lijkt mij ook helemaal niks. Dat is toch zielig voor het beestjequote:Op maandag 7 december 2009 19:56 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Helaas zit ik niet meer zoveel in de auto ivm tuning enzo, want eerst kwam ik nog best veel in Zwolle..
Dat in Zwolle krijgen is lastiger..
Opsturen wil ik het lieve diertje niet aan doen, dan komt ie geroerd en in shock bij je aan vrees ik..
en in NL verboden!quote:Op maandag 7 december 2009 21:11 schreef Aaiphone het volgende:
Ik wil absoluut geen levend iets opgestuurd krijgen
Veul te zielug
En top apparaat als je helder water wil,let wel op dat je plantenvoeding en andere middelen (bacterieen) moet toevoegen gezien die door dit apparaat zo goed als allemaal verwijderdquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef AchJa het volgende:
Iemand al ervaring met dit apparaat???
Plaatje:
[ afbeelding ]
Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:55 schreef AchJa het volgende:
Iemand al ervaring met dit apparaat???
Plaatje:
[ afbeelding ]
Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn.
oftewel het meest giftige wordt niet verwijderdquote:Bij pH-waarden in het bereik van 7pH, wordt het giftige Ammonium/Ammoniak door de Ozon niet geoxideerd. Het giftige Nitriet wordt door de Ozon in Nitraat geoxideerd.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 9 december 2009 01:03 schreef Prowl het volgende:
Gewoon water verversen en geen onzinnige dure dingen kopen
Hoe groot aquarium heb je?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En ik heb alweer een chaos in mijn aquariumVissen met witte stip. Water is perfect though. Mannetjes kempvis was een tijdje geleden een schuimnest aan het maken, wat nu weer weg is, maar er liggen wel eitjes in nu. Mijn vriend heeft ook eitjes trouwens én een schuimnest, maar geen mannetje erbij. Waren vandaag nog eitjes aan het spugen.
quote:Op donderdag 3 december 2009 22:20 schreef onlogisch het volgende:
Mocht iemand nog interesse hebben in een aquarium :
[TK] Juwel Rio 240 aquarium inclusief vissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |