quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er zullen vast wel PVV'ers zijn die moslims niet echt helemaal haten.
Waarom zijn moslims de vijand?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Laten we bij deze dan de PvdA ook maar verklaren tot een NSB partij omdat ze ons land verkopen aan de vijand, hehe alle PvdA'ers zijn NSB'ers en houden van moslims, alle moslims zijn NSB'ers.
Dat weet ik niet. Ik ben geen hater, dus je moet me niks in de mond leggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geef nou eens aan waar, uit de bestaande partijen, de moslimhater het beste terecht kan. Dat is simpelweg de PVV.
Nederlandse Moslim Partij, Solidara, SP, GroenLinks, PvdA, ..., ...quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dat was m'n vraag niet, waar gaan alle moslims heen dan?
Dat informeren kan de regering mooi doen, niks doms aan ..quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef Disana het volgende:
Wel weer tekenend dat de PVV zich niet even informeert voor ze een domme vraag gaan stellen. Ze schieten meteen in de verontwaardigde houding van de achtergestelde.
Nee, het zegt genoeg over die partijen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nederlandse Moslim Partij, Solidara, SP, GroenLinks, PvdA, ..., ...
Maar hoezo is dat relevant? Wil je een tegenaanval lanceren en roepen dat Mohammed B. een PvdA'er was, zodat wij ons allemaal heel erg beledigd voelen, ofzo?
Je kan het ook niet logisch beredeneren? Daarom ben je ook een PVV'er.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben geen hater, dus je moet me niks in de mond leggen.
Wel dom, want het was gewoon op internet te vinden. Maar de PVV is al zielig en boos voordat hun verstand gaat werkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat informeren kan de regering mooi doen, niks doms aan ..
Nee, een PVV'er zou zeggen:quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie je wel, het is een rechtse organisatie die RDWVVD mag wel en SP/GL/PvdA niet
![]()
Om maar ff een PVV'er na te doen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je kan het ook niet logisch sociaal beredeneren? Daarom ben je ook een PVV'er.
Als ze zelf wat kunnen informeren, bespaart dat weer geld op een nutteloze kutvraag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat informeren kan de regering mooi doen, niks doms aan ..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel dom, want het was gewoon op internet te vinden. Maar de PVV is al zielig en boos voordat hun verstand gaat werken
Vertel maar even waar ik het antwoord op Internet kan vindenquote:5.)
Bent u bereid dit besluit van de RDW onmiddellijk terug te draaien?
Nou, boo-fucking-hoo. Wat verwacht je, dat we nu gaan roepen over "rechtse demonisering" en dat Mariëtte Hamer Kamervragen gaat stellen over belediging van de PvdA door PVV-aanhangers?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Laten we bij deze dan de PvdA ook maar verklaren tot een NSB partij omdat ze ons land verkopen aan de vijand, hehe alle PvdA'ers zijn NSB'ers en houden van moslims, alle moslims zijn NSB'ers.
Goh, wat een lol.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je kan het ook niet logisch beredeneren? Daarom ben je ook een PVV'er.
Boo-fucking-hoo voor gedrag dat je eigen gedrag reflecteert? Tja, ik had ook niet veel anders verwacht, maar het is wel leuk dat je precies de reactie plaatst die ik had verwacht, stelt mij in ieder geval meteen in het gelijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
O, ik zie al wat je wilde:
[..]
Nou, boo-fucking-hoo. Wat verwacht je, dat we nu gaan roepen over "rechtse demonisering" en dat Mariëtte Hamer Kamervragen gaat stellen over belediging van de PvdA door PVV-aanhangers?
Jammer voor je, maar voor dat soort retoriek moet je toch echt bij de PVV zijn.
Ach wat een lieve smoeltjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Idd. Tijd een walgelijk schattig plaatje om de gemoederen tot bedaren te brengen!
[ afbeelding ]
Wat schattig!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Idd. Tijd een walgelijk schattig plaatje om de gemoederen tot bedaren te brengen!
Een centraal-Wilders topic (in NWS) zou een betere oplossing zijn, makkelijker te negeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat schattig!![]()
Ik stel trouwens voor om eenmaal per week een Wildersvrij dag in te lassen. Natuurlijk kan ik Wilderstopic uit de weg gaan, maar ik voel om de een of andere reden altijd de onweerstaanbare behoefte om een reactie te plaatsen. Dat terwijl ik eigenlijk wel een beetje Wilders-moe aan het worden ben.
Nee, boo-fucking-hoo voor de reactie die jij probeert uit te lokken. Want wat ik postte is natuurlijk helemaal niet wat je hoopte, je hoopte dat ik ging roepen over onterechte vergelijkingen en demonisering. Maar helaas, in tegenstelling tot de PVV reageer ik niet met scheldkannonades als iemand gebruikmaakt van zijn vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Boo-fucking-hoo voor gedrag dat je eigen gedrag reflecteert? Tja, ik had ook niet veel anders verwacht, maar het is wel leuk dat je precies de reactie plaatst die ik had verwacht, stelt mij in ieder geval meteen in het gelijk.
Waarom geloof ik dat nu nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat schattig!![]()
Ik stel trouwens voor om eenmaal per week een Wildersvrij dag in te lassen. Natuurlijk kan ik Wilderstopic uit de weg gaan, maar ik voel om de een of andere reden altijd de onweerstaanbare behoefte om een reactie te plaatsen. Dat terwijl ik eigenlijk wel een beetje Wilders-moe aan het worden ben.
Jij en negerenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een centraal-Wilders topic (in NWS) zou een betere oplossing zijn, makkelijker te negeren.
Nee hoor, je deed precies wat ik wou en nu doe je het weer, geweldig.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, boo-fucking-hoo voor de reactie die jij probeert uit te lokken. Want wat ik postte is natuurlijk helemaal niet wat je hoopte, je hoopte dat ik ging roepen over onterechte vergelijkingen en demonisering. Maar helaas, in tegenstelling tot de PVV reageer ik niet met scheldkannonades als iemand gebruikmaakt van zijn vrijheid van meningsuiting.
Je mag van mij de PvdA best vergelijken met de NSB als jij daar gelukkig van wordt. Waren PVV'ers maar net zo tolerant als over hen dezelfde vergelijking werd gemaakt.
Nou, ik ben wel degelijk Wilders-moe. Ik ben alleen nooit discussie-moe.quote:
En ik ben islam-moe.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een centraal-Wilders topic (in NWS) zou een betere oplossing zijn, makkelijker te negeren.
tr00quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, een PVV'er zou zeggen:
RvLaak
De nationalisme?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En ik ben islam-moe.
Zullen we het hebben over de Turkse nationalisme die een optelsom is van de VS + Frankrijk maar dan in het kwadraat?
Dan kun je je gaan afvragen in wat voor land we leven als dáár rekening mee moet gaan houden... Je moet toch echt wel op het niveau van een baviaan functioneren als je een auto vernield vanwege een toevallige lettercombinatie op het kenteken..quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen de andere 2 & 3 lettercombi's ook niet. En natuurlijk is het terecht. Stel jij rijdt een mooie auto met het kenteken 10-PVV-2 en je komt een iets te fanatieke anti-PVV persoon tegen. Wat denk jij dat er met je auto gebeurt?
Bescherming van burgers en hun eigendom is dit.
Ik heb het niet kunnen vinden tot vandaag, maar dat maakt het niet minder dom omdat een telefoontje naar de Rijksdienst voor het Wegverkeer voldoende was geweest. In plaats daarvan grijpt men meteen de gelegenheid aan om weer te gaan staan jammeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
Vertel maar even waar ik het antwoord op Internet kan vinden
Neen, de RDW weet niet wat een minister zal antwoordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen vinden tot vandaag, maar dat maakt het niet minder dom omdat een telefoontje naar de Rijksdienst voor het Wegverkeer voldoende was geweest. In plaats daarvan grijpt men meteen de gelegenheid aan om weer te gaan staan jammeren.
Niet zo mierenneuken over het aanwijswoord en bovendien heb ik als allochtoon volledig het recht om daar fouten in te maken.quote:
Dat noemen we een lidwoord.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niet zo mierenneuken over het aanwijswoord en bovendien heb ik als allochtoon volledig het recht om daar fouten in te maken.
Mijn vraag staat nog steeds zoals andere vragen waar je het lef niet voor hebt om in op te gaan.
Ik helemaal nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Lukt aardig hoor. Ik post nauwelijks in het centrale Wilders-topic in POL.
Same, die topics zijn saai.quote:
Notoire bumperklevers en Peter R. de Vries die mensen achtervolgt om hun weggedrag te filmen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef Todesschwalben het volgende:
Wat een lomp topic en nog lompere vragen van de PVV.
Wie gaat er nu continu letten op wat er op een nummerbord staat?
Als notoire bumperklever let ik eerder op de remlichten van mijn voorganger.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Notoire bumperklevers en Peter R. de Vries die mensen achtervolgt om hun weggedrag te filmen.
Heb je honger ofzo? Je hapt het hele topic namelijk al zo lekkerquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Nee, boo-fucking-hoo voor de reactie die jij probeert uit te lokken. Want wat ik postte is natuurlijk helemaal niet wat je hoopte, je hoopte dat ik ging roepen over onterechte vergelijkingen en demonisering. Maar helaas, in tegenstelling tot de PVV reageer ik niet met scheldkannonades als iemand gebruikmaakt van zijn vrijheid van meningsuiting.
Je mag van mij de PvdA best vergelijken met de NSB als jij daar gelukkig van wordt. Waren PVV'ers maar net zo tolerant als over hen dezelfde vergelijking werd gemaakt.
Zegt het erelid van het centrale Wilders-topicquote:
Erelid? Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zegt het erelid van het centrale Wilders-topic
Sinds ik jou tegenkom in elk topic waar Wilders ter sprake komt. Maar goed, daar maken meerdere users zich schuldig aan.quote:
Noem mij 1 topic waar het uiteindelijk niet over Wilders gaat op NWS en POL.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds ik jouw tegenkom in elk topic waar Wilders ter sprake komt. Maar goed, daar maken meerdere users zich schuldig aan.
Er bestaan nog enkele uitzonderingen. Al is elk topic een potentie een Wilders-topic. Peter R. de Vries maakt zich schuldig aan maffia-praktijken? Wrs is dat hem ingefluisterd door Wilders. 1 op de 2 vrouwen laat zich in de reet neuken? Is volgens Wilders waarschijnlijk linkse propaganda om de aandacht af te leiden van het echte probleem: moslims.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Noem mij 1 topic waar het uiteindelijk niet over Wilders gaat op NWS en POL.
De minister heeft er niet zoveel mee te maken, het is gewoon bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer op te vragen waarom PVV niet kan. En dat het niet kon wist de PVV al, dus waarom huilen bij de minister en niet gewoon even de dienst opgebeld, dan hadden ze het antwoord ook meteen gekregen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Neen, de RDW weet niet wat een minister zal antwoorden
Ik begrijp je post dus niet
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef Disana het volgende:
Wel weer tekenend dat de PVV zich niet even informeert voor ze een domme vraag gaan stellen.
Heb je een bron dat de minister niet mag overrulen ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
De minister heeft er niet zoveel mee te maken, het is gewoon bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer op te vragen waarom PVV niet kan. En dat het niet kon wist de PVV al, dus waarom huilen bij de minister en niet gewoon even de dienst opgebeld, dan hadden ze het antwoord ook meteen gekregen.
Overrulen? Als in: een uitzondering maken voor de PVV? Leg uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb je een bron dat de minister niet mag overrulen ?
Jij zegt dat het op te zoeken is op Internet..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Overrulen? Als in: een uitzondering maken voor de PVV? Leg uit
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds ik jou tegenkom in elk topic waar Wilders ter sprake komt. Maar goed, daar maken meerdere users zich schuldig aan.
quote:daar maken meerdere users zich schuldig aan.
Disana wil nog wel eens de wetgevende macht van de ministers vergeten voor het 'gemak'.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jij zegt dat het op te zoeken is op Internet..
Dus geef maar een bron
Zouden ze de kamervragen nu ook intrekken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aha, de nuance is opeens terug:
[..]
bron
Maar dan wel selectief he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Disana wil nog wel eens de wetgevende macht van de ministers vergeten voor het 'gemak'.
Terecht.quote:De lettercombinatie PVV mag niet meer op kentekenplaten van auto's.
Jodenquote:Na NSB
Gristenenquote:GVD
Turkenquote:PKK
Slachtoffersquote:TBS
Terecht.quote:LPF
Negersquote:KKK
Je zit te trollen of je denkt niet na. Nergens heb ik het over een bron over overrulen door de minister gehad. Jij vraagt mij of hij niet mag overrulen en ik vraag je nogmaals waarmee dan in vredesnaam.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jij zegt dat het op te zoeken is op Internet..
Dus geef maar een bron
Jij denkt zelf niet goed na. Jij wil het mensen verbieden om vragen te stellen, omdat ze zich eerst maar eens beter moeten informeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit te trollen of je denkt niet na. Nergens heb ik het over een bron over overrulen door de minister gehad. Jij vraagt mij of hij niet mag overrulen en ik vraag je nogmaals waarmee dan in vredesnaam.
Jij kunt ook al niet lezen. Of wacht, je zit te trollen. Echt een PVV topic weerquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:19 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Jij denkt zelf niet goed na. Jij wil het mensen verbieden om vragen te stellen, omdat ze zich eerst maar eens beter moeten informeren.
De enige die trollt ben jij,quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit te trollen of je denkt niet na. Nergens heb ik het over een bron over overrulen door de minister gehad. Jij vraagt mij of hij niet mag overrulen en ik vraag je nogmaals waarmee dan in vredesnaam.
En nu graag uitleg over je 'overrulen', al loop je het risico dat ik dan nog meer versteld sta van de domheid van sommige Wilders stemmers in dit topic.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
De enige die trollt ben jij,
Jij zegt dat de PVV vragen op het internet zo op te zoeken zijn.
Dat lieg je, je kunt een antwoord van de minister niet opzoeken op het internet,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |