quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:17 schreef Disana het volgende:
Wel weer tekenend dat de PVV zich niet even informeert voor ze een domme vraag gaan stellen.
Heb je een bron dat de minister niet mag overrulen ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
De minister heeft er niet zoveel mee te maken, het is gewoon bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer op te vragen waarom PVV niet kan. En dat het niet kon wist de PVV al, dus waarom huilen bij de minister en niet gewoon even de dienst opgebeld, dan hadden ze het antwoord ook meteen gekregen.
Overrulen? Als in: een uitzondering maken voor de PVV? Leg uitquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Heb je een bron dat de minister niet mag overrulen ?
Jij zegt dat het op te zoeken is op Internet..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Overrulen? Als in: een uitzondering maken voor de PVV? Leg uit
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds ik jou tegenkom in elk topic waar Wilders ter sprake komt. Maar goed, daar maken meerdere users zich schuldig aan.
quote:daar maken meerdere users zich schuldig aan.
Disana wil nog wel eens de wetgevende macht van de ministers vergeten voor het 'gemak'.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jij zegt dat het op te zoeken is op Internet..
Dus geef maar een bron
Zouden ze de kamervragen nu ook intrekken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Aha, de nuance is opeens terug:
[..]
bron
Maar dan wel selectief he?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Disana wil nog wel eens de wetgevende macht van de ministers vergeten voor het 'gemak'.
Terecht.quote:De lettercombinatie PVV mag niet meer op kentekenplaten van auto's.
Jodenquote:Na NSB
Gristenenquote:GVD
Turkenquote:PKK
Slachtoffersquote:TBS
Terecht.quote:LPF
Negersquote:KKK
Je zit te trollen of je denkt niet na. Nergens heb ik het over een bron over overrulen door de minister gehad. Jij vraagt mij of hij niet mag overrulen en ik vraag je nogmaals waarmee dan in vredesnaam.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jij zegt dat het op te zoeken is op Internet..
Dus geef maar een bron
Jij denkt zelf niet goed na. Jij wil het mensen verbieden om vragen te stellen, omdat ze zich eerst maar eens beter moeten informeren.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit te trollen of je denkt niet na. Nergens heb ik het over een bron over overrulen door de minister gehad. Jij vraagt mij of hij niet mag overrulen en ik vraag je nogmaals waarmee dan in vredesnaam.
Jij kunt ook al niet lezen. Of wacht, je zit te trollen. Echt een PVV topic weerquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:19 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Jij denkt zelf niet goed na. Jij wil het mensen verbieden om vragen te stellen, omdat ze zich eerst maar eens beter moeten informeren.
De enige die trollt ben jij,quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit te trollen of je denkt niet na. Nergens heb ik het over een bron over overrulen door de minister gehad. Jij vraagt mij of hij niet mag overrulen en ik vraag je nogmaals waarmee dan in vredesnaam.
En nu graag uitleg over je 'overrulen', al loop je het risico dat ik dan nog meer versteld sta van de domheid van sommige Wilders stemmers in dit topic.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
De enige die trollt ben jij,
Jij zegt dat de PVV vragen op het internet zo op te zoeken zijn.
Dat lieg je, je kunt een antwoord van de minister niet opzoeken op het internet,
Geef je nu intussen toe dat de antwoorden van de PVV-vragen niet op het internet te vinden zijn ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu graag uitleg over je 'overrulen'.
Dus jij denkt dat een minister een instantie niet tot halt kan roepen, of de legislatie niet kan aanpassen? Welke wereld leef je in, of beter gezegd, welk politieke systeem hang je aan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu graag uitleg over je 'overrulen', al loop je het risico dat ik dan nog meer versteld sta van de domheid van sommige Wilders stemmers in dit topic.
Lees alles nog eens rustig terug en je zult zien dat je je antwoord al hebtquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Geef je nu u intussen toe dat de antwoorden niet top het internet te vinden zijn ?
Het stond er hierboven toch echt. Letterlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij kunt ook al niet lezen. Of wacht, je zit te trollen. Echt een PVV topic weer
Jij was degene die dat beweerde..quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees alles nog eens rustig terug en je zult zien dat je je antwoord al hebt
Ik ook. Om zoveel domheid.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:30 schreef Disana het volgende:
Ik moet wel lachen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel dom, want het was gewoon op internet te vinden. Maar de PVV is al zielig en boos voordat hun verstand gaat werken
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel dom, want het was gewoon op internet te vinden. Maar de PVV is al zielig en boos voordat hun verstand gaat werken
Nog meer bewijs van je eigen incompetentie nodig Disana?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
God wat ben jij intens dom..geef dan aan waar het op INTERNET te vinden is, dat beweerde jequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:39 schreef Disana het volgende:
LOL
Als de PVV even had gezocht en gebeld, hadden ze geweten dat ze geen uitzondering zijn. In plaats daarvan stellen ze een klagende vraag in de kamer. En liever dan toegeven dat je partij dom bezig is, probeer je dat als rechtgeaarde PVV stemmer een ander in de schoenen te schuiven.
quote:De PVV stelt Kamervragen over het verbod. De partij vraagt zich af of de RDW 'helemaal van de pot gerukt is' en of de lettercombinaties CDA of VVD wel mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |