Ik vind deze zin nu ook niet bepaald een wonder van taalvernuft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:57 schreef Z het volgende:
Die Branbantse die ik sprak, als je niet wist dat het een promovendus was zou je haar zo vergissen voor een eerste de beste kassamejuffrouw.
Nee, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vind deze zin nu ook niet bepaald een wonder van taalvernuft.
Branbantse?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:30 schreef Z het volgende:
Van die Branbantse die ik sprak, zou je niet denken dat het een promovendus was, eerder een kassamejuffrouw. Wat een dommig taaltje.
Zo beter?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Middenjarennegentig is niet per se verwerpelijk, Gellius. Denk eens aan 2 Brothers on the 4th Floor!
Ha! Jij hebt vast nog nooit getracht 's ochtends de drie te pakken. Het is alsof die gehele tramlijn op magische wijze wordt opgeheven als ik hem nemen wil, om vervolgens - zodra ik toch maar zuchtend de fiets of de benenwagen genomen heb -, geruisloos weer in dienst genomen te worden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Middenjarennegentig is niet per se verwerpelijk, Gellius. Denk eens aan 2 Brothers on the 4th Floor!
(Overigens gevoelde ik me vanochtend behoorlijk verkwikt, en besloot ik te gaan werken, maar dan wel per tram. Vervolgens kwam er 20 minuten geen tram, terwijl alle andere denkbare lijnen mij voorbij suisden. Wat een tranendal.)
Frollo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:52 schreef Frollo het volgende:
Doe nou maar wat Lienekien zegt, dat is altijd het beste.
Ik ben benieuwd of er ook een bericht op de Wittgensteinhyve zal volgen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp om de Claudiasoap te volgen.
Nog veel erger, waarom laten ze voor die idiote reclames een acteur een Brabants accent nadoenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:42 schreef k_man het volgende:
Over Brabants gesproken, waarom moeten tegenwoordig zo ongeveer alle reclames in een Brabants dialect worden ingesproken?
Dat is dan de maas over komen waaien, het is Brabantsquote:
Ziek inderdaad. Dat er ook echt mensen bestaan die zo zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef ShadyLane het volgende:
Hier denken ze ook dat het raak is en leven mee, zij het in een ietwat andere stijl.
We leven in een nare wereld, mensen. Een nare, nare wereld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef huuphuup het volgende:
bohoooooo geen nieuws of meld nog van Claudia![]()
spannend!!![]()
![]()
![]()
![]()
zet hem op meid! Of misschien heb je je menneke al wel vast
"Een vers beebje."quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:24 schreef Lienekien het volgende:
'Je menneke.'
Nounou, dat 'ik ben een intellectueel maar ik vind dat gewone mensen er ook mogen zijn' hebben we ook al weer gehad, dat was heel erg Zij Gelooft In Mij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Frollo het volgende:
OMG, mensen die vriendelijk tegen elkaar zijn! Waar is hun zelfrespect! Begrijpen ze dan niet dat een cynische 'don't fuck with me'-mentaliteit veel intelligenter staat?
Denk je dat ik in de toekomst wel zo'n ding voor m'n kids moet kopen Frollo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef Frollo het volgende:
Oh, gelukkig niet op zo'n rare console dus.
Nee, natuurlijk niet. Een tv is om tv op te kijken, en gamen doe je op een pc.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef Z het volgende:
[..]
Denk je dat ik in de toekomst wel zo'n ding voor m'n kids moet kopen Frollo?
In de tijd dat ik een klein baviaantje was vond ik een console het allebeste wat er was (al heette dat toen vast nog niet zo). En nog steeds heeft de console mijn sympathie, al speel ik zelden nog een spelletje (behalve the beatles rock band, maar dat is werkelijk zo nerdy dat ik het zelfs hier nauwelijks durf te noemen).quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef Z het volgende:
En hoe relateren consoles zich tot het allerbeste?
Is 'ie een beetje leuk?!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In de tijd dat ik een klein baviaantje was vond ik een console het allebeste wat er was (al heette dat toen vast nog niet zo). En nog steeds heeft de console mijn sympathie, al speel ik zelden nog een spelletje (behalve the beatles rock band, maar dat is werkelijk zo nerdy dat ik het zelfs hier nauwelijks durf te noemen).
Toen mijn stoere krakende motorrijdende tante haar sterilisatie ongedaan had laten maken en bevallen was van een klein meisje, bleken tot haar ontzetting andere mensen zich zonder enige waarschuwing op haar en/of haar kind te storten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:28 schreef Gellius het volgende:
Misschien wil jij daar even wat posten sigme? Jij schijnt goed om te kunnen gaan met verse moeders.
Sigaren!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef Gellius het volgende:
Moet ik Batuwu even snel een nieuw pakje shag brengen, denken jullie? Hij zal er zo langzamerhand wel doorheen zijn.
Toen ik vorige week in Barcelona op de stoep liep, liep er vlak voor mij een klein meisje. Ze had een staartje, en om één of andere reden vonden meerdere voorbijgangers het gepast om haar in het voorbijgaan een aai of iets dergelijks te geven. Ik kan me indenken dat ik daar als Nederlandse beschermende ouder erg pissig over zou worden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen mijn stoere krakende motorrijdende tante haar sterilisatie ongedaan had laten maken en bevallen was van een klein meisje, bleken tot haar ontzetting andere mensen zich zonder enige waarschuwing op haar en/of haar kind te storten.
Ja, ik was zeg maar echt even één met het volk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:46 schreef Gellius het volgende:
Op de stoep lopen! Doe maar dol! Je was er wel echt even hèlemaal uit, hè?
Ik geloof dat hij niet meer rookt. Maar ja, dat zegt natuurlijk weinig onder deze omstandigheden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef Gellius het volgende:
Moet ik Batuwu even snel een nieuw pakje shag brengen, denken jullie? Hij zal er zo langzamerhand wel doorheen zijn.
Ik heb er een kweepeer en een malus ballerina op staan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:47 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb een tijdje gedacht dat men de moederkoek vroeger in de koekenpan bereidde.
Het eten van de moederkoek komt voor. Het in de boom hangen ervan schijnt vroeger een gebruik te zijn geweest in Nederland. Begraven en er dan een boompje op planten wordt nog steeds wel gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:47 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb een tijdje gedacht dat men de moederkoek vroeger in de koekenpan bereidde.
Ja, de nageboorte van het paard.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:29 schreef Lienekien het volgende:
(Klopt toch, Frollo, van dat in de boom hangen? Stond dat niet in Het Bureau?)
O ja, de nageboorte van het paard! Ik dacht al, wat doet dat plaatje van een paard toch voor mijn geestesoog!quote:
Ik wil 'Binnen de huid' binnenkort aanschaffen. Is de postume uitgave van de laatste roman van Voskuil. Zit qua chronologie tussen 'Bij nader inzien' en 'Het bureau'.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:35 schreef Frollo het volgende:
D.V. begin ik binnenkort aan deel 5 van Het Bureau.
Hoewel ik Het Bureau niet gelezen heb, ben ik er wel vrij zeker van dat het één van de Voskuilonderzoeken was. Volgens mij is er met wat googlen een stuk meer over te vinden (maar ik verkeer ook weer niet in zo'n uitmuntende conditie dat ik ga googlen op 'moederkoek').quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het eten van de moederkoek komt voor. Het in de boom hangen ervan schijnt vroeger een gebruik te zijn geweest in Nederland. Begraven en er dan een boompje op planten wordt nog steeds wel gedaan.
(Klopt toch, Frollo, van dat in de boom hangen? Stond dat niet in Het Bureau?)
Het is wel heel anders. En vooral interessant omdat je weet dat het over Voskuil gaat, en omdat je de rest gelezen hebt. Verder is het eigenlijk een stomvervelend boek, met honderden pagina's gedraal van Maarten (waarmee ik het niet wil afraden of zo, het is zeker lezenswaardig, maar niet als in 'pageturner-lezenswaardig')quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil 'Binnen de huid' binnenkort aanschaffen. Is de postume uitgave van de laatste roman van Voskuil. Zit qua chronologie tussen 'Bij nader inzien' en 'Het bureau'.
Als ze dat gaat doen dan roggel ik op het geboortekaartje dat ik zal verzenden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:18 schreef Z het volgende:
In het gewonemensentopic, waar ik even gespiekt heb, zijn ze lekker plastisch. Dat wordt je vanzelf als je kids krijgt, één en al poep, plas, kwijl en kots. Ik ben benieuwd hoe dat bij Claudia gaat.
Wat zetten normale mensen eigenlijk op een geboortekaartje?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:57 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Als ze dat gaat doen dan roggel ik op het geboortekaartje dat ik zal verzenden.
Nee, vooral corny gedichtjes.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef beeer het volgende:
[..]
Wat zetten normale mensen eigenlijk op een geboortekaartje?
Veel sterkte de komende tijd?
Geniet van elkaar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef beeer het volgende:
[..]
Een quote van Alpha Centauri, toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef beeer het volgende:
[..]
To map the very stuff of life; to look into the genetic mirror and watch a million generations march past. That, friends, is both our curse and our proudest achievement. For it is in reaching to our beginnings that we begin to learn who we truly are.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een quote van Alpha Centauri, toch?
Starcraft zal ook zeker wel draaien en is ook de moeite waard. Mits muis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:30 schreef Z het volgende:
Is Alpha Centauri nog de moeite waar om te gaan spelen? Een spel uit 2001 kan m'n laptop nog wel aan denk ik.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die nooit gespeeld heb. Ik zal eens op zoek gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Starcraft zal ook zeker wel draaien en is ook de moeite waard. Mits muis.
Vind ik een moeilijke. Maar gelukkig hebben we deze site:quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef beeer het volgende:
[..]
De klacht was nu juist dat het zo lang duurde!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:15 schreef Z het volgende:
Frollo weet dat wel. Ik heb wel eens een KLB topic van hem voorbij zien komen betreffende de nieuwe SC.
Nou, dat wordt nog wat.quote:•Your first name of Ivan creates individuality, independence, self-confidence, initiative, and an inclination to physical activity.
•You are not inclined to merge your opinions and viewpoints with others, to accept compromise, or to work in a subservient position against your will.
•Your expression is invariably quite direct and candid.
•Others find it difficult to accept your domineering and, at times, argumentative manner.
•The name Ivan creates the urge to be creative and original, we emphasize that it causes a blunt expression that alienates others.
•This name, when combined with the last name, can frustrate happiness, contentment, and success, as well as cause health weaknesses through tension or accidents to the head.
Doe ik nu ook even.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Gellius het volgende:
Nu maar hopen dat op 'n dag his life will be saved by rock 'n roll. Ik heb daar wel vertrouwen in. Maar voor de zekerheid draai ik 't even. Mèt Dougie Yule. Op de kleine.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn broertje was ook 10 pond, en is nu drie keer zo breed als ik, 120 kilo, heeft metaal in zijn tong en oren, gaat elke dag fitnessen en eet eiwitshakes. Dat jullie het alvast weten.
Ivan heeft misschien wel wat mental support nodig op zo'n eerste dag. Het lijkt me namelijk behoorlijk wennen: de wereld. Al heb je nog zulke lieve en hyperintelligente ouders. En aardige verpleegstertjes die nu al onder de indruk zijn van je formaat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:14 schreef Gellius het volgende:
Goedemorgen en welkom op de eerste dag van Ivan Max. Ik ben benieuwd wat-i allemaal gaat ondernemen vandaag.
Nouja, en mocht het toch allemaal wel heel erg tegenvallen, dan kun je eventueel terecht bij Bruun de Beer. Die biedt je niet alleen troost in de vorm van een zachte knuffel maar hij kan je zelfs op het pad brengen van verlossing&genade, al moet je niet raar staan kijken als je ouders daar toch een beetje moeite mee hebben.quote:November
Het regent en het is november:
Weer keert het najaar en belaagt
Het hart, dat droef, maar steeds gewender,
Zijn heimelijke pijnen draagt.
En in de kamer, waar gelaten
Het daaglijks leven wordt verricht,
Schijnt uit de troosteloze straten
Een ongekleurd namiddaglicht.
De jaren gaan zoals zij gingen,
Er is allengs geen onderscheid
Meer tussen dove erinneringen
En wat geleefd wordt en verbeid.
Verloren zijn de prille wegen
Om te ontkomen aan den tijd;
Altijd november, altijd regen,
altijd dit lege hart, altijd.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:18 schreef Gellius het volgende:
Welnee, fuck 'm.
Ik was maar 9 pond, dus daar ga je al.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:43 schreef MeneerTim het volgende:
Maar goed, IR, jij bent wel gewoon een gezellige lange slungel, dus het kan best meevallen.
Veel plezier gewenst straks! Ik voel me oneindig veel beroerder dan gisteren, dus ik ben legitiem niet aanwezig, maar jammer is het natuurlijk wel. Drink een biertje op me, en een op Claudia, een op Batuwu, een op Ivan en een op Max.quote:
Tsja, als je van neurotische en door seks geobsedeerde joden houdt is het zeker de beste keuze.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, dit is toch de TTK SC he?
Vraagje, met welk boek van Philip Roth kan ik het beste beginnen? Ik met Portnoy's Complaint in mijn handen gestaan, maar ik twijfelde.
Anders gezegd: Ivan is in het zijn geworpen. Ja-a.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:19 schreef mane het volgende:
Ivan heeft misschien wel wat mental support nodig op zo'n eerste dag. Het lijkt me namelijk behoorlijk wennen: de wereld.
Wat is u vriendelijk toch soms.quote:Op zondag 15 november 2009 00:59 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind dat er nu ineens teveel mensen uit het verleden hier posten. Ringo, k_i_m... time to bail out.
Dat klinkt bijna reviaans.quote:Op zondag 15 november 2009 01:02 schreef Koekepan het volgende:
IM staat namelijk voor het imaginaire deel.
Hij loopt. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:48 schreef Z het volgende:
Ik heb de Lullaby renditions of the Beach Boys, dat werkt iig prima.
Van de regen in de drup:quote:Op maandag 16 november 2009 12:33 schreef MeneerTim het volgende:
Zou dat nou een kater zijn? Zo'n zwangerschap is best spannend, maar dan heb je ineens een kind.
quote:1 op de 10 vrouwen krijgt na haar bevalling te maken met een postnatale depressie. Van de ca. tweehonderdduizend vrouwen die jaarlijks in Nederland zwanger zijn, zullen dus twintigduizend vrouwen geconfronteerd worden met problemen waarvan ze in de verste verten niet gedroomd hadden.
Een depressief iemand "verliest" van alles: zelfvertrouwen, gevoel van veiligheid, geluk, concentratievermogen, vaardigheden, enzovoort. De postnatale depressie wordt daarom ook wel eens "een ziekte van verlies" genoemd. Iemand die depressief is, zit angstig in haar/zijn lijf en het leven heeft alle uitstraling verloren.
Welkom terug, C! De plastische samenvatting laat ik voor wat het is, maar het eindresultaat juich van ganser harte toe! Fatsoenlijke namen, fatsoenlijk gewicht, geen rare fratsen, dat gaat helemaal goedkomen met die jongeman.quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
We zijn thuis! B. heeft de topics voor me offline gezet en meegenomen naar het ziekenhuis. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.![]()
Wie geïnteresseerd is in een plastische samenvatting kan naar het gewonemensentopic.Ik zal later wat meer foto's laten zien en eindeloos doorratelen over
Ivan
.
Denk erom, je hebt vanaf nu een voorbeeldfunctie!quote:Goddomme,
Heel goed! Maar bedenk wel dat je dan later flink in de zenuwen zal zitten, als ie ergens vlakbij Mars z'n rondjes draait.quote:het is toch wel het knapste, leukste en liefste kind ooit. En hij wordt voorzeker astronaut.
IEMAND HIER IS EEN BEETJE VERSLAAFD.quote:Op maandag 16 november 2009 13:22 schreef Claudia_x het volgende:
B. heeft de topics voor me offline gezet en meegenomen naar het ziekenhuis.
Die lege mouwtjes.quote:
Nu moet ik dat gedicht wel weer opdiepen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef Gellius het volgende:
It's HUGE!. Welkom thuis, Claudia en Ivan. Ik kom net van 'n crematie; dit hier is véél leuker om naar te kijken. Wat zei Jimmy d'r van?
't Is bijna schattigquote:Op maandag 16 november 2009 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
Nu ik bijgelezen ben weet ik helemaal niet meer wat ik moet zeggen op al die lieve reacties.Ik denk dat ik het de topic maar uitprint en elke avond als prentenboek aan Ivan voorlees. Dat lijkt me alvast een goede start.
Die hormonen, mensen... wat zit de natuur toch fantastisch in elkaar. Als hij een smakgeluidje maakt dan gaat mijn baarmoeder af, en als ik hem zo in de MaxiCosi zie dan moet ik huilen van geluk. Ik herken mezelf even niet meer. Hopelijk komt het nog goed.
Nee, Gellius, die is nog bezig me naweeën te bezorgen. Dat schijnt door een stofje genaamd oxytocine te komen. Idioot gevoel, hoor. Laten we hopen dat ik er in ieder geval weer een platte buik van krijg.quote:Op maandag 16 november 2009 19:18 schreef Gellius het volgende:
Je baarmoeder gaat àf? Ik zou verwachten dat die nu het liefste even met een biertje en een rokertje onderuitgezakt naar de teevee zat te kijken.
Borstvoeding!quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
... Laten we hopen dat ik er in ieder geval weer een platte buik van krijg. ...
De Kleine Astronaut! Nu moet ie nog even z'n ogen opendoen en een beetje gaan graaien naar de sterren en dan is-ie er al zowat.quote:
Probeer Pollens!!quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Z het volgende:
[..]
Borstvoeding!
M'n dochtertje heeft 'fuck' aan haar vocabulaire toegevoegd. Hoe zou je dat er weer uit krijgen?
Er staat op JoeToep ook nog een filmpje van een eenmalig optreden van hem vorig jaar, toen het laatste deel van de dvdbox van wim T. uitgebracht werd. In een interview vertelde hij dat hij door Barend Servet de rest van z'n werkende leven als acteur aan de kost kon komen. Da's toch mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 20:05 schreef Gellius het volgende:
IJf Blokker!.
Ach, zonder heisa zijn we niet tevrêe.
Heeft één van de oud-deelnemers een idee?quote:De fonetiek van Lingo interesseert me mateloos. Wat me opvalt is dat men altijd even inhoudt na letter drie, om met letter vier weer los te barsten. Iets anders dat me opvalt is het opvallend vaak voorkomen van hetzelfde patroon van klemtonen (K) tegenover onbeklemtoonde letters (o):
Dus wat krijg je:
woord: majoor
spelling: em aa jee [spatie] oo oo er
klemtonen: KoKKKo (EM aa JEE [spatie] OO OO er)
nature of nurture?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:18 schreef Gellius het volgende:
En niettemin ken ik hem enkel als Barend Servet. Daar moet een zekere tragiek in schuilen. Kom op, ik wil het!
Ah, gevonden! (en het is echt nog veel triester... de man die zich 40 jaar van 4 meter hoogte liet vallen, let ook op het schitterende telegraaftoontje)quote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Maar als je naar tragiek op zoek bent zit je waarschijnlijk beter bij de andere Wim T. karakters. Zo kon Dolf Brouwers privé niet meer ophouden met Sjef van Oekel te zijn, was Harry Touw een totaal mislukte moppentapper en viel de man achter Gerrit Dekzeil ook in een enorm gat toen hij na een paar afleveringen niet meer nodig was (misschien kan ik het enorme googleskills dat krantenartikel over Gerrit Dekzeil nog terugvinden).
Ik wacht even op een wreed antwoord van beeer.quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Z het volgende:
M'n dochtertje heeft 'fuck' aan haar vocabulaire toegevoegd. Hoe zou je dat er weer uit krijgen?
Als Z een goed trucje heeft om te zorgen dat zijn dochter geen 'fuck' meer zegt, moeten we eens proberen om datzelfde trucje toe te passen op al het geluid dat er uit mevrouw Snijders komt.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef k_man het volgende:
Maar goed, wat vinden we eigenlijk van [...] Wende Snijders?
Good thinking.quote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef broer het volgende:
[..]
Als Z een goed trucje heeft om te zorgen dat zijn dochter geen 'fuck' meer zegt, moeten we eens proberen om datzelfde trucje toe te passen op al het geluid dat er uit mevrouw Snijders komt.
Ik heb er nooit bij stilgestaan dat er verschillende manieren zouden kunnen zijn! Het is gewoon op z'n Nederlands Ie-van met de klemtoon op de eerste lettergreep.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goede morgen Claudia, Ivan en de rest
Hoe spreek ik Ivan eigenlijk uit? Gewoon op z'n Nederlands Ie-van, of op z'n Russisch Ie-wan of op z'n Engels Ai-ven? Of is er ook nog een Amsterdamse manier?
Jááá! We hebben het er zelfs tijdens de bevalling nog over gehad! 'Was het nou sigme of Erik?'quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het een raadspelletje en moeten we zeggen wie wie is? En heb je in de gaten dat ik de winnaar ben van de prono
?
Zijn zij al klaar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:34 schreef W.v.t.t.k. het volgende:
Twee huisgenotes maken een half uur geleden brownies, doen het in de oven, het is klaar, gaan ze batsen. Moet ik de brownies nou opeten of niet?
Zijn oom kan heel aardig fotograferen!quote:
Is dat niet gewoon Yvon op z'n Limburgs uitgesproken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef Claudia_x het volgende:
I-ván vind ik trouwens ook mooi, maar dan voor een vrouw. Een van de zwangeren op mijn zwangerschapscursus heette zo.
Dat doe ik al bijna drie jaar hoor. Zal het ooit ophouden?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach ja, die wonderbaarlijke eerste levensfase, waarbij alles geoorloofd is en elke scheet wordt bejubeld...
Dat is nou een mooie tekst voor op een geboortekaartje.quote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef beeer het volgende:
Ik zie een groot voorvechter van de vrijheid.
Dit kan je eventueel wel weglaten.quote:En ik zie vluchtende Japanners
Het wordt een echte rockstarquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:47 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik al gezegd dat 'ie bakkenbaarden heeft?
[ afbeelding ]
Maak je geen zorgen, Bowie zal uitgebreid aan bod komen in zijn opvoeding.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het wordt een echte rockstar
Staat Bowie al aan naast de wieg?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:10 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Bowie zal uitgebreid aan bod komen in zijn opvoeding.
Now the dress is hung, the ticket pawned
The Factor Max that proved the fact
Is melted down
And woven on the edging of my pillow
Kooks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Staat Bowie al aan naast de wieg?
Nu nog 'verdomd interessant, maar gaat u vooral verder'.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:30 schreef Frollo het volgende:
Het driejarige dochtertje van een vriend van mij zegt daadwerkelijk regelmatig 'Pollens'.
Ook 'Leuke lamp overigens' behoort tot haar repertoire.
Ah, Do2 heeft een middagje vrij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben hier vandaag veroordeeld tot een middag My Little Pony.
Ja hallo, een open doel en na 20 minuten nog geen opmerking. Dan moet ik het maar doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef DO2 het volgende:
Die zag ik aankomen, AR.
Nu ja, je voelt er niks van hoor. Tenminste nadat je aan het gevoel van een ring om je vinger gewend bent. Ik zal het geluksniveau van Claudia en Batuwu op dit moment niet kunnen evenaren, maar ik ben gelukkig hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe bevalt het leven als getrouwd man, AR?
Er naartoe lopen en ernaast gaan staan/zitten/liggenquote:
Voila.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er naartoe lopen en ernaast gaan staan/zitten/liggen
Misschien kun je dat Do2 nog een paar keer vertellen, dat het helemaal niet eng is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, je voelt er niks van hoor. Tenminste nadat je aan het gevoel van een ring om je vinger gewend bent. Ik zal het geluksniveau van Claudia en Batuwu op dit moment niet kunnen evenaren, maar ik ben gelukkig hoor
Zijn jullie al verhuist eigenlijk? En zo ja, heb ik een adres?
Is dat niet wat men op foute internetsites, die ik overigens helemaal niet bezoek maar een vriend van me die altijd met zijn iPod bij de kapper zit wel en me daar dan over vertelt, het 'knuffelhormoon' noemt?quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, Gellius, die is nog bezig me naweeën te bezorgen. Dat schijnt door een stofje genaamd oxytocine te komen. Idioot gevoel, hoor. Laten we hopen dat ik er in ieder geval weer een platte buik van krijg.
Jimmy vindt het trouwens allemaal best zolang hij nog steeds tegen benen aan mag rijden.
Supervet. Daar deed ik een jaar of 21 over, reeds. Maar volgens mij heb ik 'jammer, maar helaas' vandaag nog gebezigd, dus ik ben nog aan het compenseren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:30 schreef Frollo het volgende:
Het driejarige dochtertje van een vriend van mij zegt daadwerkelijk regelmatig 'Pollens'.
Ook 'Leuke lamp overigens' behoort tot haar repertoire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |