Ik vind deze zin nu ook niet bepaald een wonder van taalvernuft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:57 schreef Z het volgende:
Die Branbantse die ik sprak, als je niet wist dat het een promovendus was zou je haar zo vergissen voor een eerste de beste kassamejuffrouw.
Nee, dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vind deze zin nu ook niet bepaald een wonder van taalvernuft.
Branbantse?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:30 schreef Z het volgende:
Van die Branbantse die ik sprak, zou je niet denken dat het een promovendus was, eerder een kassamejuffrouw. Wat een dommig taaltje.
Zo beter?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Middenjarennegentig is niet per se verwerpelijk, Gellius. Denk eens aan 2 Brothers on the 4th Floor!
Ha! Jij hebt vast nog nooit getracht 's ochtends de drie te pakken. Het is alsof die gehele tramlijn op magische wijze wordt opgeheven als ik hem nemen wil, om vervolgens - zodra ik toch maar zuchtend de fiets of de benenwagen genomen heb -, geruisloos weer in dienst genomen te worden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Middenjarennegentig is niet per se verwerpelijk, Gellius. Denk eens aan 2 Brothers on the 4th Floor!
(Overigens gevoelde ik me vanochtend behoorlijk verkwikt, en besloot ik te gaan werken, maar dan wel per tram. Vervolgens kwam er 20 minuten geen tram, terwijl alle andere denkbare lijnen mij voorbij suisden. Wat een tranendal.)
Frollo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:52 schreef Frollo het volgende:
Doe nou maar wat Lienekien zegt, dat is altijd het beste.
Ik ben benieuwd of er ook een bericht op de Wittgensteinhyve zal volgen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp om de Claudiasoap te volgen.
Nog veel erger, waarom laten ze voor die idiote reclames een acteur een Brabants accent nadoenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:42 schreef k_man het volgende:
Over Brabants gesproken, waarom moeten tegenwoordig zo ongeveer alle reclames in een Brabants dialect worden ingesproken?
Dat is dan de maas over komen waaien, het is Brabantsquote:
Ziek inderdaad. Dat er ook echt mensen bestaan die zo zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef ShadyLane het volgende:
Hier denken ze ook dat het raak is en leven mee, zij het in een ietwat andere stijl.
We leven in een nare wereld, mensen. Een nare, nare wereld.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:45 schreef huuphuup het volgende:
bohoooooo geen nieuws of meld nog van Claudia![]()
spannend!!![]()
![]()
![]()
![]()
zet hem op meid! Of misschien heb je je menneke al wel vast
"Een vers beebje."quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:24 schreef Lienekien het volgende:
'Je menneke.'
Nounou, dat 'ik ben een intellectueel maar ik vind dat gewone mensen er ook mogen zijn' hebben we ook al weer gehad, dat was heel erg Zij Gelooft In Mij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:27 schreef Frollo het volgende:
OMG, mensen die vriendelijk tegen elkaar zijn! Waar is hun zelfrespect! Begrijpen ze dan niet dat een cynische 'don't fuck with me'-mentaliteit veel intelligenter staat?
Denk je dat ik in de toekomst wel zo'n ding voor m'n kids moet kopen Frollo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef Frollo het volgende:
Oh, gelukkig niet op zo'n rare console dus.
Nee, natuurlijk niet. Een tv is om tv op te kijken, en gamen doe je op een pc.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef Z het volgende:
[..]
Denk je dat ik in de toekomst wel zo'n ding voor m'n kids moet kopen Frollo?
In de tijd dat ik een klein baviaantje was vond ik een console het allebeste wat er was (al heette dat toen vast nog niet zo). En nog steeds heeft de console mijn sympathie, al speel ik zelden nog een spelletje (behalve the beatles rock band, maar dat is werkelijk zo nerdy dat ik het zelfs hier nauwelijks durf te noemen).quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef Z het volgende:
En hoe relateren consoles zich tot het allerbeste?
Is 'ie een beetje leuk?!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In de tijd dat ik een klein baviaantje was vond ik een console het allebeste wat er was (al heette dat toen vast nog niet zo). En nog steeds heeft de console mijn sympathie, al speel ik zelden nog een spelletje (behalve the beatles rock band, maar dat is werkelijk zo nerdy dat ik het zelfs hier nauwelijks durf te noemen).
Toen mijn stoere krakende motorrijdende tante haar sterilisatie ongedaan had laten maken en bevallen was van een klein meisje, bleken tot haar ontzetting andere mensen zich zonder enige waarschuwing op haar en/of haar kind te storten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:28 schreef Gellius het volgende:
Misschien wil jij daar even wat posten sigme? Jij schijnt goed om te kunnen gaan met verse moeders.
Sigaren!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:30 schreef Gellius het volgende:
Moet ik Batuwu even snel een nieuw pakje shag brengen, denken jullie? Hij zal er zo langzamerhand wel doorheen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |