abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:23:55 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74656553
@ lijnloos, ik poep weliswaar niet 's nachts maar ik poep me overdag ongeluk. En dan niet bescheiden he.. echt drollen waar de gem. Nederlander 3 dagen op broedt.\
En dat dus meerdere keren per dag!

Een vriendin van mij herkende het en niet veel later is ze bevallen!!!!
pi_74656697
Het kan heel goed zijn dat je darmen zich aan het legen (schoonmaken) zijn voor de bevalling. Hopelijk laat de baby dan niet lang op zich wachten.
pi_74656766
morretje wat een mooie echo!
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:54:44 #179
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74656886
Morretje inderdaad heel mooi en duidelijk zeg .

Faja, wat een droom .
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:56:05 #180
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74656904
Lijnloos, ik denk dat je gewoon teveel pepernoten hebt gegeten. Am I right?
pi_74657271
Spannend Faja, dus vandaag een baby erbij in je familie!

Volgens mij is Claudia echt gisteren bezig geweest met bevallen, die was over de 40 weken toch?
Ik vergeet steeds hoe ver ze nou was. iig ben ik erg nieuwsgierig Claudia en hoop ik dat je inderdaad al lekker je baby ligt te bewonderen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74657337
Mooie echo morretje!!
Whaha wat een droom Faja! En wat leuk dar ze bezig is!
Oehh volgens mij is Claudia ook bezig! Of ze is gewoon al bevallen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74658032
Hier ook even schreeuwen ik ben tante Mijn neefje heet Nick
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:52:12 #184
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74658051
Gefeliciteerd .
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:58:39 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74658222
Gefeliciteerd
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:01:06 #186
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74658292
Goedemorgen..

Ehm.. Nou.. *meld* dus

En Faja, wat bijzonder dat je het droomde en dat het dus echt zo ver is! Hardstikke gefeliciteerd, Nick, wat leuk!!

Lijnloos, wat vervelend.. Ik heb overdag al een tijd dat ik geen last heb zullen we maar zeggen (net als Amaranta zeg maar), maar dat heb ik sinds ik ijzerpillen heb, die hoeven dus niet altijd opstipatie te veroorzaken.

En Ja, ik denk ook echt wel dat Claudia bevallen is gister Laten we het hopen, zou fijn zijn voor haar. Ze zat al op 41 weken!

Pfff, bizar trouwens: ik had tot op heden niet heel erg veel last van vocht vasthouden, dat was prima te doen. Alleen, sinds gisterochtend is het echt bizár hoe opgeblazen ik ben, ik kon van de één op de andere dag mijn ringen niet meer afkrijgen (waarvan er al een paar waren vervangen door exemplaren van mijn lief omdat die groter zijn), mijn laarzen gingen niet meer dicht en ik herkende mijn enkels/benen en handen niet meer Ik zag eruit als een kattenbrokje dat te lang in een bakje water heeft gelegen Boehoe!
3!
pi_74658660
Gefeliciteerd Faja!

En zou het, dat Claudia bevallen is? *meeduimt*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:46:35 #188
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74659356
goedemorgen allemaal

@happy; jeuj ook alweer 26 weken!!! wat gaat dat snel he??? ik vind echt dat het na de 20 weken zo hard gaat ineens... terwijl ik daarvoor de tijd niet vooruit kon kijken....
(en OMG inmiddels ben ik 33 weken....)

@Davinia; vandaag toch nog ff jompelen voor jou 33 weken!

@Morretje; mooi echoplaatje en wat fijn dat alles goed gaat!

@Trixie; jeuj ook al meldplicht!!! 37 weken!
en vervelend dat je zo ineens zoveel vocht vasthoudt... heb je al brandnetelthee gekocht? helpt bij mij erg goed tegen het vocht... (sinds ik dat drink heb ik geen enorme enkels meer gehad...)

@Faja; gefeliciteerd met je neefje! wat tof! en wat bijzonder dat je zo'n voorspellende droom hebt gehad... Ga je straks het wondertje aanschouwen?

@nachtbraker lijnloos; ik hoop dat je straks nog een beetje slaapt en als we het dan toch over poepen hebben; obstipatie heb ik ook al een poosje niet meer; heb na het ontbijt ongelofelijk darmkrampen de laatste weken.. (met zeer goed resultaat )

Ben benieuwd wanneer we nieuws krijgen van Claudia! die ligt vast lekker te genieten van een vers beebje!

en ik heb van8 eindelijk eens echt lekker geslapen!! bijna 9 uur (met wat pauzes; maar dat neem ik maar voor lief...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 13 november 2009 @ 10:47:19 #189
95408 Incantrix
pi_74659376
Aoraki, thnx en wat spannend dat je een datum hebt! Ik ben benieuwd hoor, maar als je het niet wil vertellen moet je dat zéker niet doen!

Harley, jah, je hoort heel vaak dat mensen de 2e keer slagen, dus daar gaan we maar vanuit. En in het ergste geval een taxi regelen is ook geen hele grote ramp, dus nouja..

Asy, half jaar zwanger alweer!

En Lijnloos, balen zeg, zo'n bloedneus. Ik heb al mijn gehele zwangerschap bloedneuzen, iets van 4 in de week ofzo, maar dan stroomt het er niet uit zeg maar.

Morretje, wat een onwíjs gave foto is dat zeg! Dat ruggengraatje!! En dat koppie zo... Oooww, zo lief!

Heb hier trouwens ook nog interessant dillemma: lief had één kant van mijn matras een beetje opgehoogd tegen het maagzuur. Afgelopen nachten geweldig lekker doorgeslapen, maar overdag wel véél meer last van mijn Ischias. Daarom had ik hem dus gevraagd het matras maar weer te laten zakken.. Maar nu heb ik vannacht dus weer de halve nacht niet geslapen van het geborrel en het overgeven Ik kan dus kiezen: overdag niet kunnen lopen of 's-nachts niet kunnen slapen Wat zal ik eens doen..

[edit] BJ, wat fijn dat je lekker hebt geslapen!! Oh, dat kan écht wonderen doen he? Hopelijk heb je dan een heel fijn daggie vandaag! En owja, brandnetelthee, die heb ik wel in huis inderdaad (ik ben zo'n zeldzaam iemand die dat lekker vind).. Thnx voor je tip [/edit]
3!
pi_74659926
Faja, wat apart die droom en dat je zusje dan ook gewoon echt aan het bevallen was... en gefeliciteerd met je neefje! Hoop dat alles goed gaat met ze!

Amarante, geniet van je laatste dag joh! Leuk ook dat er dus ook ouders zijn die "afscheid" nemen... lief hoor!

Ja, ik ga mee met de algemene ideeen dat Claudia gewoon of bezig is (in dat geval een motivational- ) of haar beebje gewoon al heeft en ligt te genieten en bij te komen (in dat geval een + )

BJ, fijn dat je zo goed geslapen hebt, kun je tenminste effe goed uitrusten...

Morretje! Wat fijn dat je de eerste "bange" weken door bent! Op naar de volgende 13...

Happy ook al op/over de 2/3-grens..
En Davinia 33 weken alweer....

Trix, bah van het vocht... da's niet cool... maar wat BJ zegt, brandnetelthee kan een boel schelen. Heb het hier ook in huis voor het geval dat (in het begin een beetje last gehad van dikke pootjes). En lekker met de beentjes omhoog op de bank! Oh en meldplicht ook nog es!!! Jij gaat echt hard....

Zo, ben weer wakker na een tweede ronde (lekker nog effe 3 uurtjes te pakken! ) Beetje jammer dat mijn darmen nog wel over de zeik zijn... stomme diarree...
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:56 schreef Groofsken het volgende:
Lijnloos, ik denk dat je gewoon teveel pepernoten hebt gegeten. Am I right?
Wish that was true... maar misschien helpt het wel om ze juist te eten? Zo maar es proberen....
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
Het kan heel goed zijn dat je darmen zich aan het legen (schoonmaken) zijn voor de bevalling. Hopelijk laat de baby dan niet lang op zich wachten.
Mag toch hopen van niet... vind 34-en-een-beetje-weken net wat te vroeg eigenlijk....
pi_74659998
Ik was jullie kwijt

* freecell mengt weer in

Lekker BJ, lekker slapen

Incantrix, stom dilemma... En je voeteneinde ook wat omhoog leggen? Dat lig je een beetje zo: V maar misschien helpt het?
pi_74660160
Ik net in gedachten: mèn wat borrelt mijn buik,waar heb ik nou weer last van?
Oja, zwanger Baby wurmt.

Moest erg om mezelf lachen
pi_74660171
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan dus kiezen: overdag niet kunnen lopen of 's-nachts niet kunnen slapen Wat zal ik eens doen..
Je hebt nog geen kinderen heh?

dan definitely het eerste
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:18:03 #194
95408 Incantrix
pi_74660285
Haha, WB Freecell En grin, da's wel een leuke, maar soms vergeet je het gewoon Heb het zelf vooral als ik deuren openmaak.. *Plok* "Owja.." En thnx, dat is misschien nog te proberen, weet niet of dat werkt op de zij (op mijn rug liggen werkt niet meer zo goed).

Lily, je bedoelt kiezen voor goede nachtrust toch? Daar neig ik ook naartoe, lopen kan ik toch al eeuwen niet goed meer, daar ben ik nu wel aan gewend
3!
pi_74660345
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef Incantrix het volgende:
Lily, je bedoelt kiezen voor goede nachtrust toch? Daar neig ik ook naartoe, lopen kan ik toch al eeuwen niet goed meer, daar ben ik nu wel aan gewend
Ja! Het eerste bedoel ik dus

die nachtrust kun je strakkies ook weer vergeten dus pakken wat je pakken kan, sowieso, slechte nachtrust sucks....

niet lopen natuurlijk ook wel maar je begrijpt vast wat ik bedoel
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:24:36 #196
95408 Incantrix
pi_74660478
Klopt inderdaad Ik had eigenlijk zelf ook die neiging al, niet kunnen slapen vind ik op het moment vervelender.. Zeker als dat niet kunnen slapen komt doordat je slokdarm in de fik staat en je telkens moet overgeven
3!
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:31:22 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74660711
ik stem ook voor de goede nachtrust Trixie dus hoofdeinde weer omhoog en dan overdag maar iets minder mobiel...(maar je zal je een stuk minder brak voelen denk ik...)

@lijnloos; fijn dat je nog even lekker hebt kunnen slapen

ik denk dat ik zo nog even een paar winkels ga bezoeken...(mede voor secret santa denk ik)... maar eerst ff wachten tot het een beetje droog is... wat een deprimerend weer is het vandaag weer!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74660969
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:47 schreef Incantrix het volgende:

Heb hier trouwens ook nog interessant dillemma: lief had één kant van mijn matras een beetje opgehoogd tegen het maagzuur. Afgelopen nachten geweldig lekker doorgeslapen, maar overdag wel véél meer last van mijn Ischias. Daarom had ik hem dus gevraagd het matras maar weer te laten zakken.. Maar nu heb ik vannacht dus weer de halve nacht niet geslapen van het geborrel en het overgeven Ik kan dus kiezen: overdag niet kunnen lopen of 's-nachts niet kunnen slapen Wat zal ik eens doen..
Hier hetzelfde, al weken... Ik kies zelf voor het maagzuur, ik vind het toch wel fijn om overdag enigszins mobiel te zijn. De fabrikant van Rennies is het met me eens, ik ben inmiddels tot hoofdsponsor benoemd
pi_74661111
aaaah Rennies
vlak na de bevalling nog 1 genomen en daarna heb k ze helemaal niet meer gebruikt of nodig gehad

ik vind het zo'n droog fenomeen dat een hoop van die klachten (vocht, benauwdheid, maagzuur) gewoon over zijn met de minuut dat je bevallen bent bij wijze van...

oh maar een voor iedereen die nog niet bevallen is dus, er komt een eind aan hoor maar voor nu is het wel even irritant.

* huuphuup gaat teruglezen voor claudia nieuws
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74661186
bohoooooo geen nieuws of meld nog van Claudia
spannend!!

zet hem op meid! Of misschien heb je je menneke al wel vast
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!