Aoraki, thnx en wat spannend dat je een datum hebt! Ik ben benieuwd hoor, maar als je het niet wil vertellen moet je dat zéker niet doen!

Harley, jah, je hoort heel vaak dat mensen de 2e keer slagen, dus daar gaan we maar vanuit. En in het ergste geval een taxi regelen is ook geen hele grote ramp, dus nouja..
Asy, half jaar zwanger alweer!

En Lijnloos, balen zeg, zo'n bloedneus. Ik heb al mijn gehele zwangerschap bloedneuzen, iets van 4 in de week ofzo, maar dan stroomt het er niet uit zeg maar.
Morretje, wat een onwíjs gave foto is dat zeg! Dat ruggengraatje!!

En dat koppie zo... Oooww, zo lief!
Heb hier trouwens ook nog interessant dillemma: lief had één kant van mijn matras een beetje opgehoogd tegen het maagzuur. Afgelopen nachten geweldig lekker doorgeslapen, maar overdag wel véél meer last van mijn Ischias. Daarom had ik hem dus gevraagd het matras maar weer te laten zakken.. Maar nu heb ik vannacht dus weer de halve nacht niet geslapen van het geborrel en het overgeven

Ik kan dus kiezen: overdag niet kunnen lopen of 's-nachts niet kunnen slapen

Wat zal ik eens doen..
[edit] BJ, wat fijn dat je lekker hebt geslapen!!

Oh, dat kan écht wonderen doen he?

Hopelijk heb je dan een heel fijn daggie vandaag! En owja, brandnetelthee, die heb ik wel in huis inderdaad (ik ben zo'n zeldzaam iemand die dat lekker vind).. Thnx voor je tip

[/edit]