Starcraft zal ook zeker wel draaien en is ook de moeite waard. Mits muis.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:30 schreef Z het volgende:
Is Alpha Centauri nog de moeite waar om te gaan spelen? Een spel uit 2001 kan m'n laptop nog wel aan denk ik.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die nooit gespeeld heb. Ik zal eens op zoek gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef Frollo het volgende:
[..]
Starcraft zal ook zeker wel draaien en is ook de moeite waard. Mits muis.
Vind ik een moeilijke. Maar gelukkig hebben we deze site:quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef beeer het volgende:
[..]
Wat zetten normale mensen eigenlijk op een geboortekaartje?
Veel sterkte de komende tijd?
De klacht was nu juist dat het zo lang duurde!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:15 schreef Z het volgende:
Frollo weet dat wel. Ik heb wel eens een KLB topic van hem voorbij zien komen betreffende de nieuwe SC.
Nou, dat wordt nog wat.quote:•Your first name of Ivan creates individuality, independence, self-confidence, initiative, and an inclination to physical activity.
•You are not inclined to merge your opinions and viewpoints with others, to accept compromise, or to work in a subservient position against your will.
•Your expression is invariably quite direct and candid.
•Others find it difficult to accept your domineering and, at times, argumentative manner.
•The name Ivan creates the urge to be creative and original, we emphasize that it causes a blunt expression that alienates others.
•This name, when combined with the last name, can frustrate happiness, contentment, and success, as well as cause health weaknesses through tension or accidents to the head.
Doe ik nu ook even.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Gellius het volgende:
Nu maar hopen dat op 'n dag his life will be saved by rock 'n roll. Ik heb daar wel vertrouwen in. Maar voor de zekerheid draai ik 't even. Mèt Dougie Yule. Op de kleine.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn broertje was ook 10 pond, en is nu drie keer zo breed als ik, 120 kilo, heeft metaal in zijn tong en oren, gaat elke dag fitnessen en eet eiwitshakes. Dat jullie het alvast weten.
Ivan heeft misschien wel wat mental support nodig op zo'n eerste dag. Het lijkt me namelijk behoorlijk wennen: de wereld. Al heb je nog zulke lieve en hyperintelligente ouders. En aardige verpleegstertjes die nu al onder de indruk zijn van je formaat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:14 schreef Gellius het volgende:
Goedemorgen en welkom op de eerste dag van Ivan Max. Ik ben benieuwd wat-i allemaal gaat ondernemen vandaag.
Nouja, en mocht het toch allemaal wel heel erg tegenvallen, dan kun je eventueel terecht bij Bruun de Beer. Die biedt je niet alleen troost in de vorm van een zachte knuffel maar hij kan je zelfs op het pad brengen van verlossing&genade, al moet je niet raar staan kijken als je ouders daar toch een beetje moeite mee hebben.quote:November
Het regent en het is november:
Weer keert het najaar en belaagt
Het hart, dat droef, maar steeds gewender,
Zijn heimelijke pijnen draagt.
En in de kamer, waar gelaten
Het daaglijks leven wordt verricht,
Schijnt uit de troosteloze straten
Een ongekleurd namiddaglicht.
De jaren gaan zoals zij gingen,
Er is allengs geen onderscheid
Meer tussen dove erinneringen
En wat geleefd wordt en verbeid.
Verloren zijn de prille wegen
Om te ontkomen aan den tijd;
Altijd november, altijd regen,
altijd dit lege hart, altijd.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:18 schreef Gellius het volgende:
Welnee, fuck 'm.
Ik was maar 9 pond, dus daar ga je al.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:43 schreef MeneerTim het volgende:
Maar goed, IR, jij bent wel gewoon een gezellige lange slungel, dus het kan best meevallen.
Veel plezier gewenst straks! Ik voel me oneindig veel beroerder dan gisteren, dus ik ben legitiem niet aanwezig, maar jammer is het natuurlijk wel. Drink een biertje op me, en een op Claudia, een op Batuwu, een op Ivan en een op Max.quote:
Tsja, als je van neurotische en door seks geobsedeerde joden houdt is het zeker de beste keuze.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:12 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, dit is toch de TTK SC he?
Vraagje, met welk boek van Philip Roth kan ik het beste beginnen? Ik met Portnoy's Complaint in mijn handen gestaan, maar ik twijfelde.
Anders gezegd: Ivan is in het zijn geworpen. Ja-a.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:19 schreef mane het volgende:
Ivan heeft misschien wel wat mental support nodig op zo'n eerste dag. Het lijkt me namelijk behoorlijk wennen: de wereld.
Wat is u vriendelijk toch soms.quote:Op zondag 15 november 2009 00:59 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind dat er nu ineens teveel mensen uit het verleden hier posten. Ringo, k_i_m... time to bail out.
Dat klinkt bijna reviaans.quote:Op zondag 15 november 2009 01:02 schreef Koekepan het volgende:
IM staat namelijk voor het imaginaire deel.
Hij loopt. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 15 november 2009 21:48 schreef Z het volgende:
Ik heb de Lullaby renditions of the Beach Boys, dat werkt iig prima.
Van de regen in de drup:quote:Op maandag 16 november 2009 12:33 schreef MeneerTim het volgende:
Zou dat nou een kater zijn? Zo'n zwangerschap is best spannend, maar dan heb je ineens een kind.
quote:1 op de 10 vrouwen krijgt na haar bevalling te maken met een postnatale depressie. Van de ca. tweehonderdduizend vrouwen die jaarlijks in Nederland zwanger zijn, zullen dus twintigduizend vrouwen geconfronteerd worden met problemen waarvan ze in de verste verten niet gedroomd hadden.
Een depressief iemand "verliest" van alles: zelfvertrouwen, gevoel van veiligheid, geluk, concentratievermogen, vaardigheden, enzovoort. De postnatale depressie wordt daarom ook wel eens "een ziekte van verlies" genoemd. Iemand die depressief is, zit angstig in haar/zijn lijf en het leven heeft alle uitstraling verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |