Kooks.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Staat Bowie al aan naast de wieg?
Nu nog 'verdomd interessant, maar gaat u vooral verder'.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:30 schreef Frollo het volgende:
Het driejarige dochtertje van een vriend van mij zegt daadwerkelijk regelmatig 'Pollens'.
Ook 'Leuke lamp overigens' behoort tot haar repertoire.
Ah, Do2 heeft een middagje vrij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben hier vandaag veroordeeld tot een middag My Little Pony.
Ja hallo, een open doel en na 20 minuten nog geen opmerking. Dan moet ik het maar doenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:28 schreef DO2 het volgende:
Die zag ik aankomen, AR.
Nu ja, je voelt er niks van hoor. Tenminste nadat je aan het gevoel van een ring om je vinger gewend bent. Ik zal het geluksniveau van Claudia en Batuwu op dit moment niet kunnen evenaren, maar ik ben gelukkig hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe bevalt het leven als getrouwd man, AR?
Er naartoe lopen en ernaast gaan staan/zitten/liggenquote:
Voila.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er naartoe lopen en ernaast gaan staan/zitten/liggen
Misschien kun je dat Do2 nog een paar keer vertellen, dat het helemaal niet eng is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, je voelt er niks van hoor. Tenminste nadat je aan het gevoel van een ring om je vinger gewend bent. Ik zal het geluksniveau van Claudia en Batuwu op dit moment niet kunnen evenaren, maar ik ben gelukkig hoor
Zijn jullie al verhuist eigenlijk? En zo ja, heb ik een adres?
Is dat niet wat men op foute internetsites, die ik overigens helemaal niet bezoek maar een vriend van me die altijd met zijn iPod bij de kapper zit wel en me daar dan over vertelt, het 'knuffelhormoon' noemt?quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, Gellius, die is nog bezig me naweeën te bezorgen. Dat schijnt door een stofje genaamd oxytocine te komen. Idioot gevoel, hoor. Laten we hopen dat ik er in ieder geval weer een platte buik van krijg.
Jimmy vindt het trouwens allemaal best zolang hij nog steeds tegen benen aan mag rijden.
Supervet. Daar deed ik een jaar of 21 over, reeds. Maar volgens mij heb ik 'jammer, maar helaas' vandaag nog gebezigd, dus ik ben nog aan het compenseren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:30 schreef Frollo het volgende:
Het driejarige dochtertje van een vriend van mij zegt daadwerkelijk regelmatig 'Pollens'.
Ook 'Leuke lamp overigens' behoort tot haar repertoire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |