abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 17:00:03 #51
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_74639792
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is zooooo blij dat ie homo is

TS..even een serieuze reactie van mij dan
Ik zou in jou geval eens goed nadenken hoeveel kans van slagen mijn relatie met de vader van het kind heeft. Als jullie hard jullie best doen om er wat van te maken, zou de liefde dan kunnen terugkomen?
Dat zou ik me afvragen. Denk je dat die kans bestaat; knokken.
Denk je dat het echt voor 100% voorbij is, ga dan weg. Als je dan nu niet weggaat, doe je het over een maand/jaar/5jaar/10 jaar wel. En dan is het nog een stuk ellendiger voor je kind als nu
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_74639813
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:59 schreef mr_vavavoom het volgende:

[..]

Zwangerschap/een kind krijgen zou een uber-verantwoordelijkheidsgevoel moeten losmaken en een bereidheid ALLES te doen om een relatie te laten werken. Tenzij er sprake is van abusievelijk gedrag oid, ren je niet naar een ander door verliefdheid. PUNT.
Goed verwoord.
pi_74639937
Was het kind een ongelukje?
Of hebben jullie, terwijl het slecht ging, maar besloten een kind te nemen?
  donderdag 12 november 2009 @ 17:04:12 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74639950
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Neem.
Dan.
Geen.
Kind.
Dat dus.

Het gaat slecht maar hey weet je wat? We nemen een kind en die moet dan onze relatie redden.
Briljant. Nee echt!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74639982
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

daar moet je dan over nadenken voordat je een kind neemt he... verantwoordelijkheid voor 20 jaar...

niet "gut we hebben ruzie" "nu heb ik er geen zin meer in hoor" "dan ga ik maar naar de buurman" "oh ja, die is ook stom, maar die vent van de kroeg is wel leuk, dan ga ik daar wel heen".

Je hebt gekozen voor een gezin, stick with it. Doe er in elk geval moeite voor. Niet bij het eerste zware weer weglopen en naar een ander gaan.. (gras lijkt altijd groener... niet dus!)
Klopt is wel zo, maar ja wat speeld er tussen TS en der man ?
Maarja soms is het beter een gezin verder te starten met een ander, maar ik zou altijd er eerst alles aan doen om het weer goed te krijgen, want de reden dat ze een baby namen samen is toch ook al redenen genoeg/.
-
  donderdag 12 november 2009 @ 17:06:30 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74640019
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:05 schreef Esmerallda17 het volgende:

want de reden dat ze een baby namen samen is toch ook al redenen genoeg/.
Ja!

Denk ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74640024
We hoeven niks te adviseren, TS gaat hoe dan ook met die vriend in zee. Het was leuk geweest als ze hier nog wat rechtvaardiging had kunnen vinden voor die stap, maar zonder lukt het ook wel. Voor zolang als het duurt.

Ik hoop dat ik de plank volkomen missla met bovenstaande voorspelling.

[ Bericht 15% gewijzigd door ShadyLane op 12-11-2009 17:12:42 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 17:08:00 #58
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_74640062
- Vermijd zoveel mogelijk contact met je beste vriend
- Concentreer je op het aanpakken van je huidige relatie
- Rinse, repeat.

Als het echt niet werkt en je constateert dat je te ongelukkig bent om een goede moeder te zijn kun je altijd nog je huidige relatie verbreken. Heb je er in ieder geval alles aan gedaan.
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_74640069
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja!

Denk ik.
Want je denkt echt wel na voor je dat doet, het is niet zo maar 1 , 2 , 3 iets kleins, maar iets wat van jou word een bestaan wat je ter wereld zet, waar je voor moet zorgen.
-
pi_74640375
Een kind is geen ''lijm'' voor een kapotte relatie.
Het is nu eenmaal zo dat dit kindje er al is en ik vind dan ook dat je wel moet proberen of je over die verliefdheid heen kunt komen en met je partner PRATEN of er nog iets te redden valt.
Lukt dat niet dan kunnen jullie beter uit mekaar gaan aangezien een kind ook niet gelukkiger wordt van 2 ouders die elkaar niet kunnen zien of luchten.
pi_74640412
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja!

Denk ik.
Ja of niet.

Ik sta er versteld van hoeveel mensen een kind nemen, terwijl hun relatie niet goed (meer) is. In mijn ogen echt een onbegrijpelijk iets. En de reden dát ze kinderen willen is vaak nog onbenulliger. En oppervlakkig en ondoordacht.

Dus TS, ga je schamen en naar die beste vriend van je. Komt er eindelijk eens iemand uit die friendzone....
  donderdag 12 november 2009 @ 17:21:50 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74640457
even wat opgeruimd...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74641907
Iedereen gaat er hier vanuit dat TS en partner een kind hebben 'genomen'; als in, bewust seks hebben om een kind te verwekken, en kraakt TS daar vervolgens op af, omdat de relatie niet goed meer loopt.
Mss is dit wel helemaal niet zo was het een ongelukje en zijn ze samen het kind gaan opvoeden.. (dat soort dingen komen nu eenmaal voor..)

Dat je verliefd bent op je beste vriend is kut. Als hij je beste vriend is kun je het er vast wel over hebben, en je weet dat de gevoelens wederzijds zijn, dus heb je dal vast al eens gedaan.
Hoe kijkt hij tegen je zoontje aan? Is het een geschikt vader-type?

Sterkte!
pi_74641928
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja of niet.

Ik sta er versteld van hoeveel mensen een kind nemen, terwijl hun relatie niet goed (meer) is. In mijn ogen echt een onbegrijpelijk iets. En de reden dát ze kinderen willen is vaak nog onbenulliger. En oppervlakkig en ondoordacht.

Dus TS, ga je schamen en naar die beste vriend van je. Komt er eindelijk eens iemand uit die friendzone....
Waar lees je al die dingen eigenlijk?

En dan over ondoordacht beginnen..
pi_74642191
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Waar lees je al die dingen eigenlijk?

En dan over ondoordacht beginnen..
Begrijpend lezen. En eigenlijk ook gewoon letterlijk lezen. Vrij duidelijk allemaal hoor.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:23:20 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74642253
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:10 schreef ShiroYasha het volgende:
Iedereen gaat er hier vanuit dat TS en partner een kind hebben 'genomen'; als in, bewust seks hebben om een kind te verwekken, en kraakt TS daar vervolgens op af, omdat de relatie niet goed meer loopt.
Mss is dit wel helemaal niet zo
Ik sta er ook van te kijken hoezeer echt zowat iedereen hier eens van die jump-to-conclusions-mat af moet komen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74642265
Nou ik zit dit eens te lezen en het verbaast me eigenlijk dat iedereen zo boos reageert.

Ik ben zelf zwanger geraakt op m'n 16e en heb er ook geen minuut over na hoeven denken of ik het wel of niet zou houden.

Maar aangezien we nog heel jong waren ( vader was 19 ) was het zeker niet makkelijk.

We hebben het bijna 2 jaar volgehouden, maar we hadden het niet breed en met geld omgaan vond hij heel moeilijk, liegen over alles en op 't allerlaats ging hij ook nog eens vreemd.
toen was ik inmiddels bijna 19 jaar.

Ik werd ook gek thuis en toen hij vreemd ging was dat voor mij echt de druppel.
Hoe graag je het ook goed wil doen, ik laat me niet bedriegen door m'n vent en dit accepteerde ik ook echt niet.

inmiddels ben ik bijna 24 jaar en mijn zoontje wordt alweer 7 jaar, maar de keus om uit elkaar te gaan is echt heel goed geweest.

Ik heb alweer ruim 3 jaar een nieuwe vriend die wel goed is voor ons en we gaan volgende week verhuizen naar een lekkere ruime eensgezinswoning

Een kind is in die situatie vaak beter af dan als de ouders ruziend en vechtend bij elkaar blijven ( denk je dat een kind daar gelukkig van word?)

Begrijp me niet verkeerd ik denk echt dat je er keihard voor moet vechten en dat het soms niet makkelijk is, maar in sommige gevallen is dit beter.
Soms ben je d'r effe helemaal klaar mee!!!
  donderdag 12 november 2009 @ 18:25:13 #68
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74642303
Ah, dit is zo'n topic waarin de -uiteraard pas geregistreerde- TS gelijk weer is verdwenen na de OP?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_74642348
Het gaat mij vooral om het zinnetje: 'het gaat al heel lang heel slecht' en dan een 3 maanden oude baby hebben. Of in de ogen van TS moet 'heel lang' 3 weken betekenen, maar dat lijkt mij niet.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:28:23 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74642389
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef miss_anaconda het volgende:
Nou ik zit dit eens te lezen en het verbaast me eigenlijk dat iedereen zo boos reageert.

Ik ben zelf zwanger geraakt op m'n 16e en heb er ook geen minuut over na hoeven denken of ik het wel of niet zou houden.

Maar aangezien we nog heel jong waren ( vader was 19 ) was het zeker niet makkelijk.

We hebben het bijna 2 jaar volgehouden, maar we hadden het niet breed en met geld omgaan vond hij heel moeilijk, liegen over alles en op 't allerlaats ging hij ook nog eens vreemd.
toen was ik inmiddels bijna 19 jaar.

Ik werd ook gek thuis en toen hij vreemd ging was dat voor mij echt de druppel.
Hoe graag je het ook goed wil doen, ik laat me niet bedriegen door m'n vent en dit accepteerde ik ook echt niet.

inmiddels ben ik bijna 24 jaar en mijn zoontje wordt alweer 7 jaar, maar de keus om uit elkaar te gaan is echt heel goed geweest.

Ik heb alweer ruim 3 jaar een nieuwe vriend die wel goed is voor ons en we gaan volgende week verhuizen naar een lekkere ruime eensgezinswoning

Een kind is in die situatie vaak beter af dan als de ouders ruziend en vechtend bij elkaar blijven ( denk je dat een kind daar gelukkig van word?)

Begrijp me niet verkeerd ik denk echt dat je er keihard voor moet vechten en dat het soms niet makkelijk is, maar in sommige gevallen is dit beter.
Ja, goed idee
Meer kindmoedertjes
Je hebt je opleiding afgemaakt en een carriere inmiddels?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:31:03 #71
94676 Garisson72
pi_74642468
Dat gewauwel ook van "je hebt de verantwoordelijkheid voor een kind nu hoor! Je moet en zal bij de vader blijven, zorg dat de relatie weer gaat werken! ".

TS is nog steeds haar eigen persoon, met haar eigen wil, gevoelens en wensen. Dat kun je gerust los van dat kind zien. Er zijn genoeg kinderen in deze situatie op een normale manier grootgeworden, want dat is veel meer afhankelijk van de manier waarop de ouders ermee omgaan. Het kind zal er niet per definitie van doomidden breken, ga ik vanuit.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:33:02 #72
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_74642531
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:25 schreef Bragi het volgende:
Ah, dit is zo'n topic waarin de -uiteraard pas geregistreerde- TS gelijk weer is verdwenen na de OP?
Ach, wij hebben TS toch helemaal niet nodig om uitgebreid haar persoonlijke situatie en karakter te analyseren en haar vervolgens af te kraken.

Ik zou ook niet meer terugkomen als ik TS was
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_74642546
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
Dat gewauwel ook van "je hebt de verantwoordelijkheid voor een kind nu hoor! Je moet en zal bij de vader blijven, zorg dat de relatie weer gaat werken! ".

TS is nog steeds haar eigen persoon, met haar eigen wil, gevoelens en wensen. Dat kun je gerust los van dat kind zien. Er zijn genoeg kinderen in deze situatie op een normale manier grootgeworden, want dat is veel meer afhankelijk van de manier waarop de ouders ermee omgaan. Het kind zal er niet per definitie van doomidden breken, ga ik vanuit.
Er zijn er maar weinig die dat wauwelen hoor. Ik vind ook dat ze maar beter weg kan gaan. Is de liefde over, dan is het over. Maar daarom vind ik nog wel dat ze stom bezig is geweest.
pi_74642758
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, goed idee
Meer kindmoedertjes
Je hebt je opleiding afgemaakt en een carriere inmiddels?
Ik heb mijn diploma gehaald, maar daarna ben ik gewoon gaan werken en al had ik geen kinderen gekregen was ik ook wel gaan werken, aagezien leren gewoon niet mijn ding is.

maar ik heb al 8 jaar dezelfde baan en ik heb het er goed naar mijn zin.

duss wat wil je er mee zeggen dan?
Soms ben je d'r effe helemaal klaar mee!!!
  donderdag 12 november 2009 @ 18:41:38 #75
94676 Garisson72
pi_74642790
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
Er zijn er maar weinig die dat wauwelen hoor. Ik vind ook dat ze maar beter weg kan gaan. Is de liefde over, dan is het over. Maar daarom vind ik nog wel dat ze stom bezig is geweest.
Als dat waar is, dan ben ik het daar he-le-maal mee eens. Maar tot-nu-toe is dat nog maar speculeren, want we hebben TS er nog niet duidelijk over gehoord.
pi_74643057
-edit- troll

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 12-11-2009 18:54:52 ]
pi_74643126
-edit- troll

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 12-11-2009 18:54:15 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 18:53:01 #78
94676 Garisson72
pi_74643157
-edit- op edit hierboven

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 12-11-2009 18:55:14 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 18:57:14 #79
45206 Pietverdriet
pi_74643292
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:49 schreef SimpelZat het volgende:
moet schijnbaar ge-edit
Heb ook weinig respect voor huppelkutten als TS (als het geen troll is) ken zeker 5 mannen die zo dom waren een dame te prikken zonder condoom die daarna ineens zomaar zwanger waren. Als er al een relatie was zijn ze nu allemaal voorbij en de sukkels maar dokken en de huppelvoorbibsen in de bijstand en klagen
  donderdag 12 november 2009 @ 19:00:52 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74643395
Ik heb even achter gevraagd of TS een troll is (en tot die tijd wordt er gewoon normaal gerageerd), wat me verbaast is dat er een ontzettende vooringenomenheid bestaat hier... wat een assumptions zeg...
  donderdag 12 november 2009 @ 19:03:49 #81
45206 Pietverdriet
pi_74643475
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:00 schreef Re het volgende:
Ik heb even achter gevraagd of TS een troll is (en tot die tijd wordt er gewoon normaal gerageerd), wat me verbaast is dat er een ontzettende vooringenomenheid bestaat hier... wat een assumptions zeg...
Hoe zou jij het vinden als het een kerel was die zijn vriendin bewust zwanger had geschopt en dan als het kind 2 maanden was te willen dumpen met een ander wilde doppen?
  donderdag 12 november 2009 @ 19:07:24 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74643573
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als het een kerel was die zijn vriendin bewust zwanger had geschopt en dan als het kind 2 maanden was te willen dumpen met een ander wilde doppen?
ik kan iig niet jouw vooringenomenheid halen uit de OP. dus zal mijn mening over jouw stelling er hier weinig toe doen

we wachten maar gewoon op de TS, als die nog terugkomt natuurlijk
  donderdag 12 november 2009 @ 19:44:41 #83
45206 Pietverdriet
pi_74644597
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:07 schreef Re het volgende:

[..]

ik kan iig niet jouw vooringenomenheid halen uit de OP. dus zal mijn mening over jouw stelling er hier weinig toe doen

we wachten maar gewoon op de TS, als die nog terugkomt natuurlijk
TS: Account aangemaakt, posting neergezet, en vrijwel gelijk weer verdwenen en niet meer aangelogged geweest.

Zou het een troll zijn? Neeeee joh, hoe kom ik daar nou bij
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 november 2009 @ 22:27:45 #84
163650 Greys
pi_74650895
Stel dat het geen troll is (stél he.... ) maar iemand die met een probleem rondloopt en besluit dat op een forum in de groep te gooien. En dan deze reacties achter elkaar krijgt. Dan bestaat de kans dat iemand geen zin meer heeft om terug te komen inderdaad, ze wordt echt van alle kanten veroordeeld, zo gek vind ik dat niet dat iemand dan denkt 'Hmz, laat maar'.

Maar ik ben dan ook een watje en ik vind iets al gauw zielig . Dus trek je van mij niets aan. Carry on, people.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74651105
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:10 schreef ShiroYasha het volgende:
Mss is dit wel helemaal niet zo was het een ongelukje en zijn ze samen het kind gaan opvoeden.. (dat soort dingen komen nu eenmaal voor..)
Je kan het haast niet geloven maar zouden er anno 2009 mensen nog steeds zo stom zijn. We hebben toch abortus goed geregeld enzo?
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_74651195
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

TS: Account aangemaakt, posting neergezet, en vrijwel gelijk weer verdwenen en niet meer aangelogged geweest.

Zou het een troll zijn? Neeeee joh, hoe kom ik daar nou bij
Als het geen troll zijn zou je ook een anonieme account aanmaken, posting neerzetten, de snoei en snoei harde kritieken lezen en in een toch al labiele toestand en snel stoppen met lezen laat staan posten. Hoeft echt niet perse een troll te zijn.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_74651732
quote:

[..]

Neem.
Dan.
Geen.
Kind.
Ik gok op troll.
pi_74654820
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:32 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Je kan het haast niet geloven maar zouden er anno 2009 mensen nog steeds zo stom zijn. We hebben toch abortus goed geregeld enzo?
Dit is een grap toch?
  vrijdag 13 november 2009 @ 01:20:12 #89
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_74655049
quote:

[..]

Neem.
Dan.
Geen.
Kind.
ja een kind kun je gewoon bij de zeeman kopen inderdaad. Dat kind is al 12 maanden aanwezig geweest ei, misschien waren tijden toen anders.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_74658764
Wat wordt er eigenlijk met 'al heel lang' bedoeld? Dat kan natuurlijk ook een maand of drie zijn.. en niet per sé iets dat al voor de zwangerschap speelde.
Ik zou iig. zeggen dat een gelukkig gezin vóór een verliefdheid gaat... Maar als de relatie toch al reddeloos verloren is, ga dan voor je verliefdheid...
pi_74658872
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat wordt er eigenlijk met 'al heel lang' bedoeld? Dat kan natuurlijk ook een maand of drie zijn.. en niet per sé iets dat al voor de zwangerschap speelde.
Ik zou iig. zeggen dat een gelukkig gezin vóór een verliefdheid gaat... Maar als de relatie toch al reddeloos verloren is, ga dan voor je verliefdheid...
Ja dat 'heel lang, heel slecht' is wmb ook een belangrijk gegeven uit de OP. Hoe lang dat precies is. Het zou fijn zijn als tante Trollewop daar wat uitsluitsel over wilde geven.
pi_74658886
TS, niet dat ik denk dat je nog terugkomt;
je kindje is er, dus daar ga ik niet over oordelen
maar, ik weet dat in een zwangerschap een vrouw vaak last krijgt van hormonen, je verandert langzaam in een moeder, en je vriend/man, verandert op 1 klap in een vader, jij hebt daar 9 maanden eigelijk ' voorbereiding' aan gehad. Omdat eigelijk je persoonlijkheid verandert, je zult nooit meer de 'vrije' persoon zijn die je was, kan je vluchtgedrag gaan vertonen. Ik heb wel eens vernomen dat de meeste mannen bijvoorbeeld vreemdgaan tijdens de zwangerschap/net na de bevalling, omdat ze nog niet helemaal 'compatible' zijn met hun nieuwe leven. Uit je verhaal lijkt t een beetje zo te zijn dat jij die drang tot vluchten hebt, omdat je jezelf nog niet helemaal comfortabel lijkt te voelen. Wacht gewoon een paar maanden af, probeer met je vriend/man te praten over oplossingen, je bent net bevallen, geef het nog wat tijd. De roze wolk van het net bevallen zijn begint nu ook een beetje op te trekken, en vaak zorgt het niet doorslapen snachts omdat je de baby moet voeden ook wel voor veel spanningen. Probeer in ieder geval nog er iets van te maken, mocht t nou niet werken als de baby wat meer doorslaapt snachts zodat jij en je partner wat meer tijd voor jullie zelf hebben, er dan weer eens opnieuw over na te denken, wat je nu wilt.
dat hele verhaal van ' een kind heeft niets aan twee ruziende ouders ' gaat in veel gevallen wel op, maar ik vind dat als er een kind in het spel is, dat er wel gewoon goed aan de relatie gewerkt moet worden, je hebt de keuse voor een kindje niet voor niets gemaakt, het is een soort ' bekroning ' van jullie liefde eigelijk. Tenzij het een ' ongelukje ' was, maar daar kan het kind niets aan doen. Probeer het eerst gewoon te laten werken, je kan altijd nog uit elkaar.
pi_74658921
Kinderen nemen terwijl je relatie al slecht is
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 november 2009 @ 10:29:00 #94
163650 Greys
pi_74658949
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat 'heel lang, heel slecht' is wmb ook een belangrijk gegeven uit de OP. Hoe lang dat precies is. Het zou fijn zijn als tante Trollewop daar wat uitsluitsel over wilde geven.
Maar men had ook die veroordelingen misschien beter even voor zich kunnen houden tot ze wat meer info hadden gekregen dan (Doel niet op jou hoor, jij bracht het nog netjes, maar ik kan me voorstellen dat de rest niet echt uitnodigde om nog te reageren en dat helpt zo hier en daar wel een aantal topics om zeep helaas).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74659015
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:27 schreef Scorpie het volgende:
Kinderen nemen terwijl je relatie al slecht is
vergeet niet dat er in een jaar tijd veel kan veranderen. Misschien ging het toen nog wel goed. Ben het met je eens, mijn ouders hebben mij gekregen als een soort lijmmiddel voor hun mislukte huwelijk. Eerst kochten ze een huis, terwijl de relatie al slecht was, toen dachten ze van, nou, dan nemen we maar een kind. Gevolg is uiteindelijk dat mn vader keihard is weggelopen, en mn moeder me alles kwalijk leek te nemen dat haar huwelijk en ook haar opvoeding neit werkte, want ja, ik was net als mn vader. Tis geen pretje om zo;n kind te zijn. Nu ik 23 ben hoor ik ook bijna niets meer van ze.
dus, absoluut niet aan te raden om zomaar kinderen krijgen om je huwelijk te redden
pi_74660137
Naast de standaard reactie 'Neem dan geen kind!' voeg ik daar aan toe:
'Neem dan geen beste vriend!'

Dit (R&P) forum staat vol maar dan ook vol met mensen die stiekem toch gevoelens hebben voor hun 'beste vriend(in)'.
Het KAN gewoon niet mensen. Vooral de mannelijke partij voelt altijd meer dan platonische vriendschap.

En nu is het jou ook overkomen. Doe gewoon normaal.
Je kunt niet samen praten tot diep in de nacht, samen op de bank film kijken, samen het overal over eens zitten zijn, lachen dansen etc. met iemand van het andere geslacht zonder daar (op den duur) niet iets voor te (gaan) voelen.

Ik neem aan dat je 20+ bent en dan mag zo'n basiskennis toch wel van je verwacht worden.

Maar goed nu zit je met de gebakken peren natuurlijk en mijn gezwets over de oorzaak ook niet zo veel zin meer. Maar aangezien het je eigen fout is, ben ik wel van mening dat jij water bij de wijn moet doen en niet iemand anders.

Heb je echt alles al geprobeerd om je relatie te verbeteren? Of ben je toch stiekem in 'slechte tijden' meer naar je 'beste vriend' toegetrokken?
En weet je al of die vriend van je ook verliefd op jou is, het kind wil opvoeden van een andere vent en wel een goede match is op lange termijn?

Zo niet, dan zou ik me eerst maar eens 100% focusen op de relatie en alle heikelpuntjes bespreken en oplossen.

Laat dit maar weer een les zijn voor alle andere naiëve mensen met een beste vriend(in) van het andere geslacht... Het gaat vrijwel altijd fout. En zo niet? Dan trekt de man zich alsnog af terwijl hij aan zijn 'beste vriendin'denkt. Fijn he?

Gebruik de zoekfunctie maar eens
pi_74660294
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 10:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar men had ook die veroordelingen misschien beter even voor zich kunnen houden tot ze wat meer info hadden gekregen dan (Doel niet op jou hoor, jij bracht het nog netjes, maar ik kan me voorstellen dat de rest niet echt uitnodigde om nog te reageren en dat helpt zo hier en daar wel een aantal topics om zeep helaas).
Ik denk dat het ei er hier eerder was dan de kip.....of.....eh........was het nu.....? Ik bedoel te zeggen; als ze vanaf het begin af aan meegediscussieerd zou hebben, waren de speculaties ook veel minder geweest.

Als je zo'n topic opent, dan weet je dat je ook tegengas gaat krijgen en het is aan TS om haar mening toe te lichten. Vind ik dan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 november 2009 @ 11:37:01 #98
163650 Greys
pi_74660889
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat het ei er hier eerder was dan de kip.....of.....eh........was het nu.....? Ik bedoel te zeggen; als ze vanaf het begin af aan meegediscussieerd zou hebben, waren de speculaties ook veel minder geweest.

Als je zo'n topic opent, dan weet je dat je ook tegengas gaat krijgen en het is aan TS om haar mening toe te lichten. Vind ik dan.
Misschien dat ze eerst even weg moest na het posten van haar OP?
Maar serieus, bekijk even de eerste paar reacties die vlak na het openen gepost zijn. Die nodigen niet echt uit tot verder- of meediscussiëren als TS zijnde hoor. En dan kan iedereen wel roepen 'dan moet je zoiets maar niet op een forum gooien, want dan kan je dat verwachten', maar dat geldt andersom dan net zo natuurlijk. Dan moet je maar niet meteen zulke reacties er in gooien, want dan kan je zo'n reactie (lees: stilte ) van TS ook verwachten als die dat niet gewend is

Hé, ik veroordeel niemand, ik zeg alleen maar dat ik het van sommige TS-ers best kan begrijpen als ze niet meer terugkomen.

Da's weer iets anders dan die TS-en die eerst drie topics meelullen maar dan op het spannende moment nooit meer terugkomen, die hebben we ook zo vaak gehad. Dát zijn de etters!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74660913
Dat is dat hardnekkige R&P-fundi kliekje
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:46:53 #100
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74661218
nou ja, TS staat niet bekent als een trollkloon van een bekende user, je weet het iig nooit zeker maar de situatie op zich komt gewoon voor, en aangezien we inderdaad maar summier zijn geinformeerd kunnen de reacties gewoon deze kant op gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')