abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74640412
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja!

Denk ik.
Ja of niet.

Ik sta er versteld van hoeveel mensen een kind nemen, terwijl hun relatie niet goed (meer) is. In mijn ogen echt een onbegrijpelijk iets. En de reden dát ze kinderen willen is vaak nog onbenulliger. En oppervlakkig en ondoordacht.

Dus TS, ga je schamen en naar die beste vriend van je. Komt er eindelijk eens iemand uit die friendzone....
  donderdag 12 november 2009 @ 17:21:50 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74640457
even wat opgeruimd...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74641907
Iedereen gaat er hier vanuit dat TS en partner een kind hebben 'genomen'; als in, bewust seks hebben om een kind te verwekken, en kraakt TS daar vervolgens op af, omdat de relatie niet goed meer loopt.
Mss is dit wel helemaal niet zo was het een ongelukje en zijn ze samen het kind gaan opvoeden.. (dat soort dingen komen nu eenmaal voor..)

Dat je verliefd bent op je beste vriend is kut. Als hij je beste vriend is kun je het er vast wel over hebben, en je weet dat de gevoelens wederzijds zijn, dus heb je dal vast al eens gedaan.
Hoe kijkt hij tegen je zoontje aan? Is het een geschikt vader-type?

Sterkte!
pi_74641928
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja of niet.

Ik sta er versteld van hoeveel mensen een kind nemen, terwijl hun relatie niet goed (meer) is. In mijn ogen echt een onbegrijpelijk iets. En de reden dát ze kinderen willen is vaak nog onbenulliger. En oppervlakkig en ondoordacht.

Dus TS, ga je schamen en naar die beste vriend van je. Komt er eindelijk eens iemand uit die friendzone....
Waar lees je al die dingen eigenlijk?

En dan over ondoordacht beginnen..
pi_74642191
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Waar lees je al die dingen eigenlijk?

En dan over ondoordacht beginnen..
Begrijpend lezen. En eigenlijk ook gewoon letterlijk lezen. Vrij duidelijk allemaal hoor.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:23:20 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74642253
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:10 schreef ShiroYasha het volgende:
Iedereen gaat er hier vanuit dat TS en partner een kind hebben 'genomen'; als in, bewust seks hebben om een kind te verwekken, en kraakt TS daar vervolgens op af, omdat de relatie niet goed meer loopt.
Mss is dit wel helemaal niet zo
Ik sta er ook van te kijken hoezeer echt zowat iedereen hier eens van die jump-to-conclusions-mat af moet komen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74642265
Nou ik zit dit eens te lezen en het verbaast me eigenlijk dat iedereen zo boos reageert.

Ik ben zelf zwanger geraakt op m'n 16e en heb er ook geen minuut over na hoeven denken of ik het wel of niet zou houden.

Maar aangezien we nog heel jong waren ( vader was 19 ) was het zeker niet makkelijk.

We hebben het bijna 2 jaar volgehouden, maar we hadden het niet breed en met geld omgaan vond hij heel moeilijk, liegen over alles en op 't allerlaats ging hij ook nog eens vreemd.
toen was ik inmiddels bijna 19 jaar.

Ik werd ook gek thuis en toen hij vreemd ging was dat voor mij echt de druppel.
Hoe graag je het ook goed wil doen, ik laat me niet bedriegen door m'n vent en dit accepteerde ik ook echt niet.

inmiddels ben ik bijna 24 jaar en mijn zoontje wordt alweer 7 jaar, maar de keus om uit elkaar te gaan is echt heel goed geweest.

Ik heb alweer ruim 3 jaar een nieuwe vriend die wel goed is voor ons en we gaan volgende week verhuizen naar een lekkere ruime eensgezinswoning

Een kind is in die situatie vaak beter af dan als de ouders ruziend en vechtend bij elkaar blijven ( denk je dat een kind daar gelukkig van word?)

Begrijp me niet verkeerd ik denk echt dat je er keihard voor moet vechten en dat het soms niet makkelijk is, maar in sommige gevallen is dit beter.
Soms ben je d'r effe helemaal klaar mee!!!
  donderdag 12 november 2009 @ 18:25:13 #68
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74642303
Ah, dit is zo'n topic waarin de -uiteraard pas geregistreerde- TS gelijk weer is verdwenen na de OP?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_74642348
Het gaat mij vooral om het zinnetje: 'het gaat al heel lang heel slecht' en dan een 3 maanden oude baby hebben. Of in de ogen van TS moet 'heel lang' 3 weken betekenen, maar dat lijkt mij niet.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:28:23 #70
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74642389
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef miss_anaconda het volgende:
Nou ik zit dit eens te lezen en het verbaast me eigenlijk dat iedereen zo boos reageert.

Ik ben zelf zwanger geraakt op m'n 16e en heb er ook geen minuut over na hoeven denken of ik het wel of niet zou houden.

Maar aangezien we nog heel jong waren ( vader was 19 ) was het zeker niet makkelijk.

We hebben het bijna 2 jaar volgehouden, maar we hadden het niet breed en met geld omgaan vond hij heel moeilijk, liegen over alles en op 't allerlaats ging hij ook nog eens vreemd.
toen was ik inmiddels bijna 19 jaar.

Ik werd ook gek thuis en toen hij vreemd ging was dat voor mij echt de druppel.
Hoe graag je het ook goed wil doen, ik laat me niet bedriegen door m'n vent en dit accepteerde ik ook echt niet.

inmiddels ben ik bijna 24 jaar en mijn zoontje wordt alweer 7 jaar, maar de keus om uit elkaar te gaan is echt heel goed geweest.

Ik heb alweer ruim 3 jaar een nieuwe vriend die wel goed is voor ons en we gaan volgende week verhuizen naar een lekkere ruime eensgezinswoning

Een kind is in die situatie vaak beter af dan als de ouders ruziend en vechtend bij elkaar blijven ( denk je dat een kind daar gelukkig van word?)

Begrijp me niet verkeerd ik denk echt dat je er keihard voor moet vechten en dat het soms niet makkelijk is, maar in sommige gevallen is dit beter.
Ja, goed idee
Meer kindmoedertjes
Je hebt je opleiding afgemaakt en een carriere inmiddels?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:31:03 #71
94676 Garisson72
pi_74642468
Dat gewauwel ook van "je hebt de verantwoordelijkheid voor een kind nu hoor! Je moet en zal bij de vader blijven, zorg dat de relatie weer gaat werken! ".

TS is nog steeds haar eigen persoon, met haar eigen wil, gevoelens en wensen. Dat kun je gerust los van dat kind zien. Er zijn genoeg kinderen in deze situatie op een normale manier grootgeworden, want dat is veel meer afhankelijk van de manier waarop de ouders ermee omgaan. Het kind zal er niet per definitie van doomidden breken, ga ik vanuit.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:33:02 #72
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_74642531
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:25 schreef Bragi het volgende:
Ah, dit is zo'n topic waarin de -uiteraard pas geregistreerde- TS gelijk weer is verdwenen na de OP?
Ach, wij hebben TS toch helemaal niet nodig om uitgebreid haar persoonlijke situatie en karakter te analyseren en haar vervolgens af te kraken.

Ik zou ook niet meer terugkomen als ik TS was
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_74642546
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
Dat gewauwel ook van "je hebt de verantwoordelijkheid voor een kind nu hoor! Je moet en zal bij de vader blijven, zorg dat de relatie weer gaat werken! ".

TS is nog steeds haar eigen persoon, met haar eigen wil, gevoelens en wensen. Dat kun je gerust los van dat kind zien. Er zijn genoeg kinderen in deze situatie op een normale manier grootgeworden, want dat is veel meer afhankelijk van de manier waarop de ouders ermee omgaan. Het kind zal er niet per definitie van doomidden breken, ga ik vanuit.
Er zijn er maar weinig die dat wauwelen hoor. Ik vind ook dat ze maar beter weg kan gaan. Is de liefde over, dan is het over. Maar daarom vind ik nog wel dat ze stom bezig is geweest.
pi_74642758
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, goed idee
Meer kindmoedertjes
Je hebt je opleiding afgemaakt en een carriere inmiddels?
Ik heb mijn diploma gehaald, maar daarna ben ik gewoon gaan werken en al had ik geen kinderen gekregen was ik ook wel gaan werken, aagezien leren gewoon niet mijn ding is.

maar ik heb al 8 jaar dezelfde baan en ik heb het er goed naar mijn zin.

duss wat wil je er mee zeggen dan?
Soms ben je d'r effe helemaal klaar mee!!!
  donderdag 12 november 2009 @ 18:41:38 #75
94676 Garisson72
pi_74642790
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:33 schreef conleche het volgende:
Er zijn er maar weinig die dat wauwelen hoor. Ik vind ook dat ze maar beter weg kan gaan. Is de liefde over, dan is het over. Maar daarom vind ik nog wel dat ze stom bezig is geweest.
Als dat waar is, dan ben ik het daar he-le-maal mee eens. Maar tot-nu-toe is dat nog maar speculeren, want we hebben TS er nog niet duidelijk over gehoord.
pi_74643057
-edit- troll

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 12-11-2009 18:54:52 ]
pi_74643126
-edit- troll

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 12-11-2009 18:54:15 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 18:53:01 #78
94676 Garisson72
pi_74643157
-edit- op edit hierboven

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 12-11-2009 18:55:14 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 18:57:14 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74643292
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:49 schreef SimpelZat het volgende:
moet schijnbaar ge-edit
Heb ook weinig respect voor huppelkutten als TS (als het geen troll is) ken zeker 5 mannen die zo dom waren een dame te prikken zonder condoom die daarna ineens zomaar zwanger waren. Als er al een relatie was zijn ze nu allemaal voorbij en de sukkels maar dokken en de huppelvoorbibsen in de bijstand en klagen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 12 november 2009 @ 19:00:52 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74643395
Ik heb even achter gevraagd of TS een troll is (en tot die tijd wordt er gewoon normaal gerageerd), wat me verbaast is dat er een ontzettende vooringenomenheid bestaat hier... wat een assumptions zeg...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')