Neem.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef radeloos1 het volgende:
Helaas gaat het tussen mij en mijn vriend al heel lang heel slecht.
Maar ik vind dat een kind vader en moeder moet hebben?
Als jullie er relatie echt al zo slecht is, zal je kind er op termijn meer last van hebben dan dat het 'm goed zal doen. Ik kan je niet vertellen of je wel of niet bij je vriend moet blijven, maar zelfs hele jongen kinderen pikken veel op. Als jij je niet goed voelt, heeft dat een weerslag op je zoontje. Probeer dat dus, op welke manier ook, zoveel mogelijk te voorkomenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef radeloos1 het volgende:
Sinds 3 maand ben ik moeder van een prachtige jonge zoon.
De liefde is gewoon over.
Maar nu heb ik dus gevoelens voor mijn beste vriend, en die gevoelens zijn wederzijds.
en die worden steeds meer!
wat nu te doen?
Mijn verstand zegt blijven, maar mijn hart zegt gaan?
HELP!!!
inderdaad, dat "kom we nemen een kind om te kijken of de liefde terugkomt."quote:
[domme muts] ja maar, ja maar, ik dacht dat het dan beter zou gaan dus ben ik de pil "vergeten"[/domme muts]quote:
Anticonceptie is er niet voor niks idd.quote:
Beetje dooddoener hoor. Dat vinden we allemaal wel hier, neemt niet weg dat dat kind er nu toch isquote:Op donderdag 12 november 2009 16:27 schreef Ps2K het volgende:
Het gaat al heel lang slecht, en dan toch neem je een kind.
quote:Op maandag 12 november 2009 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
TS is guerilla reclame voor Durex
Bij de oude Romeinen hadden ze daar een oplossing voor: Als het kind nog geen jaar oud was mocht je het gewoon doodmaken.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:28 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Beetje dooddoener hoor. Dat vinden we allemaal wel hier, neemt niet weg dat dat kind er nu toch is.
Postnatale abortus!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bij de oude Romeinen hadden ze daar een oplossing voor: Als het kind nog geen jaar oud was mocht je het gewoon doodmaken.
Tsja en nu? adoptie? Je hebt hem nog niet zo lang dus je kunt er ook nog niet erg aan gehecht zijn.
Heeft dat kind ff mazzel dat ie in 2009 geboren is...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bij de oude Romeinen hadden ze daar een oplossing voor: Als het kind nog geen jaar oud was mocht je het gewoon doodmaken.
Ga ervoor, als je relatie nu al kut is wordt dat later echt niet beter. Je leven vergooien omdat je wilt dat een kind een vader + moeder heeft? Denk niet dat jou kind het leuk vind om 2 ouders die te zien die niet meer van elkaar houden. Beter dan naar die beste vriend van je gaan en het goede voorbeeld geven.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef radeloos1 het volgende:
Sinds 3 maand ben ik moeder van een prachtige jonge zoon.
De liefde is gewoon over.
Maar nu heb ik dus gevoelens voor mijn beste vriend, en die gevoelens zijn wederzijds.
en die worden steeds meer!
wat nu te doen?
Mijn verstand zegt blijven, maar mijn hart zegt gaan?
HELP!!!
Inderdaad, dat kind heeft echt geluk met een verneukte familie band. Zal waarschijnlijk een toppertje worden dat kind.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Heeft dat kind ff mazzel dat ie in 2009 geboren is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |