abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 16:36:31 #26
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_74639024
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:35 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Inderdaad, dat kind heeft echt geluk met een verneukte familie band. Zal waarschijnlijk een toppertje worden dat kind.
Jij geeft de hoop nu al op met dat kind? Wat is jou probleem.
pi_74639089
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Neem.
Dan.
Geen.
Kind.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74639114
Ga gewoon met je beste vriend verder en laat je ex-vriend z'n kind zien wanneer hij dat wilt, zo moeilijk hoeft het echt niet te zijn hoor.. 't Wordt pas moeilijk als vrouwen arrogant gaan doen, centjes gaan eisen en het contact tussen vaders en hun kind proberen te verbieden. Achterlijke kuthoeren, allemaal
  donderdag 12 november 2009 @ 16:40:12 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74639135
* Pietverdriet is zooooo blij dat ie homo is
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74639236
dan gaan jullie toch uit elkaar ?
en probeer je het met je beste vriend?
Voor je baby is het beter dat het zo vroeg mogelijk goed met jou gaat, dan dat het op latere leeftijd helemaal uit de hand loopt, je baby/kind gaat zich er ook rot door voelen. ook al is die dan klein, het beseft toch wel dat mama zich niet goed voelt dan.
-
pi_74639258
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Je hebt hem nog niet zo lang dus je kunt er ook nog niet erg aan gehecht zijn.
XBox gamertag:NLGoliath
pi_74639286
Je blijft bij de vader en je doet er ALLES aan om dat te laten werken.
Jij hebt er voor gekozen om een nieuw iemand op deze wereld te zetten en jouw verantwoordelijkheid daarvoor overstijgt je crush op je beste vriend. Ben je helemaal gek geworden? Je bent nu op de eerste plaats een MOEDER.

Edit: Hoe zou je het vinden als de baby naar de vader ging en jij verder ging met je beste vriend?
pi_74639335
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:43 schreef Goliath_82 het volgende:

[..]

Aan kinderen/baby's ben je zo snel gehecht hoor,
ik loop stage op kinderdagverblijf, en je kan je al hechten binnen zon korte tijd.
Weken soms dagen.

En vooral \als het JOU kind is, het is toch iets van jou, dat is dan erg speciaal voor je.
-
pi_74639343
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef mr_vavavoom het volgende:
Jij hebt er voor gekozen om een nieuw iemand op deze wereld te zetten en jouw verantwoordelijkheid daarvoor overstijgt je crush op je beste vriend. Ben je helemaal gek geworden? Je bent nu op de eerste plaats een MOEDER.

Dat dus
  donderdag 12 november 2009 @ 16:47:13 #35
45206 Pietverdriet
pi_74639366
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:46 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Aan kinderen/baby's ben je zo snel gehecht hoor,
ik loop stage op kinderdagverblijf, en je kan je al hechten binnen zon korte tijd.
Weken soms dagen.

En vooral \als het JOU kind is, het is toch iets van jou, dat is dan erg speciaal voor je.
jaja die hormoontjes
pi_74639377
Dump je kind maar in een asiel dan.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 12 november 2009 @ 16:47:41 #37
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74639382
Praat met een goede psycholoog. zo kort na een bevalling 'denk je niet al tijd even helder'
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74639386
[quote]Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef mr_vavavoom het volgende:

Edit: Hoe zou je het vinden als de baby naar de vader ging en jij verder ging met je beste vriend?
pi_74639410
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:47 schreef error_404 het volgende:
Praat met een goede psycholoog. zo kort na een bevalling 'denk je niet al tijd even helder'
TS mag 'Postnatale depressie' googelen. Kijk even of dat van toepassing is.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:48:43 #40
45206 Pietverdriet
pi_74639412
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
waar is TS?
In Troll Stad
pi_74639432
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef radeloos1 het volgende:
Sinds 3 maand ben ik moeder van een prachtige jonge zoon.
Helaas gaat het tussen mij en mijn vriend al heel lang heel slecht.
De liefde is gewoon over.
Maar nu heb ik dus gevoelens voor mijn beste vriend, en die gevoelens zijn wederzijds.
en die worden steeds meer!
Maar ik vind dat een kind vader en moeder moet hebben?
wat nu te doen?
Mijn verstand zegt blijven, maar mijn hart zegt gaan?

HELP!!!
Zo lang slecht... en dan neem je een kind? Laat je eens nakijken bij een psycholoog...

Een wat constructiever antwoord: PRAAT eens met je partner...wat vind hij, hoe voelt hij zich in deze relatie... scheiden kan altijd nog
pi_74639453
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Zo lang slecht... en dan neem je een kind? Laat je eens nakijken bij een psycholoog...

Een wat constructiever antwoord: PRAAT eens met je partner...wat vind hij, hoe voelt hij zich in deze relatie... scheiden kan altijd nog
Ik durf te betwijfelen dat TS getrouwd is...
pi_74639487
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Wie weet hebben ze een jaar geleden seks gehad, met reden een kind te willen en is er DAARNA ruzie ontstaan door weet ik veel wat, dan is het ook een lange tijd, maar staat een kind willen er los van
-
pi_74639566
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef mr_vavavoom het volgende:

[..]

Ik durf te betwijfelen dat TS getrouwd is...
goed punt
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Wie weet hebben ze een jaar geleden seks gehad, met reden een kind te willen en is er DAARNA ruzie ontstaan door weet ik veel wat, dan is het ook een lange tijd, maar staat een kind willen er los van
Ohh nee in dat geval zijn ze ontslagen van hun verantwoordelijkheid....
pi_74639582
* ik_jij_en_jou zakje chips pakt en wacht tot TS terug komt met goed verhaal
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_74639617
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

goed punt
[..]

Ohh nee in dat geval zijn ze ontslagen van hun verantwoordelijkheid....
Waarom? Hun relatie ging goed, ze namen een kind, er ontstond ruzie, ts verliefd op beste vriend, en willen uit elkaar
-
pi_74639693
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:54 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
* ik_jij_en_jou zakje chips pakt en wacht tot TS terug komt met goed verhaal
Ik ga naast je zitten. Maar ik denk niet dat TS nog zal reageren, aangezien hier vast geen dingen worden gezegd die ze graag wil horen. TS wil graag steun en geen kritiek, heb ik zo het idee.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:58:04 #48
45206 Pietverdriet
pi_74639713
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef mr_vavavoom het volgende:

[..]

Ik ga naast je zitten. Maar ik denk niet dat TS nog zal reageren, aangezien hier vast geen dingen worden gezegd die ze graag wil horen. TS wil graag steun en geen kritiek, heb ik zo het idee.
Neuh, TS is een duidelijke troll
pi_74639767
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:55 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Waarom? Hun relatie ging goed, ze namen een kind, er ontstond ruzie, ts verliefd op beste vriend, en willen uit elkaar

Zwangerschap/een kind krijgen zou een uber-verantwoordelijkheidsgevoel moeten losmaken en een bereidheid ALLES te doen om een relatie te laten werken. Tenzij er sprake is van abusievelijk gedrag oid, ren je niet naar een ander door verliefdheid. PUNT.
pi_74639777
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:55 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

daar moet je dan over nadenken voordat je een kind neemt he... verantwoordelijkheid voor 20 jaar...

niet "gut we hebben ruzie" "nu heb ik er geen zin meer in hoor" "dan ga ik maar naar de buurman" "oh ja, die is ook stom, maar die vent van de kroeg is wel leuk, dan ga ik daar wel heen".

Je hebt gekozen voor een gezin, stick with it. Doe er in elk geval moeite voor. Niet bij het eerste zware weer weglopen en naar een ander gaan.. (gras lijkt altijd groener... niet dus!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')