Jij geeft de hoop nu al op met dat kind? Wat is jou probleem.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kind heeft echt geluk met een verneukte familie band. Zal waarschijnlijk een toppertje worden dat kind.
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet zo lang dus je kunt er ook nog niet erg aan gehecht zijn.
Aan kinderen/baby's ben je zo snel gehecht hoor,quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef mr_vavavoom het volgende:
Je blijft bij de vader en je doet er ALLES aan om dat te laten werken.
Jij hebt er voor gekozen om een nieuw iemand op deze wereld te zetten en jouw verantwoordelijkheid daarvoor overstijgt je crush op je beste vriend. Ben je helemaal gek geworden? Je bent nu op de eerste plaats een MOEDER.
jaja die hormoontjesquote:Op donderdag 12 november 2009 16:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Aan kinderen/baby's ben je zo snel gehecht hoor,
ik loop stage op kinderdagverblijf, en je kan je al hechten binnen zon korte tijd.
Weken soms dagen.
En vooral \als het JOU kind is, het is toch iets van jou, dat is dan erg speciaal voor je.
TS mag 'Postnatale depressie' googelen. Kijk even of dat van toepassing is.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:47 schreef error_404 het volgende:
Praat met een goede psycholoog. zo kort na een bevalling 'denk je niet al tijd even helder'
Zo lang slecht... en dan neem je een kind? Laat je eens nakijken bij een psycholoog...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:23 schreef radeloos1 het volgende:
Sinds 3 maand ben ik moeder van een prachtige jonge zoon.
Helaas gaat het tussen mij en mijn vriend al heel lang heel slecht.
De liefde is gewoon over.
Maar nu heb ik dus gevoelens voor mijn beste vriend, en die gevoelens zijn wederzijds.
en die worden steeds meer!
Maar ik vind dat een kind vader en moeder moet hebben?
wat nu te doen?
Mijn verstand zegt blijven, maar mijn hart zegt gaan?
HELP!!!
Ik durf te betwijfelen dat TS getrouwd is...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zo lang slecht... en dan neem je een kind? Laat je eens nakijken bij een psycholoog...
Een wat constructiever antwoord: PRAAT eens met je partner...wat vind hij, hoe voelt hij zich in deze relatie... scheiden kan altijd nog![]()
Wie weet hebben ze een jaar geleden seks gehad, met reden een kind te willen en is er DAARNA ruzie ontstaan door weet ik veel wat, dan is het ook een lange tijd, maar staat een kind willen er los vanquote:Op donderdag 12 november 2009 16:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zo lang slecht... en dan neem je een kind? Laat je eens nakijken bij een psycholoog...
Een wat constructiever antwoord: PRAAT eens met je partner...wat vind hij, hoe voelt hij zich in deze relatie... scheiden kan altijd nog
goed puntquote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Ik durf te betwijfelen dat TS getrouwd is...
Ohh nee in dat geval zijn ze ontslagen van hun verantwoordelijkheid....quote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze een jaar geleden seks gehad, met reden een kind te willen en is er DAARNA ruzie ontstaan door weet ik veel wat, dan is het ook een lange tijd, maar staat een kind willen er los van
Waarom? Hun relatie ging goed, ze namen een kind, er ontstond ruzie, ts verliefd op beste vriend, en willen uit elkaarquote:Op donderdag 12 november 2009 16:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
goed punt
[..]
Ohh nee in dat geval zijn ze ontslagen van hun verantwoordelijkheid....
Ik ga naast je zitten. Maar ik denk niet dat TS nog zal reageren, aangezien hier vast geen dingen worden gezegd die ze graag wil horen. TS wil graag steun en geen kritiek, heb ik zo het idee.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:54 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
* ik_jij_en_jou zakje chips pakt en wacht tot TS terug komt met goed verhaal
Neuh, TS is een duidelijke trollquote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Ik ga naast je zitten. Maar ik denk niet dat TS nog zal reageren, aangezien hier vast geen dingen worden gezegd die ze graag wil horen. TS wil graag steun en geen kritiek, heb ik zo het idee.
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Waarom? Hun relatie ging goed, ze namen een kind, er ontstond ruzie, ts verliefd op beste vriend, en willen uit elkaar
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Waarom? Hun relatie ging goed, ze namen een kind, er ontstond ruzie, ts verliefd op beste vriend, en willen uit elkaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |