28.8 hier geloof ik even uit mijn hoofdquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef DeeBee het volgende:
Zo, The Pit in 29.4 seconden gehaald, weer een trophy erbij.
potje doenquote:
Die reacties ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze hebben jullie vast al gezien, maar toch![]()
die ben ik nog helemaal niet tegengekomen! En ben ondertussen al level 30quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef Trystar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hij te klein is voor TDM. Bij Free For All met acht spelers kun je al geen stap zetten of iemand leegt weer een magazijn in je reet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Retarded het volgende:
[..]
die ben ik nog helemaal niet tegengekomen! En ben ondertussen al level 30zit hij niet bij Team Deathmatch en Headquaters??
wat zeg je nou!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb nog een aantal chapters te gaan tot het einde, het gaat hard. De kwaliteit van de singleplayer is nogal teleurstellend als je het mij vraagt.Het is erg onsamenhangend met een nog slechtere pacing. Je springt van hot naar her over de hele wereld, met tussendoor saaie en nietszeggende 'cutscenes'. Dat terwijl het nog nog zo goed begon met de eerste paar missies.
Opvallend is ook dat in deeltje 4 er een stuk meer structuur in zit en je de personages beter leert kennen, én dat het allemaal wat rustiger en kalmer speelt.
Multiplayer daarentegen is fantastisch. Moet er alleen nog flink in komen, ga zowat om de haverklap dood.
Joh, je denkt toch niet dat ik toen serieus was.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat zeg je nou!
Vind je mp nou wel vet??
Dat vliegveld vind ik één van de leukste maps.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:40 schreef Deviant1nl het volgende:
Online is te tof
Instant action en die map @ vliegveld is ook wel lekker hysterisch met 8 vs 8![]()
Terminal is inderdaadquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat vliegveld vind ik één van de leukste maps.
Oke bedankt voor de mededeling..quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik kom NU online. Ik zou als ik jou was dus je playstation uitzetten, anders kom ik je ownen.
dat ja :pquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:17 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben weer uitermate wisselvallig in MP. Briljante kills afgewisseld met wel heel onnodige deaths.
ik heb zelfs mijn xbox uitgezet voor het geval datquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik kom NU online. Ik zou als ik jou was dus je playstation uitzetten, anders kom ik je ownen.
fokkersquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:50 schreef centenbakkie het volgende:
jeez wat zitten er trouwens veel nederlanders online die het hoog van zichzelf hebben
afmaken dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:50 schreef centenbakkie het volgende:jeez wat zitten er trouwens veel nederlanders online die het hoog van zichzelf hebben
Ik houd van die single shot wapensquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:49 schreef centenbakkie het volgende:
[..]
dat ja :p
Ben nu lvl 15en die famas + red dot bevalt me wel
dat knife throwen is moeilijk maar super vet
Weet ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:05 schreef intraxz het volgende:
Famas is geen single shot... De FAL is een single shot.
Beetje laatquote:
Dat gaat automatisch als je de headset aan de controller hebt en hem aan hebt staan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:21 schreef Nebo het volgende:
Hele domme vraag hoor; met welke knop op de controller ben ik in staat om door de headset te schreeuwen?
Moet je eens voor de lol emergency airdrop aanzettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:30 schreef SoldMayor het volgende:
Na een killstreak van 3 heb ik iedere keer zo'n package.. Er zitten echt vaak dingen in die ik normaal pas bij een kill streak van 11 krijg. Echt dikke shit
Dus dat ding neemt dan alles over wat je zegt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch als je de headset aan de controller hebt en hem aan hebt staan...
Als je de knop op groen hebt staan wel ja... Als je gaat praten dan neemt hij op..quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dus dat ding neemt dan alles over wat je zegt?
Oh ja ik had het over de xbox headsetquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef delano.888 het volgende:
Maar de officiele PS headset heeft een mute knop
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh ja ik had het over de xbox headsetDie heeft ook een mute knop (of aan en uit)
Dan heb ik vanmiddag in het Nederlands met mijn tegenstanders gedeeld dat ik het gehakt wel uit de vriezer zal halenquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je de knop op groen hebt staan wel ja... Als je gaat praten dan neemt hij op..
Verdomde irritant ja. In een klein open leveltje kreeg iemand dat gare helikopter-gebeuren en kreeg daar zo twintig kills mee, echt belachelijk...quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Nu level 12 bij MP, begin er steeds meer handigheid in te krijgen![]()
Maar oh wat zijn die beschietingen uit de lucht vervelend.
Ik ga dan gewoon campen in een gebouwtjequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Nu level 12 bij MP, begin er steeds meer handigheid in te krijgen![]()
Maar oh wat zijn die beschietingen uit de lucht vervelend.
Je moet er vooral niet recht onder gaan staan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Even een vraag van een newbie: hoe krijg je bijvoorbeeld zo'n care package naar beneden? Eerst een 4 killstreak ja, maar moet ik dan nog iets doen nadat ik 'm 'geactiveerd' heb? Keer op keer wist ik niet wat ik moest doen
niet gaan mierenneuken hequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:15 schreef Tauchmeister het volgende:
UAV is naar links volgens mij.
Maar goed, eerst er maar eens zorgen dat ik niet tegen de 20 deaths per match heb
Was niet mijn bedoeling. Bij deze: bedanktquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
niet gaan mierenneuken he!
Ik probeer je iig te helpen!
Ja ik denk dat het de slechtste map ooit is van alle COD'squote:Op zaterdag 14 november 2009 02:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Wasteland
Wat een hoerenmap is dat toch.
Al speel ik Wasteland 100 keer,quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:52 schreef Rikketik het volgende:
Wasteland doet me erg aan Brecourt uit CoD2 denken. Niet gelijk een fan favorite, maar eentje die je vaker moet spelen om de charme ervan te ontdekken.
Klopt, sterker nog: Wasteland ís Brecourt, met minimale aanpassingen. Vind het zelf een leuke map, maar weet niet of het komt omdat het nu zo'n goeie map is of door de nostalgische herinneringen eraan. Was trouwens CoD 1.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:52 schreef Rikketik het volgende:
Wasteland doet me erg aan Brecourt uit CoD2 denken. Niet gelijk een fan favorite, maar eentje die je vaker moet spelen om de charme ervan te ontdekken.
holy shit indeed, zotste kill die ik ooit zag in een FPSquote:
In CoD2 zat-ie ook hoor, de PC-versie althans. Op zich wel tof dat hij er nu weer in zit (al had ik liever Carentan gehad). De loopgraven zijn leuk voor intense vuurgevechten, maar de echte charme is natuurlijk om achter in de map te zitten en iedereen snipen. Ik weet nog wel dat je in de oude versie altijd zo'n schuurtje had, met her en der wat obstakels er voor. Een auto geloof ik, en een aantal opgestapelde dozen als ik me niet vergis. Bij die dozen had je dan altijd net een gaatje er tussen waardoor je perfect zicht had over de ene kant van het veld, maar waarbij je zelf bijna niet te raken was.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:10 schreef Gauner het volgende:
[..]
Klopt, sterker nog: Wasteland ís Brecourt, met minimale aanpassingen. Vind het zelf een leuke map, maar weet niet of het komt omdat het nu zo'n goeie map is of door de nostalgische herinneringen eraan. Was trouwens CoD 1.
Dat zei ik toch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:18 schreef Biefstuk het volgende:
Jongens, is er dan niemand die call of duty 1 en uo heeft gespeeld?
Wasteland is hetzelfde als Brecourt. Alleen wat moderner
Snap ook niet waarom ik de enige ben die altijd een stinger meesleurt. Zoveel heb je toch niet aan die secondary weapons.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:53 schreef MPC60 het volgende:
Wat een jankerds hier over die killstreaks zeg.... moet je maar eens een potje met mij spelen... zelfs UAV heeft de tegenstander niet langer dan 10 seconden
Moet je een nieuw xbox profiel aanmakenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:02 schreef Rookert het volgende:
Kan je bij Singleplayer ook van profiel veranderen zodat je een New Game kan beginnen, terwijl iemand al bezig is met de Campaign? Broertje is namelijk al begonnen en ik wil zelf ook even kijken zonder zijn savegame te overwriten
Sorry, PC hierquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Moet je een nieuw xbox profiel aanmaken
Vind je ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik de enige ben die altijd een stinger meesleurt. Zoveel heb je toch niet aan die secondary weapons.
Bij gebrek aan PC topic (verhoudingen zijn wel duidelijk hierquote:
Nog scheler, ik zat te kijken bij games & Consoles of er PC tussen stondquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Gauner het volgende:
What are you talking aboet:
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC) #2
Iedereen faalt weleens (ik momenteel ook geregeld in de multiplayerquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog scheler, ik zat te kijken bij games & Consoles of er PC tussen stondIk faal hier hard, bedankt
ghehequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog scheler, ik zat te kijken bij games & Consoles of er PC tussen stondIk faal hier hard, bedankt
Klopt, alleen heette die map Chinatown geloof ik. Kwam mee met een patch als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
Dat zei ik toch.
Zat Carentan niet in MW1? Ik kan me zoiets herinneren dat ze die bij een vorige CoD ook erbij hadden gedaan omdat er veel vraag naar was.
Klopt, kwam met DLC. Vond hem alleen niet tofquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:35 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Klopt, alleen heette die map Chinatown geloof ik. Kwam mee met een patch als ik me niet vergis.
Vertelquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:59 schreef deepart het volgende:
Whehe ik heb echt een perfecte killstreak indeling, niet gezond meer!
Ja euh sorryquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:51 schreef Silv het volgende:
Damn die Pavelow is echt ziek
Hij werd alleen wel 2 keer dik snel uit de lucht geknald
Doe t zelf ook altijd, mooi harriers uit de lucht knallen etcquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja euh sorryZal het niet meer doen
![]()
Nouja, met een stinger krijg je de meeste dingen ook al met 1 schot uit de luchtquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:26 schreef intraxz het volgende:
Als je een predator missile hebt dan kan je die dingen daar goed mee uit de lucht halen.
15 uur? Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen? Godskolere he.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:46 schreef ach het volgende:
Ik heb net de SP op veteran uitgespeelt in 15 uur, veels te makkelijkJe kan hele stukken doorsprinten omdat bv de ventjes aan de rechterkant van het level zijn gespawned en je er dan linksom langs kan sprinten, je eigen team die alles voor je doet terwijl jij intel loopt te zoeken knallen hun even 3 checkpoints verder, ventjes waar je gewoon op af kan lopen en doodsteken terwijl ze met een shotgun op je staan te schieten (op veteran!)
Het was meer een soort interactieve filmHet was wel geinig maar CoD4 SP vond ik beter!
Assault + shotgun vind ik ook nog wel een aardige combinatie, maar die komt beter tot zijn recht in Favela of zo, met die smalle steegjes waar je toch weinig last hebt van helikopters en dergelijke.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik de enige ben die altijd een stinger meesleurt. Zoveel heb je toch niet aan die secondary weapons.
Da's wel een vette doublekill.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:17 schreef Zolcon het volgende:
Stinger is baas! Gister waren er 2 enemy harriers in de lucht, boven elkaar, met 1 schot raakte ik de ene die tgen de andere aanvloog en zk crashte ze allebei!
Ik heb het spel nog niet, maar kunnen vijandelijke heli's dan ook op elkaar gaan schieten? Zodat je bijvoorbeeld je team kunt beschermen door een eigen heli op te roepen om de vijand te counteren? Want dat zou wel baas zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's wel een vette doublekill.
Wel grappig dat er nu meerdere heli's en vliegtuigen tegelijk in de lucht kunnen zijn.
Console versie compleet anders van de pc versie? Ik durf niet eens in de buurt te komen van een mob met shotgun... dan ben ik instant dood op hardened en soms zelfs op regular Ooquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:46 schreef ach het volgende:
Ik heb net de SP op veteran uitgespeelt in 15 uur, veels te makkelijkJe kan hele stukken doorsprinten omdat bv de ventjes aan de rechterkant van het level zijn gespawned en je er dan linksom langs kan sprinten, je eigen team die alles voor je doet terwijl jij intel loopt te zoeken knallen hun even 3 checkpoints verder, ventjes waar je gewoon op af kan lopen en doodsteken terwijl ze met een shotgun op je staan te schieten (op veteran!)
Het was meer een soort interactieve filmHet was wel geinig maar CoD4 SP vond ik beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |