Dat zei ik toch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:18 schreef Biefstuk het volgende:
Jongens, is er dan niemand die call of duty 1 en uo heeft gespeeld?
Wasteland is hetzelfde als Brecourt. Alleen wat moderner
Snap ook niet waarom ik de enige ben die altijd een stinger meesleurt. Zoveel heb je toch niet aan die secondary weapons.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:53 schreef MPC60 het volgende:
Wat een jankerds hier over die killstreaks zeg.... moet je maar eens een potje met mij spelen... zelfs UAV heeft de tegenstander niet langer dan 10 seconden
Moet je een nieuw xbox profiel aanmakenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:02 schreef Rookert het volgende:
Kan je bij Singleplayer ook van profiel veranderen zodat je een New Game kan beginnen, terwijl iemand al bezig is met de Campaign? Broertje is namelijk al begonnen en ik wil zelf ook even kijken zonder zijn savegame te overwriten
Sorry, PC hierquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Moet je een nieuw xbox profiel aanmaken
Vind je ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik de enige ben die altijd een stinger meesleurt. Zoveel heb je toch niet aan die secondary weapons.
Bij gebrek aan PC topic (verhoudingen zijn wel duidelijk hierquote:
Nog scheler, ik zat te kijken bij games & Consoles of er PC tussen stondquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Gauner het volgende:
What are you talking aboet:
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC) #2
Iedereen faalt weleens (ik momenteel ook geregeld in de multiplayerquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog scheler, ik zat te kijken bij games & Consoles of er PC tussen stondIk faal hier hard, bedankt
ghehequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog scheler, ik zat te kijken bij games & Consoles of er PC tussen stondIk faal hier hard, bedankt
Klopt, alleen heette die map Chinatown geloof ik. Kwam mee met een patch als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:40 schreef Gauner het volgende:
[..]
Dat zei ik toch.
Zat Carentan niet in MW1? Ik kan me zoiets herinneren dat ze die bij een vorige CoD ook erbij hadden gedaan omdat er veel vraag naar was.
Klopt, kwam met DLC. Vond hem alleen niet tofquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:35 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Klopt, alleen heette die map Chinatown geloof ik. Kwam mee met een patch als ik me niet vergis.
Vertelquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:59 schreef deepart het volgende:
Whehe ik heb echt een perfecte killstreak indeling, niet gezond meer!
Ja euh sorryquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:51 schreef Silv het volgende:
Damn die Pavelow is echt ziek
Hij werd alleen wel 2 keer dik snel uit de lucht geknald
Doe t zelf ook altijd, mooi harriers uit de lucht knallen etcquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja euh sorryZal het niet meer doen
![]()
Nouja, met een stinger krijg je de meeste dingen ook al met 1 schot uit de luchtquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:26 schreef intraxz het volgende:
Als je een predator missile hebt dan kan je die dingen daar goed mee uit de lucht halen.
15 uur? Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen? Godskolere he.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:46 schreef ach het volgende:
Ik heb net de SP op veteran uitgespeelt in 15 uur, veels te makkelijkJe kan hele stukken doorsprinten omdat bv de ventjes aan de rechterkant van het level zijn gespawned en je er dan linksom langs kan sprinten, je eigen team die alles voor je doet terwijl jij intel loopt te zoeken knallen hun even 3 checkpoints verder, ventjes waar je gewoon op af kan lopen en doodsteken terwijl ze met een shotgun op je staan te schieten (op veteran!)
Het was meer een soort interactieve filmHet was wel geinig maar CoD4 SP vond ik beter!
Assault + shotgun vind ik ook nog wel een aardige combinatie, maar die komt beter tot zijn recht in Favela of zo, met die smalle steegjes waar je toch weinig last hebt van helikopters en dergelijke.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik de enige ben die altijd een stinger meesleurt. Zoveel heb je toch niet aan die secondary weapons.
Da's wel een vette doublekill.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:17 schreef Zolcon het volgende:
Stinger is baas! Gister waren er 2 enemy harriers in de lucht, boven elkaar, met 1 schot raakte ik de ene die tgen de andere aanvloog en zk crashte ze allebei!
Ik heb het spel nog niet, maar kunnen vijandelijke heli's dan ook op elkaar gaan schieten? Zodat je bijvoorbeeld je team kunt beschermen door een eigen heli op te roepen om de vijand te counteren? Want dat zou wel baas zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's wel een vette doublekill.
Wel grappig dat er nu meerdere heli's en vliegtuigen tegelijk in de lucht kunnen zijn.
Console versie compleet anders van de pc versie? Ik durf niet eens in de buurt te komen van een mob met shotgun... dan ben ik instant dood op hardened en soms zelfs op regular Ooquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:46 schreef ach het volgende:
Ik heb net de SP op veteran uitgespeelt in 15 uur, veels te makkelijkJe kan hele stukken doorsprinten omdat bv de ventjes aan de rechterkant van het level zijn gespawned en je er dan linksom langs kan sprinten, je eigen team die alles voor je doet terwijl jij intel loopt te zoeken knallen hun even 3 checkpoints verder, ventjes waar je gewoon op af kan lopen en doodsteken terwijl ze met een shotgun op je staan te schieten (op veteran!)
Het was meer een soort interactieve filmHet was wel geinig maar CoD4 SP vond ik beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er niet aan denken om Rio op Veteran te spelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Console versie compleet anders van de pc versie? Ik durf niet eens in de buurt te komen van een mob met shotgun... dan ben ik instant dood op hardened en soms zelfs op regular Oo
Ik nu wel iigquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
Wie heeft dit filmpje gezien van een randmongool![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
watquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
Tja als ik zo'n lelijke kop zou hebben dan zou ik het ook allemaal niet meer weten volgens mij..quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
HAHAHAHAH!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
Waarschijnlijk zit dat achter die exclusive VIP content op www.infinityward.com. Wordt nog aan gewerkt, kun je later met de code die achter op je boekje staat toegang krijgen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:35 schreef SoldMayor het volgende:
Is erg eigenlijk een site die al jou stats bijhoud van mw2?
Ik mag het hopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit dat achter die exclusive VIP content op www.infinityward.com. Wordt nog aan gewerkt, kun je later met de code die achter op je boekje staat toegang krijgen.
Waarschijnlijk heb je cod 3 er inzitten ofniet?quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef defibrillator het volgende:
Ik vind de singleplayer nogal tegenvallen..beetje cod4.2....Zwaar voorspelbaar, soms zelfs saai en nauwelijks vernieuwend t.o.v. cod4. Bovendien verhaal onduidelijk..weinig samenhang.. tsja..
multiplayer is wel top.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je cod 3 er inzitten ofniet?
Drank maakt meer kapot dan je denktquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
je kon een sneeuwscooter, bootje, handbediende missiles besturen in cod4quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef defibrillator het volgende:
Ik vind de singleplayer nogal tegenvallen..beetje cod4.2....Zwaar voorspelbaar, soms zelfs saai en nauwelijks vernieuwend t.o.v. cod4. Bovendien verhaal onduidelijk..weinig samenhang.. tsja..
multiplayer is wel top.
Met zo'n ac-130 kan je dacht ik wel zo'n chopper neerhalen, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog niet, maar kunnen vijandelijke heli's dan ook op elkaar gaan schieten? Zodat je bijvoorbeeld je team kunt beschermen door een eigen heli op te roepen om de vijand te counteren? Want dat zou wel baas zijn
Pak gewoon een stinger ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik heb het spel nog niet, maar kunnen vijandelijke heli's dan ook op elkaar gaan schieten? Zodat je bijvoorbeeld je team kunt beschermen door een eigen heli op te roepen om de vijand te counteren? Want dat zou wel baas zijn
Het zou moeten gaan. De Herc heeft namelijk ook een 105mm howitzer aan boord.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Weten we meteen waar ie voor ontwikkelt isquote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Foutje in de PC-versie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Foutje in de PC-versie![]()
[ afbeelding ]
Dat kan niet.quote:Op zondag 15 november 2009 01:40 schreef Scorensor het volgende:
weet iemand toevallig of je co-op campaign kan spelen
Wel waar. Spec Ops mode.quote:
Dat is toch wat anders dan de campaign...quote:
Ik vermijd die klotedingen gewoon. Hoe pakken jullie vuurgevechten trouwens aan over het algemeen. De meeste deaths van mij komen door het feit dat ik gewoon keihard in mijn rug genakt word. Één op één gevechten waarbij ik en mijn tegenstander elkaar al hebben gezien pak ik in de meeste gevallen, maar omdat ik zo vaak in mijn rug wordt beschoten heb ik nog altijd een 1:1 verhouding (1,15 ofzo om precies te zijn)quote:Op zondag 15 november 2009 05:01 schreef Rikketik het volgende:
Jammer dat je de Stinger pas zo laat krijgt. Met een AT4 krijg je de meeste heli's en harriers ook nog wel neer, maar vaak moet je er ook nog een salvo van je assault rifle achteraan gooien, anders is het niet genoeg.
http://www.xbox360achieve(...)fare-2/achievements/quote:
Ja, ik heb ook vaak dat ik doodga doordat een vijand me flankt of plotseling in mijn rug opduikt. En één of één wil ik ook nog wel eens verliezen doordat de ander bijvoorbeeld net wat sneller is of Stopping Power gebruikt. Dat is soms wel frustrerend hoor. Dan schiet ik een vijand perfect in zijn borst/hoofd, maar doodgaan? Ho maar. Terwijl mijn armor juist weer van slagroom gemaakt lijkt te zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 10:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vermijd die klotedingen gewoon. Hoe pakken jullie vuurgevechten trouwens aan over het algemeen. De meeste deaths van mij komen door het feit dat ik gewoon keihard in mijn rug genakt word. Één op één gevechten waarbij ik en mijn tegenstander elkaar al hebben gezien pak ik in de meeste gevallen, maar omdat ik zo vaak in mijn rug wordt beschoten heb ik nog altijd een 1:1 verhouding (1,15 ofzo om precies te zijn)
obv. Fakequote:
Aan mensen zoals jij heb ik dus een hekelquote:Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Rikketik het volgende:
De AA-12 (shotgun) is toch ook wel koning zeg.Huizen binnen sneaken en vijanden meerdere malen in de rug schieten was nog nooit zo leuk.
Je moet gewoon altijd een mannetje in de hoek hebben staan die de snipers beschermt.quote:Op zondag 15 november 2009 16:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Aan mensen zoals jij heb ik dus een hekel
Ik zit er ook aardig mee te kloten ja, ben op de helft maar dat gaat niet zonder slag of stoot. Sommigen zal je echt meerdere malen moeten doen omdat je bepaalde situaties aan moet zien komenquote:Op zondag 15 november 2009 17:03 schreef defibrillator het volgende:
Spec ops op veteran is echt teerrrring moeilijk! singeplayer is er niks bij.
hahaquote:Op zondag 15 november 2009 16:07 schreef -En4Cer- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zoals_het_hoort.html
Wat een gigantische luckMaar wel erruuuuuuug nice!
Hebben ze dit nou van FOK!games gehaald? Ik heb namelijk zo'n beetje dezelfde titel gebruiktquote:Op zondag 15 november 2009 16:07 schreef -En4Cer- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zoals_het_hoort.html
Wat een gigantische luckMaar wel erruuuuuuug nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |