28.8 hier geloof ik even uit mijn hoofdquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef DeeBee het volgende:
Zo, The Pit in 29.4 seconden gehaald, weer een trophy erbij.
potje doenquote:
Die reacties ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze hebben jullie vast al gezien, maar toch![]()
die ben ik nog helemaal niet tegengekomen! En ben ondertussen al level 30quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef Trystar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hij te klein is voor TDM. Bij Free For All met acht spelers kun je al geen stap zetten of iemand leegt weer een magazijn in je reet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:49 schreef Retarded het volgende:
[..]
die ben ik nog helemaal niet tegengekomen! En ben ondertussen al level 30zit hij niet bij Team Deathmatch en Headquaters??
wat zeg je nou!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb nog een aantal chapters te gaan tot het einde, het gaat hard. De kwaliteit van de singleplayer is nogal teleurstellend als je het mij vraagt.Het is erg onsamenhangend met een nog slechtere pacing. Je springt van hot naar her over de hele wereld, met tussendoor saaie en nietszeggende 'cutscenes'. Dat terwijl het nog nog zo goed begon met de eerste paar missies.
Opvallend is ook dat in deeltje 4 er een stuk meer structuur in zit en je de personages beter leert kennen, én dat het allemaal wat rustiger en kalmer speelt.
Multiplayer daarentegen is fantastisch. Moet er alleen nog flink in komen, ga zowat om de haverklap dood.
Joh, je denkt toch niet dat ik toen serieus was.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat zeg je nou!
Vind je mp nou wel vet??
Dat vliegveld vind ik één van de leukste maps.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:40 schreef Deviant1nl het volgende:
Online is te tof
Instant action en die map @ vliegveld is ook wel lekker hysterisch met 8 vs 8![]()
Terminal is inderdaadquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat vliegveld vind ik één van de leukste maps.
Oke bedankt voor de mededeling..quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef VliegVlieg het volgende:
Ik kom NU online. Ik zou als ik jou was dus je playstation uitzetten, anders kom ik je ownen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |