quote:Call of Duty: Modern Warfare 2 is de snelst verkopende game ooit. Op de eerste verkoopdag werd het spel wereldwijd ruim zeven miljoen keer verkocht. In de Benelux ging het spel ongeveer 80.000 keer over de toonbank.
quote:De nieuwe game Modern Warfare 2, uit de bekende Call of Dutyserie, heeft vannacht geleid tot recordverkopen. Voor de winkels stonden vannacht lange rijen. ''Dit hebben wij nog niet eerder gezien,'' zegt Hans Breukhoven, directeur van Free Record Shop en Game Mania. ''Dit is onze beste voorverkoop tot nu toe en het loopt nog steeds storm.''
quote:In Groot-Brittanië is een prijzenoorlog tussen supermarkten losgebarsten rond Call of Duty: Modern Warfare 2. Onder andere de supermarktketens ASDA, Tesco en Sainsbury's bieden het spel ruim onder de aanbevolen verkoopprijs aan.
15kills met silencer??? Is dat zo?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:04 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Get 15 kills with the silencer attached
De Famas met termalscope + silencer![]()
pff zit nu op werk. heb geen zin in werkquote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef mstx het volgende:
Tvp.
Tot nu toe 3 uurtjes single player gespeeld, vanavond eens de multiplayer checken.
#3 stond ook in het subforum "algemeen / multi", vandaar dat ik #4 ook maar hier heb geplaatstquote:
Aangenaam.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:55 schreef Thieske het volgende:
Dit is het 1e spel wat ik online speel. Ik geloof dat ik nog wat moet oefenen, steeds laatste.
Kijken waar de vijand zit, ik denk dat je beter bij je killstreak rewards wat anders aanklikt, aan die uav heb je geen fuck.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:03 schreef Gauner het volgende:
[..]
Aangenaam.Gaat wel steeds beter.
Misschien hele domme vraag maar wat is die UAV en wat kan ik ermee?
Thanks, zie dat je level 10 moet zijn om wat anders te kiezen. Nog even spelen, ben pas 4.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kom wel steeds op dezelfde mappen terecht in de MP, ben al wel 20 keer in favella's en op de highrise
beland...
[..]
Kijken waar de vijand zit, ik denk dat je beter bij je killstreak rewards wat anders aanklikt, aan die uav heb je geen fuck.
Ja dan krijg je je heartbeatsensor (lcd schermpje aan de zijkant van je wapen)quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef _GdR_ het volgende:
Modern Warfare 2 #4
![]()
[..]
15kills met silencer??? Is dat zo?
ga ik vanavond maar is doen dan. Dacht dat je marksman1000 moest zijn ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:35 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja dan krijg je je heartbeatsensor (lcd schermpje aan de zijkant van je wapen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Favela vind ik juist topquote:Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef Gauner het volgende:
Wat is jullie favoriete mp map?
Wat ik tot nu toe gezien heb vind ik erg leuk: Afghan en nog zo'n ander level met kapotte vliegtuigen.
Minste vind ik Favela.
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wow die beelden van Modern Warfare 3 zijn hard!
Dus die komt over een maandje uit...nice. Eindelijk realistische shit, zoals op en neer rijden voor ladingen ammo etc.
De Videoquote:Op donderdag 12 november 2009 18:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wow die beelden van Modern Warfare 3 zijn hard!
Dus die komt over een maandje uit...nice. Eindelijk realistische shit, zoals op en neer rijden voor ladingen ammo etc.
lolquote:
Of gewoon een haal met je mesjequote:Op donderdag 12 november 2009 19:41 schreef VliegVlieg het volgende:
Die centry gun is ook heel handig als je hem tactisch neerzet. Hij is alleen wel met 1 nade al kapot, maar niet veel mensen schijnen dit te beseffen.
als je veel trophys wilt gewoon co op gaan spelenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef DeeBee het volgende:
Zo, The Pit in 29.4 seconden gehaald, weer een trophy erbij.
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:54 schreef -CRASH- het volgende:______..... _______SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|..........|....................
|___..1.|......|..............
..................|.............
.......__.......|.............
......|.2.|.......|.............
......|...|.......|.............
1 ben jij, probeer in de hoek van de deur in die kamer te zitten.
2 is de MPS of hoe het heet, bij die tafel dat laptop ding.
Als de vijand naar dat ding rent kun jij ze in de rug knallen
http://dieantwoord1.hyves.nl/ - Die Antwoord!
Dat dus, plus het is niet echt nodig aangezien je nu standaard als secondary een uzi of shotgun kan pakken.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand of er nog iets van een overkill-perk in zit ? Of is one man army de vervanger daarvoor ?
En weet iemand of er later nog meer game mode's bij komen ? Bijv de cage match of games in hardcore mode ?
Allweer bezig in dequote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef maess het volgende:
[..]
______..... _______
|..........|....................
|___..1.|......|..............
.......__.......|.............
......|.2.|.......|.............
......|...|.......|.............
1 ben jij, probeer in de hoek van de deur in die kamer te zitten.
2 is de MPS of hoe het heet, bij die tafel dat laptop ding.
Als de vijand naar dat ding rent kun jij ze in de rug knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Alle perks:quote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand of er nog iets van een overkill-perk in zit ? Of is one man army de vervanger daarvoor ?
En weet iemand of er later nog meer game mode's bij komen ? Bijv de cage match of games in hardcore mode ?
Die zit er toch echt in !quote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef Retarded het volgende:
ik mis een soort van Shipment level
Meh, wen je uiteindelijk wel redelijk aan hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef KintoUn het volgende:
Ik mis skills..
![]()
Na jaren online met muis en keyboard te hebben gespeeld ga ik dit echt nooit goed onder de knie krijgen met zo'n pad...
Ik zuig enorm!
Wel een ruige game dit.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef KintoUn het volgende:
Ik mis skills..
![]()
Na jaren online met muis en keyboard te hebben gespeeld ga ik dit echt nooit goed onder de knie krijgen met zo'n pad...
Ik zuig enorm!
Wel een ruige game dit.
oefenen,..zelfde probleem..en opeens was ik net 4 van 7 free for allquote:Op donderdag 12 november 2009 22:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Herkenbaar.De game raadde mij de simpelste moeilijkheidsgraad aan voor de SP en in MP loop ik over het algemeen 1 op 2 wat betreft kill/death ratio.
Ik mis ook echt de meest simpele doelwitten. Zo is het voor mij een koud kunstje om mis te schieten met een shotgun op twee meter afstand van mijn target.
Maar hey, ik ben al iets beter dan in het begin. En het is leuk dat je constant beloond wordt voor wat je doet, ook al is het misschien niet veel.
In elk geval een zeer vette game. Ik had niet verwacht dat ik het zo tof zou vinden, zeker online.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet, waar kan je die trouwens vinden :S??quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:54 schreef DeeBee het volgende:
SP op hardened uitgespeeld, 7 uur 46 minuten, dus niet eens heel erg 'gehaast', paar rot stukjes, maar voornamelijk door de moeilijkheidsgraad.![]()
Ga nog wel keertje op veteran spelen voor de trophies en de intel die ik sowieso nog moet halen, had er echt 0 gevonden of gepakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door twenty2seven op 13-11-2009 03:07:50 ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 03:01 schreef twenty2seven het volgende:
iemand enig idee hoe je op veteran ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 03:34 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door twenty2seven op 13-11-2009 04:12:19 ]
Klopt... Er komt vandaag (vrijdag) een update die de invite problemen moet verhelpen. Het is mij gisteravond slechts één keer gelukt om een party voor elkaar te krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 03:30 schreef neggix het volgende:
Wat een tyfusbende nog, dan connecten met friendsZag wel dat ze er nog iets aan gaan doen/mee bezig zijn, maar dit is wel erg klote....
VerderWat een Game
vooral Search & Destroy
Amen to that. Alhoewel ik online nog maar een paar maandjes PC games kan spelen (dus daar bak ik ook niet veel vanquote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef KintoUn het volgende:
Ik mis skills..
![]()
Ik zuig enorm!
Wel een ruige game dit.
je kan bij 4 kills een care package kiezen als killstreak..zodra je het gebruikt moet je zo'n care package nade gooien op plek waar je wilt dat het valt..dus dicht bij je ergens in de map waar je veilig staat... stel dat ding valt op je, of hij valt naast je maar schuift ineens door en rolt tegen je aan waardoor je dood gaat< jaja eigen ervaringquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:09 schreef biertank het volgende:
De levels zijn een stuk groter ik weet nog niet wat ik daar van vind.
Sowieso is het kut doordat het langer duurt voordat je een beetje de weg vind.
Ben ondertussen bijna leven 14.
Van die perk en kill streaks dingen begrijp ik nog niet alles heeft iemand een site met een beetje uitleg daarover zit nu steeds te kutten
Ik kwam een doos tegen met een vliegtuig deze gepakt, en kon ik gebruiken, hoe zit dit kan de "eigenaar" deze dan ook nog pakken?
Ja ik gisteren, heeft me in totaal 18,5 uur gekost maar nu heb ik de SP wel op 100%quote:Op donderdag 12 november 2009 21:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Iemand alles al gehaald op veteran?
Rust, dat is Shipment. En Wasteland is Brecourt uit CoD 2quote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef Retarded het volgende:
Netjes hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja ik gisteren, heeft me in totaal 18,5 uur gekost maar nu heb ik de SP wel op 100%
[..]
Rust, dat is Shipment. En Wasteland is Brecourt uit CoD 2
Ben nu lvl 32, bijna alle challenges voor de M4A1 gehaald
Thnxquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Loop ook beetje te trophy hoeren regelmatig, zeker omdat ze niet allemaal heel erg moeilijk zijn is het wel leuk om er wat tijd in te spelen.18 uur voor 100% is wel redelijk snel, hoewel, zo iets denk ik ook nodig te hebben wel als ik nog een keer veteran zou spelen, heb ik daar 10 uur voor.
Damn, gister iets teveel gespeeld volgens mij, merk het nog beetje aan m'n ogen.
same here, ik moet alleen nog die kills met grenade launcher en FMJquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:51 schreef Elegy het volgende:
Ben nu lvl 32, bijna alle challenges voor de M4A1 gehaald
Ja weer niet echt veel damage maar met een holographic scope is die toch wel fijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef jackson het volgende:
Ja, even over die M4... Hoe bevalt mensen dat ding? In de CoD4 deed hij wat weinig damage maar wel ontzettend steady was dat apparaat. Wat zijn de bevindingen nu, niet te weinig damage?
Rustquote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef Retarded het volgende:
Geinig level. Gewoon ergens gaan staan en iedereen die spawnt meteen afschieten.quote:
Claymores plaatsen danquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
Marathon+commando= verneuking van MP
Al 1 uur lang zie ik mannetjes supersnel over map heen rennen en elkaar neer steken
de challenge halen.. gewoon kills maken met de M4quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:34 schreef Nebo het volgende:
Ik ben vrij nieuw met de multiplayer, maar wat is dat gezeik met het unlocken van die wapens zeg
Hoe krijg ik een Red Dot Scope voor mijn M4
Dan mute je hun toch gewoon?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:34 schreef Gauner het volgende:
Ik zit nu in een game waarin een blanke Amerikaan een zwarte Amerikaan elkaar al een half uur uit zitten te schelden in de vorm van, I F*ck your mom black monkey with your big lips.
niet zo janken godverdomme. OF mee rellen OF muten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:34 schreef Gauner het volgende:
Ik zit nu in een game waarin een blanke Amerikaan een zwarte Amerikaan elkaar al een half uur uit zitten te schelden in de vorm van, I F*ck your mom black monkey with your big lips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |