oehquote:Op donderdag 12 november 2009 12:52 schreef senesta het volgende:
Ik werd net gebeld dat mijn zusje in het ziekenhuis ligt en dat de bevalling begonnen is
Spannend!
spannend! nog even en je bent Tantequote:Op donderdag 12 november 2009 12:52 schreef senesta het volgende:
Ik werd net gebeld dat mijn zusje in het ziekenhuis ligt en dat de bevalling begonnen is
Spannend!
oehhhhhquote:Op donderdag 12 november 2009 12:52 schreef senesta het volgende:
Spannend!
Oeh leuk.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:55 schreef senesta het volgende:
Ja, Spannend hoor, ze was eigenlijk pas over vier weken uitgerekend maar het kindje scheen groot genoeg dus het mocht komen
De scanner start ik straks wel op, het was sloompost, u weet wel, met zo'n likding op een vlop.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Stond er niet in de wiki dat je al je post op de foto moest zetten en moest plaatsen hier huh?
En ik heb een geheime vraagNoteert even wie er online was op dat moment
Of hij is al geboren met AIDS, of hij heeft het opgelopen voordat hij in het asiel kwam.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Klote zeg Ing, hoe kan dat dan dat hij AIDS heeft![]()
En inderdaad best link met de andere beestjes, qua gekwijl of iets op speeltjes, of als er eentje een wondje ofzo heeft.
Oooh wat kut Ingetjequote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik leef nog hoor...
Maar helaas gaat het met Baloe slecht, erg slecht eigenlijk wel, dus ik heb momenteel gewoon echt geen zin in internet.
Maandag moest ik weer met Loetje naar de DA en toen bleek het alleen nog maar erger geworden te zijn, ondanks de operatie. Dus verder onderzocht en dinsdag kregen we te horen dat hij besmet is met AIDS.
Andere katten zijn direct getest en gelukkig waren die negatief.
Tis nu dus eerst afwachten of hij uberhaupt over die ontsteking heen kan komen.
Lukt dit met een paar dagen niet dan is ons aangeraden om hem te laten inslapen ivm veel pijn.
Komt hij er wel overheen, dan zitten we met probleem 2; een AIDS-kat tussen 3 gezonde katten.
Zucht...Kutzooi en gofferdomme enzo dus momenteel in Huize Ingetje.
Dawast voor nu.
Oh, Q, ik las dat je me had gesmst, maar ik heb niets ontvangen van je.
Oh#2: niet bijgelezen, dus sorry als er van alles gaande is hier en ik wandel er zo over heen.
Nee hoor, een boete is geen middel meer, maar een doel.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, is dit niet de verkeerde kant op redeneren?
Ooooh wat leukquote:Op donderdag 12 november 2009 @ 12:52 schreef senesta het volgende:
Spannend!
Och jee meid wat erg! Zal voor jullie duimen en voor het probleem van de drie samen mocht hij Aids hebben komt zeker weten een oplossing.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik leef nog hoor...
Maar helaas gaat het met Baloe slecht, erg slecht eigenlijk wel, dus ik heb momenteel gewoon echt geen zin in internet.
Maandag moest ik weer met Loetje naar de DA en toen bleek het alleen nog maar erger geworden te zijn, ondanks de operatie. Dus verder onderzocht en dinsdag kregen we te horen dat hij besmet is met AIDS.
Lukt dit met een paar dagen niet dan is ons aangeraden om hem te laten inslapen ivm veel pijn.
Komt hij er wel overheen, dan zitten we met probleem 2; een AIDS-kat tussen 3 gezonde katten.
Dawast voor nu.
Oh#2: niet bijgelezen, dus sorry als er van alles gaande is hier en ik wandel er zo over heen.
Oh noooooooooooooooo!quote:Op donderdag 12 november 2009 @ 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik leef nog hoor...
Dawast voor nu.
De DA wilde nog wel voor hem vechten; hij heeft dinsdag een langwerkend AB gehad en gisteren heeft hij voor het eerst weer aardig wat gegeten en gedronken.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh noooooooooooooooo!
Wat verschrikkelijk KUT, Ingetje! Arme Baloe
Jeetje, ik weet er ook niks zinnigs over te zeggen, ik hoop natuurlijk dat ie het overleefd, maar dan?? Heeft de DA daar advies over gegeven? Hoe het daarna zou moeten?
Nou ja, laat hem hopelijk eerst maar hier goed doorheen komen...
Dikke knuffel
Nee, nou one step at a time hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 @ 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De DA wilde nog wel voor hem vechten; hij heeft dinsdag een langwerkend AB gehad en gisteren heeft hij voor het eerst weer aardig wat gegeten en gedronken.
Maar idd...wat als ie het allemaal overleeft?
Tuurlijk hoop ik zooooo dat hij het haalt en eigenlijk wil ik nog helemaal niet nadenken over "en dan?"
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:09 schreef Pagan het volgende:
GADVERDAMME!!!!
Ik pak net een nieuw pak vruchtensap uit de koelkast, heeft iemand in de winkel dat ding al opengemaakt en aan zijn bek gezet. Ik wens hem/haar aften en een bek vol koortslippen toe.
* Pagan kaars aansteekt
Jezus wat een kutsituatiequote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik leef nog hoor...
Dawast voor nu.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 12 november 2009 13:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, nou one step at a time hoor
Hij heeft gegeten en gedronken, dat is al heel goed!
'En dan' komt dan wel.
Dan adopteer ik hem!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus wat een kutsituatieTering
Sterkte iigEn als hij wel over de ontsteking heenkomt... maar hij niet kan blijven ivm aids... bel dan DTH.
eh ja, als je hem geadresseerd hebt aan Qwea Kuthoerrrrr dan scannen ze m eerst of je niet iets van anthrax ofzo erin hebt gedaan als terroristische actie...quote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou Qwea Kuthoerrrrrr, de andere twee mensen kregen net wel hun post van mij
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef MrSubtle het volgende:
Zeg tombolafan, wat staat eigenlijk op jouw usericon?
ja, net als dat de politie op het eind van het jaar altijd extra controles op alles gaat houden omdat ze niet aan hun quotum zitten...quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)Drent-kost-rijk-geld
wat debielzeiken omdat mensen zich aan de regels houden
Gekker moet het toch niet worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)Drent-kost-rijk-geld
wat debielzeiken omdat mensen zich aan de regels houden
ja maar, ja maar, nu moeten wij zeker meer gaan betalen per boete, om toch genoeg geld op te halen...quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ah Ing wat een kutsituatie![]()
En Senes, wat spannend![]()
Ik had een pastei van de loempiakraam
Nee, die maak ik zelf lekkerderquote:Op donderdag 12 november 2009 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik hou ook altijd zo van die gebakken bananen daar!
echt, maak je die zelf!?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, die maak ik zelf lekkerder![]()
Onde Onde vind ik wel echt goddelijk
Gebakken banaan?quote:
ik zag je bapao recept in het bento-topic, ga ik zeker een keer proberen!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Onde Onde gaat dat meisje me het recept es psies van opschrijven, dan ga ik die toch ook es proberen.
Afgelopen weekend heb ik bijna 50 bapao's gemaakt![]()
En ik wil ook weer es een lading lemper gaan maken
Das echt heel simpel.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zag je bapao recept in het bento-topic, ga ik zeker een keer proberen!
Oh-oh kun je die dingen nou ook nog gewoon in een rijststomer zonder stoommandje maken of moest ik er nou een of ander verhoginkje in prutsen. Wacht ff ovenschaaltje op de kop, rooster erop, bapao op rooster en stomen maar. Zoiets??quote:Op donderdag 12 november 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Onde Onde gaat dat meisje me het recept es psies van opschrijven, dan ga ik die toch ook es proberen.
Afgelopen weekend heb ik bijna 50 bapao's gemaakt![]()
En ik wil ook weer es een lading lemper gaan maken
Linkje?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zag je bapao recept in het bento-topic, ga ik zeker een keer proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |