eh ja, als je hem geadresseerd hebt aan Qwea Kuthoerrrrr dan scannen ze m eerst of je niet iets van anthrax ofzo erin hebt gedaan als terroristische actie...quote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou Qwea Kuthoerrrrrr, de andere twee mensen kregen net wel hun post van mij
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef MrSubtle het volgende:
Zeg tombolafan, wat staat eigenlijk op jouw usericon?
ja, net als dat de politie op het eind van het jaar altijd extra controles op alles gaat houden omdat ze niet aan hun quotum zitten...quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)Drent-kost-rijk-geld
wat debielzeiken omdat mensen zich aan de regels houden
Gekker moet het toch niet worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef Qwea het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)Drent-kost-rijk-geld
wat debielzeiken omdat mensen zich aan de regels houden
ja maar, ja maar, nu moeten wij zeker meer gaan betalen per boete, om toch genoeg geld op te halen...quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Ah Ing wat een kutsituatie![]()
En Senes, wat spannend![]()
Ik had een pastei van de loempiakraam
Nee, die maak ik zelf lekkerderquote:Op donderdag 12 november 2009 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik hou ook altijd zo van die gebakken bananen daar!
echt, maak je die zelf!?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, die maak ik zelf lekkerder![]()
Onde Onde vind ik wel echt goddelijk
Gebakken banaan?quote:
ik zag je bapao recept in het bento-topic, ga ik zeker een keer proberen!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Onde Onde gaat dat meisje me het recept es psies van opschrijven, dan ga ik die toch ook es proberen.
Afgelopen weekend heb ik bijna 50 bapao's gemaakt![]()
En ik wil ook weer es een lading lemper gaan maken
Das echt heel simpel.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zag je bapao recept in het bento-topic, ga ik zeker een keer proberen!
Oh-oh kun je die dingen nou ook nog gewoon in een rijststomer zonder stoommandje maken of moest ik er nou een of ander verhoginkje in prutsen. Wacht ff ovenschaaltje op de kop, rooster erop, bapao op rooster en stomen maar. Zoiets??quote:Op donderdag 12 november 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Onde Onde gaat dat meisje me het recept es psies van opschrijven, dan ga ik die toch ook es proberen.
Afgelopen weekend heb ik bijna 50 bapao's gemaakt![]()
En ik wil ook weer es een lading lemper gaan maken
Linkje?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zag je bapao recept in het bento-topic, ga ik zeker een keer proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |