huh wat, ik durf nu pas onder die deken vandaan te komen, volgens mij nog geen loveless in de straat gespot, tijd om de bank en tafel weer voor de deur vandaan te halen en de gordijntjes weer open te doen, en de kat eens wakker te maken (die moet je echt om 12 uur eens uit ons bed halen omdat hij anders gewoon blijft slapen, de luilakquote:Op donderdag 12 november 2009 12:24 schreef nieslief het volgende:
Goeie genade zeg wat gaan jullie snel.....
Alhoewel die asielactie topics gingen nog sneller. Die waren vol voor je met je ogen kon knipperen.
Zus: jij vieze gemene lurkert kom eens uit je luie modus.........
Ll: [ afbeelding ]
En ik ga zo weer weg even lief knuffelbeertje ophalen die is een beetje moe. Vind ik niet raar als je om 5 uur al aan papa's oren aan het trekken bent.
Tsja iedereen pakt het tosti ijzer uit de spinnewebben......quote:
wie wil er dan ook tostiquote:
I hef nottingquote:Op donderdag 12 november 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou Qwea Kuthoerrrrrr, de andere twee mensen kregen net wel hun post van mij
Eens kijken hoe snel we iedereen van hier in de top 100 krijgen incl. GB kan ik haar ook eens bellen......quote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens even weg. ff gamen.
Als ik hier blijf zitten totdat ik vanavond de weg opga zit ik weer dik boven de 200 uit.
Stond er niet in de wiki dat je al je post op de foto moest zetten en moest plaatsen hier huh?quote:
MW2?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef JJH het volgende:
Ik ben trouwens even weg. ff gamen.
Als ik hier blijf zitten totdat ik vanavond de weg opga zit ik weer dik boven de 200 uit.
Hoe laat was ie verstuurd? Was ik er toen? En waarom gebruikt SS juist die specifieke formulering voor je geheime vraag?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Stond er niet in de wiki dat je al je post op de foto moest zetten en moest plaatsen hier huh?
En ik heb een geheime vraagNoteert even wie er online was op dat moment
als het hier 3 minuten stil is , word het dood genoemdquote:Op donderdag 12 november 2009 12:39 schreef Enfermera het volgende:
Ik wou zeggen, iedereen is gewoon ff lunchen, dit topic is helemaal niet dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |