quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Die dolfijn is echt te absurd voor wordenquote:
Ik wou eerst iets met 'gekapseisd' in de TT, maar dat paste niet.quote:
Het is zulke simpele en kinderlijke humor, maar de combinatie van de stem en het filmpje zelf doet het gewoonquote:Op donderdag 12 november 2009 10:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou eerst iets met 'gekapseisd' in de TT, maar dat paste niet.
Maar die aflevering met de dolfijn is dol fijn. Ik glimlach elke keer dat ik 'm zie.
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgenEn thx voor het fixen, en Maisnon ook bedankt. Hoewel ze er niet is
Ohh en ik begrijp de TT niet
WTF?quote:
1.45 is dan ook voor jou bedoeld.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan het niet eens luisteren, wat een troep. Tenenkrommend...
Zo ver ben ik niet gekomen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1.45 is dan ook voor jou bedoeld.
quote:
quote:Ibneler Bizi Yine Çekemediler
Rotterdam Mekanim çektirmeyeni Siksinler
benim Dertlerim bana Yeter
Kalemim Yazarsa Bu dil durmadan öter
Herhangi birine Yapilan Bizler
Bosa Harcanmis Olan Nefesler
Tehlikeli Madde Dinlemez
Dinle Dertler Devam eder anlamazlar iste o kerizler....
Ik ga het niet lezenquote:
Flikkers konden ons weer niet uitstaan.quote:
Nee juist niet. Maar dat het prutsers en sukkels zijn, staat buiten kijfquote:
Ah, een taalkundig hoogstandje weerquote:Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Flikkers konden ons weer niet uitstaan.
Rotterdam, mijn plaats, die het net kunnen uitstaan mogen geneukt worden.
Voor taalkundige hoogstandjes moet je bij Rumi zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, een taalkundig hoogstandje weer.
Deze?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor taalkundige hoogstandjes moet je bij Rumi zijn.
quote:Mohamed (D)Jalal ad-Din (of al-Din) Rumi of Roemi (مولانا جلال الدین محمد رومی Perzisch ) (30 september 1207 - 17 december 1273) was een filosoof en dichter van Perzische afkomst en soefi mysticus.
Sowieso neem ik muziek waar ze als achtergrondplaatje een stel pistolen hebben niet serieusquote:Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee juist niet. Maar dat het prutsers en sukkels zijn, staat buiten kijf
G is gewoon jaloers omdat hij toen is afgewezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso neem ik muziek waar ze als achtergrondplaatje een stel pistolen hebben niet serieus.
Ikke?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
G is gewoon jaloers omdat hij toen is afgewezen.
Je hebt me doorquote:Op donderdag 12 november 2009 11:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
G is gewoon jaloers omdat hij toen is afgewezen.
Damn, i blocked that out. Eerste jaar jaquote:Op donderdag 12 november 2009 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens, tigger (), moest jij voor jouw opleiding ook zo'n baggervak genaamd Skills: Information Technology doen? een beetje met office klooien en zo?
Wow! Verbazingwekkend dat je dat gehaald hebt!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Damn, i blocked that out. Eerste jaar ja
Excel en powerpoint
Wat voor cijfer had je? Ik heb over twee uurtjes daar een tentamen vanquote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Damn, i blocked that out. Eerste jaar ja
Excel en powerpoint
hehequote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wow! Verbazingwekkend dat je dat gehaald hebt!
Het zal je verbazen hoeveel mensen moeite hebben met simpele dingen in Office. En dan vooral mensen van het vrouwelijke geslachtquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wow! Verbazingwekkend dat je dat gehaald hebt!
Dan ga je herkansen..quote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat voor cijfer had je? Ik heb over twee uurtjes daar een tentamen van. Excel, PowerPoint, Access, Word en google zoeken
.
In plaats van te studeren zit ik hier te niksen, als ik dit niet haal dan... dan...
Nee, ik zat te denken hoe ik ga zou gaan straffen als ik het niet haalquote:Op donderdag 12 november 2009 11:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ga je herkansen..
Geen idee, dacht een 6je ofzo, niet bijster hoog.
Verbaasd me nietsquote:Op donderdag 12 november 2009 11:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen moeite hebben met simpele dingen in Office. En dan vooral mensen van het vrouwelijke geslacht.
jezelf?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik zat te denken hoe ik ga zou gaan straffen als ik het niet haal.
Ja, 'me' vergetenquote:
Kaas he.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, 'me' vergeten. Slechtgeschreven zin van mij trouwens, al zeg ik het zelf.
Alleen al vanwege het weer heerlijk.quote:
Het weer, het weerquote:Op donderdag 12 november 2009 18:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Alleen al vanwege het weer heerlijk.![]()
En verder te veel gegeten en gedronken. Meer gelopen dan goed is voor een mens. En teveel gezien en teveel geshopt.
Zeer voldaan dus.
Sinds wanneer studeer jij medicijnen?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
Ik ben het rode kruis van de toekomst.
Het is te veel gezien en te veel geshopt toch? Het verbaast me dat je haar niet verbetert.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het weer, het weer![]()
. Ben ik de enige die af en toe wel van de typisch Nederlandse regenachtige, donkere, stormachtige dagen kan genieten?
Maar Portugal lijkt me inderdaad ook een erg mooi land.
[..]
Sinds wanneer studeer jij medicijnen?
Alsof ik de Nederlandse taal perfect beheersquote:Op donderdag 12 november 2009 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is te veel gezien en te veel geshopt toch? Het verbaast me dat je haar niet verbetert.
quote:Als te veel 'meer dan nodig' betekent, moeten de woorden los worden geschreven.
Hmm, had eigenlijk wel verwacht dat jij het zou weten. Het is trouwens niet altijd los als het "meer dan genoeg" betekent, als er het/een voor staat, schrijf je het aan elkaar. (een teveel)quote:Op donderdag 12 november 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof ik de Nederlandse taal perfect beheers. Maar je hebt wel gelijk:
[..]
Het is niet zo moeilijk. Vooral niet als je mailbox wordt volgespamd met uitnodigingen van mij.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, zo kan je iedereen wel vinden met bepaalde info denk ik. Wedden dat ik je zou kunnen vinden?
Hyves is volgens mij wel makkelijker, al helemaal omdat blijkbaar niemand z'n profiel daar afschermt.
Ik heb trouwens 3 van de 40 fout voor mijn IT-tentamen. Ik ben benieuwd wat voor cijfer dat gaat opleveren...
Sowieso.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Trigger is toch wel een raar manneke, of niet?
Ik moet IHVK praktisch blokkeren om hem niet te vinden, hij stalkt mij manquote:Op donderdag 12 november 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, zo kan je iedereen wel vinden met bepaalde info denk ik. Wedden dat ik je zou kunnen vinden?
Hyves is volgens mij wel makkelijker, al helemaal omdat blijkbaar niemand z'n profiel daar afschermt.
Zelden. Ik zit goed.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Jij hebt ze vast ook nodid, meneer algemeen bekend.
Lolwut?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet IHVK praktisch blokkeren om hem niet te vinden, hij stalkt mij man
Vast zoiets wat je niet moet aanvinken ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef IHVK het volgende:
facebook hackt je email blijkbaar gelijk
Volgens mij kan je dat toch echt zelf kiezen of je je MSN/hotmail/gmail lijst wil toevoegen als je net lid wordt.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef IHVK het volgende:
facebook hackt je email blijkbaar gelijk
Dat stuurt hij toch echt niet automatisch? En als je een echte held bent heb je al lang facebook natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Reminder ****** asks you to join facebook.
Omaanse fora.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
Ik kan jou wel vinden op Omanese fora.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
Ik kan jou wel vinden op Omanese fora.
Ali heeft gelijkquote:
Dat is het probleem van dezelfde username gebruikenquote:
Ik heb ook facebook. http://www.facebook.com/people/Trigger-Shot/1413971928quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat toch echt zelf kiezen of je je MSN/hotmail/gmail lijst wil toevoegen als je net lid wordt.
[..]
Dat stuurt hij toch echt niet automatisch? En als je een echte held bent heb je al lang facebook natuurlijk.
Dat heb ik meerdere keren verteldquote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Maarreh, je mag je mattie wel eens vertellen dat je binnenshuis geen zonnebril hoeft te dragen.
Je bent wel populair.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb ook facebook. http://www.facebook.com/people/Trigger-Shot/1413971928
Je faalt als stalker. Ik heb toch wel een hippe/opvallende profielfoto.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
Ik heb je alleen niet gevonden op facebook, al heb ik 2 seconden gezocht.
Niet bij wik in ieder geval.
Alleen in het Zuiden, daar hebben ze zelfs gras en groene bergenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
regent toch wel vaker in sommige gebiden in oman?
Ze hebben daar zelfs een monsoonseizoenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef IHVK het volgende:
Ja ik wist dat Oman zo een groen gebied had in tegenstelling tot de meeste landen in dat gebied.
Wel boeiend op zich.
Nee, dat was cyclone Gonu twee jaar geleden. Heb ik overigens helemaal meegemaaktquote:Op donderdag 12 november 2009 22:36 schreef Min-e het volgende:
Ziet er waanzinnig uit. Nog nooit echt een land in het MO van dichtbij gezien, maar staat wel op mijn verlanglijstje.
Die overstromingen gebeuren hopelijk niet elk jaar? Eng.![]()
Of is dat vaker en leert men er 'gewoon' mee leven?
Hoe houd je het hier uit?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:37 schreef IHVK het volgende:
In Hullanda waar de zon al weken kwijt is.
nu snap ik hem pas, godmiljaar! gesp.. gezat... gesj...geszaof... ughh gezz... gettta... gefrappt... gesjpatt... gezo... zott... gezort... gefree...quote:Op donderdag 12 november 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
Ik ben het rode kruis van de toekomst.
Ik weet niet beter?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat was cyclone Gonu twee jaar geleden. Heb ik overigens helemaal meegemaakt.
Normaal regende het één a twee keer per jaar, in de omgeving Muscat dan, en dan zette het water meestal wel de wegen onder water, maar dit was wel iets heftiger.
[..]
Hoe houd je het hier uit?
Het spijt me.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik weet niet beter?
Geboren en getogen.
aan het zinkenquote:Op donderdag 12 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
nu snap ik hem pas, godmiljaar! gesp.. gezat... gesj...geszaof... ughh gezz... gettta... gefrappt... gesjpatt... gezo... zott... gezort... gefree...
quote:Daar gaan we weer, slimme kamervragen van de PVV:
Vragen van de leden De Mos en Wilders (beiden PVV) aan de minister van V&W
1.) Bent u bekend met de berichten "PVV taboe op kentekenplaat" en "PVV kenteken maatschappelijk ongewenst"?
2.) Is het waar dat de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) de lettercombinatie PVV in kentekens heeft verboden omdat die kwetsend zouden zijn of geweld zouden kunnen uitlokken?
3.) Zo ja, is de RDW helemaal van de pot gerukt?
4.) Zijn de lettercombinaties CDA of VVD wel toegestaan in nummerborden? Zo ja, waarom de combinatie PVV dan niet?
5.) Bent u bereid dit besluit van de RDW onmiddellijk terug te draaien?
6.) Wilt u deze vragen voor dinsdag 17 november 11.00 uur beantwoorden?
Vooral vraag 4 getuigt van veel kennis: de PVV weet niet dat de letter A een klinker is ....
Waarom blijven ze dit soort dingen:quote:
In godsnaam nog vragen? Ik dacht ooit iets gelezen te hebben dat één zo'n vraag 10.000 euro kostte. Waarom dan nog zo'n domme vraag stellen?quote:1.) Bent u bekend met de berichten "PVV taboe op kentekenplaat" en "PVV kenteken maatschappelijk ongewenst"?
10.000?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom blijven ze dit soort dingen:
[..]
In godsnaam nog vragen? Ik dacht ooit iets gelezen te hebben dat één zo'n vraag 10.000 euro kostte. Waarom dan nog zo'n domme vraag stellen?
Ook te lezen in Kamervraag kost 1750 euro per stuk.quote:Volgens LPF-kamerlid Joost Eerdmans was de opvallendste kamervraag in 2004 die over een tenenlikker in Rotterdam. Eerdmans stelde tevens de vraag wat een kamervraag kost. Volgens minister Johan Remkes 1750 euro per vraag. Alle kamervragen van 2004 kostten de Staat dus 3,6 miljoen euro.
Bron: Wikipedia.
Oke, geen 10.000, maar nog steeds aardig wat geld voor nutteloze vragenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
10.000?
[..]
Ook te lezen in Kamervraag kost 1750 euro per stuk.
Dure vragen...
quote:Wilt u deze vragen voor dinsdag 17 november 11.00 uur beantwoorden?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:20 schreef zarGon het volgende:
Dank je wel voor het herinneren, Trigger.
Nogmaals bedankt!.quote:
Bir sey degil gulumquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:33 schreef Sena het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt!..
.
Ik kwam dit tegen in mijn history: Turks voor beginners. Ik wil hem kicken, maar weet niet waarmee..
Wat voor demografische gegevens heb je in gedachten? Want die gegevens hebben weinig met de taal te maken, toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bir sey degil gulum![]()
Waarom nemen we niet de tijd voor een goed overleg met hoe we het gaan kicken?
Anders alvast met wat demografische gegevens.
'Turks' voor beginners hoeft zich natuurlijk niet te beperken tot taal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Sena het volgende:
[..]
Wat voor demografische gegevens heb je in gedachten? Want die gegevens hebben weinig met de taal te maken, toch?
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Turks' voor beginners hoeft zich natuurlijk niet te beperken tot taal.
En ja, jullie mogen 'm van mij kapen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was dat topic helemaal vergeten.
En de andere T & K dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:51 schreef Sena het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.. Maar het staat in TTK, daarom ook mijn reactie over taal.
ik zie net op wiki dat dat helemaal in noord oost Rusland ligt. Kunnen jullie het een beetje verstaan dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
1 tot en met 10 in het Yakut/Sakha, ook Turks, maar veel leuker!
Ja best goed zelfsquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik zie net op wiki dat dat helemaal in noord oost Rusland ligt. Kunnen jullie het een beetje verstaan dan?
Ehm ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met Nederlands -> Fries of zo?
quote:
quote:Wilders bevestigde vandaag een bericht in De Telegraaf over de reis. In Turkije wil hij duidelijk maken dat het land nooit lid mag worden van de Europese Unie. De PVV'er vindt dat er in de EU geen plaats is voor moslimlanden.
van mij mogen ze em lynchenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]![]()
.
Waarom blijft hij dan niet gewoon hier in Nederland? Ik denk niet dat Turkse politici op zulke praatjes zitten te wachten.
quote:
yeteneksizsinizquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef Sena het volgende:
Whaha, Yetenek Sizsiniz (Got Talent) op Show.!
Wat'n volk dat langskomt zeg.
Zo heet die show. Ik vind die woordspeling wel leuk (gevonden).quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
yeteneksizsiniz
een woordspeling?
het is dus een "serieus" talent show dusquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:44 schreef Sena het volgende:
[..]
Zo heet die show. Ik vind die woordspeling wel leuk (gevonden).
Ken je Britain's Got Talent? Dit is dus de Turkse versie daarvan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is dus een "serieus" talent show dus![]()
gelukkig heb ik geen show anders zou ik toch effe gaan zappen
starkks heb je een leuke film op tv kan beter die kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:47 schreef Sena het volgende:
Nu heb je de Turkse Bob Ross met horon-muziekje op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
starkks heb je een leuke film op tv kan beter die kijken![]()
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=12814
Totaal niet in de mood om nu drama te zien.quote:Genre: Drama
vind het meer een thrillerquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:55 schreef Sena het volgende:
Totaal niet in de mood om nu drama te zien.
quote:Hackers gepakt voor cyberaanvallen
Twee hackers zijn opgepakt in Den Haag, nadat zij in augustus cyberaanvallen zouden hebben gepleegd op de websites www.turkishplace.nl en www.turkplace.nl. Eerstgenoemde website is een onlinegemeenschap met voornamelijk leden van Turkse afkomst of met een Turkse achtergrond. Turkplace is een 'klaagmuur' waar mensen anoniem berichten kunnen achterlaten.
De providers van deze sites werden bedreigd met computeraanvallen, als zij de Turkse websites niet offline zouden halen. Na aangifte hiervan kwam het speciale opsporingsteam van de Nationale Recherche in korte tijd de twee Hagenaars van 19 en 20 jaar op het spoor, aldus het landelijk parket van het Openbaar Ministerie. Justitie vermoedt dat de twee verdachten het niet eens waren met de publicaties op de aangevallen websites.
Wel chicks. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:18 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
http://www.turkishplace.n(...)257787979_113784.gif
zozo
http://www.turkishplace.n(...)258057678_112461.jpgquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:20 schreef Sena het volgende:
[..]
Wel chicks. Dat dan weer wel..
Maar alsnog..
Het niveau is er niet echt hoog maarja...Het Turkentopic-reeks op FOK! is volgens mij het enige plekje op internet met Turken waar het niveau best wel hoog isquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:19 schreef Sena het volgende:
Die websites. Ik krijg er spontaan hoofdpijn van. Plaatsvervangende schaamte. Binnensmonds gekost.
En nog meer van zulke superlatieven.
Ik krijg woedeaanvallen van mensen die "eens" en "is" omwisselen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:24 schreef Sena het volgende:
[ afbeelding ]
Spatiegebruik ende het verschil tussen is en eens niet weten.
Een tweede ChatNu.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeg maar de partypeeps2000/superdudes/*girls voor Turken?
maar goed dit is dan weer typisch fok! 'ende'quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:24 schreef Sena het volgende:
[ afbeelding ]
Spatiegebruik ende het verschil tussen is en eens niet weten.
Raar en foutief taalgebruik (taalverloedering) zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
maar goed dit is dan weer typisch fok! 'ende'
dat vinden zij weer raar.
Sena. Sena. hmmquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:30 schreef Sena het volgende:
[..]
Raar en foutief taalgebruik (taalverloedering) zijn twee verschillende dingen.
Toevallig een Oud Hollandsch boek? Klinkt ouderwets in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Sena het volgende:
Ik weet zeker dat ik "heel ende gaar" in een boek heb zien staan. Kan het niet terugvinden.
Ik kijk liever Wipeoutquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:30 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Got Talent best grappig overigens.
Die Baris Manço look-a-like had bijna dezelfde stem.
Titel van het boek is "Duoboek".quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toevallig een Oud Hollandsch boek? Klinkt ouderwets in ieder geval.
Het is dat ik het 'toevallig' zag. Ik kijk geen tv meer. Alles wat boeiend is, is wel te volgen vanaf internet. Tegenwoordig worden Turkse series online geplaatst, zodat het later te bekijken is.quote:
Ik kijk vrijwel nooit Turkse tv. Vroeger keek ik Avrupa Yakasi (gewoon downloaden). Als ik geregeld naar Turkse tv zou kijken zou ik zo 2-3 uur per serie kwijt zijn....Dat is tijd die ik beter aan andere dingen kan bestedenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:51 schreef Sena het volgende:
[..]
Het is dat ik het 'toevallig' zag. Ik kijk geen tv meer. Alles wat boeiend is, is wel te volgen vanaf internet. Tegenwoordig worden Turkse series online geplaatst, zodat het later te bekijken is.
Een paar jaar geleden was dit eigenlijk onvoorstelbaar. Toen ik nog geregeld tv keek.
quote:Voor samentrekkingen geldt hetzelfde: de samengetrokken vormen zijn telkens gedateerd, dus helegaar (1785), helemaal (1784), en niet de oudere vormen heel ende gaar, heel te male.
Bron.
Wr0p D@n?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:53 schreef Triggershot het volgende:
JULLI3 ZiJn G3wOon J@lo3rS 0fs0w!
Ok, iets minder ouderwets danquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:48 schreef Sena het volgende:
[..]
Titel van het boek is "Duoboek"..
Het kost veel meer tijd om zoiets te schrijven dan te lezen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:53 schreef Triggershot het volgende:
JULLI3 ZiJn G3wOon J@lo3rS 0fs0w!
Kijk je wel naar Nederlandse tv?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit Turkse tv. Vroeger keek ik Avrupa Yakasi (gewoon downloaden). Als ik geregeld naar Turkse tv zou kijken zou ik zo 2-3 uur per serie kwijt zijn....Dat is tijd die ik beter aan andere dingen kan besteden
Ik vind het oprecht jammer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van de Turkse breezah style? Ook wel Okuz Turkce genoemd?
Ik lees altijd sneller dan het schrijven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:57 schreef Sena het volgende:
[..]
Het kost veel meer tijd om zoiets te schrijven dan te lezen..
okuz turqcesi mı?? o ne kı abeeeeee...γǾq вőLé вis^ħЄ!..quote:
's middags na school kijk ik naar het NOS Journaal en het RTL Nieuws.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
okuz turqcesi mı?? o ne kı abeeeeee...γǾq вőLé вis^ħЄ!..
ishiniz< qhücünüz yoq mu yha sizin........
walla pen böhle konsuomm...ishinize gelirse....chünkü pen moronum....
ßizi jèqhèMèyhèNLèr aNtèN taqhtirshiN.!!
=>>maSum meLenq :$eqŞi r0cc0m ( £Jje ] ♥ dadLu ßeßüq xP and chaqma $heitan ehueea (=:
Seny sewiremmmcok.mat.rocq # m mujua-- davıd 'm perfect 'm
saßredmee deersin sen...
Vroegah (toen ik 11 was), typte ik in breezah stijlquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
okuz turqcesi mı?? o ne kı abeeeeee...γǾq вőLé вis^ħЄ!..
ishiniz< qhücünüz yoq mu yha sizin........
walla pen böhle konsuomm...ishinize gelirse....chünkü pen moronum....
ßizi jèqhèMèyhèNLèr aNtèN taqhtirshiN.!!
=>>maSum meLenq :$eqŞi r0cc0m ( £Jje ] ♥ dadLu ßeßüq xP and chaqma $heitan ehueea (=:
Seny sewiremmmcok.mat.rocq # m mujua-- davıd 'm perfect 'm
saßredmee deersin sen...
deze post had ook van mij kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:03 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
's middags na school kijk ik naar het NOS Journaal en het RTL Nieuws.
's avonds kijk ik soms Pauw en Witteman of NOVA.
Veel publieke omroepen dus omdat ik schijtziek word van reclame's (RTL Nieuws heeft ook vrijwel geen reclameblokken)
Voor de rest download ik gewoon Amerikaanse tv series.
Ze zijn A. in HD B. reclamevrij en C. Ik kan kijken wanneer ik dat wil
In Turkije is dat nú pas in modequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
11 jaar, je was nog maar een baby.
Gevonden. 27 november.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:42 schreef Min-e het volgende:
Wanneer is dat eigenlijk kurban bayrami?
Sla dat boek open! Ga leren! Nu! Meteen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmmz. Ik faal als student zijnde. Ik heb drie hele dagen de tijd gehad om mijn wiskundetentamen voor te bereiden. Het is nu het einde van dag 2 en ik heb welgeteld 2 hoofdstukken van de 12 doorgenomen.
Het is 12 uur, ik denk niet dat er nu nog veel te doen valt. Morgen vroeg opstaan (8:30) en dna gaan met die banaan. Althans, dat hoop ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sla dat boek open! Ga leren! Nu! Meteen!
Typisch uitstelgedragquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is 12 uur, ik denk niet dat er nu nog veel te doen valt. Morgen vroeg opstaan (8:30) en dna gaan met die banaan. Althans, dat hoop ik.
Tsja, maar beter morgen vroeg opstaan zodat ik nog op zijn minst het gevoel heb dat ik een lange tijd kan studeren, dan nu nog een paar uurtjes aan de slag en morgenmiddag om 2 uur verdwaasd mijn bed uit rollen.quote:
Wat een wijze woorden vandaag allemaal. IHVK blaft, wikwakka2 trekt voort.quote:
Sterkte.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, maar beter morgen vroeg opstaan zodat ik nog op zijn minst het gevoel heb dat ik een lange tijd kan studeren, dan nu nog een paar uurtjes aan de slag en morgenmiddag om 2 uur verdwaasd mijn bed uit rollen.
En ik heb na wiskunde nog drie vakken te gaan. 3 of 2 dagen studievrij voor elk vak. Toch is het te weinig.
It ürür kervan yürür.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden vandaag allemaal. IHVK blaft, wikwakka2 trekt voort.
Ik kon een lach niet onderdrukken.quote:Op zondag 15 november 2009 00:00 schreef IHVK het volgende:
Wat een zwaar leven hebben die studenten toch.
Oh god, ben jij er zoeen? Farmville moet tot het laatste vrolijke boerderijbeest uitgeroeid worden, inclusief users op FB.quote:
Ik heb zin om hier een welbekende KLB-discussie te starten.quote:Op zondag 15 november 2009 00:00 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik kon een lach niet onderdrukken.!
quote:Op zondag 15 november 2009 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh god, ben jij er zoeen? Farmville moet tot het laatste vrolijke boerderijbeest uitgeroeid worden, inclusief users op FB.
Oh Jezus Mina. Oh God allemachtig. Oh mijn hemeltjelief. Oh Allah.quote:
Ja , heb net enge film gezien. Hou wel van een beetje griezelen op zijn tijd. Maar durf nu niet te gaan slapen, dus zit hier met een halve kilo chocola.quote:
Hoogstraat, rechtdoor voordeur.quote:Op zondag 15 november 2009 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh Jezus Mina. Oh God allemachtig. Oh mijn hemeltjelief. Oh Allah.
Ik ben trouwens benieuwd of ik op zijn minst de voordeur van de bieb kan vinden, dat gebouw is zoooo onduidelijk. Smerige Rotterdamse nieuwbouwarchitectuur.
quote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja , heb net enge film gezien. Hou wel van een beetje griezelen op zijn tijd. Maar durf nu niet te gaan slapen, dus zit hier met een halve kilo chocola.
Ik had gehoopt dat er in een van die gele buizen een hendig sjieke lift zat verstopt die mij in een keer naar de zesde verdieping zou zuigen. Maar dat is zeker te veel gevraagd.quote:
Prima, ben nog niet afgeslacht door kleine enge weesjes ( Heb net Orphan gezien).quote:Op zondag 15 november 2009 00:05 schreef Sena het volgende:
[..]
Ja hoor, elhamdülillah.
Hoe gaat het met jou?
Was het een leuke film? De posters en de trailer waren niet erg aanlokkelijk.quote:Op zondag 15 november 2009 00:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Prima, ben nog niet afgeslacht door kleine enge weesjes ( Heb net Orphan gezien).
Ik hoopte vroeger altijd dat het glijbanen waren waarna je in een gigantische ballenbak kwam.quote:Op zondag 15 november 2009 00:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er in een van die gele buizen een hendig sjieke lift zat verstopt die mij in een keer naar de zesde verdieping zou zuigen. Maar dat is zeker te veel gevraagd.
Wacht even. Het is een spel op Facebook?quote:Op zondag 15 november 2009 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
De enige reden om op facebook te komen.
Nee? Is leuk joh.quote:Op zondag 15 november 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk geen enge films.![]()
Welke film?
quote:Op zondag 15 november 2009 00:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
De enige reden om van facebook te verdwijnen.
quote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
zit hier met een halve kilo chocola.
Ik neem je het niet kwalijk ik stond er zelf ook heel negatief tegenover.quote:Op zondag 15 november 2009 00:10 schreef Sena het volgende:
[..]
Wacht even. Het is een spel op Facebook?.
Voor 12-jarige meisjes, ja. Maar blijkbaar speelt onze IHVK het ook, de loserquote:Op zondag 15 november 2009 00:10 schreef Sena het volgende:
[..]
Wacht even. Het is een spel op Facebook?.
Begint wat tam, maar hij wordt wel beter op het einde. Ik zal het plot niet neerzetten hier. Maar er zit een leuke twist in.quote:Op zondag 15 november 2009 00:10 schreef Sena het volgende:
[..]
Was het een leuke film? De posters en de trailer waren niet erg aanlokkelijk.
Iedereen zo z'n afwijkingen. Ik hou nog steeds evenveel van je.quote:Op zondag 15 november 2009 00:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik neem je het niet kwalijk ik stond er zelf ook heel negatief tegenover.
Niemand is te oud voor een ballenbak, knoop dat in je oren.quote:Op zondag 15 november 2009 00:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoopte vroeger altijd dat het glijbanen waren waarna je in een gigantische ballenbak kwam.![]()
Voor je het weet ben je te groot voor een ballenbak.
Ja maar dan kom ik straks ook terecht in bed met een halve kilo chocolade en slaapproblemen.quote:
Oude mannen horen niet in een ballenbak vol met jonge kinderen.quote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niemand is te oud voor een ballenbak, knoop dat in je oren.
Oude mannen mogen dat wél. DIT IS EEN VRIJ LANDquote:Op zondag 15 november 2009 00:14 schreef Sena het volgende:
[..]
Oude mannen horen niet in een ballenbak vol met jonge kinderen.
wat praat je nou man.wollahquote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor 12-jarige meisjes, ja. Maar blijkbaar speelt onze IHVK het ook, de loser.
Ik heb die film de hele tijd ontlopen, maar nu toch maar even begonnen met downloaden. Zodat ik ook een mening kan vormen.quote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Begint wat tam, maar hij wordt wel beter op het einde. Ik zal het plot niet neerzetten hier. Maar er zit een leuke twist in.
IHVK achter z'n kompjoetertje:quote:Op zondag 15 november 2009 00:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat lul je nou man.
30 jarige stoere mannen spelen het.
En slayage speelt het ook.![]()
Je bent dus een boer en je moet dingen planten die je de volgende dag oogst. Je vrienden kunnen je kadotjes geven, je kunt dieren kopen, en heel veel leuke gebouwen enzo.
Ik ging eerst de mensen die het speelden uitlachen, tot ik zelf verslaafd raakte.
Wat is deze? Ninja-edit? Pas op of ik gooi fittie.quote:Op zondag 15 november 2009 00:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat praat je nou man.wollah
Je bent dus een boer en je moet dingen planten die je de volgende dag oogst. Je vrienden kunnen je kadotjes geven, je kunt dieren kopen, en heel veel leuke gebouwen enzo.
Ik ging eerst de mensen die het speelden uitlachen, tot ik zelf verslaafd raakte.
Klinkt als een zeer spannend spel.quote:Op zondag 15 november 2009 00:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
wat praat je nou man.wollah
Je gooit fittie?quote:Op zondag 15 november 2009 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is deze? Ninja-edit? Pas op of ik gooi fittie.
Ja ik vond lul nou weer net iets te agressief.quote:Op zondag 15 november 2009 00:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is deze? Ninja-edit? Pas op of ik gooi fittie.
Hou ook niet echt van horror. Maar thrillers vind ik leuk, 'self torture'quote:Op zondag 15 november 2009 00:15 schreef Sena het volgende:
[..]
Ik heb die film de hele tijd ontlopen, maar nu toch maar even begonnen met downloaden. Zodat ik ook een mening kan vormen.. Al is horror niet mijn ding, helemaal.
Kijk je ook weg en zo? En schreeuw je?quote:Op zondag 15 november 2009 00:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hou ook niet echt van horror. Maar thrillers vind ik leuk, 'self torture'
Haha dat is waar.quote:Op zondag 15 november 2009 00:18 schreef IHVK het volgende:
volgens mij ging mijn eerste gesprek met Min-e ook over een 'enge' film.
Diegene in haar avatar.
Nee, durf juist niet weg te kijken. Want dan ga ik overal schimmen en spoken zien.quote:Op zondag 15 november 2009 00:21 schreef Sena het volgende:
[..]
Kijk je ook weg en zo? En schreeuw je?
Het is best wel mijn zwakke punt denk ik. Ik ben normaal gesproken bang voor alles, enge mensen op straat in het donker enzo.quote:
Mars? Hoe vaak eet jij een Mars-bar? Ik heb na eentje genoeg voor minimaal een maand.quote:Op zondag 15 november 2009 00:43 schreef Min-e het volgende:
Nuts is mijn op een na favo chocolate bar. Mars is net ietsjes beter. Maar scheelt niet veel hoor.
Ehmm vaak, lekker met een kopje thee.quote:Op zondag 15 november 2009 00:44 schreef Sena het volgende:
[..]
Mars? Hoe vaak eet jij een Mars-bar? Ik heb na eentje genoeg voor minimaal een maand.
Voelt dat niet glibberig/plakkerig aan? Er zit net te veel karamal d'rin voor mij.quote:Op zondag 15 november 2009 00:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehmm vaak, lekker met een kopje thee.
Niet 3 tegelijk natuurlijk.
Wat is jouw favo dan? Toch niet bounty he?
Ps zat juist na Portugal foto's te denken dat ik maar eens wat minder moet gaan snoepen. Maar dat gaat natuurlijk niet als ik het in elk topic over chocola ga hebben.
Waarom minder snoepen? Heeft iemand er iets over gezegd?quote:Op zondag 15 november 2009 00:49 schreef Min-e het volgende:
Ps zat juist na Portugal foto's te denken dat ik maar eens wat minder moet gaan snoepen. Maar dat gaat natuurlijk niet als ik het in elk topic over chocola ga hebben.
Caramel is juist jammie. Mars ice cream is trouwens ookquote:Op zondag 15 november 2009 01:00 schreef Sena het volgende:
[..]
Voelt dat niet glibberig/plakkerig aan? Er zit net te veel karamal d'rin voor mij.
Ik heb niet echt een favoriet. Zolang het maar choclade choclade is. En lekker veel, zoals die Milka-bars van 300 gram..
Als ik het mensen vraag ontkennen ze dit natuurlijk, maar ik vind dat ik een bollere wangen lijk te hebben.quote:Op zondag 15 november 2009 01:00 schreef Sena het volgende:
[..]
Waarom minder snoepen? Heeft iemand er iets over gezegd?
quote:Op zondag 15 november 2009 01:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als ik het mensen vraag ontkennen ze dit natuurlijk, maar ik vind dat ik een bollere wangen lijk te hebben.![]()
quote:En aangezien ik een gloeiende hekel heb aan sporten, tenzij het een sport is waar je ondertussen lekker kan kletsen, maar daardoor van sporten weinig terechtkomt. Moet ik maar beginnen met mijn suikerinname.
Oh neeee helemaal niet.quote:Op zondag 15 november 2009 01:08 schreef Sena het volgende:
Het krijgt een negatieve toon zo... "Kwantiteit".
Hoe poëtisch, hoe puur, hoe sereen.quote:Op zondag 15 november 2009 01:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh neeee helemaal niet.
Chocola is juist extra lekker, als je er naar kunt kijken en dan denkt: ' wauw wat veel, wat zal ik lekker misselijk zijn straks'.
Begint wat tam he, maar gewoon blijven kijken. Wordt leuk.quote:Op zondag 15 november 2009 01:11 schreef Sena het volgende:
Ik zit nu geldchocolade te eten..
En Orphan is binnen, ff checken.
quote:Op zondag 15 november 2009 01:17 schreef Sena het volgende:
Mars Planets gevonden ergens in de kast. Ze zijn best lekker..
Moest wel lachen.quote:Op zondag 15 november 2009 01:24 schreef Sena het volgende:
Ben je trouwens nog steeds bang? Lijkt mij knap lastig, slapen. Voor je het weet komt er iemand langs met een botte bijl. Of een kettingzaag. Of een kapotgeslagen wijnglas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |