quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Die dolfijn is echt te absurd voor wordenquote:
Ik wou eerst iets met 'gekapseisd' in de TT, maar dat paste niet.quote:
Het is zulke simpele en kinderlijke humor, maar de combinatie van de stem en het filmpje zelf doet het gewoonquote:Op donderdag 12 november 2009 10:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou eerst iets met 'gekapseisd' in de TT, maar dat paste niet.
Maar die aflevering met de dolfijn is dol fijn. Ik glimlach elke keer dat ik 'm zie.
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgenEn thx voor het fixen, en Maisnon ook bedankt. Hoewel ze er niet is
Ohh en ik begrijp de TT niet
WTF?quote:
1.45 is dan ook voor jou bedoeld.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan het niet eens luisteren, wat een troep. Tenenkrommend...
Zo ver ben ik niet gekomen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1.45 is dan ook voor jou bedoeld.
quote:
quote:Ibneler Bizi Yine Çekemediler
Rotterdam Mekanim çektirmeyeni Siksinler
benim Dertlerim bana Yeter
Kalemim Yazarsa Bu dil durmadan öter
Herhangi birine Yapilan Bizler
Bosa Harcanmis Olan Nefesler
Tehlikeli Madde Dinlemez
Dinle Dertler Devam eder anlamazlar iste o kerizler....
Ik ga het niet lezenquote:
Flikkers konden ons weer niet uitstaan.quote:
Nee juist niet. Maar dat het prutsers en sukkels zijn, staat buiten kijfquote:
Ah, een taalkundig hoogstandje weerquote:Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Flikkers konden ons weer niet uitstaan.
Rotterdam, mijn plaats, die het net kunnen uitstaan mogen geneukt worden.
Voor taalkundige hoogstandjes moet je bij Rumi zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, een taalkundig hoogstandje weer.
Deze?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor taalkundige hoogstandjes moet je bij Rumi zijn.
quote:Mohamed (D)Jalal ad-Din (of al-Din) Rumi of Roemi (مولانا جلال الدین محمد رومی Perzisch ) (30 september 1207 - 17 december 1273) was een filosoof en dichter van Perzische afkomst en soefi mysticus.
Sowieso neem ik muziek waar ze als achtergrondplaatje een stel pistolen hebben niet serieusquote:Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee juist niet. Maar dat het prutsers en sukkels zijn, staat buiten kijf
G is gewoon jaloers omdat hij toen is afgewezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso neem ik muziek waar ze als achtergrondplaatje een stel pistolen hebben niet serieus.
Ikke?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
G is gewoon jaloers omdat hij toen is afgewezen.
Je hebt me doorquote:Op donderdag 12 november 2009 11:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
G is gewoon jaloers omdat hij toen is afgewezen.
Damn, i blocked that out. Eerste jaar jaquote:Op donderdag 12 november 2009 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens, tigger (), moest jij voor jouw opleiding ook zo'n baggervak genaamd Skills: Information Technology doen? een beetje met office klooien en zo?
Wow! Verbazingwekkend dat je dat gehaald hebt!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Damn, i blocked that out. Eerste jaar ja
Excel en powerpoint
Wat voor cijfer had je? Ik heb over twee uurtjes daar een tentamen vanquote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Damn, i blocked that out. Eerste jaar ja
Excel en powerpoint
hehequote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wow! Verbazingwekkend dat je dat gehaald hebt!
Het zal je verbazen hoeveel mensen moeite hebben met simpele dingen in Office. En dan vooral mensen van het vrouwelijke geslachtquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wow! Verbazingwekkend dat je dat gehaald hebt!
Dan ga je herkansen..quote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat voor cijfer had je? Ik heb over twee uurtjes daar een tentamen van. Excel, PowerPoint, Access, Word en google zoeken
.
In plaats van te studeren zit ik hier te niksen, als ik dit niet haal dan... dan...
Nee, ik zat te denken hoe ik ga zou gaan straffen als ik het niet haalquote:Op donderdag 12 november 2009 11:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ga je herkansen..
Geen idee, dacht een 6je ofzo, niet bijster hoog.
Verbaasd me nietsquote:Op donderdag 12 november 2009 11:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen moeite hebben met simpele dingen in Office. En dan vooral mensen van het vrouwelijke geslacht.
jezelf?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik zat te denken hoe ik ga zou gaan straffen als ik het niet haal.
Ja, 'me' vergetenquote:
Kaas he.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, 'me' vergeten. Slechtgeschreven zin van mij trouwens, al zeg ik het zelf.
Alleen al vanwege het weer heerlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |