quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Die dolfijn is echt te absurd voor wordenquote:
Ik wou eerst iets met 'gekapseisd' in de TT, maar dat paste niet.quote:
Het is zulke simpele en kinderlijke humor, maar de combinatie van de stem en het filmpje zelf doet het gewoonquote:Op donderdag 12 november 2009 10:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou eerst iets met 'gekapseisd' in de TT, maar dat paste niet.
Maar die aflevering met de dolfijn is dol fijn. Ik glimlach elke keer dat ik 'm zie.
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Goede morgenEn thx voor het fixen, en Maisnon ook bedankt. Hoewel ze er niet is
Ohh en ik begrijp de TT niet
WTF?quote:
1.45 is dan ook voor jou bedoeld.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan het niet eens luisteren, wat een troep. Tenenkrommend...
Zo ver ben ik niet gekomen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
1.45 is dan ook voor jou bedoeld.
quote:
quote:Ibneler Bizi Yine Çekemediler
Rotterdam Mekanim çektirmeyeni Siksinler
benim Dertlerim bana Yeter
Kalemim Yazarsa Bu dil durmadan öter
Herhangi birine Yapilan Bizler
Bosa Harcanmis Olan Nefesler
Tehlikeli Madde Dinlemez
Dinle Dertler Devam eder anlamazlar iste o kerizler....
Ik ga het niet lezenquote:
Flikkers konden ons weer niet uitstaan.quote:
Nee juist niet. Maar dat het prutsers en sukkels zijn, staat buiten kijfquote:
Ah, een taalkundig hoogstandje weerquote:Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Flikkers konden ons weer niet uitstaan.
Rotterdam, mijn plaats, die het net kunnen uitstaan mogen geneukt worden.
Voor taalkundige hoogstandjes moet je bij Rumi zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, een taalkundig hoogstandje weer.
Deze?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor taalkundige hoogstandjes moet je bij Rumi zijn.
quote:Mohamed (D)Jalal ad-Din (of al-Din) Rumi of Roemi (مولانا جلال الدین محمد رومی Perzisch ) (30 september 1207 - 17 december 1273) was een filosoof en dichter van Perzische afkomst en soefi mysticus.
Sowieso neem ik muziek waar ze als achtergrondplaatje een stel pistolen hebben niet serieusquote:Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee juist niet. Maar dat het prutsers en sukkels zijn, staat buiten kijf
G is gewoon jaloers omdat hij toen is afgewezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso neem ik muziek waar ze als achtergrondplaatje een stel pistolen hebben niet serieus.
Ikke?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
G is gewoon jaloers omdat hij toen is afgewezen.
Je hebt me doorquote:Op donderdag 12 november 2009 11:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
G is gewoon jaloers omdat hij toen is afgewezen.
Damn, i blocked that out. Eerste jaar jaquote:Op donderdag 12 november 2009 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens, tigger (), moest jij voor jouw opleiding ook zo'n baggervak genaamd Skills: Information Technology doen? een beetje met office klooien en zo?
Wow! Verbazingwekkend dat je dat gehaald hebt!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Damn, i blocked that out. Eerste jaar ja
Excel en powerpoint
Wat voor cijfer had je? Ik heb over twee uurtjes daar een tentamen vanquote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Damn, i blocked that out. Eerste jaar ja
Excel en powerpoint
hehequote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wow! Verbazingwekkend dat je dat gehaald hebt!
Het zal je verbazen hoeveel mensen moeite hebben met simpele dingen in Office. En dan vooral mensen van het vrouwelijke geslachtquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wow! Verbazingwekkend dat je dat gehaald hebt!
Dan ga je herkansen..quote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat voor cijfer had je? Ik heb over twee uurtjes daar een tentamen van. Excel, PowerPoint, Access, Word en google zoeken
.
In plaats van te studeren zit ik hier te niksen, als ik dit niet haal dan... dan...
Nee, ik zat te denken hoe ik ga zou gaan straffen als ik het niet haalquote:Op donderdag 12 november 2009 11:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ga je herkansen..
Geen idee, dacht een 6je ofzo, niet bijster hoog.
Verbaasd me nietsquote:Op donderdag 12 november 2009 11:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel mensen moeite hebben met simpele dingen in Office. En dan vooral mensen van het vrouwelijke geslacht.
jezelf?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik zat te denken hoe ik ga zou gaan straffen als ik het niet haal.
Ja, 'me' vergetenquote:
Kaas he.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, 'me' vergeten. Slechtgeschreven zin van mij trouwens, al zeg ik het zelf.
Alleen al vanwege het weer heerlijk.quote:
Het weer, het weerquote:Op donderdag 12 november 2009 18:27 schreef Min-e het volgende:
[..]
Alleen al vanwege het weer heerlijk.![]()
En verder te veel gegeten en gedronken. Meer gelopen dan goed is voor een mens. En teveel gezien en teveel geshopt.
Zeer voldaan dus.
Sinds wanneer studeer jij medicijnen?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:51 schreef IHVK het volgende:
Ik ben het rode kruis van de toekomst.
Het is te veel gezien en te veel geshopt toch? Het verbaast me dat je haar niet verbetert.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het weer, het weer![]()
. Ben ik de enige die af en toe wel van de typisch Nederlandse regenachtige, donkere, stormachtige dagen kan genieten?
Maar Portugal lijkt me inderdaad ook een erg mooi land.
[..]
Sinds wanneer studeer jij medicijnen?
Alsof ik de Nederlandse taal perfect beheersquote:Op donderdag 12 november 2009 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is te veel gezien en te veel geshopt toch? Het verbaast me dat je haar niet verbetert.
quote:Als te veel 'meer dan nodig' betekent, moeten de woorden los worden geschreven.
Hmm, had eigenlijk wel verwacht dat jij het zou weten. Het is trouwens niet altijd los als het "meer dan genoeg" betekent, als er het/een voor staat, schrijf je het aan elkaar. (een teveel)quote:Op donderdag 12 november 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof ik de Nederlandse taal perfect beheers. Maar je hebt wel gelijk:
[..]
Het is niet zo moeilijk. Vooral niet als je mailbox wordt volgespamd met uitnodigingen van mij.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, zo kan je iedereen wel vinden met bepaalde info denk ik. Wedden dat ik je zou kunnen vinden?
Hyves is volgens mij wel makkelijker, al helemaal omdat blijkbaar niemand z'n profiel daar afschermt.
Ik heb trouwens 3 van de 40 fout voor mijn IT-tentamen. Ik ben benieuwd wat voor cijfer dat gaat opleveren...
Sowieso.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Trigger is toch wel een raar manneke, of niet?
Ik moet IHVK praktisch blokkeren om hem niet te vinden, hij stalkt mij manquote:Op donderdag 12 november 2009 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, zo kan je iedereen wel vinden met bepaalde info denk ik. Wedden dat ik je zou kunnen vinden?
Hyves is volgens mij wel makkelijker, al helemaal omdat blijkbaar niemand z'n profiel daar afschermt.
Zelden. Ik zit goed.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Jij hebt ze vast ook nodid, meneer algemeen bekend.
Lolwut?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik moet IHVK praktisch blokkeren om hem niet te vinden, hij stalkt mij man
Vast zoiets wat je niet moet aanvinken ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef IHVK het volgende:
facebook hackt je email blijkbaar gelijk
Volgens mij kan je dat toch echt zelf kiezen of je je MSN/hotmail/gmail lijst wil toevoegen als je net lid wordt.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:54 schreef IHVK het volgende:
facebook hackt je email blijkbaar gelijk
Dat stuurt hij toch echt niet automatisch? En als je een echte held bent heb je al lang facebook natuurlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Reminder ****** asks you to join facebook.
Omaanse fora.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
Ik kan jou wel vinden op Omanese fora.
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:
Ik kan jou wel vinden op Omanese fora.
Ali heeft gelijkquote:
Dat is het probleem van dezelfde username gebruikenquote:
Ik heb ook facebook. http://www.facebook.com/people/Trigger-Shot/1413971928quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat toch echt zelf kiezen of je je MSN/hotmail/gmail lijst wil toevoegen als je net lid wordt.
[..]
Dat stuurt hij toch echt niet automatisch? En als je een echte held bent heb je al lang facebook natuurlijk.
Dat heb ik meerdere keren verteldquote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Maarreh, je mag je mattie wel eens vertellen dat je binnenshuis geen zonnebril hoeft te dragen.
Je bent wel populair.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb ook facebook. http://www.facebook.com/people/Trigger-Shot/1413971928
Je faalt als stalker. Ik heb toch wel een hippe/opvallende profielfoto.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
Ik heb je alleen niet gevonden op facebook, al heb ik 2 seconden gezocht.
Niet bij wik in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |