Pff.. is dat echt zo leuk? Dat vier ik eigenlijk nooit als Limbo.quote:
Dat is het erge.. Ik heb een week lang een volledige handleiding in elkaar gezet maar erin kijken ho maarquote:Op donderdag 12 november 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, ja juist. Prop hem een handleiding onder z'n neus hoe het wel moet?
Ik zit in een dweilkapel hequote:Op donderdag 12 november 2009 09:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Pff.. is dat echt zo leuk? Dat vier ik eigenlijk nooit als Limbo.
Je leert het welquote:Op donderdag 12 november 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
Ik had de lapoen toen mocht ik een nieuw topic openen
en het nummer klopt zowaar
en de TT is best oke
Voor mij nietquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is het erge.. Ik heb een week lang een volledige handleiding in elkaar gezet maar erin kijken ho maarOf heel eigenwijs niet doen wat erin staat en het gek vinden dat het dan fout gaat..
quote:
Vanmiddag dus met de baas richting Hamburg. Vanavond ff wat leuks gaan doen in het centrum dus.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:34 schreef L.no het volgende:
Nog plannen voor t weekend?
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg zeg, niet zo'n emoticon er bij he
Doe maar zoquote:
Ja, maar jij hebt het verdiendquote:Op donderdag 12 november 2009 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja doe jij ook met je emoticon richting mij
Dolle boelquote:Op donderdag 12 november 2009 09:46 schreef Puala het volgende:
Ik mag zo weer heerlijk een overleg in
Jezus, wat ubergezellig!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag dus met de baas richting Hamburg. Vanavond ff wat leuks gaan doen in het centrum dus.
Dan heb ik morgen een hele dag een beurs/seminar (ofzo) van Apple. Dan vrijdagavond weer terug en misschien zelfs op tijd om nog even van wat live-muziek te genieten met wat vrienden.
Zaterdag de verjaardag van mijn vader en dan denk ik dat ik zondag de hele dag in bed doorbreng. Met mijn vriendin
Niet van die moeilijke vragen stellen zo vroeg in de ochtendquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef jna het volgende:
Ik wil mijn eerste post van de dag graag gebruiken voor een liefdesverklaring.
Bed, ik hou van je
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef jna het volgende:
Bed, ik hou van je
Eensquote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef jna het volgende:
Bed, ik hou van je
Tssssssquote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen zo vroeg in de ochtend
Klinkt inderdaad best goed. Er is een 4 sterren hotel geboekt voor vannacht. Waarschijnlijk ga ik het niet redden om alle luxe uit te proberen in 1 nacht, maar het idee is leukquote:Op donderdag 12 november 2009 09:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Jezus, wat ubergezellig!En alvast gefeli voor je vader.
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, Dean steelt jouw plaats lately..
Ja, toch blijft het leuk.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad best goed. Er is een 4 sterren hotel geboekt voor vannacht. Waarschijnlijk ga ik het niet redden om alle luxe uit te proberen in 1 nacht, maar het idee is leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ey swa!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:55 schreef The_Dean het volgende:
Bedden zijn overratedBedden zijn lekkerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Vertel mij wat.quote:
The sunquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef jna het volgende:
Oh en ik ben niet egoïstisch, dus ik wil m'n bed met iedereen delen die tieten heeft
*meld.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef jna het volgende:
Oh en ik ben niet egoïstisch, dus ik wil m'n bed met iedereen delen die tieten heeft
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
The sunHet is bewolkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Je moet ook niet op de rugleuning gaan liggen.....quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Lamme arm, pijn in de nek en schouder en gaar als een deurmat
Fuck yeah!quote:
Regenquote:
Heb je gevochten met iemand?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Lamme arm, pijn in de nek en schouder en gaar als een deurmat
quote:
Hier ookquote:
quote:
I'm a lover, not a fighterquote:
Ohhhhhhhh...quote:Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de rugleuning gaan liggen.....
Laat voortaan alles wel onvolledig en met typefouten staanquote:
quote:
De bank heeft me gepwndquote:Op donderdag 12 november 2009 10:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dan heeft iemand anders jou geslagen..
Dat klinkt wel dubbelzinnigquote:
Zovaak edit ik niet hoor.. maar ik maak sowieso veel typefouten.. ik wil niemand oogkanker geven ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laat voortaan alles wel onvolledig en met typefouten staan
Is het niet hoor... hing lekker voor de tv, en toen ik wakker werd was het 06:05 en lag de telefoon te schreeuwen dat ik uit bed moest komen. Waar ik dus niet lagquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:01 schreef DjRex89 het volgende:
Je werd wakker, was blut en hebt overal pijn.
Pwned by the bank
Ah zo. Ja, dat ook wekelijksquote:Op donderdag 12 november 2009 10:01 schreef DjRex89 het volgende:
Je werd wakker, was blut en hebt overal pijn.
Pwned by the bank
Lijkt goed te gaan nu. Even harde 'reset' gegevenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Whehe.
Hoe gaat het met je router trouwens?
Geen tv in je kamer?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is het niet hoor... hing lekker voor de tv, en toen ik wakker werd was het 06:05 en lag de telefoon te schreeuwen dat ik uit bed moest komen. Waar ik dus niet lag
Dan had ik ook niet opgenomen...quote:Op donderdag 12 november 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is het niet hoor... hing lekker voor de tv, en toen ik wakker werd was het 06:05 en lag de telefoon te schreeuwen dat ik uit bed moest komen. Waar ik dus niet lag
Ah oke. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lijkt goed te gaan nu. Even harde 'reset' gegeven
Ja, lag in de woonkamerquote:
Wekker.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan had ik ook niet opgenomen...
Komt vast goedquote:Op donderdag 12 november 2009 09:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, toch blijft het leuk.Zelf nooit in zo'n hotel geweest.
quote:
Over een kwartier ben ik weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Hoeren, ook die zijn welkom in m'n bedquote:Op donderdag 12 november 2009 10:04 schreef AMDB het volgende:
Jezus, spamhoeren.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Over een kwartier ben ik weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
Ah lekker.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:05 schreef AMDB het volgende:
Vanavond verjaardag klasgenoot en dit weekend lekker chillen
Hmja, als ik met een miljonaire trouwe ofzo.quote:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:05 schreef AMDB het volgende:
Vanavond verjaardag klasgenoot en dit weekend lekker chillen
ik zou toch wel een klein beetje selectief zijn als ik jou wasquote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef jna het volgende:
[..]
Hoeren, ook die zijn welkom in m'n bed
ik ben toch ook geen miljonair?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, als ik met een miljonaire trouwe ofzo.
Zolang hij het veilig doet.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zou toch wel een klein beetje selectief zijn als ik jou was
Doe je niks aanquote:
Ok ok. Alleen spamhoeren met tieten dan. Hoeveel blijven er dan over?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zou toch wel een klein beetje selectief zijn als ik jou was
True.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben toch ook geen miljonair?
Met de euro's hebben we geen kwartjes. Hoax.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:08 schreef Bootje84 het volgende:
Damn hé.. We hebben bij mijn bijbaantje "extranet".. Een soort intranet, maar dan via internet (ja, dat is wat anders dan intranet).
Heeft een collega een stuk geschreven over touwtrekken in de kas. Als ik voor elke taalfout/spelfout/spatiefout een kwartje zou krijgen (in euro's) dan zou ik een maaltijd bij elkaar hebben
Ook dan zou ik sommige hoeren overslaan hoorquote:
Ooh je hebt het al de hele tijd over Puala?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ok ok. Alleen spamhoeren met tieten dan. Hoeveel blijven er dan over?
Vinden vrouwen toch leuk? Onbereikbare mannen?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef L.no het volgende:
[..]
True.
Maar jij bent bezet, dus ook onbereikbaar.
Idd. Ik ga me toch vervelen. Mja, schoolplicht. ^^quote:
2 dubbeltjes en een stuiver dusquote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met de euro's hebben we geen kwartjes. Hoax.
Alles kan kapotquote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef L.no het volgende:
[..]
True.
ja, maar ik bedoel eigenlijk dat je geen miljonair hoeft te zijn om in zo'n hotel te kunnen slapenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef L.no het volgende:
[..]
True.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
2 dubbeltjes en een stuiver dus
Alleen als ze ermee in de PC kunnen flaneren...quote:Op donderdag 12 november 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vinden vrouwen toch leuk? Onbereikbare mannen?
Ik had ook niet anders verwacht, als je over zo een onderwerp schrijftquote:Op donderdag 12 november 2009 10:08 schreef Bootje84 het volgende:
Damn hé.. We hebben bij mijn bijbaantje "extranet".. Een soort intranet, maar dan via internet (ja, dat is wat anders dan intranet).
Heeft een collega een stuk geschreven over touwtrekken in de kas. Als ik voor elke taalfout/spelfout/spatiefout een kwartje zou krijgen (in euro's) dan zou ik een maaltijd bij elkaar hebben
dan is elke Friese man interessant. Dus zeg jij maar of het zo isquote:Op donderdag 12 november 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik even mijn telefoon weer uit het kanaal vissen.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alleen als ze ermee in de PC kunnen flaneren...
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is elke Friese man interessant. Dus zeg jij maar of het zo is
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan is elke Friese man interessant. Dus zeg jij maar of het zo is
L.no is geen spamhoer? Dan blijft alleen Paula over jaquote:Op donderdag 12 november 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ook dan zou ik sommige hoeren overslaan hoor
[..]
Ooh je hebt het al de hele tijd over Puala?
sorry.. die was te makkelijkquote:
oh.. spamhoeren. Ik dacht dat je het over echt hoeren had.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:13 schreef jna het volgende:
[..]
L.no is geen spamhoer? Dan blijft alleen Paula over ja
Hij was best goed, geef maar toequote:
Ik niet. Andersom zou ik het niet leuk vinden als een wijf achter mijn vriend gaat.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*pakt alvast de popcorn voor het geval Paula gaat teruglezen....quote:Op donderdag 12 november 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. die was te makkelijk
[..]
oh.. spamhoeren. Ik dacht dat je het over echt hoeren had.
Ja klopt, maar ik ben gewoon superblut enzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel eigenlijk dat je geen miljonair hoeft te zijn om in zo'n hotel te kunnen slapen
Hoewel ik je gedachte leuk vindt
Jawel hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 10:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij was best goed, geef maar toe
Doe normaal man!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. die was te makkelijk
[..]
oh.. spamhoeren. Ik dacht dat je het over echt hoeren had.
Veel plezierquote:
En dan win je een keer een kroes, en dan ga je niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ben gewoon superblut enzo.
Je proeftijd is over!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:17 schreef AMDB het volgende:
Jullie gaan te hard, ik volg het niet meer
*geniet meequote:Op donderdag 12 november 2009 10:16 schreef jna het volgende:
[..]
*pakt alvast de popcorn voor het geval Paula gaat teruglezen....
quote:
Dit is nog maar een schim van het tempo van vroeger manquote:Op donderdag 12 november 2009 10:17 schreef AMDB het volgende:
Jullie gaan te hard, ik volg het niet meer
Tja, nu dat ik 18 ben heb ik meer te beslissen.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef jna het volgende:
[..]
En dan win je een keer een kroes, en dan ga je niet.
Lekkerquote:Op donderdag 12 november 2009 10:16 schreef jna het volgende:
[..]
*pakt alvast de popcorn voor het geval Paula gaat teruglezen....
De gesprekken zijn altijd zo dom als het hier druk is, weinig interessants aan.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dit is nog maar een schim van het tempo van vroeger man
Jeugd van tegenwoordig is niks meer gewend
Stelletje? Ik tel er maar 1 hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
Stelletje &*^% die Paula zo noemen.
Het is dat ik nu weg moet...
Ik kreeg laatst ook zo'n gratis cruise bij een zak chips ofzo. Ben je met 2 mensen toch nog duur uitquote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef jna het volgende:
[..]
En dan win je een keer een kroes, en dan ga je niet.
Ach, het wordt vanzelf weer rustiger..quote:Op donderdag 12 november 2009 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
De gesprekken zijn altijd zo dom als het hier druk is, weinig interessants aan.
ruk het ff uit z'n verband andersquote:Op donderdag 12 november 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
Stelletje &*^% die Paula zo noemen.
Het is dat ik nu weg moet...
Ja, nu wel even ja...quote:Op donderdag 12 november 2009 10:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
De gesprekken zijn altijd zo dom als het hier druk is, weinig interessants aan.
Hihi, je zei rukquote:Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ruk het ff uit z'n verband anders
Nee dank je. ben nog steeds niet helemaal fit..quote:Op donderdag 12 november 2009 10:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb ook m&m's. Wil je er een paar?
Beterschapquote:Op donderdag 12 november 2009 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee dank je. ben nog steeds niet helemaal fit..
quote:
Nee joh, ik ben helemaal geen sletjequote:Op donderdag 12 november 2009 10:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
En jij was van plan vandaag weer dé spamslet te zijn toch?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:11 schreef Puala het volgende:
Ik ga al hoor, het is me weer duidelijk
quote:
Gelukkig dat je zo snel van begrip bentquote:Op donderdag 12 november 2009 11:11 schreef Puala het volgende:
Ik ga al hoor, het is me weer duidelijk
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je zo snel van begrip bent
Hey, hoiquote:
Hap hap!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ruk het ff uit z'n verband anders
mij ook?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:13 schreef The_Dean het volgende:
Streetview
Inmiddels al een paar bekenden gespot
Neequote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Den haag is te groot om ff 1 persoontje te gaan zoeken joh
quote:
Dat is ook vroeg in het jaarquote:
wat? die grap had ik ook zonder die voorgeschiedenis gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:04 schreef The_Dean het volgende:
Hehe
[DjRex89]
Ik ben nu alweer opgehouden met zoeken.
[/DjRex89]
quote:
Nee, ik praat tenmisnte fatsoenlijk Nederlandsquote:
Facebook heb ik volgens mij nog nooit echt opgestartquote:Op donderdag 12 november 2009 13:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Net even de functionaliteiten van Facebook moeten checken, leuk werk zo
Fries toch?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik praat tenmisnte fatsoenlijk Nederlands
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:42 schreef Bootje84 het volgende:
Ff snel een boek ophalen op school.
Ookquote:
Ik heb er een account en log er 2x in de maand in ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Facebook heb ik volgens mij nog nooit echt opgestart
quote:
Jij neemt bier!!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:24 schreef The_Dean het volgende:
*loopt naar een van de Perfect Drafts....
Ik heb net alle bierglazen voor vanavond op de bar klaar kunnen zetten en de verleiding was ook wel grootquote:Op donderdag 12 november 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Doe het maar niet, maar zou zo kunnen
Ik moet het vanavond nog maar zien. Ze hebben namelijk een Jagermeistertap...........quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef The_Dean het volgende:
Daarom
Ik ben inmiddels gelukkig vrij goed bestand tegen de verleiding...
Ik kom er aan! Jägermeisterquote:Op donderdag 12 november 2009 14:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet het vanavond nog maar zien. Ze hebben namelijk een Jagermeistertap...........
Dat dus.quote:
Naja, het kan, maar dan moet je zelf naar messages.fok.nl ofzo browsenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef jna het volgende:
Waarom zit er geen pm functie in de mobiele fok versie
Ik word daar altijd mega snel zat vanquote:Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef The_Dean het volgende:
Nou, ik niet helemaal
Vooral niet de Jägermeister
misser inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2009 14:44 schreef jna het volgende:
Waarom zit er geen pm functie in de mobiele fok versie
In je broek gepoept?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat dus.
Alleen heb ik sinds mijn "ongelukje" alle 'sterke' drank afgezworen..
Nee en neequote:Op donderdag 12 november 2009 14:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik word daar altijd mega snel zat vanEn elke keer als ik de volgende ochtend met een mega kater wakker word zeg ik tegen mezelf dat ik nooit meer Jagermeister drink
Herkenbaar?
Doe ze de groetenquote:
Ben een keer helemaal lazerus geweest van allemaal soorten sterke drank waaronder absint en uiteindelijk met mn gezicht op een stoeprand beland...quote:
Ik weet niets van hipheid.. wel een heel klein beetje of het de persoon staat. Ik vind het jou wel staan.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:30 schreef The_Dean het volgende:
Yo, L.no/rest... is dit een beetje een hippe muts? Vind hem wel tof
http://www.scapino.nl/pro(...)w-york-yankees-muts/
Niet eens een hoi?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:31 schreef L.no het volgende:
Dankje Dean!
Thuis krijg ik niet eens een verwelkoming dat ik weer thuis ben.
Kan je dat nu al weten?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niets van hipheid.. wel een heel klein beetje of het de persoon staat. Ik vind het jou wel staan.
Ja, dat wel. Van mijn moeder iig. Mijn vader is altijd boven.quote:
Een beetje gokken kan wel. Al denk ik wel dat je een beetje gangsterachtig uit zal zien omdat ik me kon herinneren dat jij zei dat je weide broeken ofzoiets aanhad.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan je dat nu al weten?
Maar zometeen dus maar even naar de Scapino
Ik maak vanavond wel even een fotoquote:Op donderdag 12 november 2009 15:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Een beetje gokken kan wel. Al denk ik wel dat je een beetje gangsterachtig uit zal zien omdat ik me kon herinneren dat jij zei dat je weide broeken ofzoiets aanhad.
Whehe, ik voel de liefde.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:36 schreef The_Dean het volgende:
Dat vond ik altijd wel lekker als ik uit school kwam
Nouja, nogmaals hoi!dan
quote:
Doen!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef The_Dean het volgende:
Anders moet ik de hele winter met mijn kerstmuts op lopen... is ook weer zoiets
Spoiler je hem wel ff?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik maak vanavond wel even een foto
Goed excuus om die lelijke dikke kop van mij weer eens te posten
Och, als het een leuke muts is zal het me jeuken wat er op staat. Gaastra, NY, TwinLife, ... boeiendquote:
Oh yeah!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik maak vanavond wel even een foto
Goed excuus om die lelijke dikke kop van mij weer eens te posten
Zo ben ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, als het een leuke muts is zal het me jeuken wat er op staat. Gaastra, NY, TwinLife, ... boeiend
Ik loop niet in een merk vanwege het merk. Gewoon omdat ik het een leuk product vind.
Haha, is dat alles wat je kan bedenken?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ohh kijk mij New York Yankees fan zijn
Precies! Ook een poosje een gehad, fijne petquote:Op donderdag 12 november 2009 15:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo ben ik ook.
Mijn vader draagt de petten van dat merk, maar alleen omdat het lekker goedkoop en mooie petten zijn.
quote:
quote:
Ja, is ook een erg goed argument om het niet te kopen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, is dat alles wat je kan bedenken?
Ik ben niet overtuigd.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, is ook een erg goed argument om het niet te kopen.
Omdat men anders denkt dat je fan bent van de Yankees?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, is ook een erg goed argument om het niet te kopen.
Nee, omdat je dan overkomt alsof je hip wil zijn en Yankee fan bent terwijl die mensen in 99/100 gevallen niet eens weten hoe de sport werkt. En ik ben sowieso niet van het uitdragen van sportdingen tijdens het niet bezig zijn van een wedstrijd.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:10 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat men anders denkt dat je fan bent van de Yankees?
Je doet net alsof het een feyenoord shirt is
Zodra ik iemand met een Yankees pet zie lopen ren ik er op af en stel 'm de vraag: WIE IS DE KORTE STOP VAN DE YANKEES?!?!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:25 schreef L.no het volgende:
Dat merk wordt zo vaak gebruikt dat men niet echt meer kijkt of je een fan daarvan bent of niet.
Dean, drie op een rij.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 11-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 069 The_Dean
02. 051 L.no
03. 048 DjRex89
04. 041 jna
05. 036 Isdatzo
06. 035 Psychonikeo
07. 032 Luctor.et.Emergo
08. 030 Kuno_van_Dijk
09. 027 PieterBas
10. 008 Bootje84
11. 006 Messenga
12. 005 motorbloempje
13. 003 Puala
Reeks-statistieken!
Pietje interressant... wanneer ga je zelf is een keer wat doen ipv lekker op je ouders zak te leven?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:20 schreef Bootje84 het volgende:
Hmm, werd even iets langer dan "ff"..
Moest daarna de benz van mn pa ophalen en daarna een bankstel ophalen en in een kennis zijn huis sleuren..
Maar goed. Nu nog ff mijn strijkwerk afmaken en dan gaan we weer online
Gast, waarom post je niet met je originele account..?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef Peet14 het volgende:
[..]
Pietje interressant... wanneer ga je zelf is een keer wat doen ipv lekker op je ouders zak te leven?
Wat ben jij voor een "vent" joh?
Geen echte Westlander iig!
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean, drie op een rij.![]()
![]()
L, je hebt me verslagen hoor.
Je doet me denken aan Samantha (of hoe die kloon ook heette).quote:Op donderdag 12 november 2009 20:08 schreef Peet14 het volgende:
[..]
Pietje interressant... wanneer ga je zelf is een keer wat doen ipv lekker op je ouders zak te leven?
Wat ben jij voor een "vent" joh?
Geen echte Westlander iig!
Is er dan echt niemand hier die het opvalt wat voor zak rubber Bootje is?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Samantha (of hoe die kloon ook heette).
Een gewone ban waardoor hij weer een account kan maken?quote:
Ja, die is het ook denk ik. Ben er vrij zeker vanquote:Op donderdag 12 november 2009 20:51 schreef L.no het volgende:
Oja, ik bedoelde Simone.. díé bedoel ik.
Jaquote:[..]
Een gewone ban waardoor hij weer een account kan maken?
quote:
Kwam mijn breezerslet-figuur overtuigend over?quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet toch dat 't allemaal klonen van bootje zijn?
Dankje.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:26 schreef The_Dean het volgende:
* Dean bied Lien een biertje aan...
Hier, een bier.quote:
* Dean bied Lien nog een biertje aan en mompelt iets over dronken vrouwen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |