Pff.. is dat echt zo leuk? Dat vier ik eigenlijk nooit als Limbo.quote:
Dat is het erge.. Ik heb een week lang een volledige handleiding in elkaar gezet maar erin kijken ho maarquote:Op donderdag 12 november 2009 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, ja juist. Prop hem een handleiding onder z'n neus hoe het wel moet?
Ik zit in een dweilkapel hequote:Op donderdag 12 november 2009 09:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Pff.. is dat echt zo leuk? Dat vier ik eigenlijk nooit als Limbo.
Je leert het welquote:Op donderdag 12 november 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
Ik had de lapoen toen mocht ik een nieuw topic openen
en het nummer klopt zowaar
en de TT is best oke
Voor mij nietquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is het erge.. Ik heb een week lang een volledige handleiding in elkaar gezet maar erin kijken ho maarOf heel eigenwijs niet doen wat erin staat en het gek vinden dat het dan fout gaat..
quote:
Vanmiddag dus met de baas richting Hamburg. Vanavond ff wat leuks gaan doen in het centrum dus.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:34 schreef L.no het volgende:
Nog plannen voor t weekend?
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg zeg, niet zo'n emoticon er bij he
Doe maar zoquote:
Ja, maar jij hebt het verdiendquote:Op donderdag 12 november 2009 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja doe jij ook met je emoticon richting mij
Dolle boelquote:Op donderdag 12 november 2009 09:46 schreef Puala het volgende:
Ik mag zo weer heerlijk een overleg in
Jezus, wat ubergezellig!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag dus met de baas richting Hamburg. Vanavond ff wat leuks gaan doen in het centrum dus.
Dan heb ik morgen een hele dag een beurs/seminar (ofzo) van Apple. Dan vrijdagavond weer terug en misschien zelfs op tijd om nog even van wat live-muziek te genieten met wat vrienden.
Zaterdag de verjaardag van mijn vader en dan denk ik dat ik zondag de hele dag in bed doorbreng. Met mijn vriendin
Niet van die moeilijke vragen stellen zo vroeg in de ochtendquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef jna het volgende:
Ik wil mijn eerste post van de dag graag gebruiken voor een liefdesverklaring.
Bed, ik hou van je
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef jna het volgende:
Bed, ik hou van je
Eensquote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef jna het volgende:
Bed, ik hou van je
Tssssssquote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen zo vroeg in de ochtend
Klinkt inderdaad best goed. Er is een 4 sterren hotel geboekt voor vannacht. Waarschijnlijk ga ik het niet redden om alle luxe uit te proberen in 1 nacht, maar het idee is leukquote:Op donderdag 12 november 2009 09:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Jezus, wat ubergezellig!En alvast gefeli voor je vader.
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, Dean steelt jouw plaats lately..
Ja, toch blijft het leuk.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad best goed. Er is een 4 sterren hotel geboekt voor vannacht. Waarschijnlijk ga ik het niet redden om alle luxe uit te proberen in 1 nacht, maar het idee is leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ey swa!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:55 schreef The_Dean het volgende:
Bedden zijn overratedBedden zijn lekkerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Vertel mij wat.quote:
The sunquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef jna het volgende:
Oh en ik ben niet egoïstisch, dus ik wil m'n bed met iedereen delen die tieten heeft
*meld.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef jna het volgende:
Oh en ik ben niet egoïstisch, dus ik wil m'n bed met iedereen delen die tieten heeft
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
The sunHet is bewolkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Je moet ook niet op de rugleuning gaan liggen.....quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vertel mij wat.
Lamme arm, pijn in de nek en schouder en gaar als een deurmat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |