Ja, want hetzelfde is ook gewoon op hun site te lezen.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer, dat hij zijn excuses gemaakt heeft.
Hij zou gewoon achter zijn mening moeten blijven staan.
Wat mij betreft maatschappelijke druk, dus onterecht politiek correct willen zijn ipv achterquote:Op donderdag 12 november 2009 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
, of zou hij een andere reden voor zijn excuses hebben?
Dat denk ik ook, dat hij onder druk gezet is. Om excuses te maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wat mij betreft maatschappelijke druk, dus onterecht politiek correct willen zijn ipv achter
je mening te staan. (die je, hoe verwerpelijk dan ook) mag hebben.
Trieste ontwikkeling wmb.
Och dat weet ik niet. Als vertegenwoordiger van een groep en als publiek figuur mag je je best een beetje maatschappelijk verantwoord uitdrukken.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wat mij betreft maatschappelijke druk, dus onterecht politiek correct willen zijn ipv achter
je mening te staan. (die je, hoe verwerpelijk dan ook) mag hebben.
Trieste ontwikkeling wmb.
Waarom moet je nou weer met het vingertje wijzen?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:09 schreef Dragorius het volgende:
Nouja, hij houdt het bij een foto van een brandende moskee, ook ziek, maar hij steekt in ieder geval geen vlaggen in brand of een mes in een buik. Bijvoorbeeld
Ja, maar ik zou toch ook niet graag de SGP aan de macht hebben met dergelijke stellingen.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij gebruik maakt van zijn recht om zijn mening te geven die al dan niet
welgevallig is voor de toehoorder?
Neemt niet weg dat de man, zonder aan te zetten tot geweld jegens personen,
zijn mening mag hebben- en geven, juist als politicus.
Persoonlijk vind ik de SGP ook geen toegevoegde waarde hebben, op wat voor manier
dan ook en mogen ze vandaag nog in rook opgaan.
ooh, zeker wel selectief, en 9 van de 10 keer gebaseerd op onzorgvuldig lezen en er je eigen verhaaltje bij bedenkenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij het over de extreme gelovigen heeft?
En belerend en verontwaardigd? Misschien wel, maar daarin niet selectief omdat het toevallig over christenen gaat
Ja, dus heeft het geen waarde wat mij betreftquote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat hij onder druk gezet is. Om excuses te maken.
En die ben ik met je eensquote:Op donderdag 12 november 2009 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Och dat weet ik niet. Als vertegenwoordiger van een groep en als publiek figuur mag je je best een beetje maatschappelijk verantwoord uitdrukken.
Nee, wat mij betreft ook niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, dus heeft het geen waarde wat mij betreft
Hij heeft, wmb, ook niets onbehoorlijks gezegd.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Och dat weet ik niet. Als vertegenwoordiger van een groep en als publiek figuur mag je je best een beetje maatschappelijk verantwoord uitdrukken.
Hij heeft gezegd wat -vermoed ik- vele mensen denken, maar niet durven zeggen, bang als ze zijn om voor van alles uitgemaakt te worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:39 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Hij heeft, wmb, ook niets onbehoorlijks gezegd.
Geen schelden, geen dreigementen etc.
Je hoeft niet te schelden of te dreigen om onrust te scheppen. Zelf vind ik het wel raar dat zelfs op hun site openlijk staat dat de islam niets toevoegt en meer van dat soort zaken. Ze hebben nota bene zelf een geloof dat niet door iedereen geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:39 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Hij heeft, wmb, ook niets onbehoorlijks gezegd.
Geen schelden, geen dreigementen etc.
Gereformeerd toch? Wordt dat niet geaccepteerd ? Door wie niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schelden of te dreigen om onrust te scheppen. Zelf vind ik het wel raar dat zelfs op hun site openlijk staat dat de islam niets toevoegt en meer van dat soort zaken. Ze hebben nota bene zelf een geloof dat niet door iedereen geaccepteerd wordt.
Nou de SGP is niet echt mainstream.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gereformeerd toch? Wordt dat niet geaccepteerd ? Door wie niet?
Nee, dat klopt, gewoon 1 van de christelijke stromingen hier in Nederland.Maar dat ze niet geaccepteerd worden zie ik niet. Niet geapprecieerd misschien door iedereen maar daar hebben we godsdienstvrijheid voor.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou de SGP is niet echt mainstream.
Dat is toch de essentie van zijn geloof, dat alle andere geloven niet de ware zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schelden of te dreigen om onrust te scheppen. Zelf vind ik het wel raar dat zelfs op hun site openlijk staat dat de islam niets toevoegt en meer van dat soort zaken. Ze hebben nota bene zelf een geloof dat niet door iedereen geaccepteerd wordt.
Dat boeit toch niet, want zij hebben de Waarheid aan hun zijde.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, JIJ vindt het veel, presenteer het dan niet als een feitquote:Op donderdag 12 november 2009 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik maak niets uit, ik geef een mening en formuleer dat ook zo. Vijf is veel.
Ik zie niet in wat er mis mee is. Het is hooguit niet erg netjes om te zeggen, maar wees eerlijk, zoveel mensen denken er nu eenmaal zo over. Als vijf procent van de Nederlanders De TS hangt vervolgens enorm de hypocriet uit door oa te doen of meneer voor heel de Veluwe spreekt, de persoon 'gek' te noemen en de gekwetste ziel uit te hangen. Als een atheïst zo pro 'vrijheid van meningsuiting' is, laat deze meneer dan ook zijn zegje doen.quote:Wat vind jij eigenlijk van de uitspraken in de OP?
Het is wel een feit dat het voor de westerse wereld veel is. Hier krijgen we gemiddeld minder dan twee kinderen per koppel.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee, JIJ vindt het veel, presenteer het dan niet als een feit![]()
[..]
Ik zie niet in wat er mis mee is. Het is hooguit niet erg netjes om te zeggen, maar wees eerlijk, zoveel mensen denken er nu eenmaal zo over. Als vijf procent van de Nederlanders De TS hangt vervolgens enorm de hypocriet uit door oa te doen of meneer voor heel de Veluwe spreekt en de persoon 'gek' te noemen.
Nee, het is een feit dat het bovengemiddeld is. Het woord 'veel' is een waarde-oordeel. En wie ben jij om de norm te bepalen? Je loopt nogal makkelijk met de kudde mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat het voor de westerse wereld veel is. Hier krijgen we gemiddeld minder dan twee kinderen per koppel.
Die gemeenschappelijke belangen zijn minder dan je denkt. Ik zou ook niet direct een antwoord kunnen geven als je vraagt: "Met wie heb je meer op, moslims of atheïsten?"quote:Oh ik zou hem niet gek noemen hoor. Het is beleid, het staat ook in de programmapunten op de site. En dat vind ik dan wel weer opmerkelijk, op de een of andere manier had ik dat niet achter een christelijke partij gezocht want over het algemeen hebben alle geloven in Nederland gemeenschappelijke belangen.
Ik heb er geen moeite mee dat je het een waardeoordeel noemt. Wel is het grappig dat je juist mij aanziet voor iemand die met de kudde meelooptquote:Op donderdag 12 november 2009 14:10 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee, het is een feit dat het bovengemiddeld is. Het woord 'veel' is een waarde-oordeel. En wie ben jij om de norm te bepalen? Je loopt nogal makkelijk met de kudde mee.
[..]
Die gemeenschappelijke belangen zijn minder dan je denkt. Ik zou ook niet direct een antwoord kunnen geven als je vraagt: "Met wie heb je meer op, moslims of atheïsten?"
Die man heeft natuurlijk 100% gelijk. Wat valt daar nu tegenin te brengen.quote:"Ik heb er nog niks goeds van gezien, dat is correct. (...) Tot en met vandaag kan ik niets goeds noemen dat de islamitische godsdienst heeft gebracht op deze aarde."
Helaas heeft het Christendom ook niets nuttigs gebrachtquote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die man heeft natuurlijk 100% gelijk. Wat valt daar nu tegenin te brengen.
"nee, hullie ook nie..."quote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Helaas heeft het Christendom ook niets nuttigs gebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |