quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Tennisracket gaat over een paar maanden bij een vriend wonen. Hij krijgt een kamer waar die vriend van hem nu in slaapt. Die vriend van TR zegt al een jaar lang rare dingen mee te maken wanneer hij 's nachts alleen op die kamer is. TR heeft wel eens met die vriend op deze kamer geslapen, maar nooit wat gemerkt. Een korte tijd geleden sliep TR alleen in de betreffende kamer en werd meerdere keren wakker met het gevoel dat er aan hem getrokken werd en dat zijn keel zachtjes bijna dicht werd geknepen.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:36 schreef Echo99 het volgende:
tvpoltergeist
Een kleine samenvatting van het vorige topic zou tof zijn
Ik denk dat hij het topic kwijt is, kan de laatste poster in het vorige topic een link zetten naar deze?quote:
1 2 | http://www.youtube.com/watch?v=fhBuYfJ8Fcw |
t spookje wil een speelkameraadje. Hij/zij trekt je ziel uit je lichaam.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:07 schreef tennisracket het volgende:
Zodra ik er weer ben/slaap. (Hoogst waarschijnlijk morgen)
Tevens had ik niet het gevoel dat er iemand fysiek aan mij trok, maar psychisch.
En daarna hoor ik zeker heel hard het woord Fatality!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef Plums het volgende:
[..]
t spookje wil een speelkameraadje. Hij/zij trekt je ziel uit je lichaam.
Eeh.. wut? Google zegt mortal kombat, bedoel je dat?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef tennisracket het volgende:
[..]
En daarna hoor ik zeker heel hard het woord Fatality!
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef tennisracket het volgende:
[..]
En daarna hoor ik zeker heel hard het woord Fatality!
Hahaquote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Tennisracket heeft een mooie stem, ik snap dat spook wel
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Tennisracket heeft een mooie stem, ik snap dat spook wel
Wat een domme filmtitel zegquote:Op woensdag 11 november 2009 23:05 schreef ko_On het volgende:
Vind dit toch wel heel interessant. Zie de film al voor me. ' The Painting - To move, or not to move.. that's the question?'
Dat ruik je wel. Alhoewel in een studentenhuis...quote:Op donderdag 12 november 2009 00:03 schreef Maeghan het volgende:
Ik denk dat de maker van de kindertekening inmiddels dood is (en misschien op zolder ligt).
Dit vind ik nou waardeloosquote:Op woensdag 11 november 2009 21:27 schreef Boca_Raton het volgende:
NIEUW op FOK! Leif ghosthunting!
Van onze medewerker Tennisracket:
Een kameraad van mij beweert nu al een jaar lang dat het spookt op de kamer waar hij slaapt. Hij woont op zichzelf en heeft een huisgenoot die schijnbaar voor korte periode ook lastig is gevallen. Maar bij hem ging het in verloop van tijd weg. Op de kamer van die vriend van mij schijnt het alleen maar erger te worden. Ik als echte fokker geloofde het dus niet en ben de uitdaging maar aan gegaan. Ben in mijn ééntje vannacht daar wezen slapen.
Aldus user Tennisracket. Hoe het verder verliep kunt u hier lezen:
Het spookt in één kamer
quote:Op donderdag 12 november 2009 04:06 schreef Bommenlegger het volgende:
* Bommenlegger wacht op de grote anti-climax die zeker gaat komen.
Meerdere zelfs, maar TS wou eerst zelf gaan ofzo, ik snap niet helemaal wat hij nou wil. (':quote:Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef Zapper het volgende:
Er was een user die aanbood er naar toe te gaan toch?
Ja hehe gek he, beetje vreemde mensen laten slapen is zeker heel normaal?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:21 schreef MINDSICK het volgende:
[..]
Meerdere zelfs, maar TS wou eerst zelf gaan ofzo, ik snap niet helemaal wat hij nou wil. (':
Misschien is de wasco wel bezeten?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:20 schreef tennisracket het volgende:
De tekening is gemaakt met Wasco.
Tevens mag de OP wel wat uitgebreider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik, maar op het einde werd afgehaakt (waarschijnlijk omdat ik wel weet hoe ik een hoax moet doorzienquote:Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef Zapper het volgende:
Er was een user die aanbood er naar toe te gaan toch?
Nee, vind ik niet normaal. Maar hij vroeg het, krijgt hij reactie's van mensen die het wel willen, hoeft het niet. Hij wil eerst zelf wat uitvogelen, dan zou het evt wel mogen, als het nodig is. Dan zijn het alsnog vreemde mensen.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hehe gek he, beetje vreemde mensen laten slapen is zeker heel normaal?![]()
Het spook heeft hem opgegetenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef ko_On het volgende:
Jammer dat TS nog niets heeft laten weten over het spook.
quote:Op donderdag 12 november 2009 04:06 schreef Bommenlegger het volgende:
* Luiheid wacht op de grote anti-climax die zeker gaat komen.
Ja maar doe toch maar even filmen ok?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:13 schreef tennisracket het volgende:
Wat voor anti-climax verwachten jullie dan?
Op de zolder verwacht ik op zich weinig aan te treffen. Misschien wat oude spullen van vorige bewoners.
Komende 3 nachten slaap ik er weer alleen, als er dan niks gebeurd, dan was ik die nacht denk ik gewoon goed ziek of zoWie weet .
Moeilijk he, emo.gif.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef _Vanilla_ het volgende:
17 pagina's doorgewerkt en we weten nog niks :'-). Ga gewoon die zolder op, voor hetzelfde geld is het een oude offerplek waar een paar satanisten gezeten hebben:'-).
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:25 schreef ko_On het volgende:
Jammer dat we nog steeds niets weten! Het is immers al donderdag en hij had het eerst over acties op woensdag.
Hij moet zelf gaan, als we over een week nog geen re-post hebben issie dood!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:39 schreef Flammie het volgende:
En dan een lego-technics robot met camera de zolder op laten gaan terwijl jij die bestuurd via remote control
Goed idee TS!
Hoe lang sta jij al droog?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Of anders nog een filmpje met zijn stem erop, valt er in ieder geval nog even iets te genieten
inbox niet beschikbaarquote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef Miquexia het volgende:
PM me maar, heb wel een FTP voor je.
Na zeventien topics ben ik de weg een beetje kwijt van wat je allemaal al gedaan hebt, en wat nog niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:17 schreef tennisracket het volgende:
Heb de app (evocam) draaiend. Zodra er iets beweegt, gaat hij 1 minuut filmen.
Zodra er na deze minuut weer wat beweegd. Filmt hij weer.
Eigenlijk hoop ik best wel dat er vannacht iets gaars gebeurd
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:43 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Vaag ts, ik zie een glazen bolletje voor mij...van glas..ken je die met bubbeltjes erin.
Ik weet niet waarom.
(Dit is serieus bedoeld)
Misschien zegt het jou iets..?
Heeft het te maken met iemand die daar gewoond heeft of, met een familielid?
Vraag maar eens aan je vriend, ben benieuwd nml.
En fokkers, niet lullig doen, ik had dit ook pb kunnen zeggen, maar dat doe ik ff niet hier.
Ik lig er nog niet inquote:Op [url=http ://forum.fok.nl/topic/1366662/3/50#74653665]donderdag 12 november 2009 23:57[/url] schreef Plums het volgende:
Nou TS, slaap lekker he![]()
Geen wireless ontvangst boven, net gechecked.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:03 schreef Qebbel het volgende:
Slaap lekker TS! (Of niet...) Succes in ieder geval! Helemaal alleen ben je niet met je mac, want je kunt altijd nog fok!ken!
quote:
Bedankt.. Ik had het geen eens doorquote:
Als ik wist dat mijn evocam dat kon (livestream) dan had ik even een wireless routertje geregeld (beneden kunnen we op het netwerk van de buren) Maar helaas.quote:
TS, slaap je daar alleen of met een vriend? En tot hoelaat ben je van plan wakker te blijven en ons info te geven?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:10 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Als ik wist dat mijn evocam dat kon (livestream) dan had ik even een wireless routertje geregeld (beneden kunnen we op het netwerk van de buren) Maar helaas.
Ik wil niet meer!![]()
Ooh ok. Moet je nu niet gaan? Het is al een half uur laterquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef tennisracket het volgende:
Andere huisgenoot slaapt in een andere kamer.
Ben trouwens een twitter aan het maken
Nee hoor, ik ben nog helemaal niet moe!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:16 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh ok. Moet je nu niet gaan? Het is al een half uur later
Twitter is perfect om korte berichtjes te publiceren zodat iedereen ze kan volgen zonder te veel moeitequote:Op vrijdag 13 november 2009 00:14 schreef tennisracket het volgende:
Andere huisgenoot slaapt in een andere kamer.
Ben trouwens een twitter aan het maken
Heeft er iemand ervaring met Twitter (:'))
Ik wil zeg maar mails kunnen sturen ergens heen, zodat deze gepubliceerd worden.
Met die statement ben je op dit moment echt een spuit 11quote:
Ik bedoel als in daar heen gaan. Je zei dat je er heen zou gaan over een half uur (rond kwart voor 12, en het is nu kwart over 12 geweest en je bent tussendoor actief gebleven op fokquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:18 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog helemaal niet moe!
Ik regel even twitter op mijn mobiel, en dan moet ik toch echt toegeven en naar bed gaan.
haha dat die naam nog vrij wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:24 schreef tennisracket het volgende:
Ok ik ga er maar eens in.
https://twitter.com/Spookhuis
Hij's al doodquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:56 schreef Blinker het volgende:
Nog niks op twitter of FOK!
Ik heb Tennisracket net nog even gesmst, maar nog geen reactie terug
Hoe lang moet ik wachten voordat ik de polies moet bellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja, dan moeten we elkaar nu maar eens tegemoetkomen.quote:
Hup, die zolder op!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:22 schreef tennisracket het volgende:
Sja, dan moeten we elkaar nu maar eens tegemoetkomen.
Ik kan niet filmen zonder enig licht...
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:28 schreef childintime het volgende:
Maar verder geen last van al die vreemde gewaarwordingen van vorige keer?
Niets wat jij kunt zien misschien........?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:30 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nee.
In één filmpje word ik wakker van een gaar geluid. 5 minuten later filmt de camera bijna helemaal blanco voor een tijdje, dan filmt hij weer normaal.
Even er bij zeggen dat de camera alleen begon te filmen op beweging, en tijdens de ''blanco'' scene beweegt er helemaal niks
Filmpjes staan er bijna op.
1 2 | http://www.youtube.com/watch?v=fhBuYfJ8Fcw] |
1 |
Al aant uploaden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:14 schreef tennisracket het volgende:
Ben ik weer
Heb 3 filmpjes waar ik me niet echt fijn bij voelde, Voor de rest alleen maar filmpjes van wanneer ik me omdraai bijv.
Vanavond kijk ik even of ik een soort nachtlampje kan regelen oid om even te kijken of de boel dan beter filmt. Dan film ik ook gelijk een hele nacht.
Meuk komt nu op youtube.
Links staan al 4 posts hierboven.quote:
quote:
Verdacht!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:48 schreef tennisracket het volgende:
Deze knalde er een week geleden uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef jslavenburg het volgende:
Als je die bovenste link echt fucked up wilt maken, moet je opeens zo een Scream ding bijna aan het einde erin doen, met keihard gegil
Ja, het waren er 15.quote:
En er moet wel iets zijn, wat de webcam getriggerd heeft om te filmen, aangezien deze alleen reageert op beweging.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:03 schreef childintime het volgende:
Je zou idd een nightshot/infrarood licht op je camera moeten hebben. Het 2e filmpje is wel raar. Vooral dat het beeld zo "verspringt". Bij je eerste filmpje blijft het vrij gelijkmatig, maar bij de 2e lijkt er beweging zichtbaar alleen niet van jou afkomstig.
quote:Vergeet me niet te volgen op Twitter!
https://twitter.com/Spookhuis
Ik kom jou ook overal tegen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:32 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft toevallig geen familie/vrienden/kennissen van je een videocamera met nightshot/infrarood light?
stalk je mij ofzo?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen.![]()
OT: spannend, spannend en nog eens spannend.
Maar jouw verhaal doet mij wel heel erg aan Paranormal Activity denken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:39 schreef tennisracket het volgende:
iGlasses geconfigureerd. Night Vision werkt. Het is dan geen IR, maar wel Night Vision.
Het gaat in ieder geval de goede kant op
Dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar jouw verhaal doet mij wel heel erg aan Paranormal Activity denken.
quote:
Neemt niet weg dat ik echt geloof dat er meer is tussen hemel en aarde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Hoe moet ik het anders doen?
http://www.youtube.com/user/rhmNL#p/a/u/1/_woksCrx3HQquote:Op woensdag 11 november 2009 22:07 schreef tennisracket het volgende:
Zodra ik er weer ben/slaap. (Hoogst waarschijnlijk morgen)
Tevens had ik niet het gevoel dat er iemand fysiek aan mij trok, maar psychisch.
Eventjes een update![]()
Ben er nu voor een tweede keer blijven slapen, en heb mijn laptop zo geconfigureerd dat hij ging filmen zodra er iets bewoog.
Dit heeft in totaal 15 filmpjes opgeleverd, waarvan 2 bruikbare. Deze 2 staan op youtube.
[ code verwijderd ]
Vannacht ga ik opnieuw filmen, maar dan met een applicatie die beweert night vision te hebben. Ik test deze eerst natuurlijk even uit
Voor de rest ben ik nu ook te volgen op Twitter, deze staat in mijn ondertitel.
Ook moet ik nog naar de zolder gaan. Dit doe ik zodra de oorspronkelijke bewoner er bij is. Dit omdat hij er ook graag bij wilt zijn, en 2 mietjes sterker zijn dan 1.
Als het spook echt is, heeft hij/zij/het iig de tijd van zijn leven
Zal wel door de recorder komen..quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef Bastard het volgende:
Wat is dat flikkeren van dat licht eigenlijk op die video's? Heb je dat op die andere ook staan die je niet gepost hebt?
Dit meen je toch niet, hequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Of er staat een spook pal voor de camera. Vandaar dat grijzige.
Na grondig analyze zijn Blinker en ik wel tot de conclusie gekomen dat er in beide filmpjes op willekeurige momenten getikt word.quote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:54 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Na grondig analyze zijn Blinker en ik wel tot de conclusie gekomen dat er in beide filmpjes op willekeurige momenten getikt word.
Zet het geluid maar eens heel hard, dan hoor je het.
Kan natuurlijk van alles zijn, verwarming bijv. Maar ik documenteer het hier ff voor mezelf
Volgens mij heb je gewoon je broek volgescheten..quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:24 schreef tennisracket het volgende:
Ben nog een filmpje aan het uploaden die is gemaakt om kwart over twee.
Deze is ook vrij vreemd om eerlijk te zijn.
Edit: Done
Je hebt nu dus
http://www.youtube.com/user/rhmNL#p/a/u/1/_woksCrx3HQ
http://www.youtube.com/user/rhmNL#p/a/u/0/fhBuYfJ8Fcw
en dan nog
http://www.youtube.com/user/rhmNL#p/a/u/0/FDm3g1ur4FE
Zo ver ik weet, snurk/rochel/whatever ik niet in mijn slaap. (anders zag je dat ook wel in andere filmpjes)
En dan nogmaals, hij filmt zodra er iets beweegt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon je broek volgescheten..
Als ik hem ooit definitief weg doe, veil ik hemquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef Twizu het volgende:
Eigenlijk heb je een IR-camera oid nodig, want hierop zie je echt helemaal niks. Tenzij die grijze vaag de geest is natuurlijk!![]()
Of een beetje fatsoenlijke opnameapparatuur voor geluid. Dan hoor je die geest straks iets zeggen van: 'You'll die in 7 days' ofzo!
Mag ik een kopie van die tekening als merchandise?
1 |
1 |
1 |
Gewoon de link hier neer zetten, de rest gaat vanzelf!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef tennisracket het volgende:
ok, net evocam #13 even grondig geluisterd.
deze komt ook maar op youtube. Deze heeft weer hetzelfde beeld als het eerste filmpje wat ik postte, en deze is geflimt vlak voor #14 (waar het beeld weer zo ruk was)
Let goed op het geluid
Op Chronoligische tijdsvolgorde!
[ code verwijderd ]
En als iemand mij even uitleg hoe ik van doe youtube pop ups maak, zal dat fijn zijn. Het lukt me steeds niet![]()
Ja dit en als je dan nog geen plaatje ziet schijnt dit te komen omdat de filmpjes nog maar net op YouTube staan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Gewoon de link hier neer zetten, de rest gaat vanzelf!
1 |
ja maar dan zien wij ook nog geen linkjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja dit en als je dan nog geen plaatje ziet schijnt dit te komen omdat de filmpjes nog maar net op YouTube staan.
Wat een raar geluidquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef tennisracket het volgende:
Evocam 12
[ code verwijderd ]
Zie mijn opsomming hierboven voor meer informatie.
Zal ik het dan maar gaan doen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef tennisracket het volgende:
En dan willen ze godverredomme dat ik ook nog eens die zolder op ga
Kom maarquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef tennisracket het volgende:
En dan willen ze godverredomme dat ik ook nog eens die zolder op ga
Niet mijn bedquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
is dat geluid op 9 sec van filmpje 12, niet gewoon een kraakje van het bed?
En mag ik je aanraden om eens een fatsoenlijke dekbedhoes te kopen?
Bedankt voor de waardevolle statement in dit topicquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Des te meer reden om niet onder een geel uitgeslagen dekbedje te gaan liggen zonder hoes
Misschien spookt het dekbed wel!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Des te meer reden om niet onder een geel uitgeslagen dekbedje te gaan liggen zonder hoes
Dat is het! Opgelost, slotje graag!quote:
Het is de Youtube-ghost!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat getik is van YouTube, het gaat door als het filmpje is afgelopen. Als we hetzelfde getik bedoelen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Edit: Oh nee, zit in mijn computer of zo![]()
Deventerquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
TVP geniaal topic, je kan er zo een Boek mee schrijven, Waar bevind zich dit verhaal?
Zit er een geest in je computer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat getik is van YouTube, het gaat door als het filmpje is afgelopen. Als we hetzelfde getik bedoelen.
Edit: Oh nee, zit in mijn computer of zo![]()
Beide zei ik ook alquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind het trouwens wel grappig dat het hele verhaal vervolg (de cams dus) krijgt op vrijdag de 13e
een heel slecht filmscript zeg maar
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Beide zei ik ook al![]()
Wanneer is die vriend van je terug TS, voor de zolder? Of vliering, ofzoiets.
wat ik me verder bedacht, op een zolder zijn overigens wel vaker (kraak)geluiden te horen. Ik hoor ook altijd vanalles op mijn zolder, maar dat blijkt dan opeens een muis te zijn ofzo.![]()
Verder zijn de filmpjes wel raar opzich.met dat licht, en dat geflikker.
haha hij is bangquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Hij neemt zijn telefoon niet op
edit: Wat als ik vraag aan WAARHEID wat er aan de hand kan zijn?
Nee, vorige week is ook echt de eerste keer dat ik zo iets had meegemaakt. Terwijl ik er vaak heb geslapen (met zijn tweeën)quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Plums het volgende:
[..]
haha hij is bang![]()
!
Trouwens, heb je nooit dat je (ook zonder dat er zo aan je 'getrokken' word ed) een of andere entiteit voelt daar? Of ben je daar niet zo gevoelig voor?
Ik heb een heel sterk idee dat dit topic een grote anti-climax blijft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb een vaag idee dat vanavond een grote anti-climax wordt
Kom dan ook niet terug.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb een heel sterk idee dat dit topic een grote anti-climax blijft.
In ieder geval wel vermakelijk tot nu toequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb een heel sterk idee dat dit topic een grote anti-climax blijft.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:17 schreef Stali het volgende:
Schitterend topic!
Er gebeurt werkelijk helemaal niets en toch wil ik het volgen.
Nope. De oorspronkelijke bewoner heeft vandaag een begravenis. Hij komt waarschijnlijk morgenquote:
Past er ook wel bijquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nope. De oorspronkelijke bewoner heeft vandaag een begravenis. Hij komt waarschijnlijk morgen
Is ie de kadavers die nog op zolder lagen aan het begraven?quote:
Misschien is het wel een constructie a la het Achterhuis, en staat er op zolder een boekenkast met daarachter een geheime ruimte.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
Is ie de kadavers die nog op zolder lagen aan het begraven?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef tennisracket het volgende:
Heb ook al even een laatste boodschap in gesproken voor als er iets goed fout gaat.
NEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef tennisracket het volgende:
Heb ook al even een laatste boodschap in gesproken voor als er iets goed fout gaat.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:11 schreef tennisracket het volgende:
IHeb ook al even een laatste boodschap in gesproken voor als er iets goed fout gaat.
Wat hele spectaculaire filmpjes! Zijn echt zeker de moeite waard..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Voordat ik de overige 5 pagina's ook bij lees, staat daar wel wat interessants in?
Normaal maak je andere dingen met hem mee hèquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:38 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nee, vorige week is ook echt de eerste keer dat ik zo iets had meegemaakt. Terwijl ik er vaak heb geslapen (met zijn tweeën)
Wauw een flikkerende waas. Epic!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat hele spectaculaire filmpjes! Zijn echt zeker de moeite waard..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Normaal maak je andere dingen met hem mee hè!
Leef jij ook nog mien jonge!quote:
Een beetje. VBLforum is het toverwoord!quote:
Voetbalquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een beetje. VBLforum is het toverwoord!
quote:
misschien is t dekbed daarom zo gelig, die vriend van TS heeft dat gewoon al geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:23 schreef fyah het volgende:
ik hoorde dat het spoken lokt als je op het bed pist.....
Neeh! Heel ONZ is al naar dit topic verplaatst.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef Blinker het volgende:
Moet deze niet worden verplaatst naar => ONZ?
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef Blinker het volgende:
Moet deze niet worden verplaatst naar => ONZ?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Neeh! Heel ONZ is al naar dit topic verplaatst.
Oke Meneer Bastard.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:52 schreef Bastard het volgende:
En nogmaals .. SC tot een minimum svp.
Nee. Corrupt in de zin van.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Vandaag... het volgende:
Hoe bedoel je corrupt? Heeft het spook je omgekocht?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:48 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nee. Corrupt in de zin van.
Ik heb een file van 15gb aan film die ik niet kan openen.
Vraag dat maar aan hem/het/haar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
!! Komt dat door het spook?
Ben al aan het googlen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:53 schreef Blinker het volgende:
Is er geen enkele manier om die video te recoveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |