Volgens mij heb je gewoon je broek volgescheten..quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:24 schreef tennisracket het volgende:
Ben nog een filmpje aan het uploaden die is gemaakt om kwart over twee.
Deze is ook vrij vreemd om eerlijk te zijn.
Edit: Done
Je hebt nu dus
http://www.youtube.com/user/rhmNL#p/a/u/1/_woksCrx3HQ
http://www.youtube.com/user/rhmNL#p/a/u/0/fhBuYfJ8Fcw
en dan nog
http://www.youtube.com/user/rhmNL#p/a/u/0/FDm3g1ur4FE
Zo ver ik weet, snurk/rochel/whatever ik niet in mijn slaap. (anders zag je dat ook wel in andere filmpjes)
En dan nogmaals, hij filmt zodra er iets beweegt.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon je broek volgescheten..
Als ik hem ooit definitief weg doe, veil ik hemquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef Twizu het volgende:
Eigenlijk heb je een IR-camera oid nodig, want hierop zie je echt helemaal niks. Tenzij die grijze vaag de geest is natuurlijk!![]()
Of een beetje fatsoenlijke opnameapparatuur voor geluid. Dan hoor je die geest straks iets zeggen van: 'You'll die in 7 days' ofzo!
Mag ik een kopie van die tekening als merchandise?
1 |
1 |
1 |
Gewoon de link hier neer zetten, de rest gaat vanzelf!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:02 schreef tennisracket het volgende:
ok, net evocam #13 even grondig geluisterd.
deze komt ook maar op youtube. Deze heeft weer hetzelfde beeld als het eerste filmpje wat ik postte, en deze is geflimt vlak voor #14 (waar het beeld weer zo ruk was)
Let goed op het geluid
Op Chronoligische tijdsvolgorde!
[ code verwijderd ]
En als iemand mij even uitleg hoe ik van doe youtube pop ups maak, zal dat fijn zijn. Het lukt me steeds niet![]()
Ja dit en als je dan nog geen plaatje ziet schijnt dit te komen omdat de filmpjes nog maar net op YouTube staan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Gewoon de link hier neer zetten, de rest gaat vanzelf!
1 |
ja maar dan zien wij ook nog geen linkjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja dit en als je dan nog geen plaatje ziet schijnt dit te komen omdat de filmpjes nog maar net op YouTube staan.
Wat een raar geluidquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef tennisracket het volgende:
Evocam 12
[ code verwijderd ]
Zie mijn opsomming hierboven voor meer informatie.
Zal ik het dan maar gaan doen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef tennisracket het volgende:
En dan willen ze godverredomme dat ik ook nog eens die zolder op ga
Kom maarquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef tennisracket het volgende:
En dan willen ze godverredomme dat ik ook nog eens die zolder op ga
Niet mijn bedquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:45 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
is dat geluid op 9 sec van filmpje 12, niet gewoon een kraakje van het bed?
En mag ik je aanraden om eens een fatsoenlijke dekbedhoes te kopen?
Bedankt voor de waardevolle statement in dit topicquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Des te meer reden om niet onder een geel uitgeslagen dekbedje te gaan liggen zonder hoes
Misschien spookt het dekbed wel!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Des te meer reden om niet onder een geel uitgeslagen dekbedje te gaan liggen zonder hoes
Dat is het! Opgelost, slotje graag!quote:
Het is de Youtube-ghost!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat getik is van YouTube, het gaat door als het filmpje is afgelopen. Als we hetzelfde getik bedoelen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Edit: Oh nee, zit in mijn computer of zo![]()
Deventerquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
TVP geniaal topic, je kan er zo een Boek mee schrijven, Waar bevind zich dit verhaal?
Zit er een geest in je computer?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat getik is van YouTube, het gaat door als het filmpje is afgelopen. Als we hetzelfde getik bedoelen.
Edit: Oh nee, zit in mijn computer of zo![]()
Beide zei ik ook alquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind het trouwens wel grappig dat het hele verhaal vervolg (de cams dus) krijgt op vrijdag de 13e
een heel slecht filmscript zeg maar
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Beide zei ik ook al![]()
Wanneer is die vriend van je terug TS, voor de zolder? Of vliering, ofzoiets.
wat ik me verder bedacht, op een zolder zijn overigens wel vaker (kraak)geluiden te horen. Ik hoor ook altijd vanalles op mijn zolder, maar dat blijkt dan opeens een muis te zijn ofzo.![]()
Verder zijn de filmpjes wel raar opzich.met dat licht, en dat geflikker.
haha hij is bangquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Hij neemt zijn telefoon niet op
edit: Wat als ik vraag aan WAARHEID wat er aan de hand kan zijn?
Nee, vorige week is ook echt de eerste keer dat ik zo iets had meegemaakt. Terwijl ik er vaak heb geslapen (met zijn tweeën)quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:37 schreef Plums het volgende:
[..]
haha hij is bang![]()
!
Trouwens, heb je nooit dat je (ook zonder dat er zo aan je 'getrokken' word ed) een of andere entiteit voelt daar? Of ben je daar niet zo gevoelig voor?
Ik heb een heel sterk idee dat dit topic een grote anti-climax blijft.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb een vaag idee dat vanavond een grote anti-climax wordt
Kom dan ook niet terug.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb een heel sterk idee dat dit topic een grote anti-climax blijft.
In ieder geval wel vermakelijk tot nu toequote:Op vrijdag 13 november 2009 14:40 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik heb een heel sterk idee dat dit topic een grote anti-climax blijft.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:17 schreef Stali het volgende:
Schitterend topic!
Er gebeurt werkelijk helemaal niets en toch wil ik het volgen.
Nope. De oorspronkelijke bewoner heeft vandaag een begravenis. Hij komt waarschijnlijk morgenquote:
Past er ook wel bijquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:58 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Nope. De oorspronkelijke bewoner heeft vandaag een begravenis. Hij komt waarschijnlijk morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |