schaap001 +1quote:Op donderdag 12 november 2009 15:25 schreef schaap001 het volgende:
ha, Marcus Miller: begin december in Paradiso, by the way
nee, iets compleet anders: een vrij brute dood, dat welquote:Op donderdag 12 november 2009 16:01 schreef cafca het volgende:
Iets met brand, staat me bij....
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:35 schreef bartrid het volgende:
vechtpartij toch?
bukgeit +1 en werkze.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef bukgeit het volgende:
Chuck Schuldiner
minutenman +1quote:Op donderdag 12 november 2009 22:17 schreef minutenman het volgende:
dat moet Suimasen zijn.
ben zelf ook best wel fan van Blonde Redhead, beetje een inkoppertje.
fuck buttons.quote:
En hier minutenman +1quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:14 schreef minutenman het volgende:
[..]
fuck buttons.
weet dat alleen omdat die foto op hun last.fm stond, naam bleef me een beetje bijstaan.
voor eerdere goede vraag beantwoord;
bukgeit +1
nou goed, mierenneuken we nog even verder: bukgeit +1quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:39 schreef bukgeit het volgende:
Nee, Aphex Twin
quote:Prepare yourself you know it's a must
Gotta have a friend in Jesus
So you know that when you die
He's gonna recommend you
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:45 schreef cafca het volgende:
... to The Spirit in the Sky
van Norman Greenbaum
maar 't is hem nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:59 schreef schaap001 het volgende:
Lijkt wel Ken Stringfellow
methodmich +1quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef methodmich het volgende:
Chris Chameleon
Dennis van Leeuwenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef bigshadow het volgende:
Welke muzikant heeft via twitter zijn liefde gevonden?
Oh zien die er zo uit? Ken die band wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:03 schreef bukgeit het volgende:
Mijn adelijke band was Baroness:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef bigshadow het volgende:
Welke muzikant heeft via twitter zijn liefde gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Las het net voordat ik naar de muziektrivia ging.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op zaterdag 14 november 2009 05:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]Dat klopt helemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Las het net voordat ik naar de muziektrivia ging.
lubje +1
Excuses voor het stilleggen van de hele trivia, door verhuizing het gehele weekend geen internet gehad. En nu eindelijk weer, welliswaar met een beetje spierpijn, op het werk met een connectie.
Zeer goed! bukgeit +1quote:Op maandag 16 november 2009 09:20 schreef bukgeit het volgende:
Jefferson Airplane
En dat is wel goedquote:Op maandag 16 november 2009 11:03 schreef bukgeit het volgende:
Julee Cruise
quote:By the early '70s, success had come hard and fast for the Alice Cooper band. The '70s are often remembered as a nonstop hedonistic party of over-indulging and over-spending, and the band humorously flaunted their lifestyle with the title track of their number one album from 1973, "Billion Dollar Babies."
As with other Alice Cooper albums produced by Bob Ezrin, experimentation was welcomed, and when it was discovered thatwas recording down the hall in the same recording studio in England, he was invited to add vocals to the track. The trading off of lines between Alice and
throughout the song (at the insistence of guitarist Michael Bruce) creates a strangely creepy effect, which really adds to the song's subject matter.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:39 schreef bukgeit het volgende:
Ozzy?
quote:Begin jaren zeventig trokzich terug uit het openbare leven, om in 1972 terug te keren in de film The Pied Piper. Zijn album Essence to Essence uit 1973 werd vrij slecht ontvangen, en ook zijn volgende albums deden weinig. Na Lady of the Stars uit 1984 leek hij te zijn gestopt met het opnemen van platen. Pas in 1996 kwam hij weer terug met Sutras, opvallend genoeg geproduceerd door Rick Rubin. In 2004 kwam Beat Cafe uit, geproduceerd door John Chelew en bijgestaan door bassist Danny Thompson en drummer Jim Keltner.
Dassum. Ik lees dat feitje dus net; ik kan het me alleen niet voor de geest halen. Vanavond eens die plaat opzetten. Aparte combi, Alice + Donovan, dat wel.quote:Op maandag 16 november 2009 12:24 schreef Gehenna het volgende:
gezien de album titels moet dat Donovan zijn
quote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef schaap001 het volgende:
Megadeth > Marty Friedman > Cacophony > Jason Becker > David Lee Roth > Van Halen?
Of is dat té ver gezocht?
Radiohead!quote:Op maandag 16 november 2009 16:39 schreef Gehenna het volgende:
nope, tis een band die hier op Fok! aardig wat fans heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |