quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:45 schreef cafca het volgende:
... to The Spirit in the Sky
van Norman Greenbaum
maar 't is hem nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:59 schreef schaap001 het volgende:
Lijkt wel Ken Stringfellow
methodmich +1quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:17 schreef methodmich het volgende:
Chris Chameleon
Dennis van Leeuwenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef bigshadow het volgende:
Welke muzikant heeft via twitter zijn liefde gevonden?
Oh zien die er zo uit? Ken die band wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:03 schreef bukgeit het volgende:
Mijn adelijke band was Baroness:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef bigshadow het volgende:
Welke muzikant heeft via twitter zijn liefde gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Las het net voordat ik naar de muziektrivia ging.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:Op zaterdag 14 november 2009 05:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]Dat klopt helemaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Las het net voordat ik naar de muziektrivia ging.
lubje +1
Excuses voor het stilleggen van de hele trivia, door verhuizing het gehele weekend geen internet gehad. En nu eindelijk weer, welliswaar met een beetje spierpijn, op het werk met een connectie.
Zeer goed! bukgeit +1quote:Op maandag 16 november 2009 09:20 schreef bukgeit het volgende:
Jefferson Airplane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |