Doordevil !quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef LarryDavid het volgende:
nico dijkshoorn
Jawel, hierzo: Kabouter Wesleyquote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef Blurred86 het volgende:
niet eens een kabouter wesley topic?![]()
tvp
Speciaal voor jou doe ik in de OP mee aan de hype!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef Blurred86 het volgende:
niet eens een kabouter wesley topic?![]()
tvp
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou doe ik in de OP mee aan de hype!
ZO leuk vind ik het nou ook weer nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jawel, hierzo: Kabouter Wesley
Tsssskquote:Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ZO leuk vind ik het nou ook weer niet
Qua calorieen zal het wel meevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef Twinkle_ het volgende:
'Normaal' eten ging niet al te best vandaag..
Onbijt: brinta fruitfit met halfvolle melk en een lepeltje zoetstof
Tussendoor: 2 volkoren boterhammen, banaan
Lunch: bruin broodje met filet américain, 3 mandarijntjes
Tussendoor: mars![]()
Tussendoor: 2 boterhammen
Avondeten: 3 rijstwafel met pindakaas, banaan, bord worteltjes.
Morgen maar weer normaal doen, dus!
Verder zag ik een heel erg schatige foto voorbijkomen, en die kabouterfilmpjes zijn geniaal! Enne..wat is een Secret Santa?
Nee hoor ik leef nogquote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh noes! I killed ze topique!
Euh oke?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Merel het volgende:
SDB, ik heb geen foto's van mezelf op deze laptopEn ik heb ze wel op hyves, maar ik wil niet naar hyves want dan ga ik pagina's kijken waar ik verdrietig van word, dus dat schiet ook niet op
Ga je gangquote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb merel wel op hyve, moet ik een foto doorsturen merel?
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
Fijn dat het goed ging Maria! Ik ga morgen ook weer zwemmen
Ik heb jarenlang naast een sportcentrum gewoond. Kwam er (bijna) nooit.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af hoe vaak ik er zou komen, als ik er boven zou wonen. Nu kom ik er nooit, maar ik vrees dat dat is, omdat het best een eindje fietsen is!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang naast een sportcentrum gewoond. Kwam er (bijna) nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Jaaaaaaaaaaaaa! Kan niet wachten tot die verfilmd wordtquote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Qua strips vond ik deze echt briljant
[ afbeelding ]
Nou, dat gaat niet echt goed hèquote:
Nou bedankt voor het hart onder de riem Vik! Alsof ík het leuk vind dat ik overloop van de werkstress waardoor ik de halve nacht wakker lig en me de volgende ochtend verslaap. Pffquote:
Ja ik reageerde misschien ook wat overdreven, maar het is niet zo dat ik me verslaap omdat ik lui ben ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef Phaidra het volgende:
Merel,. Overwerk en stress zijn irritant.
Wooo! You go girl!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:50 schreef conleche het volgende:
O en ik ga vanmiddag voor het eerst in een maand of zo weer eens naar de sportschool. Nu is het uit met m'n excuses.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik reageerde misschien ook wat overdreven, maar het is niet zo dat ik me verslaap omdat ik lui ben ofzo
Thank you! I feel like I need itquote:Op donderdag 12 november 2009 11:16 schreef loveli het volgende:
Mogguh! Hulde aan iedereen die voor 9 uur z'n bed uit was.
Schiffrin, Tannen & Hamilton, a handbook of discourse analysis. dikke pil, maar wel meerdere invalshoeken en alle basicsquote:Op donderdag 12 november 2009 09:27 schreef AKnynke het volgende:
succes viking! komt vast goed! Ik zit in de bieb ondertussen. Heb vannacht 9 uur geslapen, aan een stuk. K geloof dat ik het nodig heb!
Aan de nerds: Doet er hier iemand aan discourse analysis? Ik wil voor m'n scriptie een discourse analysis uitvoeren, en nu ben ik op zoek naar een goed 'handboek'..zeg maar discourse analysis voor dummie's! Als iemand wat weet: graag!
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het hart onder de riem Vik! Alsof ík het leuk vind dat ik overloop van de werkstress waardoor ik de halve nacht wakker lig en me de volgende ochtend verslaap. Pff
Nee, was een open boek tentamen. Je kreeg een antieke tekst die je niet kende en daar moest je dan vragen over beantwoorden. Presentatie was voor een ander vak, getiteld 'de wereldwijde jaren zestig'. Daar moet je elke week schrijfopdrachten inleveren, daar heb ik dus een 8/8,5/8,5/9/9 voor gehaald. Die presentatie trekt het behoorlijk naar beneden, die telt voor40% mee en die opdrachten maar voor 15%.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef Phaidra het volgende:
(En Ewelina, denk je dat jouw tentamen zoiets was als ons tentamen Latijnse en Griekse literatuurgeschiedenis of antieke historiografie? Dat je alle werken/schrijvers/dateringen/ontwikkelingen in literatuur moet kennen? Dat waren echt helse tentamens, alleen hadden wij daar geen presentaties bij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Daar ga ik ook van uit hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 11:46 schreef kwakz0r het volgende:het wordt vast beter als dat project afgelopen is lieve merel.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:47 schreef kwakz0r het volgende:
k zal t eens op zn muil slaan.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, was een open boek tentamen. Je kreeg een antieke tekst die je niet kende en daar moest je dan vragen over beantwoorden. Presentatie was voor een ander vak, getiteld 'de wereldwijde jaren zestig'. Daar moet je elke week schrijfopdrachten inleveren, daar heb ik dus een 8/8,5/8,5/9/9 voor gehaald. Die presentatie trekt het behoorlijk naar beneden, die telt voor40% mee en die opdrachten maar voor 15%.Dat tentamen klinkt eigenlijk best leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk dat ik best veel werken zou kunnen herkennen aan een fragment, maar heb het nog nooit op die manier getest
(al zal dat de bedoeling niet geweest zijn van het tentamen gok ik zo). Jammer van die presentatie dan inderdaad. Maar je mist nog 45% (werkstuk gok ik?), misschien kan je het daarmee weer goedmaken?
En over je spoiler: Groot gelijk. Zonder te leren heeft dat tentamen weinig nut. Misschien heb ik nog wat oefententamens liggen uit mijn eerste jaar, hebben?
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik heb geen recept, maar empanada's met een pittige pompoenvulling lijkt me wel lekker herfstig.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben altijd nieuwe ideetjes aan het verzamelen voor empanada-vullingen
Die wil je niet per se aanbevelenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb hier Discourse Analysis van Barbara Johnstone in de kast staan, Nynke.
Precies zo reageerde ik toen ik gisteren een schildpadje uitpaktequote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef Phaidra het volgende:
En sinds wanneer zit er een schildpad in Sneeuwwitje?![]()
Dat is je suikerdip. Je bloedsuiker stijgt, daarna stijgt je insuline om je bloedsuiker te reguleren. Als je alleen snelle suikers moet verwerken, maak je meer insuline aan dan je nodig had en daalt je bloedsuiker. Dan geeft je lichaam een signaal dat je weer wat moet eten, suikerrrrr!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:36 schreef AKnynke het volgende:
K merk dat het vaak 's avonds mis gaat bij me..dan krijg ik zin in wat lekkers. Eigenlijk net na het eten, dat is het grootste probleem. Ik heb dan zoo'n zin in zoetigheid...
Die zag ik gisteren ook al bij iemand anders.........quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is je suikerdip. Je bloedsuiker stijgt, daarna stijgt je insuline om je bloedsuiker te reguleren. Als je alleen snelle suikers moet verwerken, maak je meer insuline aan dan je nodig had en daalt je bloedsuiker. Dan geeft je lichaam een signaal dat je weer wat moet eten, suikerrrrr!
Geldt niet alleen voor snelle suikers, ook wanneer je een wat verstoorde suikerhuishouding hebt kun je daar last van hebben. Een van de dingen die jaren aan Diabetes II vooraf kunnen gaan.
Dikkeme. Heb ik net ergens iets leuks gevonden..quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren ook al bij iemand anders.........Of was jij dat?? Nee, volgens mij niet.......
Kan jou het schelen, misschien is het wel een user die weinig post. Ik kom soms dat eendje van Greys ook tegen bij iemand anders en dat ding wat Moblo had, dat teken. En dat vurige ding van Sylvana, iemand anders heeft die ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dikkeme. Heb ik net ergens iets leuks gevonden..
En hoe voorkomt een mens dit?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is je suikerdip. Je bloedsuiker stijgt, daarna stijgt je insuline om je bloedsuiker te reguleren. Als je alleen snelle suikers moet verwerken, maak je meer insuline aan dan je nodig had en daalt je bloedsuiker. Dan geeft je lichaam een signaal dat je weer wat moet eten, suikerrrrr!
Geldt niet alleen voor snelle suikers, ook wanneer je een wat verstoorde suikerhuishouding hebt kun je daar last van hebben. Een van de dingen die jaren aan Diabetes II vooraf kunnen gaan.
Moet zo aan het werk, kom er later wat uitgebreider op terug. Voorkomen hiervan is ook voorkomen van diabetes II, dus goed voor zo ongeveer iedereen. Ben me er behoorlijk in aan het verdiepen de laatste tijd.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En hoe voorkomt een mens dit?
Blegh, ik had niet over m'n concentratie moeten praten, nu is hij foetsie!
Ik had nog niet eens gekeken naar wat er op stond, zo flabbergasted was ikquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben een kuuk'n aan het haken! Tot nu toe lijkt het meer op een schaalvormige gatenkaas van 2 cm doorsnee, maar er zit iig vorm in
leuk, dank je! ik hoef nog niet veel te doen, voorlopig alleen meekijken en meelopen, maar ik heb wel heel erg het gevoel dat wat ik zeg, telt: dat mijn mening er toe doet zegmaar. dus dat is wel heel fijn!quote:
doe 't nog twee keer, en het zal alweer stukken beter gaan! Conditie kun je snel kwijtraken, maar je bouwt het ook heel snel weer opquote:Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef conleche het volgende:
Oké, voor het eerst weer gesport en m'n conditie was in 1 maand echt fors achteruitgegaan zeg!Had niet verwacht dat dat zo snel zou gaan. Het was een intervalles en daar waar ik normaal 2 vingers in mijn neus steek en nog wat extra huppeltjes doe, hield ik het nu vol, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Wel goede wake up call......morgen na het werk ook direct maar weer hardlopen dan. Nu lunch.
Dat heb ik ook gemerkt de vorige keer!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
doe 't nog twee keer, en het zal alweer stukken beter gaan! Conditie kun je snel kwijtraken, maar je bouwt het ook heel snel weer op
Ja denk ik ook wel hoor!! Nu gewoon weer volhouden, want behalve de week in Egypte had ik niet echt een excuus om zolang niet te gaan.......beetje regen, of lichte verkoudheidjes, of moe, daar laat ik me niet meer door stoppen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
doe 't nog twee keer, en het zal alweer stukken beter gaan! Conditie kun je snel kwijtraken, maar je bouwt het ook heel snel weer op
Geen tijdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:36 schreef _Calimero_ het volgende:
merel, kun je niet een keer 's avonds gaan zwemmen, of vind je dat niks?
Uhuh. 37.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, leuk, sigme! Ben je jarig?
Ik heb een abo, dus gil maar?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daph: goed toch, dat je wel actief blijft! En eendjes voeren is leuk jaMeerkoeten zijn minder onschuldig dan ze eruit zien
![]()
Cali: jeuj! Fijn dat het goed ging!Goed begin!
Mijn empanadas zitten in de ovenIk vond trouwens wel een Delicious, maar ze hadden die van december al? Nouja er stond iig geen kipdinges van Jamie Oliver in
![]()
SyrenaaaaVeel plezier!
Oe!quote:
Tof, thanks a buncho!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
Oke ik zal eens voor je kijken, heb ze nu niet bij de hand, heb de laatste 2 niet eens gelezen nog
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb een huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent een priemgetal geworden.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:27 schreef sigme het volgende:
Uhuh. 37.
Ik zie 't nu pasquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:28 schreef P.F het volgende:
Heb je ook een druk weekend dan Chico?
Kun je lekker bijkomen.
Of helpen verven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijkomen zit er niet in. Als ik wel had kunnen bijkomen, had ik willen verven. Ik wil al weken verven maar steeds geen tijd voor
. Dan was bij jou verven leuk geweest! Mijn eigen kamer moet wit. Vind ik. Met kerst ofzo, dan heb ik 5 dagen vrij (en daarna op wintersport).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nog kenmerkende lichaamsversieringen?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:39 schreef Syrena het volgende:
(Ik draag een spijkerrokje van de H&M, zwarte legging, zwarte laarzen, zwarte trui, zwart vest en grijze jas) Voor het geval dat
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]Wat lief! Ik wil jou ook best helpen hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijkomen zit er niet in. Als ik wel had kunnen bijkomen, had ik willen verven. Ik wil al weken verven maar steeds geen tijd voor
. Dan was bij jou verven leuk geweest! Mijn eigen kamer moet wit. Vind ik. Met kerst ofzo, dan heb ik 5 dagen vrij (en daarna op wintersport).
Bel mij om het uur - voor de zekerheidquote:Op donderdag 12 november 2009 20:39 schreef Syrena het volgende:
(Ik draag een spijkerrokje van de H&M, zwarte legging, zwarte laarzen, zwarte trui, zwart vest en grijze jas) Voor het geval dat
Kan je niet gewoon een paar weken wachten met verven, dan kan ik wel helpenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat lief! Ik wil jou ook best helpen hoor!!
Dat bood m'n collega al aanquote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef Viking84 het volgende:
En als het vreselijk is moet iemand haar even bellen, zodat ze kan zeggen dat er iets is gebeurd en dat ze naar huis moet.
* Viking84 heeft teveel romcoms gezien.
Veel plezierquote:Op donderdag 12 november 2009 20:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat bood m'n collega al aan![]()
Rokje is nu spijkerrokje van de Miss Etam (=korter dan die van H&M)
![]()
Baaaiii!
Ik las: mijn schoonouders zitten in gewapend betonquote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sigme feli![]()
![]()
Fietsen ging lekker, maar m'n schouders zitten in gewapend beton geloof ik.
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: mijn schoonouders zitten in gewapend beton. Waarom?
.
Mit den Füßen im Zementquote:Op donderdag 12 november 2009 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu moet ik aan Stein um Stein van Rammstein denken.
Denk je nou écht dat ze dat niet zou doen?quote:
haha ik ook? ik had pas door dat dat er niet stond toen ik jouw opmerking las, was allemaal heel verwarrendquote:Op donderdag 12 november 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: mijn schoonouders zitten in gewapend beton. Waarom?
.
True. Nog 5 weekjes, dan heb ik alweer kerstvakantiequote:Op donderdag 12 november 2009 21:35 schreef shinydiscoball het volgende:
nog ff en het is alweer kerst!
Ahw, wat vervelend ze. Dat lijk me frustrerend, aangezien je wel net zulke gemene dingen kunt zeggen als in het echt, maar je daarna geen goedmaak knuffel/sex kunt hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:52 schreef AKnynke het volgende:
Blegh, nu ben ik lange afstandsrelaties even helemaal zat. Ruzie maken over de webcam is helemaal niet leuk.![]()
Ik ga maar slapen. Trusten allemaal!
ja, die knuffel/sex mis ik, dat je weer het idee hebt dat het okay is. tis wel weer okay, maar zo voelt het nog niet. blegh. Goed, snel slapen, morgen is het allemaal weer beter!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ahw, wat vervelend ze. Dat lijk me frustrerend, aangezien je wel net zulke gemene dingen kunt zeggen als in het echt, maar je daarna geen goedmaak knuffel/sex kunt hebben![]()
![]()
Sterkte, ik hoop dat het gauw weer goed is tussen jullie
Astequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, die knuffel/sex mis ik, dat je weer het idee hebt dat het okay is. tis wel weer okay, maar zo voelt het nog niet. blegh. Goed, snel slapen, morgen is het allemaal weer beter!
Een beetje enkel verzwikken is ook al genoeg toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:28 schreef loveli het volgende:
Misschien ga ik maandag een auto kopen. Zaterdag kijkt iemand anders al, dus ik hoop dat die z'n bril kwijtraakt zodat 'ie voorlopig geen auto kan rijden ('poot breekt' klinkt zo lullig). En dan ben ik de eerste op de lijst.
Ben en Jerry bevredigen mij altijd erg goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een beetje enkel verzwikken is ook al genoeg toch?![]()
Ik ga zo ook eens slapen. Notenmix eten is toch minder bevredigend dan een kroket
Die heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben en Jerry bevredigen mij altijd erg goed
ik wil ook PM!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:22 schreef Syrena het volgende:
Ik doe gewoon de Slankies die ik in m'n adresboek hebGooi maar weg als je 'm niet wil
En heb je er geen en wil je hem toch, dan hoor ik 't wel
Dat heb ik een keer gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef Viking84 het volgende:
En als het vreselijk is moet iemand haar even bellen, zodat ze kan zeggen dat er iets is gebeurd en dat ze naar huis moet.
* Viking84 heeft teveel romcoms gezien.
Nee, ik heb nog niet ontbetenquote:
Vergeet je niet te eten, vergeetmewelletje?quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje groenteomelet
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
D: iets makkelijks grillkaas en doperwtjes
Planning voor vandaag:
O: yoghurt met bosvruchten
L: yoghurt met bosvruchten
T: yoghurt met bosvruchten
D: onbekend
Zeg, pas wel even op jezelf hè.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:28 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, I wish, maar ik loop al flink achter op schema met nakijken... Ik vrees dat dat me m'n weekend gaat kosten
DaD, ben je al helemaal op orde? Is het tof daar?
Kun je dat bovenstaande niet gewoon uitleggen? Ik zou ook echt niet weten hoe het in 't NL heetquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Weet iemand wat fore rib in het NL is? Het komt uit een recept en ik wil het straks bestellen bij de slager, maar geen idee hoe het in het nederlands heet... Een vertaalding komt met gewoon voorrib, maar dat klinkt niet als een slagersterm. Het is de bedoeling dat ik een stuk rundvlees krijg, met rib(ben) eraan en bovenop nog een stukje rugvet. En dan 1 stuk voor zo'n 4-5 personen om in de oven langzaam gaar te laten worden.
Ik zou het gewoon uitleggen aan de slager, want je weet eigenlijk wel precies wat voor deel je wilt hebben, alleen niet hoe het heet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Weet iemand wat fore rib in het NL is? Het komt uit een recept en ik wil het straks bestellen bij de slager, maar geen idee hoe het in het nederlands heet... Een vertaalding komt met gewoon voorrib, maar dat klinkt niet als een slagersterm. Het is de bedoeling dat ik een stuk rundvlees krijg, met rib(ben) eraan en bovenop nog een stukje rugvet. En dan 1 stuk voor zo'n 4-5 personen om in de oven langzaam gaar te laten worden.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co, ik zal vanmiddag wat foto's maken!
Zelfs ik vind het te weinig en te weinig gevarieerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje groenteomelet
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen
D: iets makkelijks grillkaas en doperwtjes
Planning voor vandaag:
O: yoghurt met bosvruchten
L: yoghurt met bosvruchten
T: yoghurt met bosvruchten
D: onbekend
Ik wil graag een PM van Syrena!![]()
![]()
was t geen krolse kat? die kunnen klinken alsof er een baby vermoord wordtquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Maria, ik was wel tussen half 5 en 5 wakker, maar dan door een huilende baby ergens verderop in de straat. Terwijl ik eigenlijk niemand weet die kleine kinderen heeft (op huilgehoorafstand dan).![]()
Dat dacht ik eigenlijk eerst ook, maar dan hadden onze eigen katten wel gereageerd (zodra ze een andere kat horen/zien, vliegen ze elkaar in de harenquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
was t geen krolse kat? die kunnen klinken alsof er een baby vermoord wordt
Handig. Maar gelukkig dat er niets aan de hand was in ieder geval!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef loveli het volgende:
Nee hoor, ze belt me altijd wanneer het haar uitkomt, zonder erbij na te denken dat ik avonddienst draai. Toen ik nog nachtdienst draaide vergat ze dat ook altijd.
Is het niet een beetje te veel tegelijk om meteen een huis te kopen? Misschien moet je eerst even je gezondheid weer goed krijgen voor je aan zo'n project begint. Aan het kopen van een huis zit altijd veel stress en veel werk vast (en aan het verbouwen, klussen, verhuizen, etc.).quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:24 schreef Daph_ het volgende:
Nog gefeliciteerd Sigme
Gefeliciteerd PF met je nieuwe huis![]()
Ik ben vandaag bij de bank geweest en weet nu wat ik kan betalen voor een huis. De maandlasten zijn laag (450 euro pm, incl koopsubsidie) maar dan nog kan ik het huisje wat ik voor ogen heb niet kopen omdat ik op basis van mijn inkomen geen hogere hypotheek kan krijgen!!
True, is ook niet om nu meteen te kopen, maar zodat ik weet waar ik mijn pijlen op kan richten als ik weer beter benquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Is het niet een beetje te veel tegelijk om meteen een huis te kopen? Misschien moet je eerst even je gezondheid weer goed krijgen voor je aan zo'n project begint. Aan het kopen van een huis zit altijd veel stress en veel werk vast (en aan het verbouwen, klussen, verhuizen, etc.).
Dat dachten wij in eerste instantie ook, maar als je er zit en je gaat beter kijken dan zie je ineens van alles dat je gedaan wil hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Huisje wat ik voor ogen heb, is erg leuk en hoeft alleen maar geschilderd te worden, verder is het klaar om erin te wonen![]()
In het Frans heet het een côte du boeuf. Misschien heb je daar wat aan!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef Phaidra het volgende:
Volgens mij heb ik gevonden welk stuk vlees ik moet bestellen: entrecote met been. Dus off to butcher!
(ik was eigenlijk meer aan het wachten op beter weer, en dat lijkt nu wel ok)
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:54 schreef conleche het volgende:
Ik doe dus niet meer aan plannen. Komt toch niks van terecht.
Ik zal 'em!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:04 schreef shinydiscoball het volgende:
McMankini heeft afgezegd trouwens![]()
quote:
Je maakt ons aan het lachen en dat is heel wat waard!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik doe net echt iets heel stoms
ik stootte heel hard mn (in sokken geklede) keine en ringteen tegen een deur, en omdat het zo'n pijn deed begon ik te springen... maar ik was vergeten dat ik nog in pyama ben en dus geen beha aan heb... en nu doen mn tenen én mn borsten zeer![]()
En technisch is het mogelijk???quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Euh ik ben anderhalve week over tijd?
Er is vast niks aan de hand maarrr ik heb de laatste paar dagen wel omeletten/geroerbakt ei cravings.
Spooky
Het is gelukt hoor! De 'Nederlandse' slagersterm is blijkbaar prime rib. Uhuh, erg Nederlands!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
[..]
In het Frans heet het een côte du boeuf. Misschien heb je daar wat aan!!
Ik wel!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil dan ook niet emigreren naar Zweden!!
Ik kan sowieso niet zo goed tegen inhoudelijke commentaar van de meneer. Heel slecht eigenlijk, maar dan wordt ik ontzettend kriegelig. Heb liever commentaar van een minder dichtbijstaand persoon...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:
blehgh....gister het eerste gedeelte van m'n onderzoeksvoorstel naar het vriendje gestuurd (die btw hyperintilligent is, en in het zelfde vakgebied zit)...en nu terug, met heel veel commentaar. Geod natuurlijk, maar ik kan nu helemaal geen commentaar hebben. Ben helemaal gedemotiveerd.
Bah.
normaal kan ik er wel tegen, maar ik was eigenlijk best trots op wat ik geschreven had. Maar goed, ik ga er nu niet naar kijken. Ik ga voor vandaag afmaken wat ik wil afmaken, en dan is het best..ik maak een grote pan soep en ga stomme tv series kijken. Morgen is er weer een dag!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet zo goed tegen inhoudelijke commentaar van de meneer. Heel slecht eigenlijk, maar dan wordt ik ontzettend kriegelig. Heb liever commentaar van een minder dichtbijstaand persoon...
Voor zover ik kan inschatten ben jij zelf ook best intelligent en komt het met dat onderzoeksvoorstel helemaal goed!
O ja dat is leuk!! En van die bakken met tuinkruiden!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een plaatsje, Co. Gewoon stenen dus met een schuurtje. Daar wil ik wel allemaal bloembakken neerzetten als het weer lente is..
Misschien is het wel allemaal positief commentaar!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
normaal kan ik er wel tegen, maar ik was eigenlijk best trots op wat ik geschreven had. Maar goed, ik ga er nu niet naar kijken. Ik ga voor vandaag afmaken wat ik wil afmaken, en dan is het best..ik maak een grote pan soep en ga stomme tv series kijken. Morgen is er weer een dag!
en bedankt!![]()
Oh, DaD, tof huisje! Maak jij / maken jullie je bed elke dag zo netjes op?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:
blehgh....gister het eerste gedeelte van m'n onderzoeksvoorstel naar het vriendje gestuurd (die btw hyperintilligent is, en in het zelfde vakgebied zit)...en nu terug, met heel veel commentaar. Geod natuurlijk, maar ik kan nu helemaal geen commentaar hebben. Ben helemaal gedemotiveerd.
Bah.
nah, niet allemaal positief. Maar t helpt me vast.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien is het wel allemaal positief commentaar!
En ja, ik maak elke dag het bed zo op. Is dat niet normaal?.
Ah okay, die hebben we hier ook!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon bij de Leen Bakker, Phaidra..
ik vind voor een braadstuk ruim een kilo voor 4 personen helemaal niet veelquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is gelukt hoor! De 'Nederlandse' slagersterm is blijkbaar prime rib. Uhuh, erg Nederlands!!![]()
Maar het is besteld, het is kalfsvlees geworden ipv rundvlees, omdat het stuk vlees anders wel erg groot zou worden voor 4/5 personen, namelijk 1,1 kg. Volgende week zaterdag ophalen en bereiden, ben benieuwd!
wat dacht je van lekker tv kijken, een boek lezen, in bad gaan, met je vriendje bellen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:32 schreef Chicolate het volgende:
Oh DaD wat heb je het leuk ingericht.
Zo tentamen overleefd, vanavond verjaardag en nu eventjes 'vrij'. En nu weet ik niets om te doen, zou bijna van pure ellende huiswerk gaan maken.
Vriendje gaat een recept maken uit Sunday Roast - the complete guide to cooking & carving. Wat hij precies wil maken weet ik eigenlijk niet, maar de vorige keer dat hij gebraad maakte (varkensschouder) ging dat ongeveer 5 uur in de oven met redelijk lage temperatuur (binnentemp moest 80 graden zijn geloof ik). En dat was heerlijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind voor een braadstuk ruim een kilo voor 4 personen helemaal niet veelmaar goed, ik ben ook altijd panisch voor te weinig eten maken als ik gasten heb. denk dat de gemiddlede rollade bij ons thuis (4 pers.) ook altijd een kilo was. daar bleef dan wel van over, voor de dag erna. met 6 personen ging hij wel op (opa en oma erbij)
ik vind gebraad zo tofhoe ga je t klaarmaken/receptje??
Super zeg!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik lees dadelijk even terug, want ik wil eerst even juichen. Vandaag kwam de stagebegeleidster langs en het ging zó goed!
. Ik begin nu echt het gevoel te krijgen dat het allemaal wel goed komt in de bovenbouw
Leerlingen deden goed mee, ik was pedagogisch verantwoord bezig, voelde me lekker... Superrr!!
. En iedereen is erg tevreden, zelfs als ik niet zo tevreden ben
. Ben ik toch wat te kritisch dan?
Ik ga straks uit eten en dan naar 2012 in de bios. Was liever morgen gegaan, want ik ben nu best wel moe, maar goed, het is al afgesproken, dus het moet maar weer.
Neequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:53 schreef Laureline het volgende:
Krijg ik een cola?
k ga op u muil kloppen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:53 schreef Laureline het volgende:
Krijg ik een cola?
Wat hebben ze trouwens vreselijk geknipt in die - toch amper een minuut durende - filmpjes van Kabouter Wesley bij DWDD. Die lijden daar echt aan de editziekte![]()
Ja, dat is de deur naar de tweede slaapkamer, die je ziet. En tuurlijk is Bruce duidelijk aanwezig. Hij staat ook op de schouw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:46 schreef Viking84 het volgende:
Wat een knus huisje, DaD! Ik geloof wel dat je blij mag zijn dat de deur van de slaapkamer niet naar binnen toe opent(of zie ik het verkeerd en is dat geen deur?
). En Bruce is ook duidelijk aanwezig in de boekenkast
.
Ik eet vandaag nog minder dan jouquote:
Goed idee voor de volgende keerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat dacht je van lekker tv kijken, een boek lezen, in bad gaan, met je vriendje bellen?
Heb ik een lijstje gepost?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik eet vandaag nog minder dan jou
Nee...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |