leuk, dank je! ik hoef nog niet veel te doen, voorlopig alleen meekijken en meelopen, maar ik heb wel heel erg het gevoel dat wat ik zeg, telt: dat mijn mening er toe doet zegmaar. dus dat is wel heel fijn!quote:
doe 't nog twee keer, en het zal alweer stukken beter gaan! Conditie kun je snel kwijtraken, maar je bouwt het ook heel snel weer opquote:Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef conleche het volgende:
Oké, voor het eerst weer gesport en m'n conditie was in 1 maand echt fors achteruitgegaan zeg!Had niet verwacht dat dat zo snel zou gaan. Het was een intervalles en daar waar ik normaal 2 vingers in mijn neus steek en nog wat extra huppeltjes doe, hield ik het nu vol, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Wel goede wake up call......morgen na het werk ook direct maar weer hardlopen dan. Nu lunch.
Dat heb ik ook gemerkt de vorige keer!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
doe 't nog twee keer, en het zal alweer stukken beter gaan! Conditie kun je snel kwijtraken, maar je bouwt het ook heel snel weer op
Ja denk ik ook wel hoor!! Nu gewoon weer volhouden, want behalve de week in Egypte had ik niet echt een excuus om zolang niet te gaan.......beetje regen, of lichte verkoudheidjes, of moe, daar laat ik me niet meer door stoppen.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
doe 't nog twee keer, en het zal alweer stukken beter gaan! Conditie kun je snel kwijtraken, maar je bouwt het ook heel snel weer op
Geen tijdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:36 schreef _Calimero_ het volgende:
merel, kun je niet een keer 's avonds gaan zwemmen, of vind je dat niks?
Uhuh. 37.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, leuk, sigme! Ben je jarig?
Ik heb een abo, dus gil maar?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daph: goed toch, dat je wel actief blijft! En eendjes voeren is leuk jaMeerkoeten zijn minder onschuldig dan ze eruit zien
![]()
Cali: jeuj! Fijn dat het goed ging!Goed begin!
Mijn empanadas zitten in de ovenIk vond trouwens wel een Delicious, maar ze hadden die van december al? Nouja er stond iig geen kipdinges van Jamie Oliver in
![]()
SyrenaaaaVeel plezier!
Oe!quote:
Tof, thanks a buncho!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
Oke ik zal eens voor je kijken, heb ze nu niet bij de hand, heb de laatste 2 niet eens gelezen nog
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb een huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent een priemgetal geworden.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:27 schreef sigme het volgende:
Uhuh. 37.
Ik zie 't nu pasquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:28 schreef P.F het volgende:
Heb je ook een druk weekend dan Chico?
Kun je lekker bijkomen.
Of helpen verven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijkomen zit er niet in. Als ik wel had kunnen bijkomen, had ik willen verven. Ik wil al weken verven maar steeds geen tijd voor
. Dan was bij jou verven leuk geweest! Mijn eigen kamer moet wit. Vind ik. Met kerst ofzo, dan heb ik 5 dagen vrij (en daarna op wintersport).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Nog kenmerkende lichaamsversieringen?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:39 schreef Syrena het volgende:
(Ik draag een spijkerrokje van de H&M, zwarte legging, zwarte laarzen, zwarte trui, zwart vest en grijze jas) Voor het geval dat
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]Wat lief! Ik wil jou ook best helpen hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijkomen zit er niet in. Als ik wel had kunnen bijkomen, had ik willen verven. Ik wil al weken verven maar steeds geen tijd voor
. Dan was bij jou verven leuk geweest! Mijn eigen kamer moet wit. Vind ik. Met kerst ofzo, dan heb ik 5 dagen vrij (en daarna op wintersport).
Bel mij om het uur - voor de zekerheidquote:Op donderdag 12 november 2009 20:39 schreef Syrena het volgende:
(Ik draag een spijkerrokje van de H&M, zwarte legging, zwarte laarzen, zwarte trui, zwart vest en grijze jas) Voor het geval dat
Kan je niet gewoon een paar weken wachten met verven, dan kan ik wel helpenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat lief! Ik wil jou ook best helpen hoor!!
Dat bood m'n collega al aanquote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef Viking84 het volgende:
En als het vreselijk is moet iemand haar even bellen, zodat ze kan zeggen dat er iets is gebeurd en dat ze naar huis moet.
* Viking84 heeft teveel romcoms gezien.
Veel plezierquote:Op donderdag 12 november 2009 20:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat bood m'n collega al aan![]()
Rokje is nu spijkerrokje van de Miss Etam (=korter dan die van H&M)
![]()
Baaaiii!
Ik las: mijn schoonouders zitten in gewapend betonquote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sigme feli![]()
![]()
Fietsen ging lekker, maar m'n schouders zitten in gewapend beton geloof ik.
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: mijn schoonouders zitten in gewapend beton. Waarom?
.
Mit den Füßen im Zementquote:Op donderdag 12 november 2009 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nu moet ik aan Stein um Stein van Rammstein denken.
Denk je nou écht dat ze dat niet zou doen?quote:
haha ik ook? ik had pas door dat dat er niet stond toen ik jouw opmerking las, was allemaal heel verwarrendquote:Op donderdag 12 november 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik las: mijn schoonouders zitten in gewapend beton. Waarom?
.
True. Nog 5 weekjes, dan heb ik alweer kerstvakantiequote:Op donderdag 12 november 2009 21:35 schreef shinydiscoball het volgende:
nog ff en het is alweer kerst!
Ahw, wat vervelend ze. Dat lijk me frustrerend, aangezien je wel net zulke gemene dingen kunt zeggen als in het echt, maar je daarna geen goedmaak knuffel/sex kunt hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 23:52 schreef AKnynke het volgende:
Blegh, nu ben ik lange afstandsrelaties even helemaal zat. Ruzie maken over de webcam is helemaal niet leuk.![]()
Ik ga maar slapen. Trusten allemaal!
ja, die knuffel/sex mis ik, dat je weer het idee hebt dat het okay is. tis wel weer okay, maar zo voelt het nog niet. blegh. Goed, snel slapen, morgen is het allemaal weer beter!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ahw, wat vervelend ze. Dat lijk me frustrerend, aangezien je wel net zulke gemene dingen kunt zeggen als in het echt, maar je daarna geen goedmaak knuffel/sex kunt hebben![]()
![]()
Sterkte, ik hoop dat het gauw weer goed is tussen jullie
Astequote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, die knuffel/sex mis ik, dat je weer het idee hebt dat het okay is. tis wel weer okay, maar zo voelt het nog niet. blegh. Goed, snel slapen, morgen is het allemaal weer beter!
Een beetje enkel verzwikken is ook al genoeg toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:28 schreef loveli het volgende:
Misschien ga ik maandag een auto kopen. Zaterdag kijkt iemand anders al, dus ik hoop dat die z'n bril kwijtraakt zodat 'ie voorlopig geen auto kan rijden ('poot breekt' klinkt zo lullig). En dan ben ik de eerste op de lijst.
Ben en Jerry bevredigen mij altijd erg goedquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Een beetje enkel verzwikken is ook al genoeg toch?![]()
Ik ga zo ook eens slapen. Notenmix eten is toch minder bevredigend dan een kroket
Die heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben en Jerry bevredigen mij altijd erg goed
ik wil ook PM!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:22 schreef Syrena het volgende:
Ik doe gewoon de Slankies die ik in m'n adresboek hebGooi maar weg als je 'm niet wil
En heb je er geen en wil je hem toch, dan hoor ik 't wel
Dat heb ik een keer gedaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:43 schreef Viking84 het volgende:
En als het vreselijk is moet iemand haar even bellen, zodat ze kan zeggen dat er iets is gebeurd en dat ze naar huis moet.
* Viking84 heeft teveel romcoms gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |