Doordevil !quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef LarryDavid het volgende:
nico dijkshoorn
Jawel, hierzo: Kabouter Wesleyquote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef Blurred86 het volgende:
niet eens een kabouter wesley topic?![]()
tvp
Speciaal voor jou doe ik in de OP mee aan de hype!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:37 schreef Blurred86 het volgende:
niet eens een kabouter wesley topic?![]()
tvp
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou doe ik in de OP mee aan de hype!
ZO leuk vind ik het nou ook weer nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jawel, hierzo: Kabouter Wesley
Tsssskquote:Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ZO leuk vind ik het nou ook weer niet
Qua calorieen zal het wel meevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:59 schreef Twinkle_ het volgende:
'Normaal' eten ging niet al te best vandaag..
Onbijt: brinta fruitfit met halfvolle melk en een lepeltje zoetstof
Tussendoor: 2 volkoren boterhammen, banaan
Lunch: bruin broodje met filet américain, 3 mandarijntjes
Tussendoor: mars![]()
Tussendoor: 2 boterhammen
Avondeten: 3 rijstwafel met pindakaas, banaan, bord worteltjes.
Morgen maar weer normaal doen, dus!
Verder zag ik een heel erg schatige foto voorbijkomen, en die kabouterfilmpjes zijn geniaal! Enne..wat is een Secret Santa?
Nee hoor ik leef nogquote:Op woensdag 11 november 2009 21:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh noes! I killed ze topique!
Euh oke?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:56 schreef Merel het volgende:
SDB, ik heb geen foto's van mezelf op deze laptopEn ik heb ze wel op hyves, maar ik wil niet naar hyves want dan ga ik pagina's kijken waar ik verdrietig van word, dus dat schiet ook niet op
Ga je gangquote:Op woensdag 11 november 2009 22:08 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb merel wel op hyve, moet ik een foto doorsturen merel?
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
Fijn dat het goed ging Maria! Ik ga morgen ook weer zwemmen
Ik heb jarenlang naast een sportcentrum gewoond. Kwam er (bijna) nooit.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik vroeg me af hoe vaak ik er zou komen, als ik er boven zou wonen. Nu kom ik er nooit, maar ik vrees dat dat is, omdat het best een eindje fietsen is!!
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang naast een sportcentrum gewoond. Kwam er (bijna) nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Jaaaaaaaaaaaaa! Kan niet wachten tot die verfilmd wordtquote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Qua strips vond ik deze echt briljant
[ afbeelding ]
Nou, dat gaat niet echt goed hèquote:
Nou bedankt voor het hart onder de riem Vik! Alsof ík het leuk vind dat ik overloop van de werkstress waardoor ik de halve nacht wakker lig en me de volgende ochtend verslaap. Pffquote:
Ja ik reageerde misschien ook wat overdreven, maar het is niet zo dat ik me verslaap omdat ik lui ben ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef Phaidra het volgende:
Merel,. Overwerk en stress zijn irritant.
Wooo! You go girl!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:50 schreef conleche het volgende:
O en ik ga vanmiddag voor het eerst in een maand of zo weer eens naar de sportschool. Nu is het uit met m'n excuses.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik reageerde misschien ook wat overdreven, maar het is niet zo dat ik me verslaap omdat ik lui ben ofzo
Thank you! I feel like I need itquote:Op donderdag 12 november 2009 11:16 schreef loveli het volgende:
Mogguh! Hulde aan iedereen die voor 9 uur z'n bed uit was.
Schiffrin, Tannen & Hamilton, a handbook of discourse analysis. dikke pil, maar wel meerdere invalshoeken en alle basicsquote:Op donderdag 12 november 2009 09:27 schreef AKnynke het volgende:
succes viking! komt vast goed! Ik zit in de bieb ondertussen. Heb vannacht 9 uur geslapen, aan een stuk. K geloof dat ik het nodig heb!
Aan de nerds: Doet er hier iemand aan discourse analysis? Ik wil voor m'n scriptie een discourse analysis uitvoeren, en nu ben ik op zoek naar een goed 'handboek'..zeg maar discourse analysis voor dummie's! Als iemand wat weet: graag!
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het hart onder de riem Vik! Alsof ík het leuk vind dat ik overloop van de werkstress waardoor ik de halve nacht wakker lig en me de volgende ochtend verslaap. Pff
Nee, was een open boek tentamen. Je kreeg een antieke tekst die je niet kende en daar moest je dan vragen over beantwoorden. Presentatie was voor een ander vak, getiteld 'de wereldwijde jaren zestig'. Daar moet je elke week schrijfopdrachten inleveren, daar heb ik dus een 8/8,5/8,5/9/9 voor gehaald. Die presentatie trekt het behoorlijk naar beneden, die telt voor40% mee en die opdrachten maar voor 15%.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef Phaidra het volgende:
(En Ewelina, denk je dat jouw tentamen zoiets was als ons tentamen Latijnse en Griekse literatuurgeschiedenis of antieke historiografie? Dat je alle werken/schrijvers/dateringen/ontwikkelingen in literatuur moet kennen? Dat waren echt helse tentamens, alleen hadden wij daar geen presentaties bij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Daar ga ik ook van uit hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 11:46 schreef kwakz0r het volgende:het wordt vast beter als dat project afgelopen is lieve merel.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:47 schreef kwakz0r het volgende:
k zal t eens op zn muil slaan.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, was een open boek tentamen. Je kreeg een antieke tekst die je niet kende en daar moest je dan vragen over beantwoorden. Presentatie was voor een ander vak, getiteld 'de wereldwijde jaren zestig'. Daar moet je elke week schrijfopdrachten inleveren, daar heb ik dus een 8/8,5/8,5/9/9 voor gehaald. Die presentatie trekt het behoorlijk naar beneden, die telt voor40% mee en die opdrachten maar voor 15%.Dat tentamen klinkt eigenlijk best leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik denk dat ik best veel werken zou kunnen herkennen aan een fragment, maar heb het nog nooit op die manier getest
(al zal dat de bedoeling niet geweest zijn van het tentamen gok ik zo). Jammer van die presentatie dan inderdaad. Maar je mist nog 45% (werkstuk gok ik?), misschien kan je het daarmee weer goedmaken?
En over je spoiler: Groot gelijk. Zonder te leren heeft dat tentamen weinig nut. Misschien heb ik nog wat oefententamens liggen uit mijn eerste jaar, hebben?
Venus in pocketformaat
© loveli
Ik heb geen recept, maar empanada's met een pittige pompoenvulling lijkt me wel lekker herfstig.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben altijd nieuwe ideetjes aan het verzamelen voor empanada-vullingen
Die wil je niet per se aanbevelenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb hier Discourse Analysis van Barbara Johnstone in de kast staan, Nynke.
Precies zo reageerde ik toen ik gisteren een schildpadje uitpaktequote:Op donderdag 12 november 2009 10:18 schreef Phaidra het volgende:
En sinds wanneer zit er een schildpad in Sneeuwwitje?![]()
Dat is je suikerdip. Je bloedsuiker stijgt, daarna stijgt je insuline om je bloedsuiker te reguleren. Als je alleen snelle suikers moet verwerken, maak je meer insuline aan dan je nodig had en daalt je bloedsuiker. Dan geeft je lichaam een signaal dat je weer wat moet eten, suikerrrrr!quote:Op donderdag 12 november 2009 15:36 schreef AKnynke het volgende:
K merk dat het vaak 's avonds mis gaat bij me..dan krijg ik zin in wat lekkers. Eigenlijk net na het eten, dat is het grootste probleem. Ik heb dan zoo'n zin in zoetigheid...
Die zag ik gisteren ook al bij iemand anders.........quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is je suikerdip. Je bloedsuiker stijgt, daarna stijgt je insuline om je bloedsuiker te reguleren. Als je alleen snelle suikers moet verwerken, maak je meer insuline aan dan je nodig had en daalt je bloedsuiker. Dan geeft je lichaam een signaal dat je weer wat moet eten, suikerrrrr!
Geldt niet alleen voor snelle suikers, ook wanneer je een wat verstoorde suikerhuishouding hebt kun je daar last van hebben. Een van de dingen die jaren aan Diabetes II vooraf kunnen gaan.
Dikkeme. Heb ik net ergens iets leuks gevonden..quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Die zag ik gisteren ook al bij iemand anders.........Of was jij dat?? Nee, volgens mij niet.......
Kan jou het schelen, misschien is het wel een user die weinig post. Ik kom soms dat eendje van Greys ook tegen bij iemand anders en dat ding wat Moblo had, dat teken. En dat vurige ding van Sylvana, iemand anders heeft die ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dikkeme. Heb ik net ergens iets leuks gevonden..
En hoe voorkomt een mens dit?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is je suikerdip. Je bloedsuiker stijgt, daarna stijgt je insuline om je bloedsuiker te reguleren. Als je alleen snelle suikers moet verwerken, maak je meer insuline aan dan je nodig had en daalt je bloedsuiker. Dan geeft je lichaam een signaal dat je weer wat moet eten, suikerrrrr!
Geldt niet alleen voor snelle suikers, ook wanneer je een wat verstoorde suikerhuishouding hebt kun je daar last van hebben. Een van de dingen die jaren aan Diabetes II vooraf kunnen gaan.
Moet zo aan het werk, kom er later wat uitgebreider op terug. Voorkomen hiervan is ook voorkomen van diabetes II, dus goed voor zo ongeveer iedereen. Ben me er behoorlijk in aan het verdiepen de laatste tijd.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En hoe voorkomt een mens dit?
Blegh, ik had niet over m'n concentratie moeten praten, nu is hij foetsie!
Ik had nog niet eens gekeken naar wat er op stond, zo flabbergasted was ikquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben een kuuk'n aan het haken! Tot nu toe lijkt het meer op een schaalvormige gatenkaas van 2 cm doorsnee, maar er zit iig vorm in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |