abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74667751
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Pardon?

tikfouten zijn mij niet vreemd. ik weet evenwel dat er pyjama hoort te staan
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 13 november 2009 @ 15:25:22 #252
70532 loveli
N
pi_74668208
Ja hoor. Helpdesks die geen contracten kunnen sluiten wegens een storing, vastlopende browsers en weet ik wat voor shit, 2 uur bezig en nog geen steek verder.
crap in = crap out
pi_74668531
Euh ik ben anderhalve week over tijd?

Er is vast niks aan de hand maarrr ik heb de laatste paar dagen wel omeletten/geroerbakt ei cravings.

Spooky
pi_74668640
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Euh ik ben anderhalve week over tijd?

Er is vast niks aan de hand maarrr ik heb de laatste paar dagen wel omeletten/geroerbakt ei cravings.

Spooky
En technisch is het mogelijk???
pi_74668747

O god.......ik wil emigreren..........
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:53:47 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74668973
blehgh....gister het eerste gedeelte van m'n onderzoeksvoorstel naar het vriendje gestuurd (die btw hyperintilligent is, en in het zelfde vakgebied zit)...en nu terug, met heel veel commentaar. Geod natuurlijk, maar ik kan nu helemaal geen commentaar hebben. Ben helemaal gedemotiveerd.

Bah.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:55:35 #257
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74669021
tis hier niet anders hoor Co!
pi_74669046
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef conleche het volgende:

[..]

In het Frans heet het een côte du boeuf. Misschien heb je daar wat aan!!
Het is gelukt hoor! De 'Nederlandse' slagersterm is blijkbaar prime rib. Uhuh, erg Nederlands!!
Maar het is besteld, het is kalfsvlees geworden ipv rundvlees, omdat het stuk vlees anders wel erg groot zou worden voor 4/5 personen, namelijk 1,1 kg. Volgende week zaterdag ophalen en bereiden, ben benieuwd!

Lijstje voor vandaag is echt schandalig. Rond lunchtijd kon ik de keuken niet in omdat de tegels in de was waren gezet. En dan is dit het resultaat:
O: brinta
T: mandarijn
L: 2 minimarsjes en een minitwix, stuk appeltaart en een warme choco met slagroom
T: mandarijn
D: aardappeltjes (misschien gebakken), spruitjes en een varkensfiletlapje
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74669096
Foto's voor de liefhebber!

De zithoek! Het vreselijk tuttige bloemstukje is een cadeautje van m'n vriendinnetje - ze vond ons er nu echt burgerlijk genoeg voor. . Onder de tafel komt nog een hoogpolig wollen kleed, we wachten tot het weer op voorraad is in de winkel. Hopelijk dinsdag.

Tv-meubel. Die cirkels linksonderin zijn de boxen van het iPodafspeelding van m'n vriend, in case you're wondering.

Lamp. .

Eethoek.

Inbouwkasten ftw!

De ene kant van de keuken...

...en de andere kant van de keuken. Achterin het halletje zie je nog een kastje plus spiegel, recht tegenover de badkamer. Daar heb ik wel een foto van maar die is weinig interessant: een douchekop en een rekje om onze douchespullen op te zetten.

Ons bedje. . Die lampjes komen nog tegen de achterwand. Via de deur die je nog ziet kom je in de kamer van m'n vriend, maar daar staan alleen nog wat cd-kasten en een bureautje.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74669114
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:55 schreef AKnynke het volgende:
tis hier niet anders hoor Co!
Ik wil dan ook niet emigreren naar Zweden!!
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:59:45 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74669138
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik wil dan ook niet emigreren naar Zweden!!
Ik wel!

En DaD: looking good!! Wat al ingericht! Ziet er cosy uit
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74669169
Knus, DaD!!! En heb je ook een tuintje??
pi_74669203
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:
blehgh....gister het eerste gedeelte van m'n onderzoeksvoorstel naar het vriendje gestuurd (die btw hyperintilligent is, en in het zelfde vakgebied zit)...en nu terug, met heel veel commentaar. Geod natuurlijk, maar ik kan nu helemaal geen commentaar hebben. Ben helemaal gedemotiveerd.

Bah.
Ik kan sowieso niet zo goed tegen inhoudelijke commentaar van de meneer. Heel slecht eigenlijk, maar dan wordt ik ontzettend kriegelig. Heb liever commentaar van een minder dichtbijstaand persoon...

Voor zover ik kan inschatten ben jij zelf ook best intelligent en komt het met dat onderzoeksvoorstel helemaal goed!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74669219
Een plaatsje, Co. Gewoon stenen dus met een schuurtje. Daar wil ik wel allemaal bloembakken neerzetten als het weer lente is. .
pi_74669297
DaD: how cosy! Hebben jullie vlot gedaan ook!

Wij willen trouwens ook zo'n soort booglamp, waar hebben jullie 'm vandaan? Ergens in het noorden zeker?
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:05:54 #266
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74669324
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik kan sowieso niet zo goed tegen inhoudelijke commentaar van de meneer. Heel slecht eigenlijk, maar dan wordt ik ontzettend kriegelig. Heb liever commentaar van een minder dichtbijstaand persoon...

Voor zover ik kan inschatten ben jij zelf ook best intelligent en komt het met dat onderzoeksvoorstel helemaal goed!
normaal kan ik er wel tegen, maar ik was eigenlijk best trots op wat ik geschreven had. Maar goed, ik ga er nu niet naar kijken. Ik ga voor vandaag afmaken wat ik wil afmaken, en dan is het best..ik maak een grote pan soep en ga stomme tv series kijken. Morgen is er weer een dag!

en bedankt!

Oh, DaD, tof huisje! Maak jij / maken jullie je bed elke dag zo netjes op?
pi_74669348
Gewoon bij de Leen Bakker, Phaidra. .
pi_74669354
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een plaatsje, Co. Gewoon stenen dus met een schuurtje. Daar wil ik wel allemaal bloembakken neerzetten als het weer lente is. .
O ja dat is leuk!! En van die bakken met tuinkruiden!!!
pi_74669393
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

normaal kan ik er wel tegen, maar ik was eigenlijk best trots op wat ik geschreven had. Maar goed, ik ga er nu niet naar kijken. Ik ga voor vandaag afmaken wat ik wil afmaken, en dan is het best..ik maak een grote pan soep en ga stomme tv series kijken. Morgen is er weer een dag!

en bedankt!

Oh, DaD, tof huisje! Maak jij / maken jullie je bed elke dag zo netjes op?
Misschien is het wel allemaal positief commentaar!

En ja, ik maak elke dag het bed zo op. Is dat niet normaal? .
pi_74669413
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:

Bah.

Denk aan het puike commentaar van je professor van de week!! En rub it onder vriendjes nose!!
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:10:25 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74669487
DaD!! Wat mooi en knus en tof! Superblij voor jullies!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:10:50 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74669499
Heh, hartjes-overkill

Maar ik meen het wel!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:13:19 #273
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74669586
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Misschien is het wel allemaal positief commentaar!

En ja, ik maak elke dag het bed zo op. Is dat niet normaal? .
nah, niet allemaal positief. Maar t helpt me vast.

En ik maak m'n bed niet elke dag zo netjes op. Zeker niet als ik niet vaak in die kamer ben!
pi_74669601
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon bij de Leen Bakker, Phaidra. .
Ah okay, die hebben we hier ook!

*noteert*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_74669666
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het is gelukt hoor! De 'Nederlandse' slagersterm is blijkbaar prime rib. Uhuh, erg Nederlands!!
Maar het is besteld, het is kalfsvlees geworden ipv rundvlees, omdat het stuk vlees anders wel erg groot zou worden voor 4/5 personen, namelijk 1,1 kg. Volgende week zaterdag ophalen en bereiden, ben benieuwd!

ik vind voor een braadstuk ruim een kilo voor 4 personen helemaal niet veel maar goed, ik ben ook altijd panisch voor te weinig eten maken als ik gasten heb. denk dat de gemiddlede rollade bij ons thuis (4 pers.) ook altijd een kilo was. daar bleef dan wel van over, voor de dag erna. met 6 personen ging hij wel op (opa en oma erbij)

ik vind gebraad zo tof hoe ga je t klaarmaken/receptje??
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')