En technisch is het mogelijk???quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Euh ik ben anderhalve week over tijd?
Er is vast niks aan de hand maarrr ik heb de laatste paar dagen wel omeletten/geroerbakt ei cravings.
Spooky
Het is gelukt hoor! De 'Nederlandse' slagersterm is blijkbaar prime rib. Uhuh, erg Nederlands!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:36 schreef conleche het volgende:
[..]
In het Frans heet het een côte du boeuf. Misschien heb je daar wat aan!!
Ik wel!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wil dan ook niet emigreren naar Zweden!!
Ik kan sowieso niet zo goed tegen inhoudelijke commentaar van de meneer. Heel slecht eigenlijk, maar dan wordt ik ontzettend kriegelig. Heb liever commentaar van een minder dichtbijstaand persoon...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:
blehgh....gister het eerste gedeelte van m'n onderzoeksvoorstel naar het vriendje gestuurd (die btw hyperintilligent is, en in het zelfde vakgebied zit)...en nu terug, met heel veel commentaar. Geod natuurlijk, maar ik kan nu helemaal geen commentaar hebben. Ben helemaal gedemotiveerd.
Bah.
normaal kan ik er wel tegen, maar ik was eigenlijk best trots op wat ik geschreven had. Maar goed, ik ga er nu niet naar kijken. Ik ga voor vandaag afmaken wat ik wil afmaken, en dan is het best..ik maak een grote pan soep en ga stomme tv series kijken. Morgen is er weer een dag!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet zo goed tegen inhoudelijke commentaar van de meneer. Heel slecht eigenlijk, maar dan wordt ik ontzettend kriegelig. Heb liever commentaar van een minder dichtbijstaand persoon...
Voor zover ik kan inschatten ben jij zelf ook best intelligent en komt het met dat onderzoeksvoorstel helemaal goed!
O ja dat is leuk!! En van die bakken met tuinkruiden!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een plaatsje, Co. Gewoon stenen dus met een schuurtje. Daar wil ik wel allemaal bloembakken neerzetten als het weer lente is..
Misschien is het wel allemaal positief commentaar!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
normaal kan ik er wel tegen, maar ik was eigenlijk best trots op wat ik geschreven had. Maar goed, ik ga er nu niet naar kijken. Ik ga voor vandaag afmaken wat ik wil afmaken, en dan is het best..ik maak een grote pan soep en ga stomme tv series kijken. Morgen is er weer een dag!
en bedankt!![]()
Oh, DaD, tof huisje! Maak jij / maken jullie je bed elke dag zo netjes op?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef AKnynke het volgende:
blehgh....gister het eerste gedeelte van m'n onderzoeksvoorstel naar het vriendje gestuurd (die btw hyperintilligent is, en in het zelfde vakgebied zit)...en nu terug, met heel veel commentaar. Geod natuurlijk, maar ik kan nu helemaal geen commentaar hebben. Ben helemaal gedemotiveerd.
Bah.
nah, niet allemaal positief. Maar t helpt me vast.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien is het wel allemaal positief commentaar!
En ja, ik maak elke dag het bed zo op. Is dat niet normaal?.
Ah okay, die hebben we hier ook!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon bij de Leen Bakker, Phaidra..
ik vind voor een braadstuk ruim een kilo voor 4 personen helemaal niet veelquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het is gelukt hoor! De 'Nederlandse' slagersterm is blijkbaar prime rib. Uhuh, erg Nederlands!!![]()
Maar het is besteld, het is kalfsvlees geworden ipv rundvlees, omdat het stuk vlees anders wel erg groot zou worden voor 4/5 personen, namelijk 1,1 kg. Volgende week zaterdag ophalen en bereiden, ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |