wat dacht je van lekker tv kijken, een boek lezen, in bad gaan, met je vriendje bellen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:32 schreef Chicolate het volgende:
Oh DaD wat heb je het leuk ingericht.
Zo tentamen overleefd, vanavond verjaardag en nu eventjes 'vrij'. En nu weet ik niets om te doen, zou bijna van pure ellende huiswerk gaan maken.
Vriendje gaat een recept maken uit Sunday Roast - the complete guide to cooking & carving. Wat hij precies wil maken weet ik eigenlijk niet, maar de vorige keer dat hij gebraad maakte (varkensschouder) ging dat ongeveer 5 uur in de oven met redelijk lage temperatuur (binnentemp moest 80 graden zijn geloof ik). En dat was heerlijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind voor een braadstuk ruim een kilo voor 4 personen helemaal niet veelmaar goed, ik ben ook altijd panisch voor te weinig eten maken als ik gasten heb. denk dat de gemiddlede rollade bij ons thuis (4 pers.) ook altijd een kilo was. daar bleef dan wel van over, voor de dag erna. met 6 personen ging hij wel op (opa en oma erbij)
ik vind gebraad zo tofhoe ga je t klaarmaken/receptje??
Super zeg!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik lees dadelijk even terug, want ik wil eerst even juichen. Vandaag kwam de stagebegeleidster langs en het ging zó goed!
. Ik begin nu echt het gevoel te krijgen dat het allemaal wel goed komt in de bovenbouw
Leerlingen deden goed mee, ik was pedagogisch verantwoord bezig, voelde me lekker... Superrr!!
. En iedereen is erg tevreden, zelfs als ik niet zo tevreden ben
. Ben ik toch wat te kritisch dan?
Ik ga straks uit eten en dan naar 2012 in de bios. Was liever morgen gegaan, want ik ben nu best wel moe, maar goed, het is al afgesproken, dus het moet maar weer.
Neequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:53 schreef Laureline het volgende:
Krijg ik een cola?
k ga op u muil kloppen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:53 schreef Laureline het volgende:
Krijg ik een cola?
Wat hebben ze trouwens vreselijk geknipt in die - toch amper een minuut durende - filmpjes van Kabouter Wesley bij DWDD. Die lijden daar echt aan de editziekte![]()
Ja, dat is de deur naar de tweede slaapkamer, die je ziet. En tuurlijk is Bruce duidelijk aanwezig. Hij staat ook op de schouw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:46 schreef Viking84 het volgende:
Wat een knus huisje, DaD! Ik geloof wel dat je blij mag zijn dat de deur van de slaapkamer niet naar binnen toe opent(of zie ik het verkeerd en is dat geen deur?
). En Bruce is ook duidelijk aanwezig in de boekenkast
.
Ik eet vandaag nog minder dan jouquote:
Goed idee voor de volgende keerquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat dacht je van lekker tv kijken, een boek lezen, in bad gaan, met je vriendje bellen?
Heb ik een lijstje gepost?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik eet vandaag nog minder dan jou
Nee...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |