quote:Op woensdag 11 november 2009 13:58 schreef mefke79 het volgende:
Ow huup, scheten, praat me er niet vanen stinken
! Vooral gezellig midden in de nacht als ie op je schoot ligt te drinken. Ik had na een aantal enorme stinkscheten vannacht ook nog de bonus van een enorme poepluier-in-drie-delen. Waarom doen ze dat niet gewoon in 1 keer?
En eenvoor alle goed slapende kindjes!
Nog een vraagje voor mama's wiens kindje al naar een kdv gaat (of die al een ouder kindje hebben): is het echt handig om kleertjes en flessen enzo te merken? Als dat zo is, ga ik maar eens labels bestellen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef trui het volgende:
flessen moet je echt wel duidelijk merken, kleding was bij ons nooit echt nodig. maar op zich weet je dan wel iets zekerder dat je de kleertjes terugkrijgt als ze eens een keer perongeluk bij een ander kind zijn aangetrokken. maar dat heb ik maar zeer zelden meegemaakt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef Memmel het volgende:
Flessen van Morris heb ik ook gemerkt, maar zo'n label kan je dan weer niet op de speen doen. Ik ga er maar vanuit dat ze 'n waterdicht systeem hebben om alles bij elkaar te houden...
quote:
Meestal welquote:Op woensdag 11 november 2009 14:14 schreef oeke het volgende:
Ja, deze was ik net aan het schrijven:
Innepin, wat heerlijk!![]()
Tess, wat knap dat je je speentje al terug deed. Zie je wel, meidjes zijn sneller en slimmer dan jongetjes.![]()
![]()
Morris al twee tandjes!Ik kijk de laatste tijd wel eens in zijn mondje, maar ik verwacht ze nog niet hoor! Maar nu ga ik nog beter kijken.
![]()
Leuk, al je mannen in bad, Kersjes.
nu mag je ook zo'n hip speenkoord aanschaffen hequote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef Takkembah het volgende:
Wooohooo Isabeau!
Ik duim nog steeds dat Alexa dat ook gaat doen![]()
Ach, ik ben al blij met die speen vandaag
Haha!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
Driekusmooi mannetje is hij!
Hahaha ik moet het even vertellen hoor, ik heb er net bijna van in mn broek gezeken van het lachen![]()
ik stond Amélie te verschonen op de verschoontafel beneden, luier verwisseld, mn lief kwam zn meisje een kusje geven en ik stond nog wat te ginnegappen met haar daarna. Wil ik een zakje voor de luier pakken, heuh luier wegnja t zal wel. Staat mn lief weer op van de bank om naar zn pc te lopen, zie ik ineens die luier op zn zijkant geplakt zitten
ik kwam echt niet meer bij hahahaha
die soort klitteband sluitingdingen waren aan zn trui blijven hangen, en hij had niks door ook nog. Echt hoor, veeg mij maar op.
Had ie nog mazzel trouwens dat ze nog steeds geen poepluier had
ik heb niets gezegd!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Huup die luieractieJe had gewoon niks moeten zeggen joh
![]()
Tess wat kan jij al goed zitten! Lieve foto Vicky.
En Isabeau wat een lekkere aktie in het ziekenhuisIk was bij Esmee ook steeds bang dat er tijdens de echo iets zou ontsnappen, maar gelukkig hield ze zich in.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb niets gezegd!het ding viel ineens op de grond, toen pas had ie het door. Dacht de muppet ook nog dat ik met luiers naar hem aan het gooien was
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:12 schreef Stiemie het volgende:![]()
![]()
Zo op het eerste gezicht was er volgens de radioloog niks aan de hand!
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag tussen 16 en 18 uur horen we meer van de kinderarts, maar het zag er erg goed uit. Pff valt echt een last van ons af zeg. Esmee is helemaal uitgeput van de echo (en van het gillen ondertussen. De radioloog wenste ons veel sterkte toen we weggingen)
En nu eerst even teruglezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
ze is ook ineens zo groot!!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:21 schreef huuphuup het volgende:
fijn Sorbo!
En die ziekenhuisactie![]()
![]()
Tess!
wat lijkt ze ineens alweer groot zo zeg![]()
leg haar op een hydrofiel, twee potloodstreepjes zetten en daartussen metenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze is ook ineens zo groot!!
Ik ben heel erg benieuwd hoe groot ze is. Ze past bijna niet meer op het aankleedkussen
ik denk het eerlijk gezegd nietquote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef trui het volgende:
past ze nog op een hydrofiel luier, that's the question...
stiemie, wat fijn trouwens dat het er zo op 't eerste gezicht allemaal goed uit zag bij Esmee. opluchting!
ik zal straks eens kijken of ik die gup een beetje recht krijgquote:Op donderdag 12 november 2009 13:08 schreef huuphuup het volgende:
Vicky ik leg altijd gewoon een meetlint naast mn meisje op de grond (of op de commode). Hou ik mn hand vlak tegen haar hoofd en zet het meetlint op het begin tegen mn hand zeg maar en dan metent is soms even wat gehannes
maar ik ben te nieuwsgierig om te wachten tot het cb haha. Tot nu toe klopt het wel met de metingen bij het cb.
ze is nu alweer 61 cm volgens mijn meting
Kwestie van er net even verkeerd voor zitten met je lange haar losquote:
ze was twee weken ovetijd (of 10 dagen of zo) en heeeeel veel voorwerk.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:24 schreef innepin het volgende:
Welkom lunastar en Xandy! Wow, drie meiden
Waarom werd je ingeleid?
Meer shock geloof ikquote:Op donderdag 12 november 2009 14:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Sprak zij vol bewondering..!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de omslachtigheid maar i.v.m. werk en nieuwsgierige googelende vrienden doe ik het even zo. Ze hoeven niet alles te weten.
Zou ik in de op mogen met minisproetje op 8 oktober?
[ Bericht 1% gewijzigd door sproet-je op 13-11-2009 11:03:24 ]Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
die ga ik eens proberenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Linda2205 het volgende:
Vicky en Huupsel...miss een tip voor het meten van jullie beebjes: Van middelvinger tot middelvinger ben je even lang als van hoofd tot teentjes. Ik meet d'r dus altijd over d'r romp en dat klopt ook gewoon. Is meestal net even iets makkelijker meten.
Dat ga ik morgen proberen!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Linda2205 het volgende:
Vicky en Huupsel...miss een tip voor het meten van jullie beebjes: Van middelvinger tot middelvinger ben je even lang als van hoofd tot teentjes. Ik meet d'r dus altijd over d'r romp en dat klopt ook gewoon. Is meestal net even iets makkelijker meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |