Haha!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
Driekusmooi mannetje is hij!
Hahaha ik moet het even vertellen hoor, ik heb er net bijna van in mn broek gezeken van het lachen![]()
ik stond Amélie te verschonen op de verschoontafel beneden, luier verwisseld, mn lief kwam zn meisje een kusje geven en ik stond nog wat te ginnegappen met haar daarna. Wil ik een zakje voor de luier pakken, heuh luier wegnja t zal wel. Staat mn lief weer op van de bank om naar zn pc te lopen, zie ik ineens die luier op zn zijkant geplakt zitten
ik kwam echt niet meer bij hahahaha
die soort klitteband sluitingdingen waren aan zn trui blijven hangen, en hij had niks door ook nog. Echt hoor, veeg mij maar op.
Had ie nog mazzel trouwens dat ze nog steeds geen poepluier had
ik heb niets gezegd!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Huup die luieractieJe had gewoon niks moeten zeggen joh
![]()
Tess wat kan jij al goed zitten! Lieve foto Vicky.
En Isabeau wat een lekkere aktie in het ziekenhuisIk was bij Esmee ook steeds bang dat er tijdens de echo iets zou ontsnappen, maar gelukkig hield ze zich in.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb niets gezegd!het ding viel ineens op de grond, toen pas had ie het door. Dacht de muppet ook nog dat ik met luiers naar hem aan het gooien was
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:12 schreef Stiemie het volgende:![]()
![]()
Zo op het eerste gezicht was er volgens de radioloog niks aan de hand!
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag tussen 16 en 18 uur horen we meer van de kinderarts, maar het zag er erg goed uit. Pff valt echt een last van ons af zeg. Esmee is helemaal uitgeput van de echo (en van het gillen ondertussen. De radioloog wenste ons veel sterkte toen we weggingen)
En nu eerst even teruglezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |