SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor de omslachtigheid maar i.v.m. werk en nieuwsgierige googelende vrienden doe ik het even zo. Ze hoeven niet alles te weten.
Zou ik in de op mogen met minisproetje op 8 oktober?
[ Bericht 1% gewijzigd door sproet-je op 13-11-2009 11:03:24 ]Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
die ga ik eens proberenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Linda2205 het volgende:
Vicky en Huupsel...miss een tip voor het meten van jullie beebjes: Van middelvinger tot middelvinger ben je even lang als van hoofd tot teentjes. Ik meet d'r dus altijd over d'r romp en dat klopt ook gewoon. Is meestal net even iets makkelijker meten.
Dat ga ik morgen proberen!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Linda2205 het volgende:
Vicky en Huupsel...miss een tip voor het meten van jullie beebjes: Van middelvinger tot middelvinger ben je even lang als van hoofd tot teentjes. Ik meet d'r dus altijd over d'r romp en dat klopt ook gewoon. Is meestal net even iets makkelijker meten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |