abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74638258
Lunastar, welkom met Xandy!

Tjee Bar, moeilijk toch allemaal. Maar wat fijn inderdaad dat ze zo met je meedenken en je niet aan je lot overlaten. En heel fijn dat hij zich gewoon goed ontwikkelt verder.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74638375
Bar dat is fijn.
Ook dat je de mogelijkheid krijgt om iets ontlast te worden.

Lunastar en fam nog proficiat met Xandy. En welkom natuurlijk.

Hier hebben we ook heerlijke rode wangetjes en soms ook een rode neus.

Huup wat een leuk mutsje zeg. Daar moet ik ook echt eens naartoe. Ik kom eigenlijk nooit bij Hans Textiel, maar wel de moeite waard geloof ik.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:43:33 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74639244
Bar? Als je dan bij het CB bent... huilt hij dan ook non-stop? Of is hij dan een soort van afgeleid?
pi_74639913
Bar, ik hoop dat het cb morgen met een plan komt waar je wat mee kunt!

OOohhh poepverhalen!!! Minisproetje kon er de eerste dagen wat van. Elke keer als de luier uit was ging ze er even lekker voor . Zo hebben we nu een mooi souvenier op onze witte muur van de slaapkamer (die toch een paar meter van het bed verwijderd was waar we haar op verschoonden). Op een gegeven moment werden we slimmer en hielden we er steeds een luiertje voor. Tot ze weer ging poepen en het toen dus als een soort bom alle kanten op spoot door die luier. Ik geloof dat het bezoek wat we toen hadden niet nog een keer zo dicht bij haar durft te staan
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_74640003
hahahaha Sproetje

Urla, gewoon even gaan kijken!
ze hebben best wel wat leuke dingen hangen daar. Soms is het even zoeken, ik zelf vind niet per se alles even leuk wat er hangt, maar ik moet zeggen dat mn dametje toch redelijk wat shirtjes heeft hangen van daar

Bar wat moeilijk fijn dat het CB je zo serieus neemt!

Mn meiske hangt hele verhalen op aan haar mobiel!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74640219
Haha Sproetje!
heeft minisproetje ook een naam? Heb ik dat gemist? Ik zie je niet terug in t lijstje enzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74640650
Minisproetje heeft zeker een naam! Even onder een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor de omslachtigheid maar i.v.m. werk en nieuwsgierige googelende vrienden doe ik het even zo. Ze hoeven niet alles te weten.

Zou ik in de op mogen met minisproetje op 8 oktober?

[ Bericht 1% gewijzigd door sproet-je op 13-11-2009 11:03:24 ]
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_74640825
Ohja dat was het! Was ik het gewoon vergeten. Leuke naam! Je hoeft er niet meteen een verantwoording bij te zetten hoor
Zou 'm wel weghalen, ook spoilers kan je googlen namelijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 12 november 2009 @ 17:40:26 #84
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74640977
Mooie naam Sproetje! Wat een kracht (las net je poepverhaal)!!

Huup: mobiel??? Heb ik iets gemist

Tess te groot voor t aankleedkussen! Haha, en nu Vicky? Onze jongens schieten ook al aardig op trouwens.
pi_74641091
hm? mobiel ja. of mobile eigk, typo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 november 2009 @ 17:45:34 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74641142
Jullie staan erbij Sproet-je
pi_74641366

Vicky en Huupsel...miss een tip voor het meten van jullie beebjes: Van middelvinger tot middelvinger ben je even lang als van hoofd tot teentjes. Ik meet d'r dus altijd over d'r romp en dat klopt ook gewoon. Is meestal net even iets makkelijker meten.
Lotte!
Noah!
pi_74642010
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Linda2205 het volgende:

Vicky en Huupsel...miss een tip voor het meten van jullie beebjes: Van middelvinger tot middelvinger ben je even lang als van hoofd tot teentjes. Ik meet d'r dus altijd over d'r romp en dat klopt ook gewoon. Is meestal net even iets makkelijker meten.
die ga ik eens proberen

Uhh geen idee Mikoxx. Ze ligt er nog wel gewoon op hoor, maar alleen haar voeten steken er een klein stukje bovenuit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74645265
Jesse is alweer bijna 5 maanden. Wat gaat dat ongelofelijk snel zeg. Toch lijken die eerste weken al jaren terug. Allemaal erg vreemd.

Hij is geboren met 4200 gram en vorige week woog hij 7900 gram.
Hij is 65cm en bij geboorte 51.

Voor mijn gevoel is hij niet veel groter geworden dan bij geboorte, maar als ik dan die maat 50 kleertjes zie....
pi_74646767
Welkom Xandy!

Zo we hebben ook de kinderarts gesproken. En alles was inderdaad goed! We meoten nog 6 weken doorgaan met de medicijnen en dan weer langs komen voor controle. Met het huilen van Esmee kon ze me niet verder helpen. Wel kunnen we morgen gewoon naar de ostheopaat. Hopelijk kan die ons verder helpen.

Vandaag was trouwens weer een hele goede dag. Eigenlijk heeft ze steeds alleen gehuild als ze naar bed/wieg moest. We laten haar dan even huilen (wel steeds even kijken) en het lijkt erop dat ze dat gewoon nodig heeft om in slaap te komen. Ze doet dat namelijk ook als ze gewoon op of bij je ligt. En soms gaat ze dan dus echt helemaal boos krijsen.
  donderdag 12 november 2009 @ 21:49:28 #91
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74649206
Ja, snel gaat het zeker TheFrankey. Aan de ene kant heel fijn, maar t hele kleine babietje was toch ook wel skattig he? Hoewel ik t echt steeds leuker vind worden!!

Stiemie, wat fijn! Succes morgen bij de osteopaat. Ook wij hebben er goede ervaringen mee.

Heeft iemand tips voor het volgende probleem? Overdag slapen de jongens stipt 45 min. Je kan er de klok echt op gelijk zetten. Meestal (lees 9 van de 10 keer) lukt het niet om ze weer in slaap te krijgen, dus maar uit bed. Meestal is t dan nog te lang tot de volgende fles, dus dan slapen ze nog een keer 45 min voor de volgende fles. Maar dit komt natuurlijk niet altijd uit. Plus dat het een heen en weer gedoe is van in bed, uit bed etc. We laten ze in totaal wel ongeveer 2 uur uit bed, dus niet moe genoeg kan naar mijn idee niet. Is het dan gewoon het ritme dat ze hebben?? 's Nachts slapen gaat prima hoor, dus wat dat betreft echt geen klagen! Vroeg me het gewoon af eigenlijk.
pi_74649347
Stiemie, wat fijn, goed nieuws! En nou hopen dat de osteopaat nog wat voor Esmee kan doen. Wat zal dat een pak van je hart zijn zeg....
Xandy welkom!
Sproet ik had de naam ook gemist, maar wat is ie mooi (en ik ben geeneens een fries)
Driekus z'n lengte meten is nog niet echt gelukt, we hebben op het cb en bij het ziekenhuis compleet andere resultaten gehad. Strekken is dan ook niet echt zijn hobby.

We hebben hier trouwens een nieuwe speelhit: het speelkleed. Driekus kreeg van mijn ouders zo'n kleed met bogen en allerlei speeltjes op voorwaarde dat we em zelf even gingen halen in Tilburg (want daar waren ze in de aanbieding). Dus nu ligt ie hier al een uur lang te meppen naar een papegaai. En hij lijkt zelfs te weten wat ie doet, raar kindje van mij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 12 november 2009 @ 21:59:22 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74649642
Stieme, mijn beide jongens hebben dat (gehad) even moeten huilen voor het slapen en Oscar kan dan echt driftig worden. Totdat ik hem goed stevig vastpak of inpak en dan wordt hij ineens helemaal rustig en is hij zo vertrokken. Daarom is voor ons dat bakeren dan ook een uitkomst. Geeft hem de rust om in slaap te kunnen vallen.
pi_74650554
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:52 schreef Linda2205 het volgende:

Dat ga ik morgen proberen!
Ben heel benieuwd hoe zwaar en lang hij nu is. Maat 50/56 is wat shirts betreft echt te klein geworden, hij zit sinds een paar dagen in maat 62.

Mijn mannetje had zijn dag niet
De hele dag mopperen en om de zoveel tijd een hysterische huilbui waarbij hij maar bleef krijsen en zelfs aan de borst of in de doek niet getroost kon worden. Stiemie, Karin en alle anderen met ontroostbare kindjes: ik heb met jullie meegevoeld vandaag
.... met gevoel voor drama....
pi_74652051
Arme Toby Is hij inmiddels wat bijgekomen Kersjes?

BE dat inbakeren hebben we de eerste 3 weken gedaan. Maar daar werd ze dan nog driftiger van dus daar zijn we toen weer mee gestopt... Misschien binnenkort toch maar weer eens proberen anders.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:00:49 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74652274
Ja, mss is het voor jullie niks hoor, dat kan, maar mijn moeder was gisteren nog zwaar onder de indruk toen ik, toen Oscar boos lag te huilen in de wipstoel, even zijn handjes en armpjes vasthield terwijl ik zoet sussend tegen hem praatte en hij letterlijk binnen een minuut rustig werd en weg zakte.
Ik moest nog weg dus vandaar dat ik het even zo deed.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:02:06 #97
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_74652319
Stiemie dat zijn goede berichten!
Hehe, dat zal een opluchting zijn. En nu hopen dat de osteopaat jullie nog wat zal kunnen helpen.

Bar en Kers ook voor je moppermannetje. Hopelijk is hij na een goede nacht weer vrolijk morgen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_74653339
Welkom Xandy!

Sproet! Ik poepverhalen! Vooral bij anderen...

Hier nog geen 'open' spuitluiers gehad gelukkig. Wel plast ze altijd precíés op het moment dat de luier onder d'r kont vandaan trekt om er een nieuwe onder te doen. Je kunt wachten tot je een ons weegt en dan plast ze niet, tot je de luier eronder vandaan trekt.

Stiemie, wat fijn! Heb eigenlijk elke dag minstens wel een keer aan je gedacht. Eigenlijk elke keer dat ik Lente een schone luier gaf en het deukje zag. Supernieuws!
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:10:51 #99
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74653954
Ssserpente, ik ken dat. Hier gaat het 50-50 mis met luier verschonen. Wees blij dat je een meid hebt! Paar nachten terug pieste L zo vanaf de commode zijn bed in (leuk om 3.30u....) en hij heeft me ook al eens in mijn oog geraakt
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74654022
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')