tis maar een xbox game!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
OMG dat level gisteren gespeeld in braziliie .. deed me zo sterk denken aan de film city of godDie belichtingen ook
Xbox rules hequote:Op donderdag 12 november 2009 08:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
tis maar een xbox game!!!
nee flauwekul, was het zo vet dan??
Ik hoop het.. had nu echt van die momenten van .. shiiittt dit is zo mooi of cool.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:55 schreef Dragorius het volgende:
Heb hem uitgespeeld... MY GOD WAT EEN GAME
Als je Brazilie al vet vond, bereid je dan maar voor op nog meer vets
Ja die favela is echt zeer vet gedaan, maar seriously, zonder te spoileren. het wordt NOG vetterquote:Op donderdag 12 november 2009 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop het.. had nu echt van die momenten van .. shiiittt dit is zo mooi of cool.
Uiteindelijk was ik dan bovenaan in die sloppenwijk en klom ik een dak op om te zien hoe het er van bovenaf uit ziet.. zo cool! En ook met 2 uzi's in je handen schieten he
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja die favela is echt zeer vet gedaan, maar seriously, zonder te spoileren. het wordt NOG vetter
Geen idee.. mijn dagbeleving word steeds korter en ik wil steeds meer doen dus moet ik plannen.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:11 schreef Michielos het volgende:
is dragorius dan nu een betere gamer?? of speelt hij gewoon 24/7 daar waar bastard een gezin heeft om te onderhouden. Ik eis een wedstrijd!!
de "goedheiligman""quote:Op donderdag 12 november 2009 09:12 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb gisteravond gewoon tijd geeist en ben tot 00.20u blijven gamenwaarna ik naar bed strompelde
Fuck sinterklaas gedichten, eerst knalluh
Nee, maar ik zie wel waarom het de beste manier is van informatievergaring en ordening.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En jij denkt representatief te zijn voor deze wetenschap.
NEE !!!!quote:Uiteindelijk geloof jij ook wat het beste klinkt
Prima hoor, moet je zelf weten.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:41 schreef Summers het volgende:
Die validiteit word verschaft door wat ik als valide meetinstrument aanduid , in dit geval is zelf ervaren en reproduceren genoeg voor mij om te zeggen dat iets bestaat .
Dan lijkt het mij eerlijk gezegd eerder een psychische aandoening.quote:paranormale ervaringen heb ik aan mezelf te danken ,door de manier waarop het werkt , kan ik het niet eens buiten mezelf halen
Aha, het valt dus wel te testen ?quote:Je leert van elkaar , probeert dingen uit om te kijken of je resultaat boekt of datgene waarvan gezegt word dat het resultaat geeft
Ik geniet ook van sprookjes, dat maakt ze niet echt.quote:
naast internet , auto , mobiele telefoon enz , geniet ik ook van paranormale ervaringen , het is beide waardevol .
Uhm, nou, jawel, mij bijvoorbeeld.quote:Ik begrijp je maar dat is iets wat je zelf bepaald , het gaat dus niet langs me heen wat jij bedoeld , ik zie het anders . Er zijn misschien wel meer mensen die niet jouw methode als enige weg naar de waarheid zien dan wel .
God is ook niet gereproduceerd volgens de wetenschappelijke methode , dat houd bijna niemand tegen om dat als waarheid aan te duiden .
Dat mensen in talloze verschillende dingen geloven ben ik wel gewend ja.quote:daar zou je toch al aan gewend moeten zijn dat mensen dat niet als enige waarheid zien .
'believer' is niet denigrerend bedoeld, dat is slechts een term om een groep mensen aan te duiden net zoals "de skeptici" dat is voor jou.quote:Ik kan me best voorstellen dat jij wel de hele tijd believer en je bent dom wilt roepen en dat wij jou wel respectvol zouden moeten benaderen en als gelijke pseudo sceptische medemens .
Goh, je reageert precies zoals ik had voorspeldquote:Op donderdag 12 november 2009 00:33 schreef Summers het volgende:
Gelukkig maar voor mij dat labiel zijn dan de norm is aangezien er miljarden mensen zijn die in bovennatuurlijke zaken geloven , het boeit idd niet zoveel dat een minderheid afwijkt en zichzelf als de " normale " groep ziet en als graadmeter voor de rest van de mensheid .
labiel zijn is het nodig hebben om je beter te voelen dan een ander ipv gewoon jezelf te zijn .
labiel zijn is denken dat je zonder achtergrondinformatie vanaf een computerscherm kan aflezen over vreemde mensen dat een bepaalde groep labiel is of wel moet zijn .
Ik heb gisteren G-Force gespeeld, die is ook vet hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 08:56 schreef Michielos het volgende:
gvd wat een gamenerds hier....
de tering
maar je doet dat dus zelf , misschien moet jij een keer je schouders ophalen ipv mensen aanvallen of te proberen je beter te voelen over iemand anders zijn rug .quote:Op donderdag 12 november 2009 14:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Goh, je reageert precies zoals ik had voorspeld! Ik heb mijn roeping gevonden
! Ik heb een gave
! Ineens weet ik het
! Ik word paragnoste
!
[..]
quote:Ik heb gisteren G-Force gespeeld, die is ook vet hoor.
Zeggen dat mensen onzin verkondigen als ze onzin verkondigen is niet aanvallen, dat is gewoon de waarheid zeggenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:51 schreef Summers het volgende:
[..]
maar je doet dat dus zelf , misschien moet jij een keer je schouders ophalen ipv mensen aanvallen of te proberen je beter te voelen over iemand anders zijn rug .
[..]
Oh , maar pseudo scepticus is ook niet denigrerend bedoeld , dat is alleen maar een term om aan te geven dat je een scepticus bent in woorden maar niet in daden .quote:Op donderdag 12 november 2009 09:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, nou, jawel, mij bijvoorbeeld.
Ik beoordeel alles volgens dezelfde meetlat, ik heb ook geen reden om aan te nemen dat God (uiteraard afhankelijk van je definitie daarvan) bestaat omdat niemand dat nog aannemelijk heeft kunnen maken.
[..]
Dat mensen in talloze verschillende dingen geloven ben ik wel gewend ja.
Wat me telkens weer verbaast is dat er mensen zijn die om hun geloof in bepaalde zaken niet in te laten storten bereid zijn elke vorm van logica en rede overboord te gooien.
[..]
'believer' is niet denigrerend bedoeld, dat is slechts een term om een groep mensen aan te duiden net zoals "de skeptici" dat is voor jou.
En daar ga je weer met die domme term....
Ik heb je net verteld dat ik alles langs dezelfde meetlat van de rede leg.
Vertel jij dan maar eens wat daar dan 'pseudo' (skeptisch) aan zou zijn.
Nee hoor, er zijn vast omschreven symptomen voor allerlei zaken - ik hoef ook geen dokter te zijn om te zien dat iemand een arm mistquote:Op donderdag 12 november 2009 15:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Oh , maar pseudo scepticus is ook niet denigrerend bedoeld , dat is alleen maar een term om aan te geven dat je een scepticus bent in woorden maar niet in daden .
een nuanceverschilletje , anders denken mensen nog dat je alleen maar conclusies trekt op basis van de methode die je aanhangt in daden en dat je misschien een psychiater bent en bevoegt om mensen op een forum in te delen onder een psychische aandoening .
of dat je dat dubbel blind hebt getest volgens de wetenschappelijke methode .
terwijl het niks meer dan raden is .
Want ik ben het niet in daden hequote:Op donderdag 12 november 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Pfff, daar heb je de pseudo-mod ook weer
Nou als jij in de trein zit en andere mensen hebben een discussie en gaan te ver spring jij er niet tussen dus ben jij een pseudo-mod.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want ik ben het niet in daden he
Wutquote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nou als jij in de trein zit en andere mensen hebben een discussie en gaan te ver spring jij er niet tussen dus ben jij een pseudo-mod.
Precies , dingen kan je gewoon waarnemen , vandaar dat die wetenschappelijke test ook nietquote:Op donderdag 12 november 2009 15:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn vast omschreven symptomen voor allerlei zaken - ik hoef ook geen dokter te zijn om te zien dat iemand een arm mist
Zoals Hans Klok echt vrouwen in 2en zaagt... Ja, nou snap ik het !quote:Op donderdag 12 november 2009 15:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Precies , dingen kan je gewoon waarnemen , vandaar dat die wetenschappelijke test ook niet
nodig is om te weten of het bestaat , net als die arm
Ja anders ben je een pseudo-mod.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:25 schreef Bastard het volgende:
Oww.. dus ik moet IRL ook er tussen springen en mn blauwe badge laten zien?
"oi.. ik ben B van FOK.. kap es ff of ik doe een slotje op de trein"
Ja.. hee.. maar maak mij nou ff geen onderdeel van die discussie.. wil er niks mee te maken hebben ok?quote:
ik ben blij om te horen dat je jezelf iig capabel genoeg acht om in je uppie vast te kunnen stellenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zoals Hans Klok echt vrouwen in 2en zaagt... Ja, nou snap ik het !
Welterusten pseudo-summers
Dat is simpel vast te stellen en aan te tonen aan andere mensen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:29 schreef Summers het volgende:
[..]
ik ben blij om te horen dat je jezelf iig capabel genoeg acht om in je uppie vast te kunnen stellen
dat iemand een arm mist .
Je gaat vooruit .
Ze kan m'n piemel in d'r oog krijgenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:33 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk houden jullie van elkaar..
De een kan niet zonder de ander
Ons eigen Yin en Yang symbolen op TRU
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ze kan m'n piemel in d'r oog krijgen
Meteen die testostoron die het woord doetquote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelluf!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:51 schreef Summers het volgende:
maar je doet dat dus zelf , misschien moet jij een keer je schouders ophalen ipv mensen aanvallen of te proberen je beter te voelen over iemand anders zijn rug .
gezien je geloof , hoef ik me dus nergens zorgen om te maken ,quote:Op donderdag 12 november 2009 15:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon zeggen dat je vooruit ging Summers, maar de laatste jaren zie ik eerlijk gezegd een dalende lijn !
Inderdaad, ignorance is bliss dus jij hoeft je geen zorgen te makenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:45 schreef Summers het volgende:
[..]
gezien je geloof , hoef ik me dus nergens zorgen om te maken ,
Ja natuurlijk, en het is ook:quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, en het is ook:
Sinterklaas zat de denken
wat hij jou zou geven
3 om precies te zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom op er zullen vast wel meer views zijn geweest
ey pseudowolfquote:Op donderdag 12 november 2009 16:11 schreef Darkwolf het volgende:
En terwijl ik hard heb zitten werken is er ook weer hard aan de weg getimmerd qua aantal vette posts in het Slowchat topic.
Niets gemist dus en meer van hetzelfde.
Hoog tijd om mijn PC af te sluiten en lekker naar huis te gaan.
Fijne avond allemaal! En eet smakkelijk voor alvast!
Je visualiseerd jezelf dus naakt in mijn bijzijn in een staat waarin je me weet aan te tikkenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Edit:
Correctie, m'n pseudo-piemel.
Dat vereist talent.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Je visualiseerd jezelf dus naakt in mijn bijzijn in een staat waarin je me weet aan te tikken
Swaffelen heet datquote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Je visualiseerd jezelf dus naakt in mijn bijzijn in een staat waarin je me weet aan te tikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |