quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, en het is ook:
Sinterklaas zat de denken
wat hij jou zou geven
3 om precies te zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 15:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom op er zullen vast wel meer views zijn geweest
ey pseudowolfquote:Op donderdag 12 november 2009 16:11 schreef Darkwolf het volgende:
En terwijl ik hard heb zitten werken is er ook weer hard aan de weg getimmerd qua aantal vette posts in het Slowchat topic.
Niets gemist dus en meer van hetzelfde.
Hoog tijd om mijn PC af te sluiten en lekker naar huis te gaan.
Fijne avond allemaal! En eet smakkelijk voor alvast!
Je visualiseerd jezelf dus naakt in mijn bijzijn in een staat waarin je me weet aan te tikkenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ze kan m'n piemel in d'r oog krijgen
Edit:
Correctie, m'n pseudo-piemel.
Dat vereist talent.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Je visualiseerd jezelf dus naakt in mijn bijzijn in een staat waarin je me weet aan te tikken
Swaffelen heet datquote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Je visualiseerd jezelf dus naakt in mijn bijzijn in een staat waarin je me weet aan te tikken
misschien moet je eens aan ondergoed gaan denkenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:07 schreef _Led_ het volgende:
Om te swaffelen hoef ik niet naakt te zijn hoor, enkel m'n gulp open te doen.
Spijkers maken ondergoed overbodig.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:41 schreef Prst_ het volgende:
[..]
misschien moet je eens aan ondergoed gaan denken
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)gle_betrokken_b.html
Wat een toeval he
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:16 schreef Summers het volgende:
[..]
ik begrijp alleen niet hoe je tijdens het afleggen van een route kan aantonen dat god niet de hand heeft gehad in de schepping .
quote:
Hey Nokwanda, hoe is het?quote:
Wat een hobby hequote:Op donderdag 12 november 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Nokwanda, hoe is het?![]()
En ja, zo heet het toch, als ze met hun dingeling ergens tegen aan slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |