Waar kan ik die bootleg downloaden? Hoe kom jij eraanquote:Op woensdag 11 november 2009 17:13 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep, beide shows worden/zijn opgenomen. Toen ik het had geüpload had ik de taper niet vermeld, niet netjes van mij, dus bij dezeBedankt 'Stix'
Ik ben benieuwd naar de gehele opname.
Was die vraag niet één en al ironie van Alexquote:Wanneer de zanger na het nummer het publiek vraagt of ze het naar het zin hebben, krijgt hij een lauwe respons. Als hij vervolgens vraagt hoe zijn fans het optreden van The Eagles of Death Metal vonden, is de reactie ironisch genoeg zelfs een stuk groter.
(Nu.nl)
De hele show is nog niet op het internet verschenen voor zover ik weet, enkel Sketchead.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:20 schreef tim. het volgende:
Waar kan ik die bootleg downloaden? Hoe kom jij eraan?
Die was erg lekker live ja, paste ook perfect in de setlist op dat moment vond ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:58 schreef Radioheader het volgende:
Hehehe, net terug en ik ben fan geworden. Wat een FUCKING vet optreden. Echt supergoed! EoDM waren gewoon goed, alle nummers klonken lekker strak, ik kende ze ook allemaal al wel. Was echt prima. Daarna Arctic Monkeys, speelden heel erg goed, alle nummers klonken strak en veel beter dan op de albums. Echt heel goed vermaakt!Fluorescent Adolescent
Ohjeequote:Op donderdag 12 november 2009 07:44 schreef febster het volgende:
Zow, woensdag was duidelijk het betere concert. Ze hadden er meer zin in, Alex was meer in zijn hum en het publiek bestond, in mijn optiek, ook veel meer uit fans die dus enthousiaster reageerden.
Ik heb 2 portemonnees, 1 ipod en een horloge gevonden.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:01 schreef AMDB het volgende:
Ik bedenk me net weer, toen Brianstorm dinsdag begon zag ik gelijk dat iemand z'n bril kwijtraakte, die was dus weg
Nee, er zat iemand heletijd Mardy Bum te schreeuwen vanuit het publiek.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef Aisumasen het volgende:
Zelfs hij kan de nummers van het eerste album niet meer uit elkaar houden. Neee, dat zou ik nooit zeggen.
Maar 't is nu wel duidelijk een act, haha.
edit: Oh wow, dat op 01:47 komt wel erg onder de invloed over. Net zoals de dag daarvoor dus.
Nou ja, ik kan toch zeggen dat het erg verward overkomt. Net zoals de dag daarvoor?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, er zat iemand heletijd Mardy Bum te schreeuwen vanuit het publiek.
Denk dat het een soort van grap was, want de dag ervoor deed ie het dus ook niet.
Lijkt me niet dat ie 2x dezelfde domme fout maakt.
En dat je op zo'n slecht kwaliteit filmpje kan zien dat ie onder invloed is slaat ook nergens op.
Alex was wel degelijk flink onder invloed. Was het publiek maar net als hem, dan was 90% van het publiek tenminste nog aangenaam...quote:Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, er zat iemand heletijd Mardy Bum te schreeuwen vanuit het publiek.
Denk dat het een soort van grap was, want de dag ervoor deed ie het dus ook niet.
Lijkt me niet dat ie 2x dezelfde domme fout maakt.
En dat je op zo'n slecht kwaliteit filmpje kan zien dat ie onder invloed is slaat ook nergens op.
Ze doen het erom hè? Ik lees dit wéér op een vrijdagochtend. Zondagavond pas luisteren dus, als ik het niet vergeetquote:Op donderdag 12 november 2009 19:43 schreef Arn0 het volgende:
Oeh, 1 minuut durende preview van Fright Lined Dining Room;
http://www.arcticmonkeysf(...)secondes-des-b-sides
Edit: En terwijl ik dit type, zie ik een bijna 2 minuut durende preview;
http://www.juno.co.uk/products/Cornerstone/373142-01/
![]()
Misschien een idee om standaard ff een stel oordoppen mee te nemen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze doen het erom hè? Ik lees dit wéér op een vrijdagochtend. Zondagavond pas luisteren dus, als ik het niet vergeetAl kan ik dan misschien beter wachten op de hele versie.
quote:Op donderdag 12 november 2009 02:47 schreef emokid het volgende:
Ik heb een recensie geschreven. Het was erg vet, maar het voorprogramma zoog zo hard. Ik had de avond bijna opgegeven gewoon. Wat een poep.
Niemand?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:18 schreef Haunter het volgende:
Heeft iemand een goede bron voor HQ-foto's van de Aapjes, zowel live als bijvoorbeeld de shoot in New York een tijdje terug?
Nouja, het lijkt zelfs of Jamie/Nick zo omkijken van wat ben je aan het doen gastquote:Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd zo geweest, maar sinds vorig jaar worden (in ieder geval de Domino-releases) achtergehouden tot maandag of zelfs dinsdag. Dus helaas vandaag nog niet te koop, maar wel in Ierland geloof ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:34 schreef Merkie het volgende:
Zou de single vandaag niet al verkrijgbaar zijn? Bij albums is het toch wel zo dat bij een release op maandag hij op vrijdag al te koop kan zijn?
Ik had er in ieder geval één van de photoshoot in New York, maar die kan ik niet meer vinden. Als het voor zakelijke doeleinden is kun je natuurlijk even contact opnemen met het management of met Domino. Eigenlijk ook als het niet voor zakelijke doeleinden isquote:Op donderdag 12 november 2009 15:18 schreef Haunter het volgende:
Heeft iemand een goede bron voor HQ-foto's van de Aapjes, zowel live als bijvoorbeeld de shoot in New York een tijdje terug?
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:42 schreef conobram het volgende:
Niet vergeten dat ze morgen bij Jonathan Ross liedjes ten gehore gaan brengen.
Ja, één van de 2 dingen die me ineens aan een 2006-optreden deden denken. Dat, plus de extra lange pauze en bijbehorende blik in "When The Sun Goes Down". Een snelle Lowlands-flashback.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:28 schreef Haunter het volgende:
Matt heeft z'n oldskool afro-look weer terug, wat een baas!
Volgens de logica 'we doen alles een jaar na Lowlands' past het wel prima in die traditie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef Aisumasen het volgende:
Februari 2010 maakt nog steeds kans, natuurlijk. En een Pinkpop-headline-slot, al is het dan natuurlijk weer de vraag of ze dat dit seizoen wel gaan doen.
Kort haar of Afro haar, hij blijft een baas.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:28 schreef Haunter het volgende:
Matt heeft z'n oldskool afro-look weer terug, wat een baas!
Waar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:38 schreef conobram het volgende:
Daar zullen we hem hebben....
2009 - Digital Download Version » MP3 / 320 / WEB
Dat maakt de B-sides van AM juist zo vetquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef Aisumasen het volgende:
Erg lekkere sound op "Fright Lined Dining Room". Het tweede gedeelte is immens, en de "pantomime" komt ook weer eens terug. Wel een echte B-kant, waar ik niet mee bedoel dat het geen goed liedje is. Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar dat het wel in de stijl van het album klinkt, maar toch ook weer helemaal anders.
In welk nummer zat het nog meer dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef Aisumasen het volgende:
Erg lekkere sound op "Fright Lined Dining Room". Het tweede gedeelte is immens, en de "pantomime" komt ook weer eens terug. Wel een echte B-kant, waar ik niet mee bedoel dat het geen goed liedje is. Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar dat het wel in de stijl van het album klinkt, maar toch ook weer helemaal anders.
Ik doelde op wat er in de 7" van "Matador" gekrast staat: "Jackie Pantomime".quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
In welk nummer zat het nog meer dan?
Dat dus. Klinkt geweldigquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef Aisumasen het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Vooral als ik lees dat het de 'What if you were right first time' van Humbug isquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Zocalo het volgende:
Hoe komen jullie aan Fright Lined Dining Room ?(hint)
Nee, da's bij Jo Whiley's Live Lounge op BBC Radio 1, waar ze volgende week zaterdag langskomenquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:12 schreef Merkie het volgende:
Normaal gesproken deden ze toch altijd een cover?
Ohquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, da's bij Jo Whiley's Live Lounge op BBC Radio 1, waar ze volgende week zaterdag langskomen.
Heb jij de performance in hoge kwaliteit al bekeken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:00 schreef Aisumasen het volgende:
Goede performance, en Alex zag er weer uit als een jonge Ray Davies. Verrassing dat ze een tweede nummer speelden, helaas was dat "Crying Lightning", al was de freaky solo wel weer tof.
Oh, jij kan dat ontvangen. Oh wacht, ik ook, vergetenquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:42 schreef Aisumasen het volgende:
Vanzelfsprekend, zat klaar voor de beeldbuis.
Inderdaad heerlijke b-sides! Zijn er nog veel meer b-sides uit de Humbug-periode btw?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:45 schreef Aisumasen het volgende:
Jeetje "Cornerstone / Catapult" moet wel de beste single van het jaar zijn. Kan niet wachten tot ik het vinyl maandag een spin kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |