Ja, één van de 2 dingen die me ineens aan een 2006-optreden deden denken. Dat, plus de extra lange pauze en bijbehorende blik in "When The Sun Goes Down". Een snelle Lowlands-flashback.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:28 schreef Haunter het volgende:
Matt heeft z'n oldskool afro-look weer terug, wat een baas!
Volgens de logica 'we doen alles een jaar na Lowlands' past het wel prima in die traditie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:45 schreef Aisumasen het volgende:
Februari 2010 maakt nog steeds kans, natuurlijk. En een Pinkpop-headline-slot, al is het dan natuurlijk weer de vraag of ze dat dit seizoen wel gaan doen.
Kort haar of Afro haar, hij blijft een baas.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:28 schreef Haunter het volgende:
Matt heeft z'n oldskool afro-look weer terug, wat een baas!
Waar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:38 schreef conobram het volgende:
Daar zullen we hem hebben....
2009 - Digital Download Version » MP3 / 320 / WEB
Dat maakt de B-sides van AM juist zo vetquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef Aisumasen het volgende:
Erg lekkere sound op "Fright Lined Dining Room". Het tweede gedeelte is immens, en de "pantomime" komt ook weer eens terug. Wel een echte B-kant, waar ik niet mee bedoel dat het geen goed liedje is. Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar dat het wel in de stijl van het album klinkt, maar toch ook weer helemaal anders.
In welk nummer zat het nog meer dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef Aisumasen het volgende:
Erg lekkere sound op "Fright Lined Dining Room". Het tweede gedeelte is immens, en de "pantomime" komt ook weer eens terug. Wel een echte B-kant, waar ik niet mee bedoel dat het geen goed liedje is. Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar dat het wel in de stijl van het album klinkt, maar toch ook weer helemaal anders.
Ik doelde op wat er in de 7" van "Matador" gekrast staat: "Jackie Pantomime".quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
In welk nummer zat het nog meer dan?
Dat dus. Klinkt geweldigquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:46 schreef Aisumasen het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af. Vooral als ik lees dat het de 'What if you were right first time' van Humbug isquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Zocalo het volgende:
Hoe komen jullie aan Fright Lined Dining Room ?(hint)
Nee, da's bij Jo Whiley's Live Lounge op BBC Radio 1, waar ze volgende week zaterdag langskomenquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:12 schreef Merkie het volgende:
Normaal gesproken deden ze toch altijd een cover?
Ohquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee, da's bij Jo Whiley's Live Lounge op BBC Radio 1, waar ze volgende week zaterdag langskomen.
Heb jij de performance in hoge kwaliteit al bekeken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:00 schreef Aisumasen het volgende:
Goede performance, en Alex zag er weer uit als een jonge Ray Davies. Verrassing dat ze een tweede nummer speelden, helaas was dat "Crying Lightning", al was de freaky solo wel weer tof.
Oh, jij kan dat ontvangen. Oh wacht, ik ook, vergetenquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:42 schreef Aisumasen het volgende:
Vanzelfsprekend, zat klaar voor de beeldbuis.
Inderdaad heerlijke b-sides! Zijn er nog veel meer b-sides uit de Humbug-periode btw?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:45 schreef Aisumasen het volgende:
Jeetje "Cornerstone / Catapult" moet wel de beste single van het jaar zijn. Kan niet wachten tot ik het vinyl maandag een spin kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |