Gisteren heb ik het geweldig gehad

Publiek heb ik me niet aan gestoord waar ik stond, genoeg beweging en genoeg rust als de muziek dat vroeg. De FWN nummers heb ik iedereen om me heen mee horen zingen, die van Humbug dan wat minder. Maarja, daar kan ik dan weer in compenseren.
Had ook nog gezien dat Turner met zn mond (tanden lijkt me trouwens waarschijnlijker) iets speelde idd

De confetti was ik haast vergeten dat die nog kwam, schrok er bijna van

Voor iemand die pas om kwart over 8 echt de zaal (dus voorbij de garderobe en de munten en alles) in liep ben ik nog aardig voorin gekomen trouwens

Ik heb dat donkergrijze shirt wat bij de merchandise hing nog gekocht, vond die wel gaaf. Ook had ik die poster gekocht voor een kale plek op mijn kamermuur. Maar die ben ik gewoon vergeten mee te nemen uit de trein

Ben af en toe zo'n achterlijke idioot. Had hem tijdens de laatste treinetappe boven me op het bagagerek gelegd, en gewoon vergeten mee te nemen bij het uitstappen

Deze poster:
![]()
Heb gelijk gisternacht nog een formulier verstuurd via NS.nl erover enzo, maarja. Ik acht de kans klein dat ik hem nog terug zie. De enige omstandigheid die helpt is dat het de laatste trein was op dat traject en dat er verder niemand in de coupé meer zat, dus héél misschien heeft de conducteur ofzo hem meegenomen...